Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lähti eilen neljän päivän työmatkalle Belgiaan. Tänään yhteinen tuttumme kertoi nähneensä

Vierailija
26.03.2018 |

miehen puolen päivän aikaan kahvilassa jonkun naisen kanssa Helsingin keskustassa.
Soitin jokin aika sitten miehelle ja kysyin kuulumisia. Heillä oli kuulemma palaveri hetki sitten loppunut ja olivat menossa lounaalle. Sanoi soittelevansa illalla uudelleen kun pääsee hotellille.
Saanko puhelimen kautta jotenkin selville hänen nykyisen sijaintinsa?
Tämä tuttumme, joka mainitsi miehestäni, ei tiennyt että hänen pitäisi olla työmatkalla. Kyseli siis kyytiä lapselleen illan treeneihin. Sanoin miehen olevan työmatkalla ja itse töissä 21 saakka ja lapsi menossa itse bussilla harkkoihin. Tähän mainitsi, että eihän mies ulkomailla voi olla, kun oli tänään keskustassa kahvilla ja seurana jokin naishenkilö.

Kommentit (358)

Vierailija
221/358 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantajasi olisi ehkä syytä tietää, että ET vastaa vaihteesta tuleviin puheluihin.

Kirjallisen varoituksen paikka.

T. HR

Vierailija
222/358 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita kirjoitti:

Työnantajasi olisi ehkä syytä tietää, että ET vastaa vaihteesta tuleviin puheluihin.

T. HR

Soittaako E.T. kotiin...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/358 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noita kirjoitti:

T. HR

nanonano

Vierailija
224/358 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvisikö tämä juttu?

Oliko jäbä ollut työmatkalla vaiko ei?

-Kiinnostunut

Vierailija
225/358 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minutkin on nähty kaupungilla paikoissa, joissa en ole silloin ollut, ja sellaisten ihmisten seurassa, joita en tunne.

Sinuna siis ajattelisin, että ystäväni on nähnyt kaksoisolennon. Mutta tietysti koettaisin silti varmistaa asian.

Vierailija
226/358 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita kirjoitti:

T. HR

Työnantajani tietää varsin hyvin etten vastaa. Miksi ihmeessä minun pitäsi?

Vierailija
227/358 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun nykyinen avokki lomaili exänsä ja anopin kanssa mökillä, avokin sisko myös. Kysyin miksi, ei vastausta. Naurattaa, kun luulivat etten tiennyt mitään. Katkaisin anoppiin,+(tytär) välit kokonaan. Valehdelkoot

kilpaa toistensa kanssa. Yök.

Vierailija
228/358 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noita kirjoitti:

T. HR

nanonano

Edes jonnen äiti ei tiedä mistä toi oli

Vierailija
229/358 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks tää ole jo selvä juttu, kerran tuttava mies oli jutellut kahviossa miehen kanssa?

Vierailija
230/358 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap yrittänyt soittaa miehelleen niin, että poistaa hänen puhelinnumeronsa edestä +358?

Vierailija
231/358 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
232/358 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole yrittänyt soittaa kun hävisi heti tämän provon kirjoittaja :)

Vierailija
233/358 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pettäjä saa olla kyllä aika kevyin mielin kiinnijäämisen suhteen, mikäli viitsii huijata lähtevänsä ulkomaille. Siinä saa jo keksiä kaikenlaista sepitystarinaa, jos puoliso vaikka ihan uteliaisuuttaan tulee kysyneeksi, että missäs hotellissa olit ja oliko minkälainen hotelli. Tai että vieppä muru minut sinne lomalle, mitäs paikkoja suosittelet? No, onneksi valheella on lyhyet jäljet

Mieheni matkustaa paljon työmatkojen takia. En kyllä koskaan kysele missä hotellissa yöpyy tai jotain vastaavaa. Itse asiassa voisi olla ihan missäpäin vain eikä minulla mitään tietoakaan. Yleensä soittaa pari kertaa matkan aikana ja se siinä. Ei vaan ole tullut mielenkään kysellä tuollaista, kun olen niin luottavainen.

Näitä reissaajamiehiä näkee paljon chattipalstoilla seksiä etsimässä. Itsekin olen muutamaan haksahtanut. Hakevat monen vuoden sivusuhteita, jolloin joka kaupungissa on oma vuoteenlämmittäjä. Hyvähän se vaan on, jos vaimo ei kysele mitään. Oma sivusuhteeni yhteen näistä työmatkoja tekevään mieheen on kestänyt monta vuotta.

Vierailija
234/358 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pettäjä saa olla kyllä aika kevyin mielin kiinnijäämisen suhteen, mikäli viitsii huijata lähtevänsä ulkomaille. Siinä saa jo keksiä kaikenlaista sepitystarinaa, jos puoliso vaikka ihan uteliaisuuttaan tulee kysyneeksi, että missäs hotellissa olit ja oliko minkälainen hotelli. Tai että vieppä muru minut sinne lomalle, mitäs paikkoja suosittelet? No, onneksi valheella on lyhyet jäljet

Mieheni matkustaa paljon työmatkojen takia. En kyllä koskaan kysele missä hotellissa yöpyy tai jotain vastaavaa. Itse asiassa voisi olla ihan missäpäin vain eikä minulla mitään tietoakaan. Yleensä soittaa pari kertaa matkan aikana ja se siinä. Ei vaan ole tullut mielenkään kysellä tuollaista, kun olen niin luottavainen.

Näitä reissaajamiehiä näkee paljon chattipalstoilla seksiä etsimässä. Itsekin olen muutamaan haksahtanut. Hakevat monen vuoden sivusuhteita, jolloin joka kaupungissa on oma vuoteenlämmittäjä. Hyvähän se vaan on, jos vaimo ei kysele mitään. Oma sivusuhteeni yhteen näistä työmatkoja tekevään mieheen on kestänyt monta vuotta.

Ja sinä olet ylpeä siitä, että olet päässyt kakkoseksi jollekin? Minua hävettäisi sen verran, etten edes anonyymina kerskuisi asialla.

Vierailija
235/358 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ole yrittänyt soittaa kun hävisi heti tämän provon kirjoittaja :)

Koko juttuhan selvisi jo, oliko sivulla 10 tms.

Vierailija
236/358 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvis.Helsingissä nähty mies olikin Soinin Timppa.

Vierailija
237/358 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei tuossa ole kyllä mitään hyvää! Missä moraali? Hävettääkö edes? Edestäsi löydät vielä :/

Vierailija
238/358 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hankkikaa snapchat ja siihen bitmoji-sovellus yhdistettynä, niin näette kartalta missä toinen on :D 

Minulla molemmat, mutta missä sen kartan pitäisi olla?

Vierailija
239/358 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä vaan että apeen mies olisi yhtä hyvin voinut pettää Belgiassakin. Tuntuu olevan suurimman osan reissaajatöissä olevan harrastus tuo pettäminen matkoilla.

Vierailija
240/358 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä olet ylpeä siitä, että olet päässyt kakkoseksi jollekin? Minua hävettäisi sen verran, etten edes anonyymina kerskuisi asialla.

Minäkin olen tapaillut tällaista reissumiestä ihan vaan hyvän seksin takia, mutta muuten en miestä huolisi.