Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sara Sieppi on näköjään postannut jonkun nätimmän naisen kuvan omanaan.

Kommentit (123)

Vierailija
61/123 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset on kovia haukkumaan toistensa ulkonäköä.hyi

Ei tässä ketjussa kaikki hauku. Toki tänne eksyy teinipimujakin, jotka eivät vielä tiedosta niin omaa hölmöä käytöstään, mutta emme me kaikki naiset ole täällä Sieppiä lyttäämässä.

Kyllähän kuvista saa kuitenkin keskustella, kun ne julkisessa paikassa on näytillä. En minä näe siinä mitään moraalisesti väärää, kunhan ei sorruta alatyylisiin kommentteihin.

Vierailija
62/123 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti teitä kaikkia haukutaan myös paljon selän takana 😂🙈

Minua haukutaan. Siitä tiedän, että MINÄ OLEN.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/123 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antakaa nyt ihmisen kaulan olla herranjestas sentään.😂

Itsepä nuo itseään tyrkylle tuovat, lähes päivittäin. 😆

Vierailija
64/123 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...otsassakin rypäs pieniä juonteita, liikaa aurinkoa. Taisi jossain kertoa ettei käytä mitään suojakertoimia, kun iho kestää niin hyvin aurinkoa.

Auts. Mahtaa tuo  hölmöys kohta harmittaa, se ei ole enää kuin yksi hujaus kun avarat kaula-aukot on nou-nou eikä dekolteeta enää viitsi oikein itsekään vilkaista.

Näkyy ne auringon jäljet toki muuallakin mutta dekolteella selvimmin ja ekana. Varsinkin kun on noin lupaava alku mitä Saralla.

Vierailija
65/123 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis etukamera jotenkin aina vääristää kasvojen mittasuhteita. Naamasta tulee jotenkin enemmän nuken päätä muistuttava. Tämän lisäksi tyypit muokkaa niitä selfieitä vielä kuvan ottamisen jälkeenkin, siihen vielä filtterit päälle. Hyvät järkkärikamerat taas ikuistavat ihmisen sen näköisenä kuin hän on.

Se riippuu kokonaan käytetystä polttovälistä.  Laajakulma vääristää tietyllä tavalla, on se kamera kännykässä tai järkkärissä. Oikeaoppiset passikuvat otetaan telellä metrien päästä.

Vierailija
66/123 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks te kyttäätte hänen kuvia jos niin ärsyttää ja ahdistaa? Ei ole mikään pakko katsoa.

Vierailija
67/123 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tosi kyllästynyt Sieppiin.. se on kokoajan jossain näkyvissä.miksi? Ei ole mitään tietääkseni tehnyt edes? Vähän kuten joku Torppakin..ei ne oo tehny yhtään mitään!!! Miks ne on julkisuudessa?!

Vierailija
68/123 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara kyllä tunkee itseään kokoajan julkisuuteen ja arvosteltavaksi. Siis ihan kokoajan! Eli sinänsä ei luulisi haittaavan kun porukka haukkuu. Ne on niitä julkisuuden ikäviä puolia.

Vierailija
69/123 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis on, mutta ehdottomasti vanhemman näköinen ja oloinen kuin 26v. Moni 26v on vielä ihan parikymppisen näköinen.

Vierailija
70/123 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala dekoltee noin nuorella 😮

Vierailija
71/123 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisi jossain kertoa ettei käytä mitään suojakertoimia, kun iho kestää niin hyvin aurinkoa.

Onpa Sara typerä! Ja hyvinpä tuo iho kestää kun on jo ihan vaurioitunut 🙄

Vierailija
72/123 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän nuoruudenkuvaa paljon kauniimpana. Arvostan luonnollisuutta ja persoonallisuutta. En ymmärrä miksi kauniista ihmisestä pitää tehdä noin kylmän, persoonattoman ja epäaidon näköinen meikeillä yms

Vierailija
73/123 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunis on, mutta ehdottomasti vanhemman näköinen ja oloinen kuin 26v. Moni 26v on vielä ihan parikymppisen näköinen.

Oikeesti? Kuvan perusteella oisin sanonut että 32...

Vierailija
74/123 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittanut taas nuo rumat ripsenpidennykset, oli kauniimpi instakuvissaan muutama viiko sitten ilman ripsenpidennyksiä. Mutta hyvä kroppa, tosi hyvä, naisellinen, ei mikään tikku.

Vierailija
75/123 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne kyseistä henkilöä, enkä tiedä onko hän missi vai mikä alunperin, mutta järkytyin siitä että hän on 10 vuotta nuorempi kuin minä, mutta näyttää kuvassa samanikäiseltä kanssani, jopa hieman vanhemmalta :o Näinkö päin näitä kuvia nykyään muokataan, että halutaan näyttää vanhemmilta?

Vierailija
76/123 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että Siepillä on todella suuri tarve todistella muille olevansa milloin mitäkin. Ottaa vähän liiankin vakavasti saamansa kommentit. Aina pitää päästä näpäyttämään, että "kyllä mä hei oon OIKEESTI kaunis, ja tällainen mä nyt oon kun on nää hiukset, miks te kommentoitte noin, kun siis kyllähän mä näytän tältä oikeasti ja kun mä nyt tässä kuvassa olen ilman meikkiä niin vai mitä että mä olen kyllä todella kaunis näin luomunakin".

Saman Oon huomannu. Aina näpäyttää takaisin jos joku erimieltä Tai arvostelee häntä, rankka elämä hänellä kun kaikki pitää julkisuuteen kertoa muttei kestä sit arvostelua.

Vierailija
77/123 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sara kyllä tunkee itseään kokoajan julkisuuteen ja arvosteltavaksi. Siis ihan kokoajan! Eli sinänsä ei luulisi haittaavan kun porukka haukkuu. Ne on niitä julkisuuden ikäviä puolia.

Tunkee julkisuuteen = julkaisee kuvan instassa, jonka joku, "jota ei kiinnosta", linkittää av:lle.

Vierailija
78/123 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin katsomassa kuvan ja kyllä näyttää vanhemmalta. Ehkä liikaa meikkiä kuvassa ja hiukset vanhentavasti. Kaula jännän näköinen. Kaunis kuva mutta ikä jo näkyy.

Vierailija
79/123 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olin huolissani että decolteeni näyttää vanhalta mutta tuollahan on paljon ryppyisempi. t. N45v

Huolehtinut vaan naamastaan kaikki nää vuodet ja että naamataulu näyttää hyvälle kuvissa.

Vierailija
80/123 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritysjohtaja 45v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulin tänne ketjuun vaan yläpeukuttamaan kaikkia haukkumiskommentteja koska en siedä että kukaan on niin paljon kauniimpi kuin minä.

Kyllä minullakin oli melko komee poikakaveri silloin kun olin 20-25 vee. Varmaan olin silloin paljon kauniimpi kuin tuo. Tyhmyyttäni menin pilaamaan jutun kun kohtelin sitä huonosti koska haikailin vieläkin komeemmaan perään. Nyt sitten vietän päivät yksin kotona vauva palstalla kun ei minulle mikään tavis 40vee ukko koskaan kelpaisi ja komeille 30-40v kelpaavat vaan jotkut parikymppiset paitsi jos se on joku lapseton missi fitnessmisu.

Varmaan meen ensi kuussa gambiaan. Olkoot suomiukot ilman kun eivät osaa arvostaa minunlaista kaunotarta. Siellä ainakin kaikki bodatut parikymppiset komistukset ovat minun perässäni niin kuin sen pitäisikin olla.

T Raija 31v 175cm 75kg

Voisin tulla panemaan sinua vaikka sulla ylipainoa onkin vähän.

Ootko komee lihaksikas rikas yli 187cm? Hiukset tallella? Ikä 23-33v?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän