Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikse se, että ihmisellä on paha olla tai on vihainen katsotaan huonoksi käytökseksi?

Vierailija
25.03.2018 |

Tai eihän siis kaikki aina katsokaan, mutta mitä liikkuu sellaisen ihmisen päässä, jonka mielestä muilla ei saisi olla koskaan huono olla, eivätkä he saisi olla vihaisia, ettei sille ihmiselle itselleen tule paha mieli? Ja sitten kontrolloi läheisiään haukkumalla näiden käytöstä? Tunteistahan siinä vain on kysymys, ei mistään käytöstavoista.

Kommentit (738)

Vierailija
661/738 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se uusi kävi repimässä äidin puolella jotain kukkaistutuksia 😂 Sillä ei oikein hermo kestänyt 😒

ap

Vierailija
662/738 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan sinä, juuri nyt ja tällä hetkellä aiheutat pahaa oloa omille lapsillesi.

Enhän AIHEUTA. He ovat ihan itse vastuussa tunnetiloistaan. Jos ei kestä, ettei äiti rakasta niin voi nyyh. Aivan kuin mua ois siinä joku auttanut.

ap

Äitisi ei rakastanut sinua enkä ihmettele. Kuka sinua voisikaan rakastaa. Voi nyyh. Miksi sinua kenenkään pitäisi auttaa?

Jättäis mut vaan rauhaan (siis ois jättänyt) niin asia ois hoitunut sillä. Sanoinko mä, ettei lapsiani voi kukaan rakastaa? Sanoinko?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/738 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos sun miehesi löytää uuden naisen? Sellaisen äidillisen, rakastavan, lämpimän ja hoivaavan? Naisen, joka aidosti välittää sun lapsistasi? Ja lapsesi kiintyvät äitipuoleensa enemmän kuin sinuun?

Se olisi parasta, voisi ap sitten ihan luvan kanssa keskittyä itsesääliinsä. Kyllä hänellä on oikeus elää elämänsä kuten hän haluaa, vaikka pilata OMAN elämänsä.

Lasten tilanne tässä on kurja, toivottavasti löytyy edes hyvä äitipuoli.

Ei löydy.

ap

Vierailija
664/738 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot nyt jauhanut maanisesti tätä samaa potaskaa 14 TUNTIA PUTKEEN.

Vierailija
665/738 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten äiti päivitteli miten se uusi on niin tasapainoton :D Ei ne äidin arvostelut, neuvot ja lehtien kiikuttelut olleetkaan mieluisia, kuis nyt silleen 😄😄😄 Ei äiti oikeasti tajunnut.

ap

Vierailija
666/738 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin mä tunnin pianoa.

ap

Vierailija
667/738 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos sun miehesi löytää uuden naisen? Sellaisen äidillisen, rakastavan, lämpimän ja hoivaavan? Naisen, joka aidosti välittää sun lapsistasi? Ja lapsesi kiintyvät äitipuoleensa enemmän kuin sinuun?

Se olisi parasta, voisi ap sitten ihan luvan kanssa keskittyä itsesääliinsä. Kyllä hänellä on oikeus elää elämänsä kuten hän haluaa, vaikka pilata OMAN elämänsä.

Lasten tilanne tässä on kurja, toivottavasti löytyy edes hyvä äitipuoli.

Mä en osaa nähdä ap:n lasten tilannetta kurjana. On varmasti totta, että lapset ikävöivät äitiään. Ihan normaalia myös niissä tapauksissa, joissa etävanhempi on isä. Ja vaikka olisi miten mulkero isä. Kuitenkin lapset elävät arkeaan tasapainoisemman vanhemman kanssa, joka pitää  hyvän huolen lapsista. Miksi lasten isä ei voisi olla yhtä hyvä vanhempi ja kasvattaja kuin lukuisat yksinhuoltajaäiditkin?

Vierailija
668/738 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan sinä, juuri nyt ja tällä hetkellä aiheutat pahaa oloa omille lapsillesi.

Enhän AIHEUTA. He ovat ihan itse vastuussa tunnetiloistaan. Jos ei kestä, ettei äiti rakasta niin voi nyyh. Aivan kuin mua ois siinä joku auttanut.

ap

Koska alat käsittelemään varsinaista ongelmaasi?

https://www.vauva.fi/keskustelu/3058275/onko-mulla-enaa-aitia?page=38#c…

Vierailija
669/738 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on rakkauden puute.

ap

Vierailija
670/738 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset patoavat vaarallisen paljon tunteitaan. Niin miehet kuin naisetkin. Kaikki tunteet tulee ilmaista ja kuitenkin osata käsitellä ne lopulta rakentavasti. Siinä on jokaiselle elämän pituinen oppi. Tunteet eivät ole pahasta, vaikka suomalaisille niin opetetaan jo pienestä pitäen. Ne kertovat jotain siitä, mitä meille todella kuuluu. Melkoisen vaikea rasti suomalaiselle, mutta tässä on onnen avain!

Vierailija
671/738 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten äiti päivitteli miten se uusi on niin tasapainoton :D Ei ne äidin arvostelut, neuvot ja lehtien kiikuttelut olleetkaan mieluisia, kuis nyt silleen 😄😄😄 Ei äiti oikeasti tajunnut.

ap

Tää onkin ainoa asia, jossa ollaan äidin kanssa "on the same side". Hieman eri syistä tosin, mutta kuitenkin. Mutta eipä sekään enää suhdettamme pelasta. Se ei palaa enää koskaan entiselleen. Enkä näe tarvetta uudelle suhteelle välillemme.

ap

Vierailija
672/738 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellisuus ja tunteet kirjoitti:

Suomalaiset patoavat vaarallisen paljon tunteitaan. Niin miehet kuin naisetkin. Kaikki tunteet tulee ilmaista ja kuitenkin osata käsitellä ne lopulta rakentavasti. Siinä on jokaiselle elämän pituinen oppi. Tunteet eivät ole pahasta, vaikka suomalaisille niin opetetaan jo pienestä pitäen. Ne kertovat jotain siitä, mitä meille todella kuuluu. Melkoisen vaikea rasti suomalaiselle, mutta tässä on onnen avain!

Oon samaa mieltä. Ikävää, että niin moni kärsii matkan varrella, mutta ainakin mä oon päättänyt käydä läpi ne tunteet. Täällä kärsii ja mies on saanut kärsiä ja lapsetkin, mutta niin oon mäkin.

ap

Vierailija
673/738 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Se on vaan näin jälkikäteen ajateltuna hauskaa, että äiti moralistisesti kiusasi myös jotain aikuista ihmistä, joka sitten triggeröityi siitä, eikä vain lastaan. Mitä pahaa on lehden viennissä, neuvoissa, tai totuuden sanomisessa 🤣🤣🤣🙃🙃🙃😗😗😗😝😝😝😎😜??

ap

:)

Vierailija
674/738 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siihen aikaan kun sitä oli olin isän ja sen uuden puolella...... :( minusta äiti oli vain hölmö. En ole enää. Enkä äidinkään.

ap

Vierailija
675/738 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikko triggeröityi kun äitini kiusasi 😂😂😂

Vierailija
676/738 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti "ystävällisesti" kiusasi Ihan hyvää hyvyyyyytttääään vaan 😂😂😂😅😅😅

ap

Vierailija
677/738 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä äitiä yhtään haitannut, kun toinen kiukutteli siitä minkä kerkesi.

ap

Vierailija
678/738 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää perässä exienne uusille!

ap

Vierailija
679/738 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan tuo nyt sitten äidin tapa koittaa tulla toimeen sen uuden kanssa, vai nimenomaan koittaa toimimalla kuin koittaisi tulla hänen kanssaan toimeen nimenomaan ei-tulla toimeen (jotta se toinen häipyisi)? 🤔 Aika vaikeaa psykologiaa jo.

ap

Vierailija
680/738 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis se uusi siinä kanssa lähinnä raivosi, sille tuli noista tempuista paha olla. Mutta kai se sitten teki väärin.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme