Mies lähti eilen neljän päivän työmatkalle Belgiaan. Tänään yhteinen tuttumme kertoi nähneensä
miehen puolen päivän aikaan kahvilassa jonkun naisen kanssa Helsingin keskustassa.
Soitin jokin aika sitten miehelle ja kysyin kuulumisia. Heillä oli kuulemma palaveri hetki sitten loppunut ja olivat menossa lounaalle. Sanoi soittelevansa illalla uudelleen kun pääsee hotellille.
Saanko puhelimen kautta jotenkin selville hänen nykyisen sijaintinsa?
Tämä tuttumme, joka mainitsi miehestäni, ei tiennyt että hänen pitäisi olla työmatkalla. Kyseli siis kyytiä lapselleen illan treeneihin. Sanoin miehen olevan työmatkalla ja itse töissä 21 saakka ja lapsi menossa itse bussilla harkkoihin. Tähän mainitsi, että eihän mies ulkomailla voi olla, kun oli tänään keskustassa kahvilla ja seurana jokin naishenkilö.
Kommentit (358)
Vierailija kirjoitti:
Voisiko ottaa sen miehen puhelinnumeron edestä sen +358 alun pois ja kokeilla yhdistyykö puhelu sitten sinne Belgiaan.
Ei tuo todista mitään, +358 tarvitaan vain jos soittaja käyttää muunmaalaista kuin suomalaista liittymää. Suomessa olevasta suomalaisesta liittymästä soitettaessa ulkomailla olevaan suomalaiseen liittymään puhelu kytkeytyy oikeaan puhelimeen ilman +358:ia vaikka vastaanottaja olisi Timbuktussa.
Vierailija kirjoitti:
"pyydä RKP:ta ja CIA:a paikantamaan se"
RKP :-D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"pyydä RKP:ta ja CIA:a paikantamaan se"
RKP :-D
Ruotsalainen Kansanpuolue on aina lähellä sinua, auttavat varmasti.
Pyydä valokuvia sieltä, puhelimet tallettaa paikkatiedot valokuviin, saat valokuauspaikan koordinaatit, avaa kuva karttapalveluun sidotulla katseluohjelmalla. Jos näitä tietoja ei ole, niin ne on netistä ja kuvissa tulisi olla juokseva numerointi. Eli pyydä vain valokuvia ja jos jokin ongelma tässä, niin valehtelee. Jos oikeasti on missä sanoi, niin tämä on helppo homma. Jos ei, niin tuottaa ongelmia ja asia selviää nopesti esim. Applen kuvasovelluksella.
Selvitä asia miehesi kanssa. Kerro suoraan että hänet on nähty ja vaadi puhumaan. Ei puolisoa noin kohdella. Jos hän kertoo sinulle satuja, tiedät sydämessäsi mitä teet. Tsemppiä...
Belgialaista suklaata saa Stockmannilta.
Kyseessä on joko maailman huonoin provo, tai sitten käsittämättömän tyhmä mies. Ihan aloittajan kannalta alan toivoa, että kyseessä olisi pelkkä provo. Ei kait nyt yksikään ihminen voi tällaisena some aikakautena olla niin tyhmä, että valehtelisi menevänsä Belgiaan, mutta onkin Suomessa. Yleensähän ulkomailta otetaan ihan onnessaan valokuvia, ja julkaistaan somessa. Ja jos ei halua julkaista somessa, niin ainakin vaimolle näytetään, että kato, tämmöistä siellä oli. Ja vaimo on varmasti utelias, ja haluaa nähdä ainakin jonkun kuvan reissusta. Ja jos kuvia ei ole, niin sehän on tosi outoa.
Toki sekin on mahdollista, että mies on menossa Belgiaan, mutta vasta muutamaa päivää myöhemmin, mitä on vaimolleen ilmoittanut, ja ottaa sitten myöhemmin reissusta niitä kuvia todisteeksi. On vain ensin "pari päivää" rakastajattarensa luona Suomessa. Voi olla kyseessä toki myös henkilö, joka photoshoppaa itsensä muka muutamaan kuvaan "Belgiassa" ja näyttää niitä vaimolle, ja vaimo ottaa todesta, vaikka mies on ollut kokoajan Suomessa.
Vaimon kannattaisi nyt tehdä miehelleen sellainen jekku, että hän soittaa miehelleen, ja sanoo, että tadaa, hän on Belgiassa tietyllä lentokentällä. Syy tähän on se, että hän on päättänyt tehdä miehelleen yllätyksen, ja päättänyt tulla moikkaamaan ulkomaille häntä. Vaimo kyselee sitten, että sano sen hotellin osoite, missä olet, niin tulen sinne. Olisi hauska tietää, jos juttu ei ole provo, että mitä mies keksii selitykseksi, että ööh, hotellin osoite on tota ööh...Siis tota...:)
Onko tää provo? Anna miehen olla mies ja kato ehkä peiliin.
Vierailija kirjoitti:
Unohda moiset juorut. Kyllä sun pitää ennemmin luottaa miehesi sanaan kuin kaikenmaailman juoruihin.
Minunkin pitää uskoa ennemmin vaimoni sanaan kuin omiin silmiini...
Teletekniikka kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko ottaa sen miehen puhelinnumeron edestä sen +358 alun pois ja kokeilla yhdistyykö puhelu sitten sinne Belgiaan.
Ei tuo todista mitään, +358 tarvitaan vain jos soittaja käyttää muunmaalaista kuin suomalaista liittymää. Suomessa olevasta suomalaisesta liittymästä soitettaessa ulkomailla olevaan suomalaiseen liittymään puhelu kytkeytyy oikeaan puhelimeen ilman +358:ia vaikka vastaanottaja olisi Timbuktussa.
Kyllä, näin oli jo vuonna 1997, kun ostin ekan kännykän. Ihan meni soitot ja tekstarit perille Kreikkaan ihan vain 040xxxxx, jossa oli suomalainen kaverini suomalaisen kännykän kanssa. Samaten, kun itse olin Kreikassa, pystyin lähettää tekstareita Suomeen kavereille ja tallennettuna oli vain 040xxxx eli ilman mitään +358 - alkuja toimi molempiin suuntiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen ollut monessa paikassa missä en ole ikinä käynytkään. Eikä auta mikään todistelu vaikka en varmasti ole ollut. Ja vielä sellaisten henkilöiden kanssa ketä en edes tunne.
Ette taaskaan lukeneet aloitusta kunnolla. Tuttu ei ainoastaan nähnyt miestä vaan jutteli lasten treeniasiasta. Yritä itse mennä juttelemaan jollekulle ventovieraalle tutusta asiasta, huomaat aika pian onko sama henkilö.
Et itse lukenut aloitusta kunnolla. :)
Ystävä soitti ap:lle ja jutteli lasten treeneihin viemisestä. Tähän ap kertoi ettei mies voi kuskata kun on pois ja sitten ystävä kummasteli, että miten on mahdollista kun näki miehen kahviassa jonkun naisen kanssa.
*huoh*
nyt tehdään niinkuin minä, kun miehesi tulee kotiin varaa hieno illallinen ja lopuksi viinihöyryissä otat siltä suihin ja jos tavaraa tulee ns normaalisti eli juuri ja juuri ehdit niellä ja kitapurje tärisee asia on kunnossa
mikäli munan päästä irtoaa pieni liraus armottomalla imemisellä että niskat on krampissa, voi olla että on tyhjentänyt munansa ennen kotiintuloa, ja sinulla voi olla nielussa klamydia. toki voit kysyä onko vetänyt käteen reissussa, mikäli kieltää ja palleista ei irtoa muuta kuin lirts, voit tehdä johtopäätökset itse
Ainakin mun kännyn näytössä lukee mistäpäin suomea soitetaan tai ulkomailta,voisko nyt olla niin että miehesi onkin valehdellut sinulle...työpaikasta voisi saada tiedon onko muka työmatkalla.Ei kiva juttu,mieti kans sitä et onko ystäväsi varmasti rehellinen kun kertoi asian...
Vierailija kirjoitti:
Palkkanauhassa pitäis näkyä päivärahat. Ja pikaisella googlettamisella päiväraha belgiassa on 62e ja se kertaa 4. Päivärahat ovat verottomia. Ja olu ammatti mikä hyvänsä, ne pitää maksaa!!!
Eli kato palkkakuitti. Jos ei ole niin kysäse mils niitä ei ole maksettu, että nyt yhteys palkkikseen ja fyrkat maksuun!!! Ja edelleen!!! Ne on maksettava AINA! (Ellei tietty ole itse yksityisyrittäjä)
Tai sitten kysy millä lennolla se on tulissa ja mene tuloaulaan vastaan. Jos on ollut ulkomailla, niin tuloaulan läpihän sen on tultava... finavian sivuilta näet saapuvat lennot.. ihan ettei pääse sanomaan että "lento tuli etuajassa".
Mulla ei näy palkkanauhassa päivärahat, teen erillisen matkalaskun ja ainoastaan sähköpostiin tulee tieto, milloin matkalasku mennyt hyväksyntään ja maksuun.
Mies tuo sulle varmaan tuliaisiksi Pirkka Belgialaista suklaata :)
Netti on pullollaan kuvia belgiasta. Mies voi käyttää niitä mielinmäärin. Jos naimiseltaan nyt ehtii kuvia postittamaan...
Ota miehesi puhelinnumeron edestä se +358 pois ja koita sitten soittaa hänelle. Jos yhdityy, miehesi on Suomessa.
No kokeile soittaa puhelimella Suomen suuntanumeron vs. Belgian suuntanumeron kanssa. Kummalla menee tavallinen puhelu (ei WhatsApp) läpi, niin siellä maassa puhelinkin. Ja siellä missä puhelin, niin siellä mieskin. Yksinkertaista ja helppoa.
(Sorry jos toistan toisten ehdotuksia, en jaksa lukea koko ketjua läpi.)