Mies lähti eilen neljän päivän työmatkalle Belgiaan. Tänään yhteinen tuttumme kertoi nähneensä
miehen puolen päivän aikaan kahvilassa jonkun naisen kanssa Helsingin keskustassa.
Soitin jokin aika sitten miehelle ja kysyin kuulumisia. Heillä oli kuulemma palaveri hetki sitten loppunut ja olivat menossa lounaalle. Sanoi soittelevansa illalla uudelleen kun pääsee hotellille.
Saanko puhelimen kautta jotenkin selville hänen nykyisen sijaintinsa?
Tämä tuttumme, joka mainitsi miehestäni, ei tiennyt että hänen pitäisi olla työmatkalla. Kyseli siis kyytiä lapselleen illan treeneihin. Sanoin miehen olevan työmatkalla ja itse töissä 21 saakka ja lapsi menossa itse bussilla harkkoihin. Tähän mainitsi, että eihän mies ulkomailla voi olla, kun oli tänään keskustassa kahvilla ja seurana jokin naishenkilö.
Kommentit (358)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyydä tuomaan belgialaista suklaata.
Stockalta kätevästi saa kuten Tahdon asia -ohjelman mies teki.
Kysy missä kaupungissa on ja selvitä paikalliset suklaaliikkeet ja pyydä tuomaan sieltä, niin ei löydy Stockalta.
Vierailija kirjoitti:
Niin ja olen raskaana.
Ap
Asutko Eirassa?
Vierailija kirjoitti:
miehen puolen päivän aikaan kahvilassa jonkun naisen kanssa Helsingin keskustassa.
Soitin jokin aika sitten miehelle ja kysyin kuulumisia. Heillä oli kuulemma palaveri hetki sitten loppunut ja olivat menossa lounaalle. Sanoi soittelevansa illalla uudelleen kun pääsee hotellille.
Tämä tuttumme, joka mainitsi miehestäni, ei tiennyt että hänen pitäisi olla työmatkalla. Kyseli siis kyytiä lapselleen illan treeneihin. Sanoin miehen olevan työmatkalla ja itse töissä 21 saakka ja lapsi menossa itse bussilla harkkoihin. Tähän mainitsi, että eihän mies ulkomailla voi olla, kun oli tänään keskustassa kahvilla ja seurana jokin naishenkilö.
No, eihän Vesala ole Helsingin keskustaa. Nyt on tullut joku väärinkäsitys.
Vierailija kirjoitti:
Jänniä miehiä teillä muilla.
Mistäs tiedät kuinka jännä oma miehesi on. Joka kolmas mies pettää, kerta se on ensimmäinenkin kun sattuu omalle kohdalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen ollut monessa paikassa missä en ole ikinä käynytkään. Eikä auta mikään todistelu vaikka en varmasti ole ollut. Ja vielä sellaisten henkilöiden kanssa ketä en edes tunne.
Ette taaskaan lukeneet aloitusta kunnolla. Tuttu ei ainoastaan nähnyt miestä vaan jutteli lasten treeniasiasta. Yritä itse mennä juttelemaan jollekulle ventovieraalle tutusta asiasta, huomaat aika pian onko sama henkilö.
Nyt taidat kyllä olla itse se, joka ei lukenut aloitusta kunnolla. Ei se tuttu miehelle lasten treenikuskauksista jutellut vaan aloittajalle. Ja kun ap sanoi, että mies ei voi kuskata lapsia treeneihin, koska on ulkomailla, tuttu kertoi tässä vaiheessa nähneensä miehen Helsingissä. On siis aivan hyvin voinut nähdä kahvilan ikkunan läpi ohi kulkiessaan tms. Tuskin ovat edes tervehtimisetäisyydellä olleet, koska ei se mies takuulla ap:lle puhelimessa väittäisi olevansa Belgiassa, jos tietäisi että hänet on nähty Suomessa.
Minä olen nähnyt isääni muutaman kerran milloin missäkin tässä vuosien varrella. Viimeksi pari vuotta sitten Kontulan S-marketin maitohyllyllä. Isäni kuoli vuonna 1998 ja minä näin hänen ruumiinsa. Eli joka kerta kun näen hänet, tiedän ettei se oikeasti ole hän. Mutta ns. kaksoisolentoja, varsinkin kauempaa katsottuna, näyttää olevan olemassa.
Säikäytä mies ja laita viesti et toinen lapsista on vakavasti sairastunut tai ollut liikenneonnettomuudessa tms. Eiköhän mies ota yhteyttä...
Vierailija kirjoitti:
Pettäjä saa olla kyllä aika kevyin mielin kiinnijäämisen suhteen, mikäli viitsii huijata lähtevänsä ulkomaille. Siinä saa jo keksiä kaikenlaista sepitystarinaa, jos puoliso vaikka ihan uteliaisuuttaan tulee kysyneeksi, että missäs hotellissa olit ja oliko minkälainen hotelli. Tai että vieppä muru minut sinne lomalle, mitäs paikkoja suosittelet? No, onneksi valheella on lyhyet jäljet
Mieheni matkustaa paljon työmatkojen takia. En kyllä koskaan kysele missä hotellissa yöpyy tai jotain vastaavaa. Itse asiassa voisi olla ihan missäpäin vain eikä minulla mitään tietoakaan. Yleensä soittaa pari kertaa matkan aikana ja se siinä. Ei vaan ole tullut mielenkään kysellä tuollaista, kun olen niin luottavainen.
Vierailija kirjoitti:
Otat yksinkertaisesti +358 pois miehen numeron edestä, soitat ja tarkistat meneekö läpi.
Tottakai menee jos soittaja on Suomessa. Mun äiti reissaa paljon ja soitellaan eikä mulla ole hänen numeron edessä +358...
Millainen muna miehelläsi on? Onko mies komea?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä tuttumme, joka mainitsi miehestäni, ei tiennyt että hänen pitäisi olla työmatkalla. Kyseli siis kyytiä lapselleen illan treeneihin. Sanoin miehen olevan työmatkalla ja itse töissä 21 saakka ja lapsi menossa itse bussilla harkkoihin. Tähän mainitsi, että eihän mies ulkomailla voi olla, kun oli tänään keskustassa kahvilla ja seurana jokin naishenkilö.No, eihän Vesala ole Helsingin keskustaa. Nyt on tullut joku väärinkäsitys.
Mitä Vesala tähän liittyy?
Veisin lapset hoitoon ja marssisin lentokentälle ensimmäiseen Belgian-koneeseen etsimään miestä Belgiasta jos olisin ap.
Vierailija kirjoitti:
Säikäytä mies ja laita viesti et toinen lapsista on vakavasti sairastunut tai ollut liikenneonnettomuudessa tms. Eiköhän mies ota yhteyttä...
Lapsia ei ikinä käytetä aseena toista vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ex lähtikin lomamatkalle työmatkan sijaan. Jäi kiinni, kun soitin työpaikalle, kun en saanut yhteyttä häneen. Säikähdin, että jotain vakavaa sattunut. Sanoivat, että hän lomalla.
Tää oli hyvä. Käynyt itselläkin mielessä. En kyllä lähtis kenenkään naisen kanssa vaan kavereiden. Mut jäisin kiinni kuitenkin niin en viitti.
Miksi et käy kavereiden kanssa lomalla ilman kikkailuja?
Vierailija kirjoitti:
Ei ehdi ottamaan yhteyttä kun Elisan suu on tiukasti siittimen ympärillä.
Vierailija kirjoitti:
Huomaa ettei porukka käy töissä kun ei tiedä edes miten lomien kohdalla työpaikoilla toimitaan:) Terveisin puhelinvaihde:)
"Onko herra Miettinen paikalla?"
"Hän on lomalla tällä hetkellä ja palaa viikon kuluttua maanantaina työpaikalle. Onko asia kiirellinen tai haluaisitko jättää viestiä tai soittopyynnön?"
" Ei, kiitos, Otan yhteyttä uudestaan kun hän on palannut töihin, kiitos, näkemiin"
" Näkemiin"
Mikä tää oletus on, että kaikille yleensäkään soitellaan työpaikalle? Eikä me kaikki olla asiakasjohdannaisessa duunissakaan.
Vierailija kirjoitti:
Millainen muna miehelläsi on? Onko mies komea?
Keskikokoinen, ohuehko ja sivulle käyrä. Ei ole komea perinteisessä mielessä, kapeat hartiat ja leveä lantio.
Luulis, että ottaisi sen naisen mukaan Belgiaan eikä jäisi Suomeen. Oletko varma, että kyseessä miehesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
suoratoiminta kirjoitti:
Kerro suoraan puhelimessa miehellesi, että hänet on nähty naisen seurassa Helsingissä kahvilassa. Suora toiminta parasta. Kokemusta on. Vai odotatko lisävalheita
Eikä vain nähty vaan hän on myös keskustellut tämän naisen kanssa.
Lue aloitus uudelleen, ei ole keskustellut miehen kanssa. Näkijä soitti ap:lle kysyäkseen miestä kuskaamaan lapsia harkkoihin, jolloin tuli ilmi että oli nähnyt miehen Suomessa vaikka miehen pitäisi olla Belgiassa.
Eiköhän tuossa tarkoitettu sitä, että ap:n mies keskusteli seurassaan olleen naisen kanssa eikä vain ollut samassa pöydässä/vieressä tiskillä tmv. eli mies ei voi väittää että oli joku random tyyppi vaan sattumalta siinä kun oli vapaata tilaa jne.
Eräs tuttu kerran väitti nähneensä minut milloin missäkin ja välillä että olen soitellut sille. Lopulta se joutui mielisairaalaan kun sen sukulaiset tajusivat missä jamassa se tyyppi oli. Kauan sain kyllä tolkuttaa niille ettei tuollainen olemattomien näkeminen ole kauhean normaalia.