Sara Sieppi on näköjään postannut jonkun nätimmän naisen kuvan omanaan.
Kommentit (123)
Vierailija kirjoitti:
Miten toi kaula on noin kummallisen näköinen...?
Koska photoshop
Ei alle kolmekymppisellä voi olla ryppyinen kaula. En usko, että kaulaa blurrattu.
tuo vaalennus vanhentaa kyllä saaraa 10 vuodella!! ei hyvä peli tämä!
Saralla on tyhjä ja tyhmä katse, ja kaikenlainen karisma puuttuu täysin. Siksi en pidä häntä kauniista kasvoista huolimatta kauniina.
Huh huh kun katsoo dekoltee aluetta niin näkee mihin tulee tolle rypyt ensimmäiseksi. Päivettynyt voimakkaasti.
Onko hänellä jotain täyteainetta leuankärjessä, vai miksi se on noin terävä?
50- vuotiaan dekoltee, ikävä kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Onko hänellä jotain täyteainetta leuankärjessä, vai miksi se on noin terävä?
Kuvankäsittelyllä saa "ihmeitä" aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Mun täytyy sanoa, että vaikka toki on kaunis, mua itseäni ällöttää nämä geneerisiksi tehdyt naiset. kaikki on niin saakelin samannäköisiä, en tajua miksi haluavat näyttää toistensa kopioilta. Persoonallisuus ei enää vissiin oo muotia. :(
Jospa ne käyttää samaa photoshoppaajaa, joka hallitsee vain yhden tyylin?
Onpas vanhentunut hurjasti. Ei sillä, että olisi erityisen huono asia, onhan kuvien välillä aikaa.
Siappo kirjoitti:
Kateellinenko kirjoitti:
Ei taida olla Saralla instassa yhtään käsittelemätöntä kuvaa. Vähintään nasaalijuonteet blurrattu joka kuvassa.
Blondikuvassa leuka on pidempi ja kapeampi, tummatukkasena oli pylöreänaamanen. Niin ne kasvotkin muuttaa muotoaan kun vaalentaa hiukset.
Oisko ihan kuvakulma, valot ja varjot, pään asento... Joissain kuvissa olen itsekin ihan pallopää ja joissain taas huomaa, että onhan se leuka olemassa. Esim. passikuvassa pyydetään nostamaan leukaa niin paljon että se katoaa ja kuvassa ei ole niitä kontrasteja tuomaan sitä takaisin.
Luulen et kuvaa huonosti käsitelty. En usko et kaula oikeesti näyttää tuolta. Leuka myös huonosti käsitelty. Ei kellään oo noin terävää. Vähemmän käsiteltyjä kuvia, sitä parempi!
Ei Sara nyt muutenkaan kovin kummoinen ole
Kaunis kummassakin kuvassa. Ap on kateellinen.
Vierailija kirjoitti:
Sara on tosi kaunis ja sekös mammoja vtittaa. Kaunis nainen, hyvännäköinen avomies, tienaa somella, matkustelee paljon.
Haha. Roopeko hyvännäköinen?
Sarako tienaa paljon? Sara tienaa muutaman tonnin kuukaudessa. Ei mitenkään varaa tuohon elämäntyyliin. Ihme lompakkoloinen.
En itse hallitse kuvankäsittelyä, mutta olenko oikeassa, jos arvelen sen tuossa kuvassa jostain syystä pysähtyneen kaulan alaosaan? Kummallista jälkeä.
Saralle sopii tummat hiukset paremmin. Usein värjätty blondi vanhentaa. Uudessa kuvassa Sara näyttää ihan futismutsilta :D (tietty siis kaunis futismutsi, mutta itseään reilusti vanhempi)
Vierailija kirjoitti:
En itse hallitse kuvankäsittelyä, mutta olenko oikeassa, jos arvelen sen tuossa kuvassa jostain syystä pysähtyneen kaulan alaosaan? Kummallista jälkeä.
Kiinnostaisi tietää. onko palstalla joku kuvausasiantuntija. harjoittelen itse kuvankäsittelyä, mutta en haluais et kukaan huomaa. miten siit saisi aidon ettei näkyis noin selvästi.
No jopas on röyhkeää! Että ihan sanoo takaisin, jos joku arvostelee (=haukkuu)?!
Voi luoja te olette sekaisin.