Mies lähti eilen neljän päivän työmatkalle Belgiaan. Tänään yhteinen tuttumme kertoi nähneensä
miehen puolen päivän aikaan kahvilassa jonkun naisen kanssa Helsingin keskustassa.
Soitin jokin aika sitten miehelle ja kysyin kuulumisia. Heillä oli kuulemma palaveri hetki sitten loppunut ja olivat menossa lounaalle. Sanoi soittelevansa illalla uudelleen kun pääsee hotellille.
Saanko puhelimen kautta jotenkin selville hänen nykyisen sijaintinsa?
Tämä tuttumme, joka mainitsi miehestäni, ei tiennyt että hänen pitäisi olla työmatkalla. Kyseli siis kyytiä lapselleen illan treeneihin. Sanoin miehen olevan työmatkalla ja itse töissä 21 saakka ja lapsi menossa itse bussilla harkkoihin. Tähän mainitsi, että eihän mies ulkomailla voi olla, kun oli tänään keskustassa kahvilla ja seurana jokin naishenkilö.
Kommentit (358)
Soita töihin jollekin työkaverille
No, jos mies ei omasta puhelimestaan hyväksy seurantapyyntöä, se ei onnistu. Mutta voithan sä kokeilla find my friendiä, tai pyydä laittamaan kuva hotellihuoneestaan.
Soita ja sano: "Pertsa näki sinut Helsingissä kahvilla. Eikö ole aika huvittavaa, koska sinä olet nyt Belgiassa?"
Sitten kuuntelet vain selityksen.
Pyydä tuomaan belgialaista suklaata.
Minäkin olin kerran kuulemma kahden miehen kanssa sängyssä vaikka en ollut silloin edes ollut kyseisellä paikkakunnalla :D
Vierailija kirjoitti:
No, jos mies ei omasta puhelimestaan hyväksy seurantapyyntöä, se ei onnistu. Mutta voithan sä kokeilla find my friendiä, tai pyydä laittamaan kuva hotellihuoneestaan.
Mies hotellissa Helsingissä...
Vierailija kirjoitti:
Niin ja olen raskaana.
Ap
no en ole raskaana. Multa kohtu poistettu pari vuotta sitten. Lapset 11v ja 15v. Ap
No eiköhän se miehen pankkitiedoista selviä missä päin on liikkunut.
Kaikki av-mammathan pääsevät käsiksi miestensä pankkitietoihin.
Pyydä näyttämään lentoliput.
Soita töihin ja kysy, missä hotellissa on, kun et ole saanut kiinni ja pitäisi tavoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Pyydä tuomaan belgialaista suklaata.
Stockalta kätevästi saa kuten Tahdon asia -ohjelman mies teki.
Vierailija kirjoitti:
miten tuo find my firend toimii? Näkeekö mies, että "vakoilen" häntä
Kai nyt suot miehelles hieman rauhoittumista ja paineiden purkua. Ja se nainen oli varmaan vaan joku hyvänpäivän tuttu, niitähän riittää.
Ehkä se tuttu näki miehesi kaksoisolennon siellä kahvilassa ja miehesi on oikeasti Belgiassa?
Soita töihin (kuka vastaa matkajärjestelyistä, matkahallinto vai assari) ja kysy mihin hotelliin mies meni kun ei vastaa kännyyn ja sun pitää kertoa kiireellinen (keksitty) asia miehelle. 100% varppin käy ilmi että mies on lomalla.
T. Saman kokenut, miehen piti olla työmatkalla mutta oli 10km päässä hoitonsa luona
Joo, ja mä olin myös asunut joskus Porissa yhden miehen mukaan. En ole koskaan edes käynyt siellä.
Huono, olisit ny sanonut että olet raskaana.