Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sara Sieppi on näköjään postannut jonkun nätimmän naisen kuvan omanaan.

Kommentit (123)

Vierailija
1/123 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikki, rusketus, ikä, hiukset, ripsienpidennykset. :)

Vierailija
2/123 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläluomet on ainakin operoitu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/123 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen kuva ilman meikkiä ja otettu kymmen vuotta sitten..

Vierailija
4/123 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko tuo pyntätty tekomuikkeli muka oikeasti nätimpi kuin tuo alempi luonnollinen look? Okei, kulmakarvat näyttää vähän oudoilta kun nykyään suositaan tuuheampaa mallia kuin 2000-luvulla.. Mutta tuo uusi kuvahan on ihan epärealistinen ja siksi ruma.

Vierailija
5/123 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten toi kaula on noin kummallisen näköinen...?

Vierailija
6/123 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Ihan selvästi tunnistaa, että Sama ihminen molemmissa kuvissa. Nuo on ihan erilaisia kuvia, ei voi vertailla! Kyllä tolla vanhemmalla ulkonäöllä olisi saanut myös tuon nykyisen näköisen kuvn aikaan!

Vierailija
7/123 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lailako se tännekin avautuu?

Vierailija
8/123 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun täytyy sanoa, että vaikka toki on kaunis, mua itseäni ällöttää nämä geneerisiksi tehdyt naiset. kaikki on niin saakelin samannäköisiä, en tajua miksi haluavat näyttää toistensa kopioilta. Persoonallisuus ei enää vissiin oo muotia. :(

Vierailija
9/123 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisessa on kunnolla meikkiä ja tukka laiteltuna. Toinen ilman meikkiä ja hiukset heitetty kiinni. Ei ole vertailukelpoisia kuvia!

Vierailija
10/123 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plaah se tumma tukka oli niin paljon parempi.... Noita tusinablondeja on ku sieniä sateella. Onneksi Martina Aitolehti ja Suvi Pitkänen luottavat tummaan tukkaan. Se on kaunein.

Vierailija
11/123 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaulaa blurrattu uudessa kuvassa mutta dekoltee ilman filtteriä, näkyy jo auringonoton jäljet Sarankin rintamuksella. Nätti on ollut aina, hyvä pohja (nenä, huulet, iho, kasvojen muoto, leuka, mittasuhteet), ei mistään pallinaamasta saa tuollaista edes meikillä.

Vierailija
12/123 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintakehä näyttää jotenkin ällöttävältä.

Vierailija
13/123 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin huolissani että decolteeni näyttää vanhalta mutta tuollahan on paljon ryppyisempi. t. N45v

Vierailija
14/123 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskea tukka oli minunkin mielestäni parempi. Se pitkä ruskea tukka, sellainen keskiruskea, ei liian tumma.

Vierailija
15/123 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara on niitä harvoja aidosti mukavan oloisia julkkisnaisia. On tosi ystävällisen oloinen.

Vierailija
16/123 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blondikuvassa nostaa kulmiaan, mikä rypyttää otsaa, jotka rypyt on photoshopattu pois.

Vierailija
17/123 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olin huolissani että decolteeni näyttää vanhalta mutta tuollahan on paljon ryppyisempi. t. N45v

Olisko suihkurusketus vain jotenkin epätasaisesti lähtenyt. Sarahan on nuori. Ei todellakaan näytä vanhalta iho vielä.

Vierailija
18/123 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis nainen on, mutta tummat paljon paremmat. Harmi kun meni tekemään tollasen virheen. 😫

Vierailija
19/123 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että Siepillä on todella suuri tarve todistella muille olevansa milloin mitäkin. Ottaa vähän liiankin vakavasti saamansa kommentit. Aina pitää päästä näpäyttämään, että "kyllä mä hei oon OIKEESTI kaunis, ja tällainen mä nyt oon kun on nää hiukset, miks te kommentoitte noin, kun siis kyllähän mä näytän tältä oikeasti ja kun mä nyt tässä kuvassa olen ilman meikkiä niin vai mitä että mä olen kyllä todella kaunis näin luomunakin".

Vierailija
20/123 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää ikäistään 10 vuotta vanhemmalta nykyään.. vähintäänkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi