Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka nopeasti uuteen suhteeseen?

Vierailija
22.03.2018 |

Erosin viime syksynä (mut jätettiin yllättäen) ja nyt olen tosi rakastunut uuteen ihmiseen. Tuntuu, että erosta on vielä tosi vähän aikaa, vaikka kohta on jo puoli vuotta.

Kuinka kauan teidän suhteiden välissä on ollut aikaa? Tapailitteko seuraavaa kumppania kauan ennen kuin uskalsitte alkaa seurustella?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosta oli puolivuotta, tapailin nyksää 2kk jonka aikana kyllä selvisi että mies on kuin tehty minulle ja sitten tulikin seksi mukaan luontevasti. Tästä on nyt aikaa muutama vuosi, ja hyvän valinnan teinkin! En jäänyt murjottamaan eroa, tiesin että löydän parempaa.

Vierailija
2/7 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen miesystävä jätti minut ja tämän jälkeen olin yksin 10 kk jolloin olin valmis uuteen suhteeseen. Seurustelimme pari kuukautta jonka jälkeen muutimme yhteen. Nyt olemme olleet yhdessä jo 5 vuotta. Tottakai edelliset suhteet ovat välillä painolastina uudessa suhteessa mutta jos ei pidä uutta kumppania terapeuttina vaan osaa työstää pettymyksiä edellisistä suhteista itsekseen ja ottaa virheistään opikseen niin uusi suhde voi toimia. Onnea ja tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jäät odottamaan, että pääset täysin yli erosta, voi käydä niin, ettet pääsekään. Seesteisyyden sijaan yksinäisyys ja katkeruus valtaa mielen. Niin ainakin täällä.

Vierailija
4/7 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite olin 2v sinkkuna ja tapasin sit naisen, joka oli itse eronnut puolvuotta aikasemmin. Ei se ollut päässy yli mitenkää exästään ja sitten tuli kuvioihin se vertailu jos oli riiita jostain. Sä oot ku exä sitä ja tätä. Lopetin suhteen siihen ja löysin sitten vuoden päästä uuden naisen joka oli eronnut miehestää 4 vuotta aikasemmin ja nyt hommat toimii.

Vierailija
5/7 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä lapsia? Se vaikuttaa aika paljon asiaan. Lapsen huoltajina olette aina yhdessä, ja vastaatte lapsen kasvatuksesta. Jos ei ole lapsia, voi mennä nopeastikin uuteen suhteeseen.

Vierailija
6/7 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on niin tapauskohtaista. Kuulostaa, että aikaa jo mennyt ihan tarpeeksi, vai oliks kuinka pitkä suhde?

Vierailija
7/7 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman viikon. Tapasin uuden heti eron jälkeen. Tapailimme rauhassa kuukausia lapsenkin takia. Ajattelin että tämä saattaa kuitenkin olla joku laastarisuhde tms ja turha heti esitellä ja sekoittaa lasta. Seurusteltiinkin yli vuosi, ennen kuin uskalsin edes harkita yhteenmuuttoa ja silloinkin itse toteutukseen meni toinen vuosi. Tämä johtui siitä, etten halunnut näyttää, että edellisen suhteen rahaongelmat jäytivät vielä luottamusta.