Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä oikeudella miehet tulevat baarissa hokemaan "Miks oot noin myrtsi, älä mökötä hei. Miks sä mökötät?"? Ja olettavat, että etsin seuraa.

Vierailija
29.03.2018 |

Mä tykkään käydä itsekseni oluella, työskennellä samalla tai ihan vain miettiä omiani.

Monesti siihen tuppautuu joku luomakunnan kruunu, joka aluksi tuijottaa kauempaa ja kun katseet vahingossa kohtaavat sekunniksi, se tarkoittaa hänelle kutsua. Yleensä kieltäydyn kohteliaasti juttuseurasta ja osa ymmärtää tämän ongelmitta. Osa taas ottaa tämän "mökötyksenä" ja jäävät jankkaamaan, miksi olen "huonolla tuulella"'. Ja että voin hei ihan vapautuneesti kertoa miksi mökötän.

Jeesus että vihaan tuota. Tuppaudutaan väkisin henkilökohtaiselle alueelle, ei kunnioiteta kohteliasta torjuntaa, puhutaan kuin pienelle lapselle ja oletetaan vain asioita. Ihan kuin en voisi olla olemassa vain itselleni sen juomani verran.

Ei ole mitenkään mahdollista, että en nyt vain halua mitään seuraa ja että perusilmeeni ei ole kutsuva hymy. Vaikka olenkin päälle kolmekymppinen, lapseton sinkku.

N33

Kommentit (511)

Vierailija
461/511 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollasn kaverin kanssa molemmat onnellisesti naimisissa ja pari kertaa vuoteen käydään jossain tanssimassa ja drinksuilla..niin aina on joku jankkaaja😒Että miksi te ootte täällä jos ette miestä halua ja väkisin jäädään jankkaamaan..yleensä kun joku lähestyy ja vaikka pyytää tanssimaan sanon ei kiitos ja se riittää,mutta sitten on näitä jotka oikein äityy haukkumaan..että ei sullakaan luulis varaa kieltäytyä ja mikä sä luulet olevasi kun ei kelpaa..en tiiä..itse kyllä kun olin sinkku osasin jo kaukaa lukea elekiellestä jos ei kiinnosta tai jos juttelin jonkun kanssa niin kyllä mä äkkiä vetäydyin pois jos ei toista kiinnosta..

Suosittelen ihan oikeasti naisia unohtamaan miltä mahtaa tuntua sitä jankuttajasta tai ei kiinnostavasta ja suoraan sanoa että JUURI SINÄ ET KIINNOSTA MENE POIS.

Saat *mm*n leiman mutta haittaako se?

Onko kiva päästä nujertamaan sosiaalisesti kömpelöä ihmistä? Ei tuosta ole pitkä matka tuohon keharin haukkumiseen.

Ihana tuo yksi kirjoittaja, joka on tajunnut, että ihmiset voi kohdata positiivisen kautta sen sijaan, että ”korkea-arvoisempana” osoitetaan toiselle paikka nolaamalla tai haukkumalla.

Arvaa miksi naiset ei toimi noin? Koska silloin se tyyppi ei usko.

Vierailija
462/511 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, hyvää yötä tytöt. Ja mummot!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/511 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenkäs palstan miehet neuvovat vaimojaan ja tyttöystäviään jotka valittavat että tuntemattomat miehet tulevat vaatimaan hymyilemistä? Sanotteko että hymyilet vaan kauniisti?

Mun mies ei sanonut niin.

Minun mieheni osti turvasumuttimen.

Vierailija
464/511 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkisintuppaajat ja heidän puolustajat ei voita tätä väittelyä!

Vierailija
465/511 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollasn kaverin kanssa molemmat onnellisesti naimisissa ja pari kertaa vuoteen käydään jossain tanssimassa ja drinksuilla..niin aina on joku jankkaaja😒Että miksi te ootte täällä jos ette miestä halua ja väkisin jäädään jankkaamaan..yleensä kun joku lähestyy ja vaikka pyytää tanssimaan sanon ei kiitos ja se riittää,mutta sitten on näitä jotka oikein äityy haukkumaan..että ei sullakaan luulis varaa kieltäytyä ja mikä sä luulet olevasi kun ei kelpaa..en tiiä..itse kyllä kun olin sinkku osasin jo kaukaa lukea elekiellestä jos ei kiinnosta tai jos juttelin jonkun kanssa niin kyllä mä äkkiä vetäydyin pois jos ei toista kiinnosta..

Suosittelen ihan oikeasti naisia unohtamaan miltä mahtaa tuntua sitä jankuttajasta tai ei kiinnostavasta ja suoraan sanoa että JUURI SINÄ ET KIINNOSTA MENE POIS.

Onko kiva päästä nujertamaan sosiaalisesti kömpelöä ihmistä? Ei tuosta ole pitkä matka tuohon keharin haukkumiseen.

Ihana tuo yksi kirjoittaja, joka on tajunnut, että ihmiset voi kohdata positiivisen kautta sen sijaan, että ”korkea-arvoisempana” osoitetaan toiselle paikka nolaamalla tai haukkumalla.

Pitäiskö sitten tasoittaa maailmaa kaikille jormapettereille ja valehdella ettei tule paha mieli? Paitsi sitten jos paikalle tulee se kenen kanssa kiinnostaa jutella. Eikö silloin juuri aseta itsensä korkeammalle kun alkaa valehdella?

Vierailija
466/511 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäiskö sitten tasoittaa maailmaa kaikille jormapettereille ja valehdella ettei tule paha mieli? Paitsi sitten jos paikalle tulee se kenen kanssa kiinnostaa jutella. Eikö silloin juuri aseta itsensä korkeammalle kun alkaa valehdella?

Kannattaa myös aina ratikkaan noustessa korostaa kaikille ”ei-kiinnostaville” kanssamatkustajille, miten rumia ja tyhmiä he ovat. Ihan rehellisyyden nimissä.

Tai sitten voi käyttäytyä muita kohtaan niin, kuin itse haluaisi tulla kohdelluksi.

Vierailija
467/511 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap voisit sanoa miehille, että enhän mä mökötä. Tässä vaan istun oluella.

Mä otan kaikki lähestymiset kohteliaisuutena. On kohteliasti korrektisti ilmoittaa että haluaa olla yksin, sen voi tehdä ihan hymyilemällä.

Oon huomannut että nykyaikana yhä useammat haluaa olla omissa oloissaan ja ihmiset suuttuu pienistä asioista. Kannattaa muistaa että miehet on vaan ihmisiä, ketkä etsii mukavaa naisseuraa ja ei ne lähesty sinua ilkeyttään :)

Mä en itseasiassa edes enää käy baareissa, mutta jokaisessa julkisessa tilassa pyrin olemaan ihmisille kohtelias tai jopa ystävällinen. Esim. salilla, kaupassa jne :)

Tsemppiä ap! :)

Paras vastaus tähän saakka! ❤️❤️❤️❤️❤️

Vierailija
468/511 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies haluaa naisen kanssa juttusille, niin ei moite ole kivaa small talkia ("Miksi olet noin myrtsin näköinen?")  Johonkin mukavaan aloitukseen nainen saattaisikin reagoida myönteisesti, mutta väkisin ei tietysti seuraan pidä tuppautua.

Vierailija
469/511 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kykyjenetsijä mallitoimistolle. Monesti tytöiltä on mennyt mahdollisuudet hyviin ansioihin sivun suun kun heiltä ei edes löydy niin paljon käytöstapoja että voisivat pari lausetta vaihtaa. Tämä siis suomessa, muualla kyllä jokainen tyttö pystyy niin paljon puhumaan että saan itseni esiteltyä vaikka käytös sitten muuten olisikin huono.

Vai että oikein mallitoimiston kykyjenetsijä ja vielä isoa ansiotakin olisi tarjolla?

Voi hyvänen aika, tämä oli kyllä ketjun paras. ;D

Vaikka ap:lle ei olisi osunut kohdalle tuollaista, on turha pilkata; sillä osoittaa vain oman ymmärtämättömyytensä. Minulle ja kaverille kävi aikoinaan juuri noin, mallitoimiston tyyppi kysyi kiinnostusta, ja muutama päivä myöhemmin oltiin Helsingin ydinkeskustassa koevideoinneissa.

Vierailija
470/511 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kykyjenetsijä mallitoimistolle. Monesti tytöiltä on mennyt mahdollisuudet hyviin ansioihin sivun suun kun heiltä ei edes löydy niin paljon käytöstapoja että voisivat pari lausetta vaihtaa. Tämä siis suomessa, muualla kyllä jokainen tyttö pystyy niin paljon puhumaan että saan itseni esiteltyä vaikka käytös sitten muuten olisikin huono.

Vai että oikein mallitoimiston kykyjenetsijä ja vielä isoa ansiotakin olisi tarjolla?

Voi hyvänen aika, tämä oli kyllä ketjun paras. ;D

Vaikka ap:lle ei olisi osunut kohdalle tuollaista, on turha pilkata; sillä osoittaa vain oman ymmärtämättömyytensä. Minulle ja kaverille kävi aikoinaan juuri noin, mallitoimiston tyyppi kysyi kiinnostusta, ja muutama päivä myöhemmin oltiin Helsingin ydinkeskustassa koevideoinneissa.

Lähestykö se teitä niin että mitä mökötätte, miksi ette hymyile...

Vierailija
471/511 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän menestynyt trolli 😮 Baarissa ei muka saisi tulla juttelemaan kenellekään, koska kyseessä voi olla ap, jonka pitää saada rauhassa keskittyä kiskomaan työkseen kaljaa 😂

Vierailija
472/511 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sanat asettaa vähän toisin, esim. ”onko kaikki hyvin”. Pääasia, että puuttuu tilanteeseen, jossa toinen näyttää olevan masentunut, yksinäinen ja mahdollisesti itsemurhavaarassa. Vieläpä baarissa, jonne tullaan tutustumaan ihmisiin ja pitämään hauskaa.

Vierailija
473/511 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan sanat asettaa vähän toisin, esim. ”onko kaikki hyvin”. Pääasia, että puuttuu tilanteeseen, jossa toinen näyttää olevan masentunut, yksinäinen ja mahdollisesti itsemurhavaarassa. Vieläpä baarissa, jonne tullaan tutustumaan ihmisiin ja pitämään hauskaa.

Joo, no itsemurhaltahan nämä mökötyksestä syyttelevät hymyn vaatijat just yrittää naisen pelastaa 😂.

Vierailija
474/511 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en ymmärrä, miksi baarit eivät ole hiljaisia vyöhykkeitä samalla tavalla kuin kirjastot. Tulen baariin tekemään töitä (olen seksityöläinen, ja asiakkaita odottaessani teen läppärillä esim. kausiveroilmoituksia ja EU-tukihakemuksia). On todella häiritsevää, että baarissa soitetaan musiikkia ja etsitään ilmaisseuraa. Pitäisi varmaan vain soittaa 112, ihan niin kuin kotonakin teen, jos kadulta tai naapurista kuuluu ääntä.

Vierailija
475/511 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen miettinyt. Ja onpa mieltä ylentävää muutenkin kuulla näyttävänsä väsyneeltä ja vihaiselta. Wtf.

Vierailija
476/511 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskaltaisi mennä sanomaan itsemurhakandidaatille että mitä sä oikein mökötät, hymyile ny vähän hei, olisit niin paljon paremman näköinen. Menee vielä ja tekee lopullisen ratkaisun.

Vierailija
477/511 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa olen miettinyt. Ja onpa mieltä ylentävää muutenkin kuulla näyttävänsä väsyneeltä ja vihaiselta. Wtf.

Koettaisit sinäkin vähän piristyä. Oikeesti miehet eivät tykkää mörökölleistä. Meikit, kivat vaatteet ja reipas hymy!

Vierailija
478/511 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koettaisit sinäkin vähän piristyä. Oikeesti miehet eivät tykkää mörökölleistä. Meikit, kivat vaatteet ja reipas hymy!

Onko teikäläisen järkeä antaa tällaisia neuvoja koska hetihän se alfa tulee ja panee tämänkin naisen ja tavallinen kunnon mies jää ilman :(.

Vierailija
479/511 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa myös aina ratikkaan noustessa korostaa kaikille ”ei-kiinnostaville” kanssamatkustajille, miten rumia ja tyhmiä he ovat. Ihan rehellisyyden nimissä.

Tai sitten voi käyttäytyä muita kohtaan niin, kuin itse haluaisi tulla kohdelluksi.

Sinä siis ratikkaan noustessa alat valehdella kaikille kanssamatkustajille miten kauniita ja viisaita ne on? Miksi ihmeessä? Ei oikein toimi toi sun vertaus.

Vierailija
480/511 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarin suosikkiasiakas ei muuten ole yksin läppärillä ilmaista wifiä koko päivän hyödyntävä yhden kahvin tilaava asiakaspaikan vievä työmyyrä.