Mies lähti eilen neljän päivän työmatkalle Belgiaan. Tänään yhteinen tuttumme kertoi nähneensä
miehen puolen päivän aikaan kahvilassa jonkun naisen kanssa Helsingin keskustassa.
Soitin jokin aika sitten miehelle ja kysyin kuulumisia. Heillä oli kuulemma palaveri hetki sitten loppunut ja olivat menossa lounaalle. Sanoi soittelevansa illalla uudelleen kun pääsee hotellille.
Saanko puhelimen kautta jotenkin selville hänen nykyisen sijaintinsa?
Tämä tuttumme, joka mainitsi miehestäni, ei tiennyt että hänen pitäisi olla työmatkalla. Kyseli siis kyytiä lapselleen illan treeneihin. Sanoin miehen olevan työmatkalla ja itse töissä 21 saakka ja lapsi menossa itse bussilla harkkoihin. Tähän mainitsi, että eihän mies ulkomailla voi olla, kun oli tänään keskustassa kahvilla ja seurana jokin naishenkilö.
Kommentit (358)
No mitä hittoa ap, jatka nyt edes hetki tätä tarinaa oli sitten provo tai ei. Me odotamme.
Tuo sinne tänne siittäminen on ilmeisesti ihan normitoimintaa WT/PS-porukoissa.
Oliko miehesi pukeutunut villapaitaan?
Mene huomenna Helsingin keskustaan valeasussa ja yritä bongata mies ja hoitonsa jostain hotellin kahvilasta/ravintolasta. Kysy tuttavaltasi missä tarkalleen hän näki miehen ja aloita sieltä. Tänne sitten raporttia vakoilusta! Autamme mielellämme valeasun valinnassa :)
Näin se vain on! Rikokset eivät ehdi vanhenemaan. :D
Kaikki paljastuu aikanaan. Tässä tapauksessa ihan lähipäivinä.
Voi Jouni! Lokaat sukusi maineen noilla rötöksilläsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja olen raskaana.
ApAsutko Eirassa?
En vaan Tuirassa.
Ap
Epäilen, että aloittaja asuu "Porvoossa", koska:
- hänen luulisi tietävän miehensä hotellin
- hän saisi tiedon miehen työpaikalta helposti, jos ei todellakaan tiedä
Nykyään on vaikeampi valehdella sijaintiaan, kun älypuhelin näyttää, missä mennään. Näet kyllä viimeistään puhelimesi laskusta, onko sinulla ulkomaan puheluja.
Sano että kaveri näki sinut keskustassa jonku naisen kanssa. Hänen kiistäessä 100-0, kysy hotellin nimi ja sano että jos ja kun kerran totta puhut, voinet helpottaa minun oloani ottamalla hotellin maksukuitista kuvan. Jos molemmat ei jostain syystä mitenkään onnistu niin pyydä että avataan kameran videopuhelu ja näytät mitä sinulla on ympärilläsi. Mikäli vastaukset on edelleen tyhjää täynnä, miehesi puhuu mitä todennäköisimmin shittiä
Vierailija kirjoitti:
Mene huomenna Helsingin keskustaan valeasussa ja yritä bongata mies ja hoitonsa jostain hotellin kahvilasta/ravintolasta. Kysy tuttavaltasi missä tarkalleen hän näki miehen ja aloita sieltä. Tänne sitten raporttia vakoilusta! Autamme mielellämme valeasun valinnassa :)
TÄMÄ onkin hyvä idea. AP ei ilmeisesti päässyt koskaan edes luokkaretkelle pääkaupunkiimme vai ajoitteko suoraan Linnanmäelle?
Vierailija kirjoitti:
Pyydä selfie
Lataa se puhelimeesi ja tarkista kuvan paikannustiedot.
Oulun Tuira on sama asia kuin Helsingin Eira. Minäkin olen suomalainen.
Vierailija kirjoitti:
Soita töihin (kuka vastaa matkajärjestelyistä, matkahallinto vai assari) ja kysy mihin hotelliin mies meni kun ei vastaa kännyyn ja sun pitää kertoa kiireellinen (keksitty) asia miehelle. 100% varppin käy ilmi että mies on lomalla.
T. Saman kokenut, miehen piti olla työmatkalla mutta oli 10km päässä hoitonsa luona
Meillä ei ainakaan anneta ulkopuolisille tietoja matkajärjestelyistä, ei edes puolisolle. Assari ottaa itse yhteyttä kys henkilöön ja välittää tälle yhteydenotto pyynnön.
Vierailija kirjoitti:
Siinä on hommaa. Helsingin keskustassa ja +2km on kymmeniä hotelleja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ex lähtikin lomamatkalle työmatkan sijaan. Jäi kiinni, kun soitin työpaikalle, kun en saanut yhteyttä häneen. Säikähdin, että jotain vakavaa sattunut. Sanoivat, että hän lomalla.
Tää oli hyvä. Käynyt itselläkin mielessä. En kyllä lähtis kenenkään naisen kanssa vaan kavereiden. Mut jäisin kiinni kuitenkin niin en viitti.
Miksi et käy kavereiden kanssa lomalla ilman kikkailuja?
Siks ku se ei ole jännää
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä vahvistaisi sen, että tarina on keksitty? En minä ainakaan tiedä miehen hotelleista, eikä kiinnostakaan, tärkeintä että tiedän suurin piirtein koska menee ja koska tulee.
Ja ihan turha tulla keuhkoamaan että ihan varmasti se sunkin miehes pettää, kun kerran reissuilla käy, etkä edes hotellia tiedä. No ehkä pettää, ehkä ei, mutta älkää nyt hyvät ihmiset rakentako itsellenne sellasta harhaa, että hotellin nimen tai muiden vastaavien yksityiskohtien tietäminen estäis toista pettämästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä vahvistaisi sen, että tarina on keksitty? En minä ainakaan tiedä miehen hotelleista, eikä kiinnostakaan, tärkeintä että tiedän suurin piirtein koska menee ja koska tulee.
Ja ihan turha tulla keuhkoamaan että ihan varmasti se sunkin miehes pettää, kun kerran reissuilla käy, etkä edes hotellia tiedä. No ehkä pettää, ehkä ei, mutta älkää nyt hyvät ihmiset rakentako itsellenne sellasta harhaa, että hotellin nimen tai muiden vastaavien yksityiskohtien tietäminen estäis toista pettämästä.
soiteltiin illalla miehen kanssa. Kerroin mitä tuttavamme oli nähnyt. Rupesi nauramaan ja sanoi, että hänellä ilmeisesti kaksoisveli. Huomasi kuitenkin epäröintini ja vähän ajan päästä lähetti selfien itsestään hotellin ulkopuolelta. Näköjään hänellä sittenkin kaksoisveli olemassa:) Mies tosiaan reissaa sen verran paljon, että välillä minulla menee jo maat sekaisin missä milloinkin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
soiteltiin illalla miehen kanssa. Kerroin mitä tuttavamme oli nähnyt. Rupesi nauramaan ja sanoi, että hänellä ilmeisesti kaksoisveli. Huomasi kuitenkin epäröintini ja vähän ajan päästä lähetti selfien itsestään hotellin ulkopuolelta. Näköjään hänellä sittenkin kaksoisveli olemassa:) Mies tosiaan reissaa sen verran paljon, että välillä minulla menee jo maat sekaisin missä milloinkin on.
siis tuohon edelliseen piti lisätä vielä, että en todellakaan tiedä hotelleita, missä majoittuu kun välillä tosiaan menee ohi, missä maassa milloinkin on.
Keksitty tarina taisi olla, mutta voisihan miestä pyytää tuomaan sitä suklaata, jota oma työkaverisi oli miehesi matkasta kuullessaan ylistänyt ja jota ei varmasti saa Stockalta. Esim. A stone's throw from Grand-Place and the Manneken-Pis, the artisanal chocolate shop Planète Chocolat invites you into the world of chocolate with, at the centre of the demonstration space, its artisanal manufacturing workshop, an exhibition detailing the extraordinary history of cocoa, and a boutique offering sweets made on site. Demonstrations every Saturday at 4PM and Sunday at 3PM (€7/person).