Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies lähti eilen neljän päivän työmatkalle Belgiaan. Tänään yhteinen tuttumme kertoi nähneensä

Vierailija
26.03.2018 |

miehen puolen päivän aikaan kahvilassa jonkun naisen kanssa Helsingin keskustassa.
Soitin jokin aika sitten miehelle ja kysyin kuulumisia. Heillä oli kuulemma palaveri hetki sitten loppunut ja olivat menossa lounaalle. Sanoi soittelevansa illalla uudelleen kun pääsee hotellille.
Saanko puhelimen kautta jotenkin selville hänen nykyisen sijaintinsa?
Tämä tuttumme, joka mainitsi miehestäni, ei tiennyt että hänen pitäisi olla työmatkalla. Kyseli siis kyytiä lapselleen illan treeneihin. Sanoin miehen olevan työmatkalla ja itse töissä 21 saakka ja lapsi menossa itse bussilla harkkoihin. Tähän mainitsi, että eihän mies ulkomailla voi olla, kun oli tänään keskustassa kahvilla ja seurana jokin naishenkilö.

Kommentit (358)

Vierailija
101/358 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen muna miehelläsi on? Onko mies komea?

Keskikokoinen, ohuehko ja sivulle käyrä. Ei ole komea perinteisessä mielessä, kapeat hartiat ja leveä lantio.

Kokoomusnuorten keskuudessa tuo leveälanteinen kenokaulamies on hyvinkin suosittu miestyyppi.

Vierailija
102/358 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähettäisin miehelle työmeiliin sähköpostin. Jos on lomalla todennäköisesti out of office päällä. Monet käyttää myös työmatkojen aikana ja ilmoittaa, että matkustamisen vuoksi vastaaminen viivästyy.

Missä miehen auto on. Lähtikö kentälle taksilla?

Minä päivänä miehen tulisi palata? Jos motivaatio on tarpeeksi korkealla voit mennä kentälle odottelemaan saapuvia Brysselin lentoja.

Mulla on ipadissä find my phone sovellus ja se kyllä tunnistaa miehenkin laitteet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/358 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eiköhän se miehen pankkitiedoista selviä missä päin on liikkunut.

Kaikki av-mammathan pääsevät käsiksi miestensä pankkitietoihin.

Totta. Mä hoidan meillä tilit ja laskujen maksut. Näen mitä visalta tai tililtä on maksettu

Vierailija
104/358 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja olen raskaana.Ap

no en ole raskaana. Multa kohtu poistettu pari vuotta sitten. Lapset 11v ja 15v. Ap

No, se on hyvä niin sinun ei tarvitse enää tehdä niitä aborttejasi.

Vierailija
105/358 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen muna miehelläsi on? Onko mies komea?

Keskikokoinen, ohuehko ja sivulle käyrä. Ei ole komea perinteisessä mielessä, kapeat hartiat ja leveä lantio.

Kokoomusnuorten keskuudessa tuo leveälanteinen kenokaulamies on hyvinkin suosittu miestyyppi.

Niinpä.

Vierailija
106/358 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitihän sitä tietenkin matkalle tuttua ja turvallista panoseuraa hakea, kun tuo oma emäntä tuppaa olemaan vähän kuivakkaa ja pihtaavaa laatua, lisäksi aika rumakin se on. Osaston sihteeri on sopivasti muodollisesti pätevä hoitamaan matkallakin erilaisia tärkeitä tehtäviä. t AP:n mies Belgiasta

Vierailija
107/358 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten toi operaattori juttu muka toimii? Näyttääkö muka jos doitan johonkin suomalaiseen kännykkänumeroon että nyt on ulkomaanpuhelu jos on mennyt ulkomaille? Kun soittajalle puhelu on aina kotimaan puhelun hintainen? Enpä usko että toimisi noin!

Ja mistä muka näkee ne puhelut ylipäätänsä? Laskultakin näkee vasta laskutuskauden päätyttyä.

Vierailija
108/358 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole vaan rehellinen. Soita miehellesi ja sano, että sinut on nähty Suomessa. Että mitä tämä tarkoittaa? Etkö olekaan Belgiassa? 

Itse tekisin niin. Mutta kun mä en ole sä. 

Itse sen päätöksen teet miten toimit. Toinen vaihtoehto on kysyä Astral tv:stä niiltä ennustajilta. 6 aikaan aamulla voi soittaa suoraan tv-lähetykseen.

Vierailija
109/358 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joskus kevyessä seksisuhteessa varattuun mieheen, teimme muutaman pitkän viikonloppureissun ulkomailla. Mies sanoi töissä olevansa etätöissä perjantain tai maanantain ja olikin asiakkaiden tavoitettavissa puhelimitse ja mailitse osan työpäivästä. Kotona mies sanoi olevansa joko yhteistyökumppanin tai yrityksen ko. maan toimipisteessä koulutuksessa tms. eli ei valehdellut kotiin olinpaikkaansa. Yhteinen tili vaimon kanssa, mutta käytti aina ainoastaan käteistä matkoilla, koska ”firma hoiti kaikki kulut”. Eli kyllä seikkailunhalu keinot keksii. En tiedä jäikö koskaan näistä jutuistaan kiinni, erosivat muutama vuosi suhteemme jälkeen.

Vierailija
110/358 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkanauhassa pitäis näkyä päivärahat. Ja pikaisella googlettamisella päiväraha belgiassa on 62e ja se kertaa 4. Päivärahat ovat verottomia. Ja olu ammatti mikä hyvänsä, ne pitää maksaa!!!

Eli kato palkkakuitti. Jos ei ole niin kysäse mils niitä ei ole maksettu, että nyt yhteys palkkikseen ja fyrkat maksuun!!! Ja edelleen!!! Ne on maksettava AINA! (Ellei tietty ole itse yksityisyrittäjä)

Tai sitten kysy millä lennolla se on tulissa ja mene tuloaulaan vastaan. Jos on ollut ulkomailla, niin tuloaulan läpihän sen on tultava... finavian sivuilta näet saapuvat lennot.. ihan ettei pääse sanomaan että "lento tuli etuajassa".

Vierailija
111/358 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelin laskusta näkee maat joihin on soittanut. Vai koskeeko se vain ulkomaisia numeroita??

Vierailija
112/358 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palkkanauhassa pitäis näkyä päivärahat. Ja pikaisella googlettamisella päiväraha belgiassa on 62e ja se kertaa 4. Päivärahat ovat verottomia. Ja olu ammatti mikä hyvänsä, ne pitää maksaa!!!

Eli kato palkkakuitti. Jos ei ole niin kysäse mils niitä ei ole maksettu, että nyt yhteys palkkikseen ja fyrkat maksuun!!! Ja edelleen!!! Ne on maksettava AINA! (Ellei tietty ole itse yksityisyrittäjä)

Tai sitten kysy millä lennolla se on tulissa ja mene tuloaulaan vastaan. Jos on ollut ulkomailla, niin tuloaulan läpihän sen on tultava... finavian sivuilta näet saapuvat lennot.. ihan ettei pääse sanomaan että "lento tuli etuajassa".

Päivärahat eivät ole palkkaa, joten harvemmin näkyvät palkkakuitilla, itsellä ei yhdelläkään työnantajalla ole näkynyt. Mutta toki tilillä pitäisi näkyä. Olen tosin yhdessä firmassa erikseen sopinut, ettei päivärahoja makseta vaan katetaan korkeammalla palkalla.

Helsinki-Vantaalla on useampi exit, että helposti tuonkin kikkailisi.

Vierailija
113/358 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otat yksinkertaisesti +358 pois miehen numeron edestä, soitat ja tarkistat meneekö läpi.

Ei auta mitään. +358 alussa auttaa soittamaan suomalaiseen numeroon, kun on ITSE ulkomailla.

Vierailija
114/358 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katso puhelinoperaattorisi sivuilta oletko soittanut ulkomaanpuheluita. Jos et, niin miehesi on Suomessa.

Ei auta mitään. Se miehen numero on kotimainen edelleen, vaikka puhelin olisikin ulkomailla.

Vierailija
115/358 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita miehen työpaikalle ja kysy ihan suoraan, missäpäin viillettää ja millä lennolla lähti. Sitten kysyt missä hotellissa asuu ja soitat respaan ja pyydän yhdistämään miehen huoneeseen. Sitten jos on nyt Helaingissä, niin selvitä missä. Missä ystäväsi näki hänet? Siitä 1km on luultavimmin hotelli. Helsingin keskusta on niin pieni. Paikat kävelee lävitse parissa tunnissa.

Vierailija
116/358 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eiköhän se miehen pankkitiedoista selviä missä päin on liikkunut.

Kaikki av-mammathan pääsevät käsiksi miestensä pankkitietoihin.

Totta. Mä hoidan meillä tilit ja laskujen maksut. Näen mitä visalta tai tililtä on maksettu

Mutta jos miehesi käyttää lutkansa ylläpitämiseen työnantajansa korttia?

Vierailija
117/358 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on valehdellut sinulle jo vuosia. Kyllähän se jotain ihmisestä kertoo. Esimerkiksi sellaista, että kannattaako tuollaista lainkaan valita päättämään meidän yhteisistä asioista. Toisaalta toisten ihmisten julkinen nöyryyttäminen itsetyytyväinen hymy naamalla ja lapsensa kutsuminen julkisuudessa "virheeksi" vain kiihottaa tuollaista retkua.

Vierailija
118/358 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tais olla keksitty juttu kun ap hävisi jo ketjun alkusivuilta lähtien.

Vierailija
119/358 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä asun Belgiassa ja oon lomalla torstaista alkaen, joten voisin jonkin verran liikkua maan sisällä. Mitähän sä voisit haluta Belgiasta? Voisin viedä paketin sun miehelle, jos keksisit jotain tarpeellista ja antaisit tiedon mihin se pitäis viedä.

Vierailija
120/358 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita sinne hotelliin Belgiaan