Millaisen työpaikan omavalmentajasi järjesti sinulle?
Kommentit (7)
Mun omavalmentaja oli todella hyvä ja älykäs. Hän melkein sai järjestettyä mulle työpaikan, vaikka olen vajaakuntoinen. Viime hetkellä työnantaja perääntyi kuitenkin. Mulla on yliopistokoulutus.
Hän olisi varmaan onnistunut jossain vaiheessa, mutta harmi, kun muutti lähemmäs aikuisia lapsiaan ja vaihtoi ammattiaan. Koulutukseltaan jän oli fysioterapeutti, mutta se työ ei enää soveltunut hänelle ja siksi oli omavalmentajana. Siirtyi töihin johonkin homeesta kärsivien yhdistykseen.
Ja tuon hyvän omavalmentajan (se fysioterapeutti) jälkeen sain erittäin huonon omavalmentajan. Sillä oli selvästi mt-ongelmia. Jankutti koko ajan, miten mun fyysiset rajoitteet ei ole mitään verrattuna mt-ongelmiin.
Se ei edes viitsinyt etsiä mulle töitä. Se vaan jutteli joutavia käyntien aikana.
Keskusteltiin vain mitä minä voin tehdä. Ei tarjottu työpaikkaa.
Mistä saatte noi omavalmentajat? Jotain työkkärin omia vai?
Vierailija kirjoitti:
Jokaiselle työttömälle on määrätty oma omavalmentaja joka valmentaa työtöntä ja etsii hänelle työpaikan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaiselle työttömälle on määrätty oma omavalmentaja joka valmentaa työtöntä ja etsii hänelle työpaikan
Ei minulle mitään työpaikkaa etsitty. Viilattiin CV ja LinkedIn kuntoon. Itse löysin työpaikan sitten siltä pohjalta.
Jo ensimmäisellä tapaamisella sain vaativan ja hyvin palkatun koulutustani vastaavan asiantuntijatyön.