SUOMEN PARAS PALOMIES OFFICIAL
Aa, vihdoinkin tänään alkaa Suomen paras palomies -ohjelma.
Oletko tutustunut jo kilpailijoihin, kuka on suosikkisi?
- Mun ehkä Jussi, tai Anton
https://www.mtv.fi/tv/ohjelmat/suomen-paras-palomies/uutiset/artikkeli/…
Kommentit (244)
Hauska nähdä millaisia tehtäviä joutuvat tekemään. Palomiehet on tosi kovakuntoisia miehiä. Ja mun suosikki on Kimmo!!
Heiii Jussin harrastuksena on mielipidekirjoitukset. Jussiiii, ootko täällä? :DD
Vierailija kirjoitti:
No se joka näyttää Emmerdalen Pearcelta.
Ei niist kukaa näytä. Onneksi
On palomiehet ihan jees, mutta en varmaan haluaisi omaksi mieheksi, joutuisi varmaan pelkäämään että tuleeko se vielä elossa kotiin tai loukkaantuuko jossain pelastustilanteessa. Musta ei olisi siihen, menettäisin yöuneni.
Uulalaa, oonks kellään mitään juoruja herroista, onks nää kaikki varattuja vai vapaita?
Vierailija kirjoitti:
On palomiehet ihan jees, mutta en varmaan haluaisi omaksi mieheksi, joutuisi varmaan pelkäämään että tuleeko se vielä elossa kotiin tai loukkaantuuko jossain pelastustilanteessa. Musta ei olisi siihen, menettäisin yöuneni.
Joo, mä luulen kanssa ettei musta välttis olis palomiehen tai poliisin puolisoksi. En kestäisi sitä alituista jännitystä ja pelkoa, kun kuitenkin jotain voi sattua milloin vain.
Aki on mun suosikki!
Mut aika pasukkoja tatuointeja noilla näyttää olevan, ihme tuherruksia.
Kivasti eri-ikäisiä miehiä otettu mukaan. Kiva nähdä, missä kunnossa nää vanhemmat herrasmiehet on ja pärjäävätkö vielä nuoremmilleen. Kaljut ei ole olleet oikein koskaan mun mieleeni, mutta nämähän on oikein komeita.
Ja suosikki, näkemättä vielä sarjaa, on Anton.
Antonista vähän huono kuva mutta telkkarin mainoksessa näkee, että kyseessä on 5/5 adonis <3
Muut ovat sitten tasoa 4/5 ja pari on 3/5
Eipä ole otettu yhtään naista mukaan. Naisethan aina väittää olevansa ihan yhtä hyviä kaikessa kuin miehetkin. Oispa ollut kiva nähdä, kuinka paljon häviävät miehille tosi tilanteessa. Vai onks Suomessa ees naisia palomiehinä?
mainoksen yhdessä kohtauksessa ovat ylävartalot paljaana yhtenä rykelmänä. on kiva nähtä että harrastaavaatko ohjelmassa kimppakivaa toistensa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole otettu yhtään naista mukaan. Naisethan aina väittää olevansa ihan yhtä hyviä kaikessa kuin miehetkin. Oispa ollut kiva nähdä, kuinka paljon häviävät miehille tosi tilanteessa. Vai onks Suomessa ees naisia palomiehinä?
On kai Pelastuskouluun joskus jokunen nainenkin päässyt, muistelisin jotain juttujani nähneeni, mutta ovatko sitten suorittaneet opinnot loppuun ja työskennelleet plomiehinä, enpä tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, mä luulen kanssa ettei musta välttis olis palomiehen tai poliisin puolisoksi. En kestäisi sitä alituista jännitystä ja pelkoa, kun kuitenkin jotain voi sattua milloin vain.
Ja paskat pelkäisitte. Pelkäisitte, että joku toinen nainen veis teidän palo- ja poliisimiehet :D
Sehän oli jo jostain saatu selville et Jussi voittaa :D Aion silti seurata
Uli yrittää pilata ketjun...
Ja Pasi ehdottomasti on mun valinta.
Ja miksun baari 2 alkaa maanantaina. Miks katsotte tällaista paskaa?
Nyt alkaaaa!!!!
Onneksi on hyvä juontajakin, eikä kukaan ärsyttävä Pinppilampi tai Pärskysaari.
No se joka näyttää Emmerdalen Pearcelta.