Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahanhajuinen hengitys

Vierailija
09.02.2025 |

Olen toivoton. Minulla on pahanhajuinen hengitys, olen tehnyt kaikkeni. Harjaan hsmpaat vähintään kaksi kertaa päivässä. Lankaan joka syömisen jälkeen. Käytän suuvettä. Olen käynyt lääkäristä, eivät löydä mitään vikaa. 

Asia ei ole kuviteltu, osa ystävistäni sanoo sen, osa tarjoaa ensi kohtaamisen jälkeen pastelleja oitis. Mieheni varoittaa lähestymästä muita ihmisiä. 

Mitä elämääauttakaa

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Proppuja nielussa? Katsopa taskulampun kanssa nieluun. Apteekista saa pitkiä vanupuikkoja, joilla voi yrittää saada niitä proppuja irtoamaan sieltä.

Muistatko harjata myös kielen hammasharjalla? Nenähuuhtelukannu kannattaa myös käyttää. Se huutelee onteloita. Itselle ainakin tulee siitä raikkaampi olo. Jos haju tulee suolistosta, suosittelen kokeilemaan Somac-närästyslääkettä. 

Vierailija
2/27 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hammaskivi poistettu? Onkos varmaa ettei jonkun hampaan juuressa ole mätää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

panohommatkin varmaan seis...v i t t u mikä kuolevan hönkäys..rikinkatkua.. 

Vierailija
4/27 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekissa myydään kielenpuhdistajia. Käytä sitä hammaspesun yhteydessä aamuin illoin. Hammaspesun lisäksi hammaslanka ja hammastikulla ien rajasta lika pois. Tämän jälkeen suuvettä. 

Ennen kuin menet nukkumaan, älä juo tai syö mitään hammaspesun jälkeen. Voi jäädä muhimaan nieluun jotain, kun menee vaakatasoon. 

Juo vettä paljon ja säännöllisesti. 

Mene hammaslääkäriin. Tarkista, ettei ole propuja. 

Voisiko haju tulla mahasta? Ehkä joku ruoka-aine aiheuttaa? 

Vierailija
5/27 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on propuja. Tai sitten haju tulee vatsasta. 

Vierailija
6/27 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on proppuja ja isot nielurisat. Niitä ei suostuta poistamaan koska olen kai liian vanha. 52v. Kärsin koska en uskalla jutella ihmisille kasvotusten. 

Vierailija
7/27 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on proppuja ja isot nielurisat. Niitä ei suostuta poistamaan koska olen kai liian vanha. 52v. Kärsin koska en uskalla jutella ihmisille kasvotusten. 

Yksityisellä poistetaan mitä vain rahasta. Tiedän tämän. Minulta leikattiin nielurisat Turun Mehiläisessä. Heräsin kesken nukutuksen, kun oli jo operoitu. Syljin verta, kun nousin vaaka-asentoon. Äkkiä nukutusainetta! Joku huusi. 

Kun heräsin, olo oli hirveä. Oksensin. Sain morfiinia 2 x kipuun. Minun piti väkisin lähteä sängystä pois, toinen oli jonossa. Hoitaja tuuppi ylös, vaikka sanoin, että pyörryn, jos nousen sängystä. Oli 2 tuntia aikaa häipyä leikkauksen jälkeen. Turun Mehiläisessä tämä. 

Vierailija
8/27 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksityisellä poistetaan mitä vain rahasta. Tiedän tämän. Minulta leikattiin nielurisat Turun Mehiläisessä. Heräsin kesken nukutuksen, kun oli jo operoitu. Syljin verta, kun nousin vaaka-asentoon. Äkkiä nukutusainetta! Joku huusi. 

Kun heräsin, olo oli hirveä. Oksensin. Sain morfiinia 2 x kipuun. Minun piti väkisin lähteä sängystä pois, toinen oli jonossa. Hoitaja tuuppi ylös, vaikka sanoin, että pyörryn, jos nousen sängystä. Oli 2 tuntia aikaa häipyä leikkauksen jälkeen. Turun Mehiläisessä tämä. 

Ei sekään, että heräsin kesken nukutuksen. Mutta töykeys, ettei saanut kunnolla levätä sängyssä, vaikka olikin päiväoperaation. Jäi paha maku suuhun. 

Vierailija
9/27 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain varmaan sitä morfiinia kipuun sen takia, että piti lähteä kotiin heti. Ihan perseestä tuokin. Siitä tuli niin hyvä olo, ettei ikinä mistään. Vaadin saada lisää. Siihen hoitaja ettei sinulle enää yhtään. 

Annetaanko morfiinia yleisesti kipulääkkeeksi tuollaisen operaation jälkeen? Siihen jää koukkuun näköjään nopeasti.

Vierailija
10/27 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhdistan kielen monta kertaa päivässä. Hammaskiven poistossa 3 krt vuodessa hammaslääkärillä.,

Vierailija
11/27 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On seis. Mies ei hslua lähestyä.

Vierailija
12/27 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Proput nielussa. 

Vierailija
13/27 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on propuja. Tai sitten haju tulee vatsasta. 

Proppuja luultavasti on. Itse olen niistä kärsinyt lapsesta saakka. Proput haisee pahalle paljon ennenkuin ne tulevat näkyville risoissa. Sitten kun tulevat näkyville, niin poistan niitä ja voi taivas sitä löyhkää. Yksikään kurkkutautien spesialisti tai hammaslääkäri ei tunnu tietävän propuista mitään. Netistä löytyy oikein välineitä, joilla näitä proppuja pystyy poistamaan, sieltä vaan tilaamaan. Haistan heti henkilön, jolla on proppuja.

Vierailija
14/27 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko poskiontelotulehduksesta tulla suuhun pahaa makua?

Vierailija
15/27 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityinen varmasti poistaa mutta maksaisi vähintään 2000e. Kävin juuri yksityisellä kurkkulääkärillä mutta hän ei suositellut. Ei laittamaan lähetettä keskussairaalaan. Sanoi että tulisi ikäni takia bumerangina takaisin. Onko

52v niin vanha ettei moisia toimenpiteitä muka voi tehdä 

Vierailija
16/27 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nielukiviä kai viralliselta nimeltään. Kuka uskaltaa ja pystyy tonkimaan kurkkuaan jollain puikolla?

Vierailija
17/27 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sen tietää että henki haisee? Kukaan ei ole koskaan sanonut asiasta. 

Itsellä paha maku suussa aika usein mutta minä tupakoin, on hammaskiveä ja tulehtuneet ikenet. Lankaan ja pesen kunnolla. Kukaan ei ole koskaan maininnut hengityksestä. 

Vierailija
18/27 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä kans ajoittain proppuja, ja niihin ei tosiaan auta yhtään vaikka kuinka hinkkaat ja lankaat hampaitasi ja puhdistat kieltä.

Proput eivät edes heti näy, joten löyhkä pitää vaan kestää kunnes proppu näkyy ja se irtoaa/sen pystyy irrottamaan. 

Purkkaa/mynthoneja syön aina jos proppu nielussa ja pitää olla lähellä muita. 

Vierailija
19/27 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin vielä nuori, niin maksaisin mitä vaan, että nielurisani leikattaisiin, onnistuu kyllä yksityisellä, kun lyö tinaa tiskiin. Minun nuoruudessani ei ollut tällaista mahdollisuutta. Julkisella puolella ei tietenkään suostuta poistamaan risoja pelkän sosiaalisen hajuhaitan takia. Väliäkös sillä, että ihminen aivan erakoituu, kun ei uskalla edes hengittää muiden läsnäollessa.

Vierailija
20/27 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain varmaan sitä morfiinia kipuun sen takia, että piti lähteä kotiin heti. Ihan perseestä tuokin. Siitä tuli niin hyvä olo,

Sinä mitään koukkuun ole jäänyt, jos 2 x saat morfiinia. Tottakai tuntuu hyvältä, kun kova kipu poistuu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi