Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikse se, että ihmisellä on paha olla tai on vihainen katsotaan huonoksi käytökseksi?

Vierailija
25.03.2018 |

Tai eihän siis kaikki aina katsokaan, mutta mitä liikkuu sellaisen ihmisen päässä, jonka mielestä muilla ei saisi olla koskaan huono olla, eivätkä he saisi olla vihaisia, ettei sille ihmiselle itselleen tule paha mieli? Ja sitten kontrolloi läheisiään haukkumalla näiden käytöstä? Tunteistahan siinä vain on kysymys, ei mistään käytöstavoista.

Kommentit (738)

Vierailija
641/738 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan sinä, juuri nyt ja tällä hetkellä aiheutat pahaa oloa omille lapsillesi.

Enhän AIHEUTA. He ovat ihan itse vastuussa tunnetiloistaan. Jos ei kestä, ettei äiti rakasta niin voi nyyh. Aivan kuin mua ois siinä joku auttanut.

ap

Vierailija
642/738 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai suutuitteko te lapsina äidillenne, jos voileipänne tekikin isi tai hoitaja, ei äiti? :DDD

ap

Ei suututtu. Eikä suutu sunkaan lapset. Ne rakastaa ja ikävöi sua. Mua surettaa ajatella sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/738 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun tilanne muutu miksikään tolla jankkaamisella. Olet kaiken avun ulottumattomissa. Anna palaa, senkun piehtaroit katkeruudessasi ja vihassasi vaikka lopun elämäsi. Ketään ei ihan oikeasti kiinnosta.

Vierailija
644/738 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai suutuitteko te lapsina äidillenne, jos voileipänne tekikin isi tai hoitaja, ei äiti? :DDD

ap

Ei suututtu. Eikä suutu sunkaan lapset. Ne rakastaa ja ikävöi sua. Mua surettaa ajatella sitä.

No, mä en rakastanut ja ikävöinyt mun äitiä, joten meillä menee sitten paremmin, lälläslää!

ap

Vierailija
645/738 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sun tilanne muutu miksikään tolla jankkaamisella. Olet kaiken avun ulottumattomissa. Anna palaa, senkun piehtaroit katkeruudessasi ja vihassasi vaikka lopun elämäsi. Ketään ei ihan oikeasti kiinnosta.

Niin, kun et osaa lohduttaa niin hauku vaan pois.

ap

Vierailija
646/738 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne tahansa paitsi lasten niskaan. Sinä teet pahaa juuri nyt, ja voisit valita toisin. Mennä vaikka metsään huutamaan puille ja kiville, mutta ei kaatamaan jotakin 40 v vanhoja asioita kaikkeen syyttömien lasten niskaan.

Mennyt on mennyt eikä sitä saa takaisin, lapset tarvitsevat äitiään NYT.

Vierailija
647/738 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan sinä, juuri nyt ja tällä hetkellä aiheutat pahaa oloa omille lapsillesi.

Enhän AIHEUTA. He ovat ihan itse vastuussa tunnetiloistaan. Jos ei kestä, ettei äiti rakasta niin voi nyyh. Aivan kuin mua ois siinä joku auttanut.

ap

Melkoisen kylmää kommentointia lasten tunteista heidän omalta äidiltään. Tuolla logiikalla sunkaan äitisi ei ole syypää mihinkään sinun ongelmiisi, että voisit sitten lopettaa jankkaamisen.

Vierailija
648/738 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minne tahansa paitsi lasten niskaan. Sinä teet pahaa juuri nyt, ja voisit valita toisin. Mennä vaikka metsään huutamaan puille ja kiville, mutta ei kaatamaan jotakin 40 v vanhoja asioita kaikkeen syyttömien lasten niskaan.

Mennyt on mennyt eikä sitä saa takaisin, lapset tarvitsevat äitiään NYT.

Ootteko te lapsia? :D

ap

Vierailija
649/738 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Melkoisen kylmää kommentointia lasten tunteista heidän omalta äidiltään. Tuolla logiikalla sunkaan äitisi ei ole syypää mihinkään sinun ongelmiisi, että voisit sitten lopettaa jankkaamisen.

Onhan, koska teki pahaa, mä en tee. Sun logiikalla se, ettei isä asunut kanssani on syy mun ongelmiiin.

ap

Vierailija
650/738 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos sun miehesi löytää uuden naisen? Sellaisen äidillisen, rakastavan, lämpimän ja hoivaavan? Naisen, joka aidosti välittää sun lapsistasi? Ja lapsesi kiintyvät äitipuoleensa enemmän kuin sinuun?

Vierailija
651/738 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos sun miehesi löytää uuden naisen? Sellaisen äidillisen, rakastavan, lämpimän ja hoivaavan? Naisen, joka aidosti välittää sun lapsistasi? Ja lapsesi kiintyvät äitipuoleensa enemmän kuin sinuun?

Enpä usko. Sille riittää lapset. Oli ennen muakin vuosikausia yksin. Ja nyt sitten denial-huutoa, kun ette tunne miestä, kiitos. Niin sillä perusteella voitte uskoa haluamaanne. Olkaa hyvät.

ap

Vierailija
652/738 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi taivas miten raskasta tämä jatkuva märinä. Ei omaa pahaa oloa saa viattomien niskaan kaataa.

Voitko selittää, mikä oikeutti mun äitiä sitten tekemään niin? Minne mä sen pistän, jos mä en saa kaataa sitä kenenkään niskaan?

ap

Ei mikään. Mutta sä aiheutat nyt ihan samaa paskaa sun omille lapsillesi, eli sä olet äitisi. Ja sä voisit valita toisin. Katkaise kierre.

Vierailija
653/738 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta siis JOS näin kävisi, en tykkäisi. Se ois epäreilua. Lapset selviää kyllä näinkin ihan jees. Sellaista naista ei tähän tarvita. Mä tekisin sen elämästä helvetin hankalaa ihan asiallisilla tavoilla, osaan kyllä sen. Äitinikin kiikutti isälleni ja uudelle vaimolle mökillä sanomalehtiä vaikka uusi kihisi raivosta :DDDD

ap

Vierailija
654/738 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, kun et osaa lohduttaa niin hauku vaan pois.

ap

Osaa lohduttaa? Kukaan ihmenen tässä maailmassa ei pysty sua lohduttamaan. Sun on tehtävä se ihan itse. Ps. Mua kiinnostaa sun hyvinvointisi tasa yhtä paljon kun sua mun. Vink vink.

Vierailija
655/738 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti oli vain ystävällinen :DDDDD Ja mainitsi sen uuden olevan muuten lastensa hylkääjä, koska hän hävis lapsensa oikeudessa miehelleen. Sen yli tää uus ei ikinä päässyt :D Aina ihan raivona mun äidistä sen jälkeen :D

ap

Vierailija
656/738 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi taivas miten raskasta tämä jatkuva märinä. Ei omaa pahaa oloa saa viattomien niskaan kaataa.

Voitko selittää, mikä oikeutti mun äitiä sitten tekemään niin? Minne mä sen pistän, jos mä en saa kaataa sitä kenenkään niskaan?

ap

Ei mikään. Mutta sä aiheutat nyt ihan samaa paskaa sun omille lapsillesi, eli sä olet äitisi. Ja sä voisit valita toisin. Katkaise kierre.

En suinkaan. Mun äiti ois ollut todella vähän haitallinen, jos ei olisi ollut paikalla. Cin cin!

ap

Vierailija
657/738 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidillä oli nimittäin oikeus olla siellä kesämökillä, toisessa talossa, jonne isä tuli sitten uuden kanssa, heh.

ap

Vierailija
658/738 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin äiti määräili näille, että radiota ei saa kuunnella niin kovalla, se häiritsee yms. *roll eye* Ja ohjeisti, miten rantaa pitää hoitaa!

ap

Vierailija
659/738 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se olisi parasta, voisi ap sitten ihan luvan kanssa keskittyä itsesääliinsä. Kyllä hänellä on oikeus elää elämänsä kuten hän haluaa, vaikka pilata OMAN elämänsä.

Lasten tilanne tässä on kurja, toivottavasti löytyy edes hyvä äitipuoli.

Vierailija
660/738 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Äitisi ei rakastanut sinua enkä ihmettele. Kuka sinua voisikaan rakastaa. Voi nyyh. Miksi sinua kenenkään pitäisi auttaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi