SUOMEN PARAS PALOMIES OFFICIAL
Aa, vihdoinkin tänään alkaa Suomen paras palomies -ohjelma.
Oletko tutustunut jo kilpailijoihin, kuka on suosikkisi?
- Mun ehkä Jussi, tai Anton
https://www.mtv.fi/tv/ohjelmat/suomen-paras-palomies/uutiset/artikkeli/…
Kommentit (244)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On palomiehet ihan jees, mutta en varmaan haluaisi omaksi mieheksi, joutuisi varmaan pelkäämään että tuleeko se vielä elossa kotiin tai loukkaantuuko jossain pelastustilanteessa. Musta ei olisi siihen, menettäisin yöuneni.
Joo, mä luulen kanssa ettei musta välttis olis palomiehen tai poliisin puolisoksi. En kestäisi sitä alituista jännitystä ja pelkoa, kun kuitenkin jotain voi sattua milloin vain.
Ja paskat pelkäisitte. Pelkäisitte, että joku toinen nainen veis teidän palo- ja poliisimiehet :D
Kamalaa, että teillä noin monella on tuollainen tilanne. Miksi te olette sellaisen miehen kanssa, josta ete ole varmoja että haluaa olla juuri teidän kanssa. Eikö ole kammottavaa elämää pelätä että joku toinen vie miehen, onko se edes normaalia ja silti noin monella. Apua...
No wau, mitä miehiä. Nyt oli tosimiehiä, kerta kaikkiaan!
Vahvoja, fiksuja, huumorintajuisia... kaikki kyllä niin miellyttävän tuntuisia, että vaikea ýhtä valita suosikiksi. Katotaan kuka jatkossa erottuu edukseen.
Ai joku on skidisti katkeran kuuloinen brankkareille. On tainnu muija lähtee palomiehen matkaan. Mutta eipä ihmekään jos kaikki on samanlaisia ku tässä ohjelmassa. Tosiaan ihan unelmamiehiä. Ainakin mun unelmamies olisi juuri tuollainen, urheilullinen, luonnossa viihtyvä, osaa keskustella ja löytyy huumoriakin. Ihan täydellisiä!
Vierailija kirjoitti:
No wau, mitä miehiä. Nyt oli tosimiehiä, kerta kaikkiaan!
Vahvoja, fiksuja, huumorintajuisia... kaikki kyllä niin miellyttävän tuntuisia, että vaikea ýhtä valita suosikiksi. Katotaan kuka jatkossa erottuu edukseen.
Niin, ei tuossa ekassa jaksossa kaikki vielä päässeet kunnolla esille. Mielenkiinnolla jään odottamaan lisää jaksoja. Pystykö näitä muuten näkemään etukäteen jostain?
Vierailija kirjoitti:
- Mun ehkä Jussi, tai Antonhttps://www.mtv.fi/tv/ohjelmat/suomen-paras-palomies/uutiset/artikkeli/…
Anton on kuin nuori Sylvester Stallone. Nam! 🤗
Katsoin juuri 1. jakson Katsomosta ja olin positiivisesti yllättynyt. Tosi hyvä, rehti ja mielenkiintoinen ohjelma. Omat suosikkini on porukan seniorit - komea, karski ja karismaattinen Pasi (näyttää tosiaan Dressmann-mieheltä:D) ja atleettinen, huumorintajuinen ja salsaava Pertti. Mutta kaikki muutkin hyviä, rentoja tyyppejä! Vaikuttaa kivalta porukalta ja majoitutuspaikka maisemineen oikein viihtyisä. Onneksi kukaan ei vielä pudonnut. Juontajakin oikein mainio. -N35
Anton on kuin Sylvester Stallone nuorena, Nam! 🤗
https://www.google.fi/search?q=sylvester+stallone+nuorena&rlz=1C9BKJA_e…:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Mun ehkä Jussi, tai Antonhttps://www.mtv.fi/tv/ohjelmat/suomen-paras-palomies/uutiset/artikkeli/…
Anton on kuin nuori Sylvester Stallone. Nam! 🤗
No mä mietinkin, että jotain tuttua Antonissa oli ja joo, ihanhan tuo on kuin Syltty nuorena.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin juuri 1. jakson Katsomosta ja olin positiivisesti yllättynyt. Tosi hyvä, rehti ja mielenkiintoinen ohjelma. Omat suosikkini on porukan seniorit - komea, karski ja karismaattinen Pasi (näyttää tosiaan Dressmann-mieheltä:D) ja atleettinen, huumorintajuinen ja salsaava Pertti. Mutta kaikki muutkin hyviä, rentoja tyyppejä! Vaikuttaa kivalta porukalta ja majoitutuspaikka maisemineen oikein viihtyisä. Onneksi kukaan ei vielä pudonnut. Juontajakin oikein mainio. -N35
Sama! Jopa löytyi ohjelma joka ei ärsyttänyt yhtään ja meillä kaikki tykkäsi katsoa. Kyllä Pertti oli ihan ykkönen meikäläisenkin mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mainoksen yhdessä kohtauksessa ovat ylävartalot paljaana yhtenä rykelmänä.
Näin jonkun mainoksen kanssa ohjelmasta missä keekoillaan ylävartalo paljaana. Siis ihan törkeetä miesten objektivisointia ja esineellistämistä! Mikähän poru tälläkin palstalla ja mediassa syntyisi jos jonkun naisvaltaisen alan ammattilaisia, esim sairaanhoitajia, kutsuttaisiin samanlaiseen ohjelmaan ja jossain muropalstalla sitten heidän taitojaan ja ulkonäköään ruodittaisiin? Kyllä olisi valtakunta sekaisin ja valtakunnannössö, tasa-arvovaltuutettu Marianvaara ottaisi kantaa ja naisjärjestöt pöyristyisivät. Eräässä ohjelman buffissa sitten nämä hoitsut heiluttaisivat keimaillen katsojille pelkät tissiliivit ylävartalon suojana. Kyllä olisi ammatillista ja sopisipa sen jälkeen taas valittaa miksi ammattikuntaa ei oteta vakavasti.
PS. Se palomiehen työ oikeasti mitään rankkaa ole. Rankinta on pitää itsensä sen verran kunnossa että pääsee vuotuisista testeistä, mm savusukeltaja, sukeltaja, läpi. Muuten homma on lähinnä päivystämistä, treenaamista ja nukkumista täydellä palkalla. Esim rakennusmiehen työ on fyysisesti huomattavasti rankempaa.
Laitan tämän nyt tähän uudestaan kun aikaisempi mielipiteeni on sensuroitu. En ymmärrä miksi. Se on mielipide eikä sellaisenaan sisällä mitään asiatonta. Raportoikaa taas raukat ylläpidolle jos ette kestä mielipiteitä.
Minulle on aivan yksi ja sama minkälaisia palomiesohjelmia tehdään. Kirjoitin että samanlaisia ohjelmia, jossa myös tarjoiltaisiin katsojille "silmänruokaa", ei voitaisi tehdä naisvaltaiselta alalta ilman feministien loukkaantumista.
Mee tiiraamaan Selviytyjistä Saran ja Jannin pyllyjä! Hus!
Ovatko Sara ja Janni jonkun alan ammattilaisia ja pyrkineet profiloitumaan muulla kuin ulkonäköavuillaan? Jos tällainen ohjelma tehtäisiin vaikka sairaanhoitajista, lähihoitojista tai vaikka partureista, olisi tämäkin palsta täynnä paheksuntaa. Vai mikä voi olla funktio esiintyä ilman paitaa kuin kosiskella naiskatsojia. Sinänsä ihan sama kunhan minäkin saan saman oikeuden objektivisoida, esineellistää ja kuolata esim juuri hoitsujen perään. Milloin meille hoitsufetisisteille tulee vastaavanlainen ohjelma!?
Vierailija kirjoitti:
Ai joku on skidisti katkeran kuuloinen brankkareille. On tainnu muija lähtee palomiehen matkaan. Mutta eipä ihmekään jos kaikki on samanlaisia ku tässä ohjelmassa. Tosiaan ihan unelmamiehiä. Ainakin mun unelmamies olisi juuri tuollainen, urheilullinen, luonnossa viihtyvä, osaa keskustella ja löytyy huumoriakin. Ihan täydellisiä!
No, joku on todella katkera brankkareille, eikä skidisti vaan älyttömän paljosti.
Varmaan menettänyt tosiaan tyttönsä palomiehelle ja nyt vaan purkaa pervoja fantasioistaan ihan väärässä ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Palomiehet ne on todellakin Miehiä. Just katoin eka jakson ja olipa ihania, aitoja ihmisiä, varsinaisia miesten miehiä. Ehdoton kevään suosikkiohjelma tuli tästä mulle. Anton oli ihana mut mun suosikki ehkä kans toi Aki.
Vierailija kirjoitti:
Anton ärsyttää jo nyt mitta juontaja kyllä ruokkii tuota sen ärsyttävyyttä
Kuka tuo juontaja oli, meni ohi multa enkä ole nähny missään. Onko joku entinen missi ehkä? Hyvin hoisi hommansa, ei ollut ärsyttävä eikä tyhjän kikattaja, nokkelasti otti kiinni haastateltaviensa kommenteista. Mainiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antti on mun suosikkini - niiiiin kivat vilkkusilmät että!
Tykkäsin kans Antista, fiksun tuntuinen.
Juu, Antti -fani täälläkin. Olipas kiva katse ja hymy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella hyvä ohjelma, tykkäsin kaikista palomiehistä. Kaikki palomiehet on mun suosikkeja, koska ovat niin rohkeita, pelottomia ja valmiita oman henkensä menettämisenkin uhalla auttamaan muita. Kiinnostavia kisoja, kiva nähdä jatkossa, mitä vielä tulee. Aion katsoa joka jakson.
Tämä!
Brankkarit on ihan parhaita. Mieskomeutta, rohkeutta, voimaa ja viisautta. Siinä on miesten parhaimmistoa, tervehenkisiä ja reippaita.
Ou yeah, mahtavaa. Komeita uroita jotka on vielä fiksuja ja hauskojakin. Ihan täydellistä. Ja tanssiva mies on aina 10+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hannes! Kivan tuntuinen mies. Pidin muutenkin tuosta, kuinka kunnioittivat toisiaan ja toistensa kokemusta ja osaamista. Onpa hienoa, että tosiaan näitä tervehenkisiä ja täyspäisiä miehiäkin näkee kaikenmaailman ahdistelu- ja huumekohujen keskellä. Me katsotaan tätä koko perheellä.
Kyllähän tuosta hyvä yhteishenki välittyi.
Kiva tällaista kisaamista on katsoa, kivampi kuin juonittelua.
Pertti oli mahtava tyypp tosiaan, toivottavasti ei tipu.
Tämä muakin ilahdutti, ihan täysillä ja tosissaan vetivät kisoissa, mutta muuten olivat kuin parhaita kaveruksia vaikka olivat ihan eri puolilta Suomea lähtöisin. Ja mahtavaa huumoriakin. Kiva päästä kurkistamaan tuollaisiin totuudenmukaisiin olosuhteisiin heidän työssään, aika kylmäpäistä porukkaa, multa olisi jäänyt heti ekaan torniin kipuamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella hyvä ohjelma, tykkäsin kaikista palomiehistä. Kaikki palomiehet on mun suosikkeja, koska ovat niin rohkeita, pelottomia ja valmiita oman henkensä menettämisenkin uhalla auttamaan muita. Kiinnostavia kisoja, kiva nähdä jatkossa, mitä vielä tulee. Aion katsoa joka jakson.
Tämä!
Brankkarit on ihan parhaita. Mieskomeutta, rohkeutta, voimaa ja viisautta. Siinä on miesten parhaimmistoa, tervehenkisiä ja reippaita.
Ou yeah, mahtavaa. Komeita uroita jotka on vielä fiksuja ja hauskojakin. Ihan täydellistä. Ja tanssiva mies on aina 10+
No tämä, opettais Pertti jatkossa muutkin nuoremmat pojat tanssimaan.
Vierailija kirjoitti:
Näinpä. Rohkeus ja kylmäpäisyys vetoaa aina, siihen kun lisää älykkyyden ja nokkeluuden, jota ohjelmassa nähtiin niin juuh, katsottava on jatkossakin. Hassua kun joku sanoi noista kaljuista miehistä, niin en mäkään ole silleen hirveetsi tykännyt mutta Perttihän oli todellinen velikulta ja Hannes hurmaava. Symppaan nyt näitä pulipäitä.
Tarkoititko Kirppua? Ei ollut onneksi niin karmiva juttujensa perusteella vaan hyväntuulinen heppu.