Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiesitkö, että rintaruokinta kasvattaa lapsen äo:ta 2-3 pojoa per vuosi?

Vierailija
22.03.2018 |

Sehän on ravintoa jossa on kaikki ainekset jota lapsi tarvitsee.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän on ravintoa jossa on kaikki ainekset jota lapsi tarvitsee.

Jäit sitten itse kokonaan pulloruokinnalle.

Vierailija
22/25 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuodessa? Eli aika monta vuotta saa imettää että sillä on yhtään mitään merkitystä älyn kannalta.

Tosin oma vauvani olisi kuollut jos se olisi rintamaidosta kiinni koska minulla ei noussut maito ollenkaan rintoihin. Ja en nyt tarkoita että maitoa ei noussut parissa päivässä vaan sitä ei todellakaan tullut vaikka viikkokausia yritin. Olin vauvan kanssa sairaalassa viikon ja kotiin vuokrasin sähkökäyttöisen rintapumpunkin mutta rinnoista tuli vain verta ja vähän "vettä" eli kai jotain kudosnestettä.

Tyttö oli meidän äiti-vauvaporukasta ainut vauva joka sai korviketta ja silti oli aina ensimmäinen joka oppi jotain uutta. Tyttö nukkui täydet yöt jo 3kk, ryömi 6kk ja käveli 8kk ja puhui ihan täysillä 1,5v. Että ei ihan idiootti tullut korvikkeella. Oppi myös jo päiväkodissa lukemaan. Tosi terve ja hoikka oli/on aina. Lapsena oli korkeintaan kerran vuodessa sairas. 

Oikeasti sinusta se korreloi älykkyyden kanssa minkä ikäisenä lapsi oppii liikkumaan...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah hah :D Täytyy kertoa mutsille. "Olisit imettänyt mua edes vuoden niin äo:ni olisi 162 eikä vain 160". Voi luoja mitä paskaa taas.

Sulle tiedoksi, ne netin IQ-testit on kyllä ihan paskaa myös...

Ja sinulle tiedoksi, kuumekouristuksia saaville lapsille tehtiin ainakin vielä viime vuosituhannella älykkyystestejä sairaalassa jotta varmistuttiin, etteivät aivot ole vahingoittuneet kouristuskohtausten seurauksena. Nettitesteihin luottaa vain idiootti.

Vierailija
24/25 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukauden jytkyllä tulee jo älylapsia!

Vierailija
25/25 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmankos mie oon niin tyhmä kun sain vain korviketta. :/