Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taisin nolata itseni..

Vierailija
26.03.2018 |

Nukahdin tänään bussissa ja kun heräsin niin mun nielussa/nenässä tuntui jotenkin oudolta. Oon melko varma että kuorsasin, kun käytävän toisella puolella istuva mies katseli mua huvittuneen näköisenä. Onko istuvilleen kuorsaaminen ees mahdollista? Oon aina luullut että vaan selällään nukkuessa voi kuorsata. Jotenkin vaan tuntuu että mä kuorsasin, nukuin hetken tosi sikeesti siellä bussissa, oon kyllä ollut vähän flunssassa että sekin saattaa vaikuttaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä välii?

Vierailija
2/5 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi kuorsata istualtaan.

t. Junassa usein (ja nolostumatta) nukkuva

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sillä periaatteessa mitään väliä ole, vähän vaan nolottaa. Sitä vaan että luulin että ei oo mahdollista kuorsata istuvilleen. Ap

Vierailija
4/5 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä istualtaan voi kuorsata. Nukahdin kerran kotona sohvalla istuskellessa ja heräsin omaan kuorsausääneen :D

Puolusteluksi voin kertoa, että silloin oli lapset pieniä ja töissä oli tosi rankkaa, onneksi en sentään linja-autoon nukahtanut.

Vierailija
5/5 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon joskus havahtunut omaan kuorsaukseeni. Yritän kaikin keinoin välttää julkisilla paikoilla (bussissa, junassa) nukahtamista. Oiskohan tuohon mitään "parannus" keinoa? Auttaskohan joku nenäsumute?