Mikse se, että ihmisellä on paha olla tai on vihainen katsotaan huonoksi käytökseksi?
Tai eihän siis kaikki aina katsokaan, mutta mitä liikkuu sellaisen ihmisen päässä, jonka mielestä muilla ei saisi olla koskaan huono olla, eivätkä he saisi olla vihaisia, ettei sille ihmiselle itselleen tule paha mieli? Ja sitten kontrolloi läheisiään haukkumalla näiden käytöstä? Tunteistahan siinä vain on kysymys, ei mistään käytöstavoista.
Kommentit (738)
Et ansaitse empatiaa koska et välitä p-skan vertaa edes lapsistasi. Välität vain itsestäsi ja omista olotiloistasi joten älä ihmettele sitten vanhana kun sulla ei ole miestä, lapsia eikä ystäviä. Ja olet ihan itse syyllinen siihen. Joten sen kun katkeroidut rauhassa, meitä ei enää kiinnosta säälinkerjäysyrityksesi
Vierailija kirjoitti:
Et ansaitse empatiaa koska et välitä p-skan vertaa edes lapsistasi. Välität vain itsestäsi ja omista olotiloistasi joten älä ihmettele sitten vanhana kun sulla ei ole miestä, lapsia eikä ystäviä. Ja olet ihan itse syyllinen siihen. Joten sen kun katkeroidut rauhassa, meitä ei enää kiinnosta säälinkerjäysyrityksesi
Mä vastaan väärinkohteluu väärinkohtelulla. Jos lapsi ei tottele, kohtelee minua siis väärin ja ansaitsee rangaistuksen.
ap
Mitä muuta se on kuin OIKEIN vastata väärinkohteluun väärinkohtelulla? Voisin tehdä siitä omankin topicin. Aihe kiinnostaa.
ap
Jos (kun) äitini kohteli minua väärin, opin vastaamaan siihen kohtelemalla häntä väärin. Sit se pska rääkyi mulle jotain asioista, joita mä en saa tehdä. Fcuk her. Aivan kuin MUA ois saanut kohdella väärin.
ap
Mä en kohtele ihmisiä väärin huvikseni.
ap
Vierailija kirjoitti:
Ja välitän kyllä lapsistani, kohtelen heitä aina oikein kun he tottelevat ja väärin kun eivät tottele.
ap
Jos teinit rupee kohteleen mua väärin, niin heidän väärinkohtelemiseni sen kun vain lisääntyy. Itkeskelköööt siinä sitten vahvemmalleen.
ap
Tää on mun kokemus elämästä ja tätä jaan lapsilleni eteenpäin.
ap
Olet ap sairas, todella pahasti vinksahtanut. Niin pahasti että kaikki muut sen huomaavat paitsi sinä itse. Voit yrittää leikkiä normaalia mutta sellaista sinusta ei ikinä tule. Narsistihan ei muutu. Narsisti välittää vain itsestään. Eikä kukaan voi rakastaa tuollaista itsekästä, itserakasta ihmistä. Ja kun lapsesi vähän tuosta kasvavat, hekin hylkäävät sinut koska olet kelvoton äiti. Oma äitisi oli taatusti parempi äiti kun sinä tulet ikinä olemaan. Säälin sekä äitiäsi että lapsiasi. Ja miestäsi mutta hän varmasti katselee jo uutta, ihanaa äitipuolta lapsillenne ;)
Vierailija kirjoitti:
Olet ap sairas, todella pahasti vinksahtanut. Niin pahasti että kaikki muut sen huomaavat paitsi sinä itse. Voit yrittää leikkiä normaalia mutta sellaista sinusta ei ikinä tule. Narsistihan ei muutu. Narsisti välittää vain itsestään. Eikä kukaan voi rakastaa tuollaista itsekästä, itserakasta ihmistä. Ja kun lapsesi vähän tuosta kasvavat, hekin hylkäävät sinut koska olet kelvoton äiti. Oma äitisi oli taatusti parempi äiti kun sinä tulet ikinä olemaan. Säälin sekä äitiäsi että lapsiasi. Ja miestäsi mutta hän varmasti katselee jo uutta, ihanaa äitipuolta lapsillenne ;)
Sano nyt vaan että väärinkohteluun kuuluu vastata väärinkohtelulla, niinhän sinäkin teet. Vai....miksi haukut minua?
ap
Jos kohtelen lapsiani väärin, niin riensittekö kohtelemaan minua oikein? ;)  Ette. Vastasitte siis väärinkohteluun kohtelemalla minua pahasti. Niin mäkin teen kaikille :)
ap
Mä vaan odotan, missä kohtaa alatte kohtelemaan minua hyvin ja oikein :)  Esimerkin omaisesti, jos mä kerran kohtelen muita väärin, niin ettehän varmaan halua vajota samalle tasolle....? :)  Odottelen.... :)
ap
Ei, et sä lapsistasi välitä vaikka täällä muuta vakuutteletkin. Jo sun kommentointityylistä huomaa että olet paatunut narsisti, ehkä jopa psykopaatti ja sellainen ihminen ei rakasta ketään, paitsi itseään. By the way, mikset ole töissä? Heittikö työnantaja sut pihalle kun kyllästyi sun surkeaan työnjälkeen? En yhtään ihmettele
Vierailija kirjoitti:
Ei, et sä lapsistasi välitä vaikka täällä muuta vakuutteletkin. Jo sun kommentointityylistä huomaa että olet paatunut narsisti, ehkä jopa psykopaatti ja sellainen ihminen ei rakasta ketään, paitsi itseään. By the way, mikset ole töissä? Heittikö työnantaja sut pihalle kun kyllästyi sun surkeaan työnjälkeen? En yhtään ihmettele
Ja ilkeily vaan jatkuu. Eikö sun pitänyt olla sellainen Hyvä Ihminen?
ap
Vierailija kirjoitti:
Ja vakuuttelinko mä välittäväni lapsistani? Oikein rakkaudellako :DDDD ?
ap
Ei väärinkohteluun pidä vastata väärinkohtelulla, vaan kääntämällä toisenkin posken, kuten Jeesus opetti. Harmi että sinä vain kostat ja kostat etkä halua yrittää elää Jeesuksen esimerkin mukaisesti. Ei maailma kostamalla paremmaksi tule eikä ona olosi siitä helpotu vaan pahenee mutta itse teet valintasi
Vakuuttelinko mä välittäväni heistä niin paljon, että kohtelen heitä jopa väärin, jos eivät tottele?
ap
Vierailija kirjoitti:
Ei väärinkohteluun pidä vastata väärinkohtelulla, vaan kääntämällä toisenkin posken, kuten Jeesus opetti. Harmi että sinä vain kostat ja kostat etkä halua yrittää elää Jeesuksen esimerkin mukaisesti. Ei maailma kostamalla paremmaksi tule eikä ona olosi siitä helpotu vaan pahenee mutta itse teet valintasi
Vai kääntämällä toisenkin posken! Eli otat köniisi kun joku alkaa lyödä. Mikä nynny. Tuollainen varmaan osaa lapsiaankaan puolustaa. Vainlaskeutuuko Jeesus pilveltä palvelemaan kun isänsä hakkasi heidät?
ap
Vierailija kirjoitti:
Sinunlaises ne juuri mahdollistavat tähän maailmaan väärinkohtelun. Et tee mitään sen lopettamiseksi, vaan kääntelet jotain poskea vaan.
ap
Ystävällisyyshän on AINA MUKAVAA, eikö olekin?
ap