Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä oikeudella miehet tulevat baarissa hokemaan "Miks oot noin myrtsi, älä mökötä hei. Miks sä mökötät?"? Ja olettavat, että etsin seuraa.

Vierailija
29.03.2018 |

Mä tykkään käydä itsekseni oluella, työskennellä samalla tai ihan vain miettiä omiani.

Monesti siihen tuppautuu joku luomakunnan kruunu, joka aluksi tuijottaa kauempaa ja kun katseet vahingossa kohtaavat sekunniksi, se tarkoittaa hänelle kutsua. Yleensä kieltäydyn kohteliaasti juttuseurasta ja osa ymmärtää tämän ongelmitta. Osa taas ottaa tämän "mökötyksenä" ja jäävät jankkaamaan, miksi olen "huonolla tuulella"'. Ja että voin hei ihan vapautuneesti kertoa miksi mökötän.

Jeesus että vihaan tuota. Tuppaudutaan väkisin henkilökohtaiselle alueelle, ei kunnioiteta kohteliasta torjuntaa, puhutaan kuin pienelle lapselle ja oletetaan vain asioita. Ihan kuin en voisi olla olemassa vain itselleni sen juomani verran.

Ei ole mitenkään mahdollista, että en nyt vain halua mitään seuraa ja että perusilmeeni ei ole kutsuva hymy. Vaikka olenkin päälle kolmekymppinen, lapseton sinkku.

N33

Kommentit (511)

Vierailija
441/511 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tyttöys olekaan myönteinen asia? Girl power ja näin.

Lässyn lää!

Tytötteletkö halventavasti esim. äitiäsi tai muita iäkkäämpiä ja korkeammassa asemassa olevia rouvia ja NAISIA?

Kuka on toista korkeammassa asemassa vauvapalstalla?? Tai tasavertaisuuteen pyrkivässä yhteiskunnassa muutenkaan

Näyttäisi siltä että käytöstavat ja sovinistiset ennakkoluulot ei ole pois edes vauvapalstalta. Täälläkin luullaan että kaikki naiset haluaa olla kaikille miehille haluttavia ja että alentava tytöttely on positiivista.

Tasavertaisessa yhteiskunnassa jokainen saa valita kenen kanssa on tekemissä ja valita oman ilmeensä sen mukaan.

Vierailija
442/511 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella paljon miesvihaa tässäkin säikeessä. Joka toisessa viestissä haukkumasanoja, kokemattomuusvihjailuja tms. :( Hassua sinänsä, että neitsyyttä (tai itse asiassa poikuutta) pidetään sellaisena kielteisenä seikkana, että siihen turvaudutaan, kun väittely on hävitty. Vähän kuin alakouluikäisten homottelu joskus aikoinaan.

Jep jep ja ne viestit joihin tulee koskemattomuusvinoilua ovat itse pyhimysten kirjoittamia pelkästään rakentavassa mielessä 😁. Kyllä se on niin että väittely on hävitty silloin kun ensin itse ärsyttää tahallaan ja sitten uhriutuu saamistaan vastauksista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/511 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä oikeudella kerran nainen tuli pankkiautomaattijonossa utelemaan että "miks näytät noin myrtsiltä? ja yritä hei hymyillä vähän". Miksi tämä tyyppi oletti ettei esim. joku lähisukulaiseni ollut juuri kuollut tai muuten vaan vituttanut? Kyllä noita rasittavia utelijoita löytyy ihan molemmista sukupuolista.

Vierailija
444/511 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollasn kaverin kanssa molemmat onnellisesti naimisissa ja pari kertaa vuoteen käydään jossain tanssimassa ja drinksuilla..niin aina on joku jankkaaja😒Että miksi te ootte täällä jos ette miestä halua ja väkisin jäädään jankkaamaan..yleensä kun joku lähestyy ja vaikka pyytää tanssimaan sanon ei kiitos ja se riittää,mutta sitten on näitä jotka oikein äityy haukkumaan..että ei sullakaan luulis varaa kieltäytyä ja mikä sä luulet olevasi kun ei kelpaa..en tiiä..itse kyllä kun olin sinkku osasin jo kaukaa lukea elekiellestä jos ei kiinnosta tai jos juttelin jonkun kanssa niin kyllä mä äkkiä vetäydyin pois jos ei toista kiinnosta..

Vierailija
445/511 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on kyllä tuttua että miehet vaativat hymyilyä 24/7, juuri eilen baarissa tiskillä ollessani eräs mies tuli viereen lässyttämään että miksi olen niin surullinen johon hämmentyneenä vastasin että en kyllä ole, yritän vain tilata juotavaa itselleni :D

No onhan murjottaminen nyt aika epänaisellista. Mököttämällä ei pääse hyviin naimisiin, sanoi äitini aina.

Lyön vetoa, että ap on yli 23-vuotias vanhapiika.

Jos olisit lukenut EDES SEN ALOITUSVIESTIN, tietäisit jo, että AP kertoi olevansa 33-vuotias.

Ei jaksa lukea tuollaisia nälkävuoden pituisia pimppiavautumisia. Pääasia, että analyysini osui oikeaan.

Omat avautumisesi keskustelussa, jonka muita viestejä et edes jaksa lukea, ovat yhtä tyhjän kanssa. Mutta onanoi toki menemään omille kädenlämpöisille rölleillesi.

Ja sitä paitsi, aloitusviestistä paljastuu vain ikä, ei vanhapiikuus. Senkin tietäisit, jos olisit edes aloitusviestin lukenut. Että se siitä "analyysistä".

Miksi olet niin vihainen? Kannattaisiko sinunkin kokeilla pientä hymyä, kaunistaisi varmaan huomattavasti.

Kirjoitetusta tekstistä kun paljastuu kirjoittajan senhetkinen ilme. ":)"

No tuon tantan teksteistä ilmenevästä raivosta voi kyllä jo vähän päätellä ilmettäkin. Ja ainahan hymy naisen kasvoja kaunistaa ja tekee houkuttelevammiksi :)

Mitä jos ei kiinnosta onko jonkun mielestä houkutteleva? Sitä päästään kysymykseen miksi ne lähestyy jos ei ole houkutteleva? Ja pahimmillaan miksi he kokevat oikeudekseen tulla kommentoimaan "hymyile" kuin muiden olisi pakko olla juuri heistä houkuttelevia? Eli siis ollaan alkupisteessä.

No niin, tytöt tytöt. Kyllä ap:n ikäiselle sinkkunaiselle alkaa jo olla tosi tärkeää näyttää houkuttelevalta valinnalta!

Miksi pitäisi olla "houkuttele valinta" sellaiselle joka ei houkuta itseään? Miksi yllyttää naisia "pelaamaan" ja "antamaan ymmärtää" vaikka täällä on ollut miehiltä kommenttia että juuri siitä tulee paha mieli?

Kaksi alanuoli eli varmaan kaksi selitystä sille miksi haluatte että tuntematon nainen esittää olevansa jotain mitä ei oli.

Halu että kaikkea on teille tavoiteltavissa. Halu alistaa naiset muottiin joka sopii teidän mieleen.

Saa kertoa omat syyt. Jos ette kerro tyydyn kyllä omiin luuloihn teistä.

Alanuolia saa myös tämä viesti ilman vastausta eli kalikka kalahtaat ja meni tuntuu?

Oikeasti tuntuu pahalta että kaikki naiset ei koe tarvetta olla haluttavia juuri sinusta? Miksi?

Vierailija
446/511 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

blablablablablabbbbbbb kirjoitti:

Millä oikeudella kerran nainen tuli pankkiautomaattijonossa utelemaan että "miks näytät noin myrtsiltä? ja yritä hei hymyillä vähän". Miksi tämä tyyppi oletti ettei esim. joku lähisukulaiseni ollut juuri kuollut tai muuten vaan vituttanut? Kyllä noita rasittavia utelijoita löytyy ihan molemmista sukupuolista.

Sitä tässä ketjussa juuri kysytään. Miksi?

Vierailija
447/511 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on kyllä tuttua että miehet vaativat hymyilyä 24/7, juuri eilen baarissa tiskillä ollessani eräs mies tuli viereen lässyttämään että miksi olen niin surullinen johon hämmentyneenä vastasin että en kyllä ole, yritän vain tilata juotavaa itselleni :D

No onhan murjottaminen nyt aika epänaisellista. Mököttämällä ei pääse hyviin naimisiin, sanoi äitini aina.

Jos olisit lukenut EDES SEN ALOITUSVIESTIN, tietäisit jo, että AP kertoi olevansa 33-vuotias.

Ei jaksa lukea tuollaisia nälkävuoden pituisia pimppiavautumisia. Pääasia, että analyysini osui oikeaan.

Omat avautumisesi keskustelussa, jonka muita viestejä et edes jaksa lukea, ovat yhtä tyhjän kanssa. Mutta onanoi toki menemään omille kädenlämpöisille rölleillesi.

Ja sitä paitsi, aloitusviestistä paljastuu vain ikä, ei vanhapiikuus. Senkin tietäisit, jos olisit edes aloitusviestin lukenut. Että se siitä "analyysistä".

Miksi olet niin vihainen? Kannattaisiko sinunkin kokeilla pientä hymyä, kaunistaisi varmaan huomattavasti.

No tuon tantan teksteistä ilmenevästä raivosta voi kyllä jo vähän päätellä ilmettäkin. Ja ainahan hymy naisen kasvoja kaunistaa ja tekee houkuttelevammiksi :)

Mitä jos ei kiinnosta onko jonkun mielestä houkutteleva? Sitä päästään kysymykseen miksi ne lähestyy jos ei ole houkutteleva? Ja pahimmillaan miksi he kokevat oikeudekseen tulla kommentoimaan "hymyile" kuin muiden olisi pakko olla juuri heistä houkuttelevia? Eli siis ollaan alkupisteessä.

No niin, tytöt tytöt. Kyllä ap:n ikäiselle sinkkunaiselle alkaa jo olla tosi tärkeää näyttää houkuttelevalta valinnalta!

Miksi pitäisi olla "houkuttele valinta" sellaiselle joka ei houkuta itseään? Miksi yllyttää naisia "pelaamaan" ja "antamaan ymmärtää" vaikka täällä on ollut miehiltä kommenttia että juuri siitä tulee paha mieli?

Kaksi alanuoli eli varmaan kaksi selitystä sille miksi haluatte että tuntematon nainen esittää olevansa jotain mitä ei oli.

Halu että kaikkea on teille tavoiteltavissa. Halu alistaa naiset muottiin joka sopii teidän mieleen.

Alanuolia saa myös tämä viesti ilman vastausta eli kalikka kalahtaat ja meni tuntuu?

Oikeasti tuntuu pahalta että kaikki naiset ei koe tarvetta olla haluttavia juuri sinusta? Miksi?

Laitat sanoja vastapuolen suuhun ja ihmettelet sitten kovastikin sitä, ettei hän riennä niitä perustelemaan :o

Vierailija
448/511 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni hoki minulle aina, että ”sun pitäis hymyillä enemmän, näytät paljon paremmalta kun hymyilet”. Arvatkaa vaan tottelinko?

Vierailija
449/511 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisivätkö miehet sellaiseen baariin, jonne joko olisi naisilta pääsy kielletty tai naiset eivät omasta valinnastaan vaan enää menisi, eivätkä enää suostuisi jormapenoille alistettaviksi viihderoboteiksi?

Jos naiset lähtevät pysyvästi, lähtevät lopulta kaikki miehetkin eli konkurssi siitä seuraa. Kannattaa siis panostaa siihen järjestyksenvalvontaan, jos ja kun eräät kuumakallet eivät tajua olla häiriköimättä.

Vierailija
450/511 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollasn kaverin kanssa molemmat onnellisesti naimisissa ja pari kertaa vuoteen käydään jossain tanssimassa ja drinksuilla..niin aina on joku jankkaaja😒Että miksi te ootte täällä jos ette miestä halua ja väkisin jäädään jankkaamaan..yleensä kun joku lähestyy ja vaikka pyytää tanssimaan sanon ei kiitos ja se riittää,mutta sitten on näitä jotka oikein äityy haukkumaan..että ei sullakaan luulis varaa kieltäytyä ja mikä sä luulet olevasi kun ei kelpaa..en tiiä..itse kyllä kun olin sinkku osasin jo kaukaa lukea elekiellestä jos ei kiinnosta tai jos juttelin jonkun kanssa niin kyllä mä äkkiä vetäydyin pois jos ei toista kiinnosta..

Minä olen ollut varattu sen jälkeen kun täytin 17. Välissä oli pari vuotta sinkkuna mutta sillon ei mikään baariseura kiinnostanut.

Opin että ei kannata sanoa että on varattu, sillon saa kuulla että"et sä sitä miestä halua vaan mä oon parempi" ja "ei mies ole este vaan hidaste".

Ja nämä ei tajua olevansa idiootteja.

En vieläkään kerro että seura ei kiinnosta mikään tavalla kerron että SINÄ ET KIINNOSTA.

Sitten ei myöskään tarvitse kuunnella itkua miksi juttelet tuolle mutta et minulle.

Suosittelen ihan oikeasti naisia unohtamaan miltä mahtaa tuntua sitä jankuttajasta tai ei kiinnostavasta ja suoraan sanoa että JUURI SINÄ ET KIINNOSTA MENE POIS.

Saat *mm*n leiman mutta haittaako se?

H*oritella voi takaisin jos se joka vonkaa ei saa haluamaansa. Kuka siinä ilmainen h*ora olikaan.

Vierailija
451/511 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voisit sanoa miehille, että enhän mä mökötä. Tässä vaan istun oluella.

Mä otan kaikki lähestymiset kohteliaisuutena. On kohteliasti korrektisti ilmoittaa että haluaa olla yksin, sen voi tehdä ihan hymyilemällä.

Oon huomannut että nykyaikana yhä useammat haluaa olla omissa oloissaan ja ihmiset suuttuu pienistä asioista. Kannattaa muistaa että miehet on vaan ihmisiä, ketkä etsii mukavaa naisseuraa ja ei ne lähesty sinua ilkeyttään :)

Mä en itseasiassa edes enää käy baareissa, mutta jokaisessa julkisessa tilassa pyrin olemaan ihmisille kohtelias tai jopa ystävällinen. Esim. salilla, kaupassa jne :)

Tsemppiä ap! :)

Vierailija
452/511 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä tohon on nyt sitte parhaat reagointitavat? Respektit tuolle joka kahvilassa istuessaan mitään sanomatta jätti hymyilemisen vaatijan sössöttämään itsekseen ja meni hakemaan vettä.

Vierailija
453/511 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistaiseksi julkisella paikalla tuntemattomille ihmisille puhumista ei ole vielä kriminalisoitu joten ihan sillä oikeudella. Toki itse suosin jotain hieman vähemmän kömpelöä lähestymistä kuin "miks oot noin myrtsi, älä mökötä" mutta muistelisin että ainakin kerran olen avannut keskustelun hotellin aulabaarissa jotakuinkin niinkin kornisti kuin  "rankka päivä töissä vai?" ja päätynyt kyseisen daamin kanssa pari tuntia myöhemmin sänkyyn että ehkä tuokin voisi jollekin toimia :)

Vierailija
454/511 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitat sanoja vastapuolen suuhun ja ihmettelet sitten kovastikin sitä, ettei hän riennä niitä perustelemaan :o

Kukaan ei riennä korjaamaan kuulija vääräksi eli ne voi olettaa oikeiksi. Saat korjata.

Vierailija
455/511 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ainakin viimeinen että rupeaa selittämään että enhän minä mökötä. Siinä sitten jankkaat jonkun äijän kanssa mökötätkö vai et. En lähtis selittelemään pätkääkään. Jo siksi ettei mulla ole siihen mitään velvollisuutta.

Vierailija
456/511 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs palstan miehet neuvovat vaimojaan ja tyttöystäviään jotka valittavat että tuntemattomat miehet tulevat vaatimaan hymyilemistä? Sanotteko että hymyilet vaan kauniisti?

Mun mies ei sanonut niin.

Vierailija
457/511 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei riennä korjaamaan kuulija vääräksi eli ne voi olettaa oikeiksi. Saat korjata.

Tuollainen oletus että "olin oikeassa koska kukaan ei olkinukkeni kimppuun hyökännyt" menee aika vahvasti pulushakin puolelle.

Vierailija
458/511 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toistaiseksi julkisella paikalla tuntemattomille ihmisille puhumista ei ole vielä kriminalisoitu joten ihan sillä oikeudella. Toki itse suosin jotain hieman vähemmän kömpelöä lähestymistä kuin "miks oot noin myrtsi, älä mökötä" mutta muistelisin että ainakin kerran olen avannut keskustelun hotellin aulabaarissa jotakuinkin niinkin kornisti kuin  "rankka päivä töissä vai?" ja päätynyt kyseisen daamin kanssa pari tuntia myöhemmin sänkyyn että ehkä tuokin voisi jollekin toimia :)

Oisko toiminu jos olisit sanonu että älä ny tuolta näytä vaikka olis ollu rankka päivä töissä?

Vierailija
459/511 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen ihan oikeasti naisia unohtamaan miltä mahtaa tuntua sitä jankuttajasta tai ei kiinnostavasta ja suoraan sanoa että JUURI SINÄ ET KIINNOSTA MENE POIS.

Saat *mm*n leiman mutta haittaako se?

Onko kiva päästä nujertamaan sosiaalisesti kömpelöä ihmistä? Ei tuosta ole pitkä matka tuohon keharin haukkumiseen.

Ihana tuo yksi kirjoittaja, joka on tajunnut, että ihmiset voi kohdata positiivisen kautta sen sijaan, että ”korkea-arvoisempana” osoitetaan toiselle paikka nolaamalla tai haukkumalla.

Vierailija
460/511 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä ehkä kuuntelit mitä nainen vastasi ja teillä oli keskustelu. Tai nainen halusi myös helppoa seksiä.

Kysymys ei edes ollut sama kuin että kehotat vain näyttämään muulta mitä nainen oli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi