Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sara Sieppi on näköjään postannut jonkun nätimmän naisen kuvan omanaan.

Kommentit (123)

Vierailija
81/123 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että Siepillä on todella suuri tarve todistella muille olevansa milloin mitäkin. Ottaa vähän liiankin vakavasti saamansa kommentit. Aina pitää päästä näpäyttämään, että "kyllä mä hei oon OIKEESTI kaunis, ja tällainen mä nyt oon kun on nää hiukset, miks te kommentoitte noin, kun siis kyllähän mä näytän tältä oikeasti ja kun mä nyt tässä kuvassa olen ilman meikkiä niin vai mitä että mä olen kyllä todella kaunis näin luomunakin".

Saman Oon huomannu. Aina näpäyttää takaisin jos joku erimieltä Tai arvostelee häntä, rankka elämä hänellä kun kaikki pitää julkisuuteen kertoa muttei kestä sit arvostelua.

No jopas on röyhkeää! Että ihan sanoo takaisin, jos joku arvostelee (=haukkuu)?!

Voi luoja te olette sekaisin.

Vierailija
82/123 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten toi kaula on noin kummallisen näköinen...?

Koska photoshop

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/123 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei alle kolmekymppisellä voi olla ryppyinen kaula. En usko, että kaulaa blurrattu.

Vierailija
84/123 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo vaalennus vanhentaa kyllä saaraa 10 vuodella!! ei hyvä peli tämä!

Vierailija
85/123 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saralla on tyhjä ja tyhmä katse, ja kaikenlainen karisma puuttuu täysin. Siksi en pidä häntä kauniista kasvoista huolimatta kauniina.

Vierailija
86/123 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei mikä kuva.

Vierailija
87/123 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh kun katsoo dekoltee aluetta niin näkee mihin tulee tolle rypyt ensimmäiseksi. Päivettynyt voimakkaasti.

Vierailija
88/123 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hänellä jotain täyteainetta leuankärjessä, vai miksi se on noin terävä?

Vierailija
89/123 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

50- vuotiaan dekoltee, ikävä kyllä.

Vierailija
90/123 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko hänellä jotain täyteainetta leuankärjessä, vai miksi se on noin terävä?

Kuvankäsittelyllä saa "ihmeitä" aikaan.

Vierailija
91/123 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun täytyy sanoa, että vaikka toki on kaunis, mua itseäni ällöttää nämä geneerisiksi tehdyt naiset. kaikki on niin saakelin samannäköisiä, en tajua miksi haluavat näyttää toistensa kopioilta. Persoonallisuus ei enää vissiin oo muotia. :(

Jospa ne käyttää samaa photoshoppaajaa, joka hallitsee vain yhden tyylin?

Vierailija
92/123 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas vanhentunut hurjasti. Ei sillä, että olisi erityisen huono asia, onhan kuvien välillä aikaa.

Vierailija
93/123 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siappo kirjoitti:

Kateellinenko kirjoitti:

Ei taida olla Saralla instassa yhtään käsittelemätöntä kuvaa. Vähintään nasaalijuonteet blurrattu joka kuvassa.

Blondikuvassa leuka on pidempi ja kapeampi, tummatukkasena oli pylöreänaamanen. Niin ne kasvotkin muuttaa muotoaan kun vaalentaa hiukset.

Oisko ihan kuvakulma, valot ja varjot, pään asento... Joissain kuvissa olen itsekin ihan pallopää ja joissain taas huomaa, että onhan se leuka olemassa. Esim. passikuvassa pyydetään nostamaan leukaa niin paljon että se katoaa ja kuvassa ei ole niitä kontrasteja tuomaan sitä takaisin.

Vierailija
94/123 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen et kuvaa huonosti käsitelty. En usko et kaula oikeesti näyttää tuolta. Leuka myös huonosti käsitelty. Ei kellään oo noin terävää. Vähemmän käsiteltyjä kuvia, sitä parempi!

Vierailija
95/123 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Sara nyt muutenkaan kovin kummoinen ole

Vierailija
96/123 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis kummassakin kuvassa. Ap on kateellinen.

Vierailija
97/123 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sara on tosi kaunis ja sekös mammoja vtittaa. Kaunis nainen, hyvännäköinen avomies, tienaa somella, matkustelee paljon.

Haha. Roopeko hyvännäköinen?

Sarako tienaa paljon? Sara tienaa muutaman tonnin kuukaudessa. Ei mitenkään varaa tuohon elämäntyyliin. Ihme lompakkoloinen.

Vierailija
98/123 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse hallitse kuvankäsittelyä, mutta olenko oikeassa, jos arvelen sen tuossa kuvassa jostain syystä pysähtyneen kaulan alaosaan? Kummallista jälkeä.

Vierailija
99/123 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saralle sopii tummat hiukset paremmin. Usein värjätty blondi vanhentaa. Uudessa kuvassa Sara näyttää ihan futismutsilta :D (tietty siis kaunis futismutsi, mutta itseään reilusti vanhempi)

Vierailija
100/123 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itse hallitse kuvankäsittelyä, mutta olenko oikeassa, jos arvelen sen tuossa kuvassa jostain syystä pysähtyneen kaulan alaosaan? Kummallista jälkeä.

Kiinnostaisi tietää. onko palstalla joku kuvausasiantuntija. harjoittelen itse kuvankäsittelyä, mutta en haluais et kukaan huomaa. miten siit saisi aidon ettei näkyis noin selvästi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä