Minka ikäiset lapset voi pelata fortnite peliä?
Meillä 11-vuotias poika vaatii lataamaan tuota koneelle. Kaikilla muilla kuulemma on. Itse en noista peleistä mitään ymmärrä. Lataisitteko?
Kommentit (151)
Miettikää vähän mitä teette kirjoitti:
Kyllä teidän hyvänen aika pitää antaa pelata ite oon 10 enkä saa pelata kaikki mun kaverit jotka on 7-11 vuotiaita saaa pelata koska pelistä oppii englantia oon itekki pelannu kavereiilla ja ei oo mun mielestä yhtään raaka tiedän aika paljon alle 12 vuotiaita jotka pelaa mutta monta kertaa vähemmän yli 12 vuotiaita... esim mun kaveri ei saanu pelata sitte se kerto että siitä oppii englantia heti ku mä kerroin että siinä on tarkoitus ampua niin en saanu enää pelata... menee hermoille (HALOO AIKUISET) muaki on kiusattu koulussaki niin paljon ettei mulla oo enää paljoo kavereita siks vaan etten saa pelata fortniteä...
Opit sitä englantia muutenkin. Muutkin kielet ovat tärkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Fortniteä voi pelata ihan hyvin nuoremmatkin. Mitä tulee näihin räiskintäpeleihin niin ei niitä kukaan (tai suurin osa ainakaan) pelaa sen takia että he saisivat tunteen ihmisen tappamisesta tai mitään vastaavaa. Rinnastaisin tämän esim. tikanheittoon tai kiekkojen tarkkuusammuntaan. Vaikka ne kohteet ovatkin ihmisen näköisiä niin ei niitä silti ajattele ihmisinä vaan objekteina johon kuuluu osua kuten vaikka tikkataulun keskipiste tai savikiekko.
Vielä kauheammalta kuulostaa.
Lapsi jota kiusataan koulussa kun ei saa pelata fortnitea kirjoitti:
Itse olen 10v ja kolmas luokalla (menen loman jälkeen neljännelle) kestin kiusaamisen kolmannella luokalla kun kaikki luokkakaverit sai pelata (niitä on 9) mutta kun minä tai kuka tahansa lapsi menee neljännelle niin vanhemmalla on päätös: lapseni menettää tämänhetkiset kaverit lopullisesti tai saa pelata k12 väkivaltapeliä joka ei aiheuta välttämättä lapselle mitään. Minun isäni valitsi sen vaihtoehdon että menetän kaverit ja olen hänelle todella vihainen lopullisesti. Neljäs luokkalainen lapsi ei voi sanoa ääneen edes parhaalle ja luotettavalle kaverille että ei saa pelata k12 väkivaltapeliä. Jos hän kertoo että ei saa niin se on siinä tai jos hän ei kerro niin kaverit epäilevät että ei saa pelata ja sitten he tekevät päätöksen että hän ei saa pelata sitä ja sitten menettää kaverit. Eli kolmas- tai neljäsluokkalaisen täytyy saada pelata k12 väkivaltapelejä tai menettää kaverit. Ja hassua isässäni on se että pelasin 8-9 vuotiaana TF2 peliä vanhempieni luvalla ja se on todella raaka ja pelottava peli minusta ja poistin sen pahan unen takia, mutta se peli ei tee minua väkivaltaiseksi ja kaiken lisäksi olen pelannut luvan kanssa useasti kaverin luona fortnitea, mutta jos en saa isän lupaa pelaamiseen lähipäivinä, niin ei kyllä sinne kaverillekkään enää ole menemistä kun hän ei enää pidä minusta koska en saa isän lupaa fortniten pelaamiseen.
Mitä noin hölmöistä kavereista!
Oon pelannu peliä lähes kaksi vuotta. Ei ole mielestäni pelottava tai paha. Pelaajat ovat hologrammeja kuten myös aseet. Kun ammut toisen pelaajan robotti tulee poistamaan hologrammin. Pelistä saa myös uusia kavereita. Olen saanut kavereita esim. Norjasta Englannista Yhdysvalloista ja Ruotsista
Aivan järkyttävän koukuttava peli.
Meillä poika menestyi ennen hyvin koulussa ja oli harrastuksia. Nyt kaikki aika menee pelaamiseen. Näkyy koulumenestyksen huononemisena, eikä enää harrastuksiin ehdi/ jaksa mennä.
Kiroan sen päivän kun tuo peli meille ilmestyi( tai pleikka nelonen)
Vähän myöhäs mut oot kyllä hirvee mielipuoli jos otat pelin pois yhen kommentin taki :D
Hupaisia nämä ”kaikki sitä pelaa” -kommentit. Oman 9-vuotiaani mukaan sitä pelaavat ne, jotka muutenkaan eivät ole järjen jättiläisiä. Kiva jos oppivat ryhmätyötaitoja, vielä ei ole kuulemma siltä vaikuttanut.
Sanon Että Semmoset 9-vuotiaat Saisi Jo Pelata Sitä. Koska Fortnite On Sama Kun Ampuisi Nerf Pyssyllä Ihmisiä Eikä Niille Ihmisille Käy Mitään muuta Kuin että ne katoavat.jotenka fortnite ei ole kauhean väkivaltainen.
Oon 10 enkä saa pelata forttii koska mun äiti uskoo niihin ikärajotuksiin vaikka ne on oikeesti ikäsuosituksia kattokaa vaikka netistä. Aion ylipuhua mun äidin niin ehkä sitten saan.
Ei kyllä ainakaan miltään ekaluokkalaisten peliltä kuulosta millään tavalla, huhuh. Kirveellä päähän lyönnit ja muu tappaminen, ei varmasti tee hyvää lapsille. Se näkyy varmasti monien käytöksessä, jos ei kotona, niin ainakin muualla.
Kenenkään ei pitäisi pelata semmoista roskaa kun fortnite.
Jos huomaat että lapsesi sitä pelaa.
Katso tämä video:
Fortnite on todella lepsu peli. Itse en näe syytä miksei jopa 10 vuotias voisi sitä pelata ilman valvontaa.
Itse pitäisin silmällä mitä muuta lapsenne tekevät koneella. Selaushistorian tarkistaminen säännöllisesti on varsin oiva vaihtoehto. Ei sitä koskaan tiedä mitä sieltä löytyy. Oma vain 13-vuotias lapseni oli vieraillut aikuisille tarkoitetuilla sivuilla salaisesti. Sanktiota tuli ja rajusti. Nykyään lapseni viettää elämäänsä lastenkodissa.
- Terveisin huolestunut aikuisoletettu
Eine pelit aiheuta väkivaltaa, jos osaa kasvattaa lapsen, että pelit on eriasia kuin tämä irl...
nrlnhdtjnblhniryndjrdhjtjnådtyjdnthnbntyjhdty
Oon 10 ja pelaan päivittäin fortniteä eikä mutsi välitä mitään
m85 kirjoitti:
siinä boxissa tahi tuotetiedoissa yleensä lukee suositusikäraja, mutta jos lapses käyttäytyy ja pärjää hyvin koulussa niin tee mitä teet
kirjoita youtubeenfortnite pc gameplay
näet itse millanen se on
Miksi kirjoitat runomuodossa?
Vierailija kirjoitti:
Niin nuori kuin vaan osaa.
Kysyit että minkä ikäinen voi pelata ja tämä on vastaus.
Voihan vaikka vauva pelata jotain jos vaan osaa.
Ikärajat on turhia, en ainakaan itse traumatisoitunut edes k-18 kauhuleffoista kun niitä alle 10 vuotiaana katsoin.
Ennemminkin he joita liikaa suojellaan on aikuisina sitten säikkyjä ja eivät vieläkään uskalla katsoa mitään jännää, kun ottavat sen todesta
Semmoiset mutuilut sieltä. Oletko tosissasi, idiootti tai muuten vain keskenkasvuinen?
Rahahan se on tärkeintä ja muiden koukuttaminen. En arvosta.