Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Normaalipainoinen/hoikka, kuinka paljon ja usein syöt epäterveellistä mättöä ja herkkuja?

Vierailija
29.03.2018 |

Eli siis tyyliin pizzaa, grilliannoksia, hampurilaisaterioita, sipsiä, karkkia, jätskiä, keksejä jne..

Kommentit (80)

Vierailija
1/80 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön pizzaa ja grillimakkaraa joskus enkä pidä niitä epäterveellisinä. Sipsit, karkit, keksit ja teolliset jäätelöt jätän syömättä. Jäätelöä teen itse.

Vierailija
2/80 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön ehkä kerran kuussa pizzaa tai hampurilaisaterian. Makeita herkkuja, erityisesti jälkiruokia ja leivonnaisia syön noin kerran viikossa. En syö karkkia tai sipsejä tai juo limuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/80 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka viikko tulee syötyä grilliruokaa ja karkkia ym herkkuja. Silti olen alipainoinen. Liikun kylläkin tosi paljon. Läpipaskojaksi sanovat :D

Vierailija
4/80 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää myöntää, mutta syön päivittäin sipsejä tai suklaata sekä juon kokista, pizzaa syön myös pari kertaa viikossa. Mitat 168/55

Vierailija
5/80 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aloittamassa laihdutusta ja normaalipainoinen kaveri väitti, että syö joka päivä herkkuja eikä vahdi mitä syö. En usko sitä. Tai no ehkä joillakin on vaan parempi aineenvaihdunta.

Vierailija
6/80 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

perjantaisin tapana käydä hesellä ja ostaa pussillinen irtokarkkeja sekä siideri, muuten syön mättöä ehkä pari kertaa kuussa (ellei eineksiä lasketa). mittaa hiukan päälle 170 cm ja painoa 60 kg.

Vierailija
7/80 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokerisia herkkuja 1-2 kertaa kuukaudes. Pizzaa teen itse melkein joka vklp. Kaljaa menee 7-10 tölkkiä kerran viikossa. Muuten syön tosi terveellisesti ja kokkaan itse. Vitamiineja kourallinen joka aamu.

Vierailija
8/80 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa kuukaudessa roskaruokaa, esim hampurilaisateria tai pizzaa. Kerran viikossa vähän herkkuja, esim muutama suklaapatukka viikonloppuna.

Vierailija
9/80 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään säännöllisesti syö noita ns. herkkuja. Minusta kun tuo ei ole mitään herkku-ruokaa. Eli aika harvoin syön niitä.

Vierailija
10/80 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö pizzaa, hampurilaisistakaan en tykkää. Enkä sipseistä.  Kaikenlaisia pähkinöitä menee päivittäin, ja karkki on mun pahe. Koitan olla syömättä irtsareita, salmiakkia tai lakua useammin kuin pari kertaa viikossa, mutta se ei aina onnistu... Hampaiden takia oon joutunut jättämään myös kaikki mehut ja limut pois, kun ennen join niitä joka päivä. Keksit ja pullat ei kuulu rutiineihin, syön niitä oikeastaan vain kun tarjotaan. Jätskiä menee vain kuumina kesäpäivinä.   Mitä tulee vertailtua muihin, syön aterioilla ihan selkeästi enemmän kuin mun kokoiset ihmiset yleensä: reiluja annoksia niin, että housunnapista kiristää.  Painoa n.53-54 koko aikuisiän ajan, pituus 169.

Vierailija
11/80 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kerran kuussa pitsaa tai hamppariateria, makkarasta en pidä. Sushia syön kerran viikkoon tai kahteen (ei tosin kovin epäterveellistä). Koulussa söin päivittäin suklaapatukan, mutta nyt olen päässyt irti tavasta. Juon sen sijaan teetä hunajalla, jos jotain makeeta kaipaan. Sipsiä kerran-pari kuussa (keskikokoinen pussi puoliksi poikaystävän kanssa).

Kesällä tulee jätski syötyä joku 3-5krt/viikkoon, mutta koitan ensi kesänä vähän tsempata ja syödä vaikka kerran viikkoon.

Ruoka koostuu lähinnä salaatista, vihanneksista, sienistä, kalasta ja kanasta. Tällä hetkellä karppaan, mutta "kuurin" jälkeen koitan pitää hiilarit minimissä. Ruoan kylkeen hieman vaikka perunaa (100g?), ja koitan täyttää vatsani niillä vihanneksilla.

Vierailija
12/80 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön joka päivä aamupalalla pari keksiä ja päiväkahvilla palan jotain omaa leipomusta tai esimerkiksi palasen jäätelöä. Nutella on paheeni. Muuten syön aika terveellisesti ja nautin terveellisestä ruoastakin. Tykkään tehdä ruokia mitkä maistuu enkä pelkää rasvan käyttöäkään. Kerran viikkoon syön ehkä vähän sipsejä. Kerran parissa viikossa tulee syötyä vaikka pizzaa. Limsoja tai karkkia en nauti, mutta suklaasta pidän, pari palaa silloin tällöin ja kivennäisvesi sitruunalla maistuu limsaa paremmin. Tykkään laitella kotona safkaa, ja viimeksi tein hampurilaisia kotona. En pitäisi hampurilaista edes niin epäterveellisenä enkä pizzaakaan, varsinkin jos ne itse tekee.

Olen normaalipainon alarajalla.

Vierailija
13/80 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkkia melkein päivittäin, pizzaa ehkä kerran viikossa. Terveellisempään suuntaan pitäisi rukata ruokavaliota, vaikka paino on ihan ok. 168cm/61kg.

Vierailija
14/80 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö koskaan hampurilaisia, kebabia tai pizzaa, koska en tykkää niistä yhtään. Pieniä määriä suklaata muutaman kerran viikossa, ehkä kerran kuussa leivoksen tai jäätelöä. Muuten syön ihan tavallista suositusten mukaista ruokaa

Vierailija
15/80 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätskiä, karkkia ja muita makeita herkkuja viikottain. Saatan syödä ihan päivittäinkin makeaa kahvin kanssa, mutta pieniä määriä. Sipsejä viikottain tai muutaman kerran kuukaudessa. (Meillä on perjantaina herkkupäivä, jolloin saatan valita herkuksi sipsejä tai jotain muuta, esim. juustoja.) Pizzaa ja hampurilaisia muutaman kerran kuukaudessa.

Vierailija
16/80 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelee, mutta joka viikko jotain. Useimmiten pizzaa tms. "pääruokamättöä" kerran, pari kuussa ja viikottain jotain pientä, esim. muutama pala suklaata. Sipsit ja keksit ovat suuri paheeni, ja siksi niitä en ostakaan kuin harvoin (=muutama kerta vuodessa), koska itsehillintä niiden kanssa on niin huono. Pullasta, karkeista ja jätskistä en niin välitä, tulee lähinnä syötyä kylässä tai muuten seuran vuoksi. Kesällä jätskiä tulee syötyä useammin, koska muu perhe siitä tykkää.

Vierailija
17/80 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen aika hoikka vaikka syön aika paljon sipsejä ja kaikenlaista epäterveellistä. asia ei tietenkään niin että syön jokapäivä niitä, mutta limskaa tulee juotua jokapäivä jos on.

Vierailija
18/80 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kaks kertaa kuussa pizzaa tai hampparia, kaks kertaa viikossa sipsiä ja/tai karkkia. Keksejä meillä on kotona lähes aina tarjolla joten niitä tulee otettua 1-3 päivässä.

Vierailija
19/80 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osalla on hyvät geenit. Meillä jolla ei ole, ei voi syödä juuri koskaan. Ja jos joskus syö niin pieni annos. Ei missään tapauksessa koko pizzaa vaan korkeintaan puolet

Vierailija
20/80 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on karkkipäivä :D eli kerran viikossa karkkia tai kahtena päivänä, jos ekasta päivästä jää jälelle. Karkkimäärä about 70g. Sipsiä pari kourallista joka toinen viikko. Leivonnaisia sillon kun meillä on jonkun synttärit eli 4x vuodessa. Pitsaa ehkä kerran kuussa. Muuten syön hyvin terveellisesti ja monipuolisesti.