Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lähti eilen neljän päivän työmatkalle Belgiaan. Tänään yhteinen tuttumme kertoi nähneensä

Vierailija
26.03.2018 |

miehen puolen päivän aikaan kahvilassa jonkun naisen kanssa Helsingin keskustassa.
Soitin jokin aika sitten miehelle ja kysyin kuulumisia. Heillä oli kuulemma palaveri hetki sitten loppunut ja olivat menossa lounaalle. Sanoi soittelevansa illalla uudelleen kun pääsee hotellille.
Saanko puhelimen kautta jotenkin selville hänen nykyisen sijaintinsa?
Tämä tuttumme, joka mainitsi miehestäni, ei tiennyt että hänen pitäisi olla työmatkalla. Kyseli siis kyytiä lapselleen illan treeneihin. Sanoin miehen olevan työmatkalla ja itse töissä 21 saakka ja lapsi menossa itse bussilla harkkoihin. Tähän mainitsi, että eihän mies ulkomailla voi olla, kun oli tänään keskustassa kahvilla ja seurana jokin naishenkilö.

Kommentit (358)

Vierailija
141/358 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

pastaaaa

Vierailija
142/358 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäilen, että aloittaja asuu "Porvoossa", koska:- hänen luulisi tietävän miehensä hotellin

Miten tämä vahvistaisi sen, että tarina on keksitty? En minä ainakaan tiedä miehen hotelleista, eikä kiinnostakaan, tärkeintä että tiedän suurin piirtein koska menee ja koska tulee.Ja ihan turha tulla keuhkoamaan että ihan varmasti se sunkin miehes pettää, kun kerran reissuilla käy, etkä edes hotellia tiedä. No ehkä pettää, ehkä ei, mutta älkää nyt hyvät ihmiset rakentako itsellenne sellasta harhaa, että hotellin nimen tai muiden vastaavien yksityiskohtien tietäminen estäis toista pettämästä.

soiteltiin illalla miehen kanssa. Kerroin mitä tuttavamme oli nähnyt. Rupesi nauramaan ja sanoi, että hänellä ilmeisesti kaksoisveli. Huomasi kuitenkin epäröintini ja vähän ajan päästä lähetti selfien itsestään hotellin ulkopuolelta. Näköjään hänellä sittenkin kaksoisveli olemassa:) Mies tosiaan reissaa sen verran paljon, että välillä minulla menee jo maat sekaisin missä milloinkin on.

siis tuohon edelliseen piti lisätä vielä, että en todellakaan tiedä hotelleita, missä majoittuu kun välillä tosiaan menee ohi, missä maassa milloinkin on.

Juuri kuten eilen kirjoitin, ei kannattaisi paljon juoruja kuunnella...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/358 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen Jyväskylässä jatkuvasti. Kun aloitin uudesaa työpaikaasa pari työkaveria jopa kysyi oonko Jyväskylästä, kun näytän niin tutulta. En oo ikinä edes käynyt Jyväskylässä.

Vierailija
144/358 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinkin voi joku ei niin läheinen ihminen olla näkevinään miehesi kaupungilla. Joskus itse olen melkein erehtynyt omastani. Olen myös tervehtinyt yhtä sukulaisen puolisoa bussissa enkä millään uskonut että kyseessä ei ollut hän. Oli niin saman näköinen.

Vierailija
145/358 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailenkohan minä sinun miestäsi? Suomi24:ssa tutustuin työkseen paljon matkustavaan mieheen, jota tapailen täällä Belgiassa ja pari kertaa on tavattu Saksassa ja Englannissa. 

Vierailija
146/358 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi eilen kadulla tervehdin jo kaukaa erästä vastaan kävellyttä vanhaa tuttua huudahtamalla: "No, taasko me nähdään!" Emme nimittäin nähneet 10 vuoteen missään ja viime kuukausien aikaan olemme törmänneet kaksi kertaa. Mutta kun tämä henkilö, jota tervehdin, käveli lähemmäksi ja kysyi: "Anteeksi, mitä?", tajusin, että olin nähnyt väärin. Oli kaukaa samannäköinen kuin tuttavani, mutta läheltä katsottuna ei kuitenkaan ihan. Sanoin sitten vain, että erehdyin henkilöstä ja mutisin pahoitteluni hieman hämmentyneenä. Kyseinen henkilö hymyili ihan ystävällisesti ja jatkoi matkaansa.

Vierailija
147/358 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai oliko tuttu nähnyt miehen juuri ennen lähtöä?

Vierailija
148/358 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taida pahemmin työmatkustella?

Haloo, tuo on selvästi sen naiskollega, pitäisikö miehen jättää kollega kokonaan huomioimatta jos ovat samalla reissulla? Eivätkö saa käydä samoissa palavereissa, samoissa kahviloissa, tai porukan kanssa illallisillakaan?

Vierailija
149/358 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläsi on kaksoisolento, tai tuttava tarvitsee silmälasit.

Vierailija
150/358 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vasta eronnut, ja kaverini sitten ihmetteli, ettei eksäni enää moikkaa häntä. Oli nähnyt ostoksilla. Kysyessäni asiaa eksältä, hän ei edes ollut käynyt kyseissä ostoskeskuksessa. Ja totta kai hän moikkaa ja juttelee, jos vastaan tulee. 

Vierailija
151/358 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että juttu selvisi parhain päin.

Vierailija
152/358 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Happy ending

Vierailija
153/358 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minutkin on ainakin pariin otteeseen "nähty" jossain missä en tosiaan ole ollut. Ja en edes ole keskivertokallen näköinen, minulls on suhteellisen erikoinen pukeutumistyyli.

Vierailija
154/358 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa juttu mikä tulee puhelimen käytöstä mieleen on mahdollinen erilainen soittoääni Belgiassa. Mutta pitäisi tietää minkälainen siellä on, ja jos se ei eroa suomalaisesta soittoäänestä niin ei auta mitään. Netistä kattoo jonkun belgialaisen firman numeron ja soittaa sinne ja kuulostelee, miltä se hälytysääni kuulostaa? 

Vierailija
155/358 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mullakin on ilmeisesti kaksoisolento. Yksi päivä työpaikan ruokalassa tuli yksi kollegoista heittämään että "asut jossain Kalevan lähellä" minä siihen että eeen... miten niin? no kun olin kuulemma Kalevan Prismassa yksi päivä. En ole ollut siellä muutamaan kuukauteen. Kyllä niitä kaksoisolentoja on ihan Tampereellakin näköjään :) 

Vierailija
156/358 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jänniä miehiä teillä muilla.

Ne on niitä kilttimiehiä. Betavässyköitä

Vierailija
157/358 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkikaa snapchat ja siihen bitmoji-sovellus yhdistettynä, niin näette kartalta missä toinen on :D 

Vierailija
158/358 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi sikamies! Naiset nyt girlpoweria kehiin ja jätätte kaikki ukkonne. Kokeilkaa naisen kanssa suhdetta ja huomaatte miten ihanaa elämä on.

Vierailija
159/358 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni lähti tänä aamuna isomman porukan mukana Belgiaan, siis kaksipäiväinen matka alkaen tiistaina 27.3. Olisko miehesi samalla reissulla, piti vain vähän omaa lomaa ennen? Kyseinen nainen lähtee todennäköisesti mukaan, mikäli on sama henkilö josta tiedän.

Vierailija
160/358 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika ansaitset parempaa