Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ujo ja arka nainen

elämä risaseksi
24.03.2018 |

Olen ujo ja väritön persoona. Toiset pitävät minua vain taakkana ja välttelevät parhaansa mukaan. En tule koskaan työllistymään, sillä ryssin kaikki haastattelut ja työkokemus on olematonta (en kelpaa edes varastohommiin). Kavereita ei minulla ole (tai on muutama, jotka vaan koittavat hyötyä minusta). Olenkin harkinnut, että ryhtyisin vetämään huumeita ja pyrkisin joihinkin huumeporukoihin. Elämäni tulee kuitenkin olemaan säälittävää kitkuttamista, joten miksi en eläisi edes hetken onnellista ja tapahtumarikasta elämää.

Kommentit (131)

Vierailija
121/131 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tuo yksi aikaisempi joka sanoi että ei ole kokenut mitään riivausta mutta silti olen kokeillut joogaa ja vähän kaikkea muutakin. Valitseeko se riivaaja uhrinsa pärstäkertoimen mukaan vai olenko minä tietämättäni riivattu? En ainakaan koe minkään vaivaavan itseäni. Ikävää jos ei kelpaa saata*allekaan tämän naaman kanssa.

Ei se kynsiään heti näytäkään. Mutta ottakaa hyvät ihmiset todella asioista ja näistä henkivalloista selvää, millaisten asioiden kanssa olette tekemisissä!!

Itekkin olin noitten juttujen lumoissa pitkän aikaa, mutta ei se kannata. Jeesus on ainoa tie.

Vierailija
122/131 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumeista, meditaation kautta joogaan ja sitten uskontoon, riivaajat vielä päälle. Mielenkiintoinen ketju :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/131 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota mut! Haluan sua!

Vierailija
124/131 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viktor Klimenko varoittaa joogasta

Gurun kuolema

https://www.kristillinenkirjakauppa.fi/tuote/gurun-kuolema-maharaj-r-ra…

"Rabi R. Maharaj syntyi sukuun, jossa monet ennen häntä olivat olleet bramiinipappeja ja guruja. Kolmivuotiaana hän alkoi opiskella hindulaisuutta, viisivuotiaana aloitti mietiskelyn. Hänestä tuli joogi. Häntä palvottiin guruna.

Maharaj joutui kuitenkin kohtaamaan vaikeat kysymykset: Miten suhtaudun pahaan, joka riehuu minussa itsessäni? Ehkä en olekaan jumala? Entä Jeesus, jonka rukoileminen on pelastanut minut varmasta kuolemasta voisiko hän olla ratkaisu? Aikana, jona monia länsimaalaisia kiehtovat idän mystiikka, uskonnot ja filosofia, Maharaj avaa tärkeän näköalan, joka pohjautuu hänen omakohtaiseen kokemukseensa."

Vierailija
125/131 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tuo yksi aikaisempi joka sanoi että ei ole kokenut mitään riivausta mutta silti olen kokeillut joogaa ja vähän kaikkea muutakin. Valitseeko se riivaaja uhrinsa pärstäkertoimen mukaan vai olenko minä tietämättäni riivattu? En ainakaan koe minkään vaivaavan itseäni. Ikävää jos ei kelpaa saata*allekaan tämän naaman kanssa.

Ei se kynsiään heti näytäkään. Mutta ottakaa hyvät ihmiset todella asioista ja näistä henkivalloista selvää, millaisten asioiden kanssa olette tekemisissä!!

Itekkin olin noitten juttujen lumoissa pitkän aikaa, mutta ei se kannata. Jeesus on ainoa tie.

Joutuuko tässä pitkäänkin odottamaan. Joogasin viimeksi aika montakin vuotta sitten, mutta lopetin koska se oli tylsää. Taidettiin minulle vain tehdä oharit - niinkuin aina.

Vierailija
126/131 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ole ainakin kokenut jo niin paljon pahaa, että en usko että saisin niin kamalia kokemuksia mistään joogasta käsin. Ja näihin kokemiini asioihin en ole voinut itse vaikuttaa. Siten pidin itseäni syyttömänä.  Toivottavasti joku ymmärsi jotain.

Vierailija
127/131 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joutuuko tässä pitkäänkin odottamaan. Joogasin viimeksi aika montakin vuotta sitten, mutta lopetin koska se oli tylsää. Taidettiin minulle vain tehdä oharit - niinkuin aina.

No hyvä kun lopetit. En tarkoita, että siitä samantien joutuu riivatuksi, tai muuta. Pointti on se, että henkivallat on todellisia ja se mihin jooga ja kundaliinienrgia todella perustuu!

Vierailija
128/131 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ole ainakin kokenut jo niin paljon pahaa, että en usko että saisin niin kamalia kokemuksia mistään joogasta käsin. Ja näihin kokemiini asioihin en ole voinut itse vaikuttaa. Siten pidin itseäni syyttömänä.  Toivottavasti joku ymmärsi jotain.

No, älkää uskoko mitä sanon joogan todellisuudesta ja siitä pimeydestä mihin se voi johtaa.

Ottakaa itse asioista selvää, niin tein minäkin. Se matka oli erittäin kiinnostava.

Vierailija
129/131 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites. Oon miettiny syvävenyttelyä? Joku sano et se vois auttaa lihaskireyksiin ja rentouttaa. Pitäskö suosiolla unohtaa se? Tuleeko riivaajat silloinkin? Tunnin lopussa on kuulemma loppurentoutus, jossa hiljennytään. Mitä jos joudun pahojen henkien valtaan siinä?

Vierailija
130/131 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jooga on pahasta! Olen mies. Menin kerran joogaan ja siellä oli pelkästään naisia lisäkseni. Pyllistelivät paljon trikoissaan ja näin liikaa. En olisi halunnut kokea sitä. Eräiden trikoiden läpi olin erottavinani pahan silmän, joka tuijotti minua. Sen jälkeen ruoskin itseäni pajunoksilla ja hieroin ihooni tervaa karkottaakseni pahat henget riivaamasta!

Vierailija
131/131 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä on joku etsitään ystävää-sivusto. Mene sinne, ala treenata rohkeutta keskustelu kerrallaan. Voit kyllä muuttua hieman rohkeammaksi, kun alat luottaa itseesi. Sä olet yhtä hyvä kuin kuka muukin, kaikilla meillä on omat taakkamme, joten älä yliarvioi omaa "virhettäsi". Go for it! On vain yksi elämä. Aseta tavoite ja arvioi 6kk päästä, mitä omet saanut aikaan!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan