Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jussi-gaala 2018

Vierailija
23.03.2018 |

Voiko jostain katsella etkoja?

Kommentit (564)

Vierailija
481/564 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä puhe Akulta! Ja onnea palkinnosta!

Kun ei nyt ketään oo kuitenkaan tapettu, raiskattu tms. niin ei yhtä ihmisestä voi kohtuuttomasti grillata.

Henkinen, pitkäaikainen alistaminen ja kiusaaminen aiheuttaa kiusatun henkisen kuoleman. Aku on tehnyt väärin ja maksaa siitä nyt hinnan.

Vierailija
482/564 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksianto puuttui koko Jussigaalasta ja se jos mikä on skandaali, suuri häpeänpilkku ja osoittaa suurta henkistä kypsymättömyyttä koko elokuvataiteen ammattiväeltä. Olen aina luullut että heistä löytyisi elämää ymmärtäviä suuria sieluja mutta näemmä olen suuresti erehtynyt. HYI!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/564 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tämä edes gaala ? Vuoron perään jokainen jossain muodossa toi asian esiin. Aku tehnyt väärin. Ei ole silti oikein , että tälläisessä tilaisuudessa unohdetaan mikä on Jussi palkinnon tarkoitus !!! En tiedä onko naiset vieläkään tyytyväisiä vai jatkavatko asiaa juhannukseen asti. Jossain kirjassa ( Akun ) ovat kuulemma kehuneet Akua ja hänen ohjausta ym.

Vierailija
484/564 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä puhe Akulta! Ja onnea palkinnosta!

Kun ei nyt ketään oo kuitenkaan tapettu, raiskattu tms. niin ei yhtä ihmisestä voi kohtuuttomasti grillata.

Henkinen, pitkäaikainen alistaminen ja kiusaaminen aiheuttaa kiusatun henkisen kuoleman. Aku on tehnyt väärin ja maksaa siitä nyt hinnan.

Joo, paitsi, että tässä kärsivät myös ihan muut henkilöt kuin Louhimies. Kuten koko Tuntemattoman sotilaan työryhmä.

Jos pelkkää Louhimiestä olisi tarkoitus rangaista olisi hänet esim. voitu pudottaa vuoden ohjaaja -ehdokkaista tms. Tosin ei hän sitä pystiä nyt voittanutkaan. Mutta nyt esimerkiksi. Nyt rangaistaan lisäksi ihan muita henkilöitä yhden tyypin vuosien takaisista virheistä.

Vierailija
485/564 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan koko gaala käsikirjoitettu tänä vuonna aina kiitospuheita myöten? Sellainen kuva jäi katsojalle.

Vierailija
486/564 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gaala toi lähinnä myötähäpeän tunteen, yritettiin ison maailman tyylin rakentaa jotain hienoa, mutta metsään mentiin. Palkintojen jakajien tekohauskat heitot ja ne kiitospuheet! Jokainen yritti kiillottaa omaa kilpeään ottamalla kantaa jotenkin tähän Louhimies kohuun. Sampo Terho etunenässä, oli kyllä pohjanoteeraus mieheltä.

Vierailija
487/564 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinisten Sampo Terho kieltäytyi jakamasta yleisöpalkintoa. Terho ilmeisesti halusi vihjata, että Suomen kansa on niin tyhmä, että valitsi väärän elokuvan voittajaksi. 

Vierailija
488/564 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskomatonta.

Mikä toi Ikitie edes on??? Paljonko katsojia?

Tuntematon näköjään dissattiin kokonaan. Toivottavasti eukot on nyt tyytyväisiä...

Ei kannata katsoa koko gaalaa, jos tietää vain yhden vuoden kuluessa julkaistun elokuvan. Ikitie kuuluu yleissivistykseen, mutta sivistymättömyytensä korostamisesta on tullut yritys kohottaa itseään.

Vierailija
489/564 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinisten Sampo Terho kieltäytyi jakamasta yleisöpalkintoa. Terho ilmeisesti halusi vihjata, että Suomen kansa on niin tyhmä, että valitsi väärän elokuvan voittajaksi. 

Takinkääntäjä taas kerran 

Vierailija
490/564 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskomatonta.

Mikä toi Ikitie edes on??? Paljonko katsojia?

Tuntematon näköjään dissattiin kokonaan. Toivottavasti eukot on nyt tyytyväisiä...

Ei kannata katsoa koko gaalaa, jos tietää vain yhden vuoden kuluessa julkaistun elokuvan. Ikitie kuuluu yleissivistykseen, mutta sivistymättömyytensä korostamisesta on tullut yritys kohottaa itseään.

ai että kuuluu yleissivistykseen ;D

Vierailija
491/564 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ymmärrä koska näytellään ja mikä on oikeaa elämää EI kannata alkaa näyttelijäksi!

Ihme sekoilua. Elokuva ei ole totta!

Vierailija
492/564 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voittiko Paula Vesala naissivuosa-Jussin?

Vierailija
493/564 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on Akun omakin poika noissa kuvauksissa traumatisoitunut:

https://www.is.fi/viihde/art-2000005384225.html

Vierailija
494/564 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä Aku Louhimiehelle tapahtui puheen ja kymppiuutisten välillä? Uutissa esiintyi aivan eri mies. Oliko se puhe sittenkin vain tilattu?

Itse sain vaikutelman, että Louhimiestä v**ti ettei toimittajaa kiinnostanut lainkaan Tuntematon Sotilas tai sen voittama Jussi, vaan ainoastaan se sama metoo-paska jota oli jo jankattu koko ilta.

No, olisiko kannattanut miettiä sitä silloin, kun kiusasi muita ihmisiä välittämättä näiden ihmisarvosta pätkääkään. On se niin väärin, että viatonta Akua vähän grillataan tästä aiheesta, kun itse kiusasi muita vuositolkulla tunteettomasti. Itse aloitti sopan, joten itse se on myös nieltävä.

Vierailija
495/564 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä Aku Louhimiehelle tapahtui puheen ja kymppiuutisten välillä? Uutissa esiintyi aivan eri mies. Oliko se puhe sittenkin vain tilattu?

Itse sain vaikutelman, että Louhimiestä v**ti ettei toimittajaa kiinnostanut lainkaan Tuntematon Sotilas tai sen voittama Jussi, vaan ainoastaan se sama metoo-paska jota oli jo jankattu koko ilta.

No, olisiko kannattanut miettiä sitä silloin, kun kiusasi muita ihmisiä välittämättä näiden ihmisarvosta pätkääkään. On se niin väärin, että viatonta Akua vähän grillataan tästä aiheesta, kun itse kiusasi muita vuositolkulla tunteettomasti. Itse aloitti sopan, joten itse se on myös nieltävä.

Vierailija
496/564 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Jos sinua kiusataan, nöyryytetään ja ahdistellaan töissä, ja lopulta uskallat kertoa siitä, muista kertoa vasta sitten, kun asia ei millään tavalla häiritse tai haittaa väkivallan tekijää".

Voi luoja.

No jos noi naiset on pystyny kymmenen vuotta ja ylikin olla puhumatta noista kärsimyksistään, niin ehkäpä vielä viikko olisi mennyt. Mutta ihan tietoisesti haluttiin pilata Jussi-gaala. Kieroa.

Taidat olla trolli.

Totta kai se nostettiin esiin nyt, että koko Suomi saa tietää millaisia p*skiaisia elokuvamaailmassa on. Miksi muuten puolustelet väärintekijää? Onko oma lehmä ojassa?

Vierailija
497/564 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä se toimittaja oli täys uuno. En olis itekään jaksanut vastailla hänelle mitään järjellistä. Ja sitäpaitsi ihan asiallinenhan se siinä oli, vaikka toimittaja typerys olikin.

Ehkä Aku olisi voinut alkaa ohjata häntä, ei taskusta löytynyt torakoita tai mitään? Kyllä uutisissa mokasi Aku eikä toimittaja.

Vierailija
498/564 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näittekö, istuiko samassa pöydässä sen Viirilää näytelleen kanssa? Vai tuliko se paikalle ollenkaan?

Ihme neitejä.

Vierailija
499/564 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noitavainot tulee mieleen.

Vierailija
500/564 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puheen loppu oli kyllä koskettava kun Akulta itseltääkin ääni sortui lapsista puhuessaan.

Tuohan on aivan selkeä, älykkään ihmisen taktiikka vedota tunteisiin, eli nostaan esiin perhe ja pienet lapset.

Silti illan paras, hallituin ja ammattimaisin puhe, olihan se ammattilaisen (kriisinhallinta) laatima.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi