Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikse se, että ihmisellä on paha olla tai on vihainen katsotaan huonoksi käytökseksi?

Vierailija
25.03.2018 |

Tai eihän siis kaikki aina katsokaan, mutta mitä liikkuu sellaisen ihmisen päässä, jonka mielestä muilla ei saisi olla koskaan huono olla, eivätkä he saisi olla vihaisia, ettei sille ihmiselle itselleen tule paha mieli? Ja sitten kontrolloi läheisiään haukkumalla näiden käytöstä? Tunteistahan siinä vain on kysymys, ei mistään käytöstavoista.

Kommentit (738)

Vierailija
701/738 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet ap tyhmä. Yksinkertaisesti tyhmä, kun et tajua yksinkertaisimpiakaan asioita, kuten ihmisten välistä vuorovaikutusta. Ei tuollaiselle idiootille edes jaksa alkaa vääntämään rautalangasta kun et tajua vaikka mitä sanoisi. Kun sun aivot eivät ota vastaan informaatiota niin minkäs teet..

Vierailija
702/738 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä olet ap tyhmä. Yksinkertaisesti tyhmä, kun et tajua yksinkertaisimpiakaan asioita, kuten ihmisten välistä vuorovaikutusta. Ei tuollaiselle idiootille edes jaksa alkaa vääntämään rautalangasta kun et tajua vaikka mitä sanoisi. Kun sun aivot eivät ota vastaan informaatiota niin minkäs teet..

Joo en todellakaan tajua sitä, että mua saa väärinkohdella, mutta mä en saa kohdella väärin muita. Jos mua väärinkohtelee, kohtelen väärin sellaista henkilöä takaisin.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
703/738 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mihin toi sunkaan vuorovaikutus perustuu. Ei ainakaan keskustelulle, eikä asioista selvää ottamiselle, ei edes yksilöidyn nimen käyttämiselle, että toinen tietäisi, mitä olet sanonut, etkä esitä tosiasioita, vaan keksit puolet päässäsi, ja esität ne totena toisesta.

ap

Vierailija
704/738 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin oikeastaan nyt vasta, miksi kohtel(i)n lapsiani väärin. Minulla on tapana kohdella väärin kaikkia, jotka kohtelevat minua väärin. En ole nähnyt siinä edes mitään pahaa. Koska ei kukaan ole sanonut, että sekään oli väärin, että mua on kohdeltu väärin.

Mutta alan nyt pikkuhiljaa tajuta, että minua on kohdeltu väärin, eikä se ollutkaan oikein.

Ja se tapa, että kohtelen välittömästi väärin minua väärinkohtelevaa on peräisin ajalta, jolloin uskoin väärinkohtelemiseni olleen oikeutettua, eli kun olin alle 5-vuotias.

ap

Vierailija
705/738 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisenkin posken kääntäminen kuuluu uskon ytimeen, älä vastaa vihaan vihalla. Jeesukseen uskovat eivät ole idiootteja. Ei maailma muutu vihaamalla paremmaksi. Toivon että sinäkin ap löytäisit Jeesuksen elämääsi niin saisit rauhan. Ja oppisit rakastamaan Hänen esimerkkinsä mukaan

Vierailija
706/738 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on puolustautumista, että kohtelee niitä väärin, jotka kohtelivat itseä väärin.

ap

Vierailija
707/738 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisenkin posken kääntäminen kuuluu uskon ytimeen, älä vastaa vihaan vihalla. Jeesukseen uskovat eivät ole idiootteja. Ei maailma muutu vihaamalla paremmaksi. Toivon että sinäkin ap löytäisit Jeesuksen elämääsi niin saisit rauhan. Ja oppisit rakastamaan Hänen esimerkkinsä mukaan

Tää on ihan paskaaaa. Jos mua kohdellaan väärin, se on vihan paikka, heti. Siitä ei selviä selittelyillä, eikä poskilla eikä Jeesuksella. Siitä saa väärinkohtelua takaisin.

ap

Vierailija
708/738 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä sillä väärinkohtelijalla ole edes mitään oikeutta suuttua mulle siitä, että kohtelen häntä väärin, itsepähän aloitti.

ap

Vierailija
709/738 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vauvapalstalla on vaikka kuinka paljon ihmisten väärinkohtelijoita. Oikea synnin pesä siis.

ap

Vierailija
710/738 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten lapsesi ovat kohdelleet sinua väärin? Kiukuttelemalla pahaa oloaan ehkä? Sinun kuuluisi olla se aikuinen eikä itse taantua pikkulapsen tasolle

Vierailija
711/738 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan jeesustelua se, että mä muka olisin ainoa, joka vastaa väärinkohteluun väärinkohtelulla. Niinhän kaikki tekee. Jostain syystä vain mua aina syytetään siitä.

ap

Vierailija
712/738 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten lapsesi ovat kohdelleet sinua väärin? Kiukuttelemalla pahaa oloaan ehkä? Sinun kuuluisi olla se aikuinen eikä itse taantua pikkulapsen tasolle

Joo juuri noin. No, enpäs nyt olekaan aikuinen koska mun äitikin kosti mulle sen, että olin lapsi, eikä antanut kasvaa. Ei ole mun syy.

ap

Vierailija
713/738 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mä oon kieltänyt kiukuttelemasta pahaa oloa, niin silloin pitää olla hiljaa tai mä kohtelen heitä takaisin väärin. Oon vahvempi.

ap

Vierailija
714/738 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla logiikalla se, että äitisi kohteli sinua väärin, ei ole äitisi syy, koska hänenkin äiti kohteli häntä väärin ja äitisi sitten oikeutetusti kosti sinulle, ei ole äitisi syytä että häntä,oli kohdeltu väärin

Vierailija
715/738 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan jeesustelua se, että mä muka olisin ainoa, joka vastaa väärinkohteluun väärinkohtelulla. Niinhän kaikki tekee. Jostain syystä vain mua aina syytetään siitä.

ap

Mutta siis nyt kun tajuan miksi kohtelen muita mielelläni ja helposti väärin, voin miettiä kaksi kertaa kohtelisinko heitä takaisin väärin vai en. Siis senhän he kylä ehdottomasti ansaitsevat, ei kukaan mieleni pahoittanut ansaitse mitään muuta kuin pahaa, ei mitään hyvää siis, mutta jos siitä.sitten seuraakin vain harmia itselleni, niin kannattaa toki toimia jotenkin muutoin. Hyvä mieli itselle on tärkein ❤️

ap

Vierailija
716/738 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla logiikalla se, että äitisi kohteli sinua väärin, ei ole äitisi syy, koska hänenkin äiti kohteli häntä väärin ja äitisi sitten oikeutetusti kosti sinulle, ei ole äitisi syytä että häntä,oli kohdeltu väärin

No sitähän mulle on koko ajan sanottu. Paljonko olet kuvitellut sen lohduttaneen?

ap

Vierailija
717/738 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö näe jatkumoa? Etkö ymmärrä logiikkaa? Toimit täsmälleen samalla tavalla kuin äitisi. Jota vihaat. Mutta kuitenkin olet itse ihan samanlainen

Vierailija
718/738 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö näe jatkumoa? Etkö ymmärrä logiikkaa? Toimit täsmälleen samalla tavalla kuin äitisi. Jota vihaat. Mutta kuitenkin olet itse ihan samanlainen

Kuin niin? Luuletko, etten ollut huolissani tästä "logiikastani" ja halunnut siksi pois lasten luota, koska tiesin sen olevan vahingollista heille? Vasta nyt näen, miksi tein niin. Kohtelin väärin, koska se on ollut oikein, että mua saa kohdella väärin. 5-vuotiaan logiikkaa. Jonka OMA ÄITI on provosoinut esiin.

ap

Vierailija
719/738 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, miksi ihmiset syyttävät sinua niin paljon johtuu siitä, että kaikki pitävät sinua tunnekylmänä narsistina joka ei välitä lapsistaan ja kostaa heille omat traumansa. Suurin osa ihmisistä halveksuu sellaisia äitejä ja siksi sinua vihataan tällä palstalla. Katsos kun normaali äiti ei kosta omille lapsilleen niinkuin sinä teet

Vierailija
720/738 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikenlisäksi koen, että tämä on totuus.

Äiti "olisi voinut" hakea apua, mutta ei tuohon aikaan ja blaa blaa. Päääasia, että mä kärsin.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme