Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Normaalipainoinen/hoikka, kuinka paljon ja usein syöt epäterveellistä mättöä ja herkkuja?

Vierailija
29.03.2018 |

Eli siis tyyliin pizzaa, grilliannoksia, hampurilaisaterioita, sipsiä, karkkia, jätskiä, keksejä jne..

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne herkut ja roskaruuat silloin tällöin lihota, vaan se mitä syöt normaalisti. Syön pääasiassa kotiruokaa ja silloin tällöin herkkuja, kun taas siskoni syö pääasiassa eineksiä ja joskus herkkuja, ja on ylipainon puolella.

Vierailija
22/80 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran viikossa on herkkupäivä, silloin syön yleensä sekä ison pussin sipsiä että jäätelöä. Hamppareita/pizzaa syön vain darrassa, harvemmin kuin kerran kuussa.

Jään tosi helposti herkkuihin koukkuun, voisin korvata niillä lounaan ja päivällisen, joten tällainen kunnon mätöt vain herkkupäivänä sopii mulle.

Arkisin syön suht terveellisesti ja oon hoikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön aika harvoin mitään ap:n mainitsemista, mutta pastaa syön useasti viikossa.

Pestopasta on maailman parasta herkkua!

Vierailija
24/80 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä syön jotain herkkua. Tai ehkä kaksi päivää kuusta voi mennä herkuttelematta. Yleensä kerran viikossa haetaan pizzaa ja kerran viikossa heseä, sen lisäksi kotona on aina sipsiä, suklaata, karkkia, pullaa, yms. mitä tulee naposteltua pitkin päivää. Vastapainoksi yritetään syödä reilusti vihanneksia, ettei ihan tapeta itseämme tällä ruokavaliolla.

177cm/63kg

Vierailija
25/80 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön viikoittain, yleensä varmaan useamman kerran viikossa jotain suklaata tai karkkia. Aika usein myös sipsejä tai pitsaa yms.

Käy sitten luonnostaan niin, että en jaksa syödä normaalia ruokaa "tarpeeksi", vaan korvaan tavallaan noilla herkuilla. On kamalan vaikeaa luopua herkuista, eikä ole motivaationa edes se, että jospa paino putoaisi (olen 162cm ja 47kg).

Vierailija
26/80 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvoin syön enää nykyisin "herkkuja",. Herkkuni on Arnoldsin gluteeniton suklaamuffinsi (se on pieni) ja sellaisen syön muutaman kerran vuodessa. Ja satunnaisesti pienen suklaapatukan, eism Dacapon tai Pätkiksen. Rasvamättöjä en syö, joskus kesällä grllaan kalkkunamakkaran. Jos syön pizzaa, niin yksi slaissi riittää, ja se on aina silloin ateria, eikä ylimääräinen välipala.

Jäätelö on herkkua, mutta aika harvoin sitäkin tulee syötyä.

Olen ollu lihava, ja en halua takaisin sellaiseksi, äkkiä rupeaa kilot kertymään mässyjä syödessä. Mutta en oikeastaan kaipaakaan niitä kovin, teen hyvää terveellistä ruokaa.

Vierailija
27/80 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pizzaa, hampurilaista jne, ehkä kerran kuussa.

Sipsejä yhtenä iltana ehkä kerran kahdessa viikossa. 110g pussi + dippi + kermaviili = nam.

Maitosuklaata ehkä kerran kahdessa -kolmessa kuussa.

Tummaa suklaata puoli levyä viikossa kahvin kanssa.

Karkkia pari kpl jos joku tarjoaa, itse en osta lainkaan.

Jäätelöä ehkä kerran kuussa, silloin yleensä LoHiloja, joihin olen ihan koukussa. En syö edes kesällä juurikaan jätskiä.

Liikun kyllä tosi paljon, joten saisin ihan huoletta pitää mättöpäivän joka perjantai, mutta ei vaan oikein maistu, varmaan tämä ikä teettää jo, olen kohta 38.

Vierailija
28/80 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu aika paljon viikosta/kuukaudesta. Välillä menee monta viikkoa, etten syö mitään epäterveellistä, välillä jos on esim. kavereiden juhlia tai muuten käyn kyläilemässä tai joku työkaveri tuo kahvipöytään hyvää, voi tulla syötyä 2-3 kertaakin viikossa jotain epäterveelliseksi luokiteltavaa. Useinmiten määrät jäävät pieniksi eli kerralla syön yhden pullan tai vähän suklaata tai palan pitsaa tai pienen määrän karkkia. Mutta ehkä noin 3-4 kertaa vuodessa tulee syötyä enemmän epäterveellistä kerralla eli esim. karkkia ja sipsiä leffaillassa tai kokonainen pitsa ulkona syödessä. Ja tietysti sitten nuo juhlapäivät eli jouluna, pääsiäisenä, vappuna, juhannuksena ja uutena vuotena tulee tietysti syötyä jonkin verran enmmän herkkuja, mutta silloinkin määrät pysyvät aika kohtuullisina ja pääosin ruoka on tuolloinkin terveellistä.

Vierailija
29/80 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä syön lähes joka päivä jotain. Äsken herkuttelin palalla lihalevypiirakkaa.

Pizzaa ei nykyään mene mutta flammkuchenia kyllä (vastaava mutta ei hiivalla kohotettua taikinaa) - siinä paljon munsterjuustoa ja smetanaa sekä pekonia päällä. Kerran viikossa valkoviinilasillisen kera.

Hampurilaisateria 1x/kk, vähän (n 100g) karkkia joka viikko. Jos joku tarjoaa kakkua tai kahvipullaa en koskaan kieltäydy. Olen tosi perso makealle ja rakastan esim jäätelöä. Juuri tein pashaa viikonlopulle....

Sipsejä 2x vuodessa ja kebabia vain Turkissa.

20v ollut normaalipainoinen (bmi 23) ja sitä ennen laiha. Olen aina voinut syödä kaikkea mitä mieli tekee, nykyään vain vähän harvemmin ja pienempiä annoksia.

n57v

Vierailija
30/80 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joka päivä jotain, massakausi päällä ja huono ruokahalu. Äsken kiskaisin aamupalaksi lihapiirakan ja jäätelöä, kohta hiihtämään.

Vierailija
31/80 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 166cm / 54 kg eli normaalipainoinen. Syön jäätelöä ja suklaata pari kertaa viikossa. Sipsejä n. kerran kuukaudessa, samoin kuin pizzaa. Hampurilaista en ole syönyt koskaan enkä yleensäkään syö kodin ulkopuolella. Karkkia (jos suklaata ei lasketa karkiksi) ja limsaa en juuri koskaan (ehkä kerran vuodessa). Lihaa en ole syönyt kymmeniin vuosiin, mutta syön kalaa ja maitotaloustuotteita.

Vierailija
32/80 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran viikossa yleensä pidän herkuttelupäivän, jolloin vedän joko pussillisen karkkia, suklaalevyn, keksipaketin tai jätskiä. Perussyömiset aika kevyttä ja terveellistä ja liikun lähes päivittäin.

Vierailija
33/80 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran viikossa yleensä pidän herkuttelupäivän, jolloin vedän joko pussillisen karkkia, suklaalevyn, keksipaketin tai jätskiä. Perussyömiset aika kevyttä ja terveellistä ja liikun lähes päivittäin.

Niin ja tällä tahdilla pysyn n. 65 kg/175cm

Vierailija
34/80 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaata, kaakaota, keksejä yms herkkua syön lähes päivittäin. Itsetehtyä kasvisruokaa siihen päälle, usein myös eineksiä. Käyn kerran viikkoon kuntosalilla mutta muuten lähinnä laiskottelen sohvan mutkassa. 166/53.

Vierailija
35/80 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes joka päivä, en kuitenkaan suuria määriä. 163/55 ja lihaksia on.

Vierailija
36/80 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyyyvin harvoin. Nuorempana pystyi syömään mitä vaan.

Vierailija
37/80 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön suklaata joka päivä noin kolme palaa (jaan suklaapalan puolison kanssa, joka saa kaksi palaa). Sen lisäksi syön jotain epäterveellistä, kuten pitsaa ym kerran viikossa ja leffapäivänä syön aina sipsiä. :D en jaksa syödä kokonaista pitsaa tosin, yleensä syön puolikkaan. Kebabia en syö enkä muutakaan lihaa. Falafelista en tykkää, olen aika nirso.

Mitat 48/161

Vierailija
38/80 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes päivittäin tulee vedettyä karkkia tai sipsiä. Huono tapa, mistä yritän päästä eroon joka maanantai. Pitsaa ym mättöruokaa suunnilleen kaksi kertaa kuussa. Itsetehtyä pizzaa useammin, mutta teen terveellistä. N 164/53

Vierailija
39/80 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtuudella kaikkea. Syön viikolla terveellisesti ja viikonloppuisin saa herkutella, jälkkärillä tai pikkupussilla sipsejä ja karkkeja.

40/80 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran viikossa pizzaa, suklaata, jäätelöö, sipsii kaikkee mistä nyt pidän. Mutta tosiaan jos viikossa on vain yksi hemmottelu päivä niin ei kyllä todellakaan ehdi tulee mitään kiloja. Koska jotkut tekee tota joka pv mutta se sit on taas ihmisen oma asia jos haluaa mättää. Normi kroppa kestää kyllä tollasen yhden hemmottelun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä