Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ujo ja arka nainen

elämä risaseksi
24.03.2018 |

Olen ujo ja väritön persoona. Toiset pitävät minua vain taakkana ja välttelevät parhaansa mukaan. En tule koskaan työllistymään, sillä ryssin kaikki haastattelut ja työkokemus on olematonta (en kelpaa edes varastohommiin). Kavereita ei minulla ole (tai on muutama, jotka vaan koittavat hyötyä minusta). Olenkin harkinnut, että ryhtyisin vetämään huumeita ja pyrkisin joihinkin huumeporukoihin. Elämäni tulee kuitenkin olemaan säälittävää kitkuttamista, joten miksi en eläisi edes hetken onnellista ja tapahtumarikasta elämää.

Kommentit (131)

Vierailija
101/131 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tuhannet ihmiset harrastaa joogaa ja meditoi saaden niistä vain ja ainoastaan hyviä kokemuksia. Minä myös joogailen joskus, kivaa kevyttä treeniä ja samalla rauhoittaa ja rentouttaa. Että nuo pelottelut voi kyllä jättää ihan omaan arvoonsa.

Siltähän se voi aluksi vaikuttaakin. Mutta ei noi jutut todellakaan ole mitään hatusta vedettyä pelottelua.

Ne ovat ihan todellisia juttuja, ne ovat ihan oikeasti olemassa ja tapahtuneet ihmisille.

Se kertoo vaan siitä, että mikä voima siellä ihan todella perinpohjaisesti vaikuttaa!

Noi on loppujenlopuksi sen tason juttuja, että ei niitä kannata jättää omaan arvoonsa.

http://www.tv7.fi/vod/player/22887/

Spiritismi, henkien kutsuminen, jooga, energiahoidot, ennustaminen ja noituus voivat kiehtoa monia nykypäivänkin nuoria. Omien kokemustensa pohjalta aiheesta keskustelemassa on Outi Mattsson SRO:n musiikkilinjalta.

Monille ei ehkä vaan oo vielä tullut niitä huonoja kokemuksia, niinkun ei sinullekaan.

Mutta on olemssa niin paljon ihmisten kauhutarinoita alienien kaappauksista, just noista riivaajista sun muista.

Eikä niistä oo voinut vapautua täysin, muuten kuin Jeesuksen avulla.

Jokin juttu siinä vaan on !!

Kyllä, usko on todellinen asia joka tapahtuu ihmisille. Mutta vaikka uskon vaikutukset ovat todellisia, se mihin he uskovat ei ole todellista.

Sanot noin vain siksi, koska et itse tunne Jeesusta, mutta jokainen joka Hänet tuntee, tietää, että Hän, Jeesus elää ja vaikuttaa - hän on yhtä todellinen, kuin sinä ja minä.

Vierailija
102/131 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, usko on todellinen asia joka tapahtuu ihmisille. Mutta vaikka uskon vaikutukset ovat todellisia, se mihin he uskovat ei ole todellista.

Eiköhän se Jeesus ihan todellinen henkilö ollut. Raamatussa puhutaan paljon, kuinka Jeesus ajoi riivaajia ulos ihmisistä ja muutenkin paransi.

Kyllä ne ihan todellisia asioita ovat, kyllä ne ihmisten elämän suuret muutokset ja kokemusket ovat ihan todellisia. Ei niitä muuten tapahtuisi.

Historian kirjat todistavat aivan lukemattomilta aikalaisten tahoilta, että Jeesus Kristus on todella elänyt ja tehnyt ne teot, jotka Raamatussa mainitaan, joten kyllä se kaikki totta on. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/131 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tuhannet ihmiset harrastaa joogaa ja meditoi saaden niistä vain ja ainoastaan hyviä kokemuksia. Minä myös joogailen joskus, kivaa kevyttä treeniä ja samalla rauhoittaa ja rentouttaa. Että nuo pelottelut voi kyllä jättää ihan omaan arvoonsa.

Siltähän se voi aluksi vaikuttaakin. Mutta ei noi jutut todellakaan ole mitään hatusta vedettyä pelottelua.

Ne ovat ihan todellisia juttuja, ne ovat ihan oikeasti olemassa ja tapahtuneet ihmisille.

Se kertoo vaan siitä, että mikä voima siellä ihan todella perinpohjaisesti vaikuttaa!

Noi on loppujenlopuksi sen tason juttuja, että ei niitä kannata jättää omaan arvoonsa.

http://www.tv7.fi/vod/player/22887/

Spiritismi, henkien kutsuminen, jooga, energiahoidot, ennustaminen ja noituus voivat kiehtoa monia nykypäivänkin nuoria. Omien kokemustensa pohjalta aiheesta keskustelemassa on Outi Mattsson SRO:n musiikkilinjalta.

Monille ei ehkä vaan oo vielä tullut niitä huonoja kokemuksia, niinkun ei sinullekaan.

Mutta on olemssa niin paljon ihmisten kauhutarinoita alienien kaappauksista, just noista riivaajista sun muista.

Eikä niistä oo voinut vapautua täysin, muuten kuin Jeesuksen avulla.

Jokin juttu siinä vaan on !!

Sanot noin vain siksi, koska et itse tunne Jeesusta, mutta jokainen joka Hänet tuntee, tietää, että Hän, Jeesus elää ja vaikuttaa - hän on yhtä todellinen, kuin sinä ja minä.

Joo, jos uskoisin samoin kuin sinä niin toisinhan mä sitten tosiaan varmaan sanoisin.

Vierailija
104/131 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suuri salaisuus kirjoitti:

Resilienssi kirjoitti:

Ala meditoimaan ohjatusti. Voisit saada lisää psykologista joustavuutta ja kykyä selviytyä ja nähdä enemmän vaihtoehtoja kuin huumeet.

En suosittele joogaa tai mindfullnessia, niistä saa pahoja henkiä, riivaajia henkeensä.

Rukoile mieluummin Jeesusta ja pyydä pelastusta elämääsi ...ja sitten alkaa tapahtumaan... sillä Jeesus todella tulee ja muuttaa elämäsi ihmeellisesti niin, että et enää mitään muuta tarvitse.

Onks kokemusta joogasta ja riivaajista? Kiinnostais kuulla lisää.

Itse olen kyllä ollut todella pitkään uskossa Jeesukseen, enkä ole siis siksi harrastanut joogaa koskaan.

Eräs kaverini harrasti joogaa, eikä uskonut kun sanoin, että se tuo riivaajia sisimpään.

Kerran hänelle ilmestyi yöllä yliluonnolllinen kauhistuttava demoni, joka yritti raiskata hänet. Sillä hetkellä hän onneksi muisti keskustelumme ja huusi kauhuissaan Jeesusta apuun - silloin tuo hirveä olento häipyi eikä palannut, koska kaveri lopetti joogaamisen.

Tämä on oikeasti tosi juttu.

Riivaajahenkien läsnäoloa olen kerran konkreettisesti kokenut ennen uskoontuloani, kun pyysin suruissani juuri kuollutta sukulaistani antamaan merkkiä läsnäolostaan. Silloin alkoi astiat lennellä ja keinutuoli itsestään keinua ja uskokaa, se oli erittäin pelottavaa...

Samassa myös koin selkeästi, ettei se ollutkaan hän, vaan paha henki, joka esiintyi hänenä.

Kuule. Tais olla ihan vaan seksuaalienergia joka hällä heräs, koska jooga voi lisätä lantion alueen verenkiertoa. Teidät lahkolaiset on vaan peloteltu ja seksinkin näette varmasti likaisena touhuna, jollette satu olemaan itse Jeesuksen morsioita.

Vierailija
105/131 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kannattaa suhtautuu kriittisesti kaikenmaailman lahkolaisiin, kun lienee hukassa ja helposti johdateltavissa ties mihin hihhulointiin.

Vierailija
106/131 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se Jeesus ihan todellinen henkilö ollut. Raamatussa puhutaan paljon, kuinka Jeesus ajoi riivaajia ulos ihmisistä ja muutenkin paransi.

Kyllä ne ihan todellisia asioita ovat, kyllä ne ihmisten elämän suuret muutokset ja kokemusket ovat ihan todellisia. Ei niitä muuten tapahtuisi.

En tiedä oliko vai ei. Käsittääkseni historiantutkimuksessa toistaiseksi on valtavirtamielipide, että oli historiallinen hahmo, mutta viime vuosina ainakin populaaritiedepuolella on saanut näkyvyyttä revisionistit joilla oli ihan kiinnostavaa sanottavaa asiaan.

Millekään yliluonnollisille väitteillehän Raamattu ei ole riittävä lähde, ihmekertomuksia on vanhat tekstit väärällään.

Vierailija
107/131 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep! Olen tutkinut ja kiinnostunut muutenkin noista asioista todella paljon, niin tiedän, että nämä ovat vakavia ja todellisia asioita.

Monissa New age opetuksissa, jo 1800-luvun Kardecin Spiritualismissa, puhutaan Jeesuksesta, mutta vain siinä merkityksessä, että hän oli täydellisin ihminen, mitä maa päällään on kantanut, tai sitten rinnastetaan muihin "mestareihin". Et vähän niinkun salakavalasti viedään se Jeesuksen ristintyö ja vapahtajan asema pois.

Ristinkuolemaakaan ja ruumiin katoamista ei voi selittää sillä, että se olisi ollut silmänkääntötemppu, että hän oli vain tajuttomana ristillä ja sitten laskettiin alas. Myöhemmin olisi vironnut sieltä haudasta ja lähtenyt muille maille. Ylösnousemus on todellinen. Se on ainoa tie, totuus ja elämä, kirjaimellisesti.

Ja noi jutut mitä ihmisille on tapahtunut spiritismiä pelatessa yms. on paljon tapauksia, jossa paha henki on ottanut ihmisen valtaansa. Naisen ääni on muuttunut matalaksi mörinäksi ym. Nuo ovat ihan todellisia asioita, ei tollasta muuten tapahdu. Ihmiset eivät vain halua uskoa Jeesukseen jostain syystä !

Vaikka kuinka asiat puhuu Hänen puolestaan, ihmiset eivät usko.

Mutta niinhän sitä Raamatussakin on ennustettu, että löytäneekö hän uskoa maan päältä, kun aika koittaa..

Offtopikiksi vähän menee, mutta asia on vakava. Tutkikaa itse miten asiat on!!

Vierailija
108/131 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ei ole mitään väärää jos on ujo.

Vierailija
109/131 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä oliko vai ei. Käsittääkseni historiantutkimuksessa toistaiseksi on valtavirtamielipide, että oli historiallinen hahmo, mutta viime vuosina ainakin populaaritiedepuolella on saanut näkyvyyttä revisionistit joilla oli ihan kiinnostavaa sanottavaa asiaan.

Millekään yliluonnollisille väitteillehän Raamattu ei ole riittävä lähde, ihmekertomuksia on vanhat tekstit väärällään.

Kirja "Tapaus Kristus" käsittelee aika perinpohjaisesti asiaa ja paneutuu siihen, oliko hän edes oikeasti olemassa ja voiko Uuteen testamenttiin luottaa. Kannattaa ottaa asioista selvää.

Ja joo, noita yliluonnollisia kokemuksia on ihan pilvinpimein ihmisille tapahtunut ja tapahtuu nykyäänkin, niin ei jää arvailun varaan, onko henkivallat todellisia vai ei.

Youtubessa Rajatieto TV:ssä on kasapäin ihmisten haastatteluja yms.

Vierailija
110/131 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää jeesus ja riivaja jutut on mielenkiintoisia :D mä saan heti inspistä. Sitä kuitenkin mietin että miks ne näyttää vaivaavan toisia hyvinkin omistautuvasti mutta sellainen kuin minä jää vaille näitä kokemuksia.

Vierailija
111/131 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää jeesus ja riivaja jutut on mielenkiintoisia :D mä saan heti inspistä. Sitä kuitenkin mietin että miks ne näyttää vaivaavan toisia hyvinkin omistautuvasti mutta sellainen kuin minä jää vaille näitä kokemuksia.

No eikai niitä muuten voi kokeakaan, ellei liiku sellaisissa salaseuroissa ja itse sit tee jotain, mikä altistaisi hengen obsessioon.

Mut eipä tollasta voi suositella, kun niin monia tarinoita, kuinka huonosti on käynyt psyykeen kanssa.

Mielenkiintosia juttuja ovatkin. Itelle ainakin riittää niiden asioiden tutkiminen, ei kiitos mitään riivaajaa tänne. :D

Vierailija
112/131 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä tälle ketjulle tapahtui..

Vierailija
113/131 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistäpä sinä tiedät ihmisten kokemuksista, ovatko ne hyviä vai pahoja?

Alkoholin ja huumeiden käytöstäkin niiden käyttäjät saavat alussa kivoja fiiliksiä aikansa, mutta tilanne voi ryöstäytyä ja monilla se ryöstäytyykin käsistä, saaden aikaan täydellisen katastrofin heidän elämässään.

Vierailija
114/131 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole uskovainen, mutta joogatunneilla käytyäni olen alkanut nähdä pelottavia näkyjä. Näen pelottavia kasvoja tasaisilla pinnoilla välähdyksenomaisesti. Kotona kuulen talossa askelia ja murinaa ja kuin riitelyä jostain seinien sisältä. Lapsi on alkanut heräillä itkuun öisin. En uskalla katsoa peiliin sen pelossa, että sieltä katsoisi joku takaisin. Mikä tähän auttaa? Olenko tulossa hulluksi ja onko jooga sekoittanut minun pääni?

Vierailija
115/131 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukin tyylillään kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suuri salaisuus kirjoitti:

Resilienssi kirjoitti:

Ala meditoimaan ohjatusti. Voisit saada lisää psykologista joustavuutta ja kykyä selviytyä ja nähdä enemmän vaihtoehtoja kuin huumeet.

En suosittele joogaa tai mindfullnessia, niistä saa pahoja henkiä, riivaajia henkeensä.

Rukoile mieluummin Jeesusta ja pyydä pelastusta elämääsi ...ja sitten alkaa tapahtumaan... sillä Jeesus todella tulee ja muuttaa elämäsi ihmeellisesti niin, että et enää mitään muuta tarvitse.

Onks kokemusta joogasta ja riivaajista? Kiinnostais kuulla lisää.

Itse olen kyllä ollut todella pitkään uskossa Jeesukseen, enkä ole siis siksi harrastanut joogaa koskaan.

Eräs kaverini harrasti joogaa, eikä uskonut kun sanoin, että se tuo riivaajia sisimpään.

Kerran hänelle ilmestyi yöllä yliluonnolllinen kauhistuttava demoni, joka yritti raiskata hänet. Sillä hetkellä hän onneksi muisti keskustelumme ja huusi kauhuissaan Jeesusta apuun - silloin tuo hirveä olento häipyi eikä palannut, koska kaveri lopetti joogaamisen.

Tämä on oikeasti tosi juttu.

Riivaajahenkien läsnäoloa olen kerran konkreettisesti kokenut ennen uskoontuloani, kun pyysin suruissani juuri kuollutta sukulaistani antamaan merkkiä läsnäolostaan. Silloin alkoi astiat lennellä ja keinutuoli itsestään keinua ja uskokaa, se oli erittäin pelottavaa...

Samassa myös koin selkeästi, ettei se ollutkaan hän, vaan paha henki, joka esiintyi hänenä.

Kuule. Tais olla ihan vaan seksuaalienergia joka hällä heräs, koska jooga voi lisätä lantion alueen verenkiertoa. Teidät lahkolaiset on vaan peloteltu ja seksinkin näette varmasti likaisena touhuna, jollette satu olemaan itse Jeesuksen morsioita.

Enhän minä  uskova sitä demonia nähnyt, vaan jumalaton ystäväni sen näki. 

Sinulla tuntuu muutenkin olevan aika outo käsitys uskovien seksielämästä, sehän on meille uskoville mitä puhtainta touhua avioliitossa -  se on ihanaa rakastelua, josta todella nautimme rakkaan aviopuolisomme kanssa.

Vierailija
116/131 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totuudesta tietämättömän ihmisen kirjoittelua - teitähän riittää, valitettavasti.

Israelissa Jeesuksen aikalaisilta ollaan saatu tuhansia todistuksia Jeesuksen olemassaolostaan ja Hänen ihmeteoistaan. Hänen elinaikanaan kaikki puhuivat niistä Israelissa.

Vierailija
117/131 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eikai niitä muuten voi kokeakaan, ellei liiku sellaisissa salaseuroissa ja itse sit tee jotain, mikä altistaisi hengen obsessioon.

Mut eipä tollasta voi suositella, kun niin monia tarinoita, kuinka huonosti on käynyt psyykeen kanssa.

Mielenkiintosia juttuja ovatkin. Itelle ainakin riittää niiden asioiden tutkiminen, ei kiitos mitään riivaajaa tänne. :D

Aika oudosti niputat Jeesuksen ja riivaajat samaan pakettiin, vaikka ovat toisilleen vastahenget.

Tiesitkö, että ihmiseen vaikuttaa aina jompikumpi henkimaailma?

Jeesukseen uskovien sisimmässä jopa asuu Jumalan kolmas Persoona, Pyhä Henki, joskin paholainen voi projisoida hänen lihansa kautta häneen kiusauksia, joihin hän joko lankeaa tai ei -  Ja mitä kauemmin on ollut uskossa, lankeeminen on aina vaan epätodennäköisempää.

Sen sijaan jumalattomat eli Jeesukseen uskomattomat ovat aivan erilaisten henkien heiteltäviä ja he voivat langeta mitä kauheampiin synteihin, koska heillä ei ole mitään Jumalan suojaa näitä saastaisuuksia vastaan.

Vierailija
118/131 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jooga voi laukaista kehomuistista asioita, jotka ihmisen mieli yrittää torjua. Siitä ne joidenkin pelottavat kokemukset voi tulla. Ei uskalleta omia pimeitä puolia, vaan pitää torjua jonnekin kauas pois tietoisuudesta. Ne on mielen sisäisiä mörköjä. Keho muistaa paremmin kuin mieli, jo heti syntymästä asti alkaa kertyä kehomuistoja. Mieli ja keho on yhtä ja siitä puhutaankin yhtenä kokonaisuutena, kehomielenä. Ihminen tarvitsee henkisyyttä voidakseen hyvin. Toiselle se voi tulla elämään jonkin uskonnon kautta, toinen löytää sen idän filosofioista. Mitä väliä. Nuo teidän riivajajutut on kyllä ihan huuhaata. Uskon kuitenkin,että on olemassa maailmassa myös sellainen puoli, jota tiedostava mieli ei ehkä havaitse. Jooga aktivoi kenties tiedostamattomia ajattelun tasoja ja saattaa herkistää ihmistä, mutta haitaksi se ei ole. Hoitaa kehoa ja mieltä, opettaa hengittämään oikein ja rauhoittaa hermostoa, vaikuttaa sidekudoksiin,jänteisiin ja lihaksiin positiivisesti ja auttaa mm.selkävaivoihin monilla ja rentoutumaan.

Vierailija
119/131 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jooga voi laukaista kehomuistista asioita, jotka ihmisen mieli yrittää torjua. Siitä ne joidenkin pelottavat kokemukset voi tulla. Ei uskalleta omia pimeitä puolia, vaan pitää torjua jonnekin kauas pois tietoisuudesta. Ne on mielen sisäisiä mörköjä. Keho muistaa paremmin kuin mieli, jo heti syntymästä asti alkaa kertyä kehomuistoja. Mieli ja keho on yhtä ja siitä puhutaankin yhtenä kokonaisuutena, kehomielenä. Ihminen tarvitsee henkisyyttä voidakseen hyvin. Toiselle se voi tulla elämään jonkin uskonnon kautta, toinen löytää sen idän filosofioista. Mitä väliä. Nuo teidän riivajajutut on kyllä ihan huuhaata. Uskon kuitenkin,että on olemassa maailmassa myös sellainen puoli, jota tiedostava mieli ei ehkä havaitse. Jooga aktivoi kenties tiedostamattomia ajattelun tasoja ja saattaa herkistää ihmistä, mutta haitaksi se ei ole. Hoitaa kehoa ja mieltä, opettaa hengittämään oikein ja rauhoittaa hermostoa, vaikuttaa sidekudoksiin,jänteisiin ja lihaksiin positiivisesti ja auttaa mm.selkävaivoihin monilla ja rentoutumaan.

No eiköhän se riitä todisteeksi, kun noita entisiä joogia on lopettanut toimintansa ja ottaneet Jeesuksen vastaan pelastajanaan? Ei vaan pelkästään lopettanut, vaan myös ottanut Jeesuksen!

Ei todellakaan kehomuistiin jääneet asiat voi aloittaa mitään astraalitason matkoja kohtaamaan kammottovia henkiolentoja ym. Ei noi ihmisten kokemuset ole mitään huuhaata, eikä mistään kehomuistista voi tollasia kokemuksia tulla. Ym. henkien obsessiot.

Ei ihmiset vaan usko hyvällä. Kun kyllä se kristinusko on jokatapauksessa täysin oma juttunsa, ei vain mikään uskonto muiden filosofioiden joukossa. Jeesuksen ristinkuolema, ihmeteot ja ylösnousemus on vaan sellaisia asioita, että voisi sanoa sen olevan "vain yksi filosofia muiden joukossa". Ei se ole.

Vierailija
120/131 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tuo yksi aikaisempi joka sanoi että ei ole kokenut mitään riivausta mutta silti olen kokeillut joogaa ja vähän kaikkea muutakin. Valitseeko se riivaaja uhrinsa pärstäkertoimen mukaan vai olenko minä tietämättäni riivattu? En ainakaan koe minkään vaivaavan itseäni. Ikävää jos ei kelpaa saata*allekaan tämän naaman kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan