Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten ikäkriteerit deittipalveluissa puistattavat

Vierailija
14.03.2018 |

Olen lapseton, päälle kolmekymppinen sinkku ja päätin lopultakin kokeilla nettiä. En kovin vakavissani, mutta katsoakseni, mitä sieltä voisi löytyä.

On todella tyypillistä, että nelikymppisen miehen ikähaitari on luokkaa 20-42. Eli unelmakumppani saa olla peräti 20 vuotta nuorempi, mutta vain pari vuotta vanhempi. Usein näillä miehillä on jo lapsia eivätkä halua lisää tai haluavat pysyä lapsettomina. Lisääntymishaaveetkaan eivät siis selitä ilmiötä.

Ovatko miehet todellakin
1) näin pinnallisia, ja
2) todellisuudesta irtautuneita?

Ihan tavallisen oloisista miehistä kyse. Tuntuu, että omanikäinen kelpaa ”nipin napin”, ja mieluummin otetaan tietysti reippaasti nuorempi. Itse saan yhteydenottoja eniten itseäni 10-20 vuotta vanhemmilta miehiltä.

Mikäpäs on oma kokemuksenne nettideittailusta? Voiko sieltä 35-vuotias nainen löytää mitään kunnollista? :)

Kommentit (313)

Vierailija
41/313 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis: Täytän tänä vuonna 42 vuotta. Minulla on profiili eräässä deittipalvelussa, ikähaarukka naisille 38-52 vuotta. Kovin mielelläni tutustuisin itseäni vanhempiin naisiin, mutta ennakkoluuloisia tuntuvat olevan, jos nuorempi mies laittaa viestiä.

Miksi naisia ei pääsääntöisesti kiinnosta itseään nuorempi mies, vaan mielellään ottavat vaikka kymmenen vuotta vanhemman miehen? Onko vanhempi nainen/nuorempi mies-yhdistelmä edelleen tabu vuonna 2018?

koska vanhempi nainen ei saa menestyvää nuorta miestä, vaan nuoren luuserin.

Ovatko kaikki vanhemmat miehet menestyjiä?

Vierailija
42/313 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Tinderissä ihan päinvastaiset kokemukset. Täti 40 v. saa helposti kolmekymppisen miehen. Minä ainakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/313 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hyvät miehet ovat nykyään mieluummin sinkkuina kuin tyytyy huonoon.

Juuri näin ja kaikkihan me tiedämme, että kotimaisten naisten taso on surkea.

Vierailija
44/313 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder ja ok-cubid kokemuksella apn väittämä ei kyllä pidä paikkaansa. Suurin osa mun matcheistä tulee 25-32 vuotiailta miehiltä. Ja iso osa on ihan tosissaankin, ei pelkästään seksin perässä. Korkeasti koulutettuja hyvännäköisiä miehiä.

N38

Vierailija
45/313 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse haluatte elää vanhaksi ei kannata vanhoja ihmisiä mollata. Elämän viisaus.

Vierailija
46/313 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta sataa ilmoitusta ap kävi läpi markkina-arvoaan testatakseen , vaikka ei ole edes itse vakavissaan liikkeellä?

Haistan jälleen kerran yleistäjä-trollin.

Vierailija
47/313 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohis: Täytän tänä vuonna 42 vuotta. Minulla on profiili eräässä deittipalvelussa, ikähaarukka naisille 38-52 vuotta. Kovin mielelläni tutustuisin itseäni vanhempiin naisiin, mutta ennakkoluuloisia tuntuvat olevan, jos nuorempi mies laittaa viestiä.

Miksi naisia ei pääsääntöisesti kiinnosta itseään nuorempi mies, vaan mielellään ottavat vaikka kymmenen vuotta vanhemman miehen? Onko vanhempi nainen/nuorempi mies-yhdistelmä edelleen tabu vuonna 2018?

Kyllä se ikäero noin päin tuntuu olevan isompi asia kuin miehen ollessa vanhempi. Itselleni pelkkä ikä ei tietyissä rajoissa ole syy hylätä ajatus suhteesta. Omalle kohdalleni osui järkevä ja tavoiltaan kaiketi vallitsevasta "normista" poikkeava parikymppinen mies jonka kanssa luonteet ja elämänarvot kohtaa erittäin hyvin niin annoin suhteelle mahdollisuuden enkä ole joutunut katumaan vaikka jotkut asiaa paljon epäilivätkin. Minä olen kolmekymppinen kahden lapsen äiti.

Vierailija
48/313 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärrän tuon ihan hyvin. Ensinnäkin ihminen tuntee itsensä nuoremmaksi kuin mitä on. Vuodet vierii ja kroppa vanhenee, mutta mieli pysyy nuorempana. 10 vuotta vanhempi on missä iässä tahansa "ikäloppu". Olen kuuskymppinen nainen ja mua on piirittänyt jonkin aikaa seitsemänkymppinen mies, mutta ei mulla vaan kolahda mikään vanha papparainen :D Vaikka olen itsekin jo isoäiti. Ei kolahtanut kakskymppisenä kolmekymppiset, ei kolmekymppisenä nelikymppiset, ei nelikymppisenä viiskymppiset (25-vuotias kyllä kolahti) eikä viiskymppisenä kuuskymppiset. Eikä varmana tule kolahtamaan seitsemänkymppisenä kahdeksankymppiset. 

Toiseksi, jos nelikymppinen mies laittaa deitti-ilmoitukseensa ikähaarukaksi 37-43 vuotta, mahdollisten yhteydenottajien määrä romahtaa välittömästi. Mikäli tuota nuoremmat naiset ovat miehen mielestä ihan ok, hän laskee ikähaarukan alarajaa. 

Vierailija
49/313 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tämähän oli kauniisti sanottu, kiitos. Kyllä minulla on kaikki asiat kunnossa, otetaan nyt esimerkkinä talous, "raamit" ja ulkonäkö. Vientiä kyllä riittäisi itseäni nuorempien naisten kanssa, mutta en halua ns. lapsentekoiässä olevaa naista kumppaniksi, koska perheen perustaminen ei kuulu enää suunnitelmiini.

Mutta täytyy jatkaa kulkemista "avoimin silmin", kevät on taas koittamassa.. 

Vierailija
50/313 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset vaan on pinnallisia.

Vierailija
51/313 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ymmärrän tuon ihan hyvin. Ensinnäkin ihminen tuntee itsensä nuoremmaksi kuin mitä on. Vuodet vierii ja kroppa vanhenee, mutta mieli pysyy nuorempana. 10 vuotta vanhempi on missä iässä tahansa "ikäloppu". Olen kuuskymppinen nainen ja mua on piirittänyt jonkin aikaa seitsemänkymppinen mies, mutta ei mulla vaan kolahda mikään vanha papparainen :D Vaikka olen itsekin jo isoäiti. Ei kolahtanut kakskymppisenä kolmekymppiset, ei kolmekymppisenä nelikymppiset, ei nelikymppisenä viiskymppiset (25-vuotias kyllä kolahti) eikä viiskymppisenä kuuskymppiset. Eikä varmana tule kolahtamaan seitsemänkymppisenä kahdeksankymppiset. 

Toiseksi, jos nelikymppinen mies laittaa deitti-ilmoitukseensa ikähaarukaksi 37-43 vuotta, mahdollisten yhteydenottajien määrä romahtaa välittömästi. Mikäli tuota nuoremmat naiset ovat miehen mielestä ihan ok, hän laskee ikähaarukan alarajaa. 

Eikä romahda. Minulla oli nelikymppisenä ikähaarukkana 25-35v ja sain satoja yhteydenottoja.

Vierailija
52/313 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman huomannut. Minulla oli kuvaton profiili 23 -vuotiaana ja profiilissani selvästi luki, että etsin oman ikäistä pidempiaikaista kumppania. Silti todella moni +40v. mies laittoi viestiä. Minusta se on jotenkin hyvin vastenmielistä ja puistattavaa ja olin onnellinen ettei kuvaani ollut palvelussa. En todellakaan ollut etsimässä mitään äijänkäppäniä. Mulle tuolaisesta tulee jotenkin pedofiilifibat, sillä MIKSI pitää vartavasten etsiä yli 20v nuorempaa seuraa? Ymmärrän, että joskus voi rakastua henkilöön ja silloin iällä ei ole niin merkitystä, mutta en todellakaan lähtisi vartavasten etsimään kovin paljon nuorempaa tai vanhempaa kumppania. Vaikka olenkin jo (nuori) aikuinen, niin toivoisin, että keski-ikäiset miehet eivät kuolaisi perään vaan kohtelisivat minua mieluummin isällisesti (jos näiden välillä siis pitää valita). Miehet eivät tosin välttämättä aina ymmärrä että seksuaalinen huomio ei ole kovin haluttua tai kivaa. Itse ainakin arvostan paljon korkeammalle sen ystävallisyyden, jonka taustalla ei ole taka-ajatuksia.

Mutta yritän uskoa, että kaikki eivät ole tuollaisia. Nettiin nyt päätyy omituisiakin ihmisiä.

Vierailija
53/313 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorempana minua ei haitannut 10 vuotta vanhempi mies, mutta nyt en enää haluaisi vanhenevaa miestä. Paljon nuoremman vierellä taas tuntisin itseni rupsahtaneeksi ja kateelliseksi. Ikähaitarini olisi varmaan 35-42 (itse 38-v).

Vierailija
54/313 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet nyt vain sattuu tykkäämään nuoremmista. Ei siitä tarvitse loukkaantua. Kautta aikojen ovat miehet ottaneet puolisoikseen nuoremman naisen. Naiset ovat usein kypsempiä kuin oman ikäiset miehet. Kaksikymppinen nainen voi helposti olla henkisesti yhtä kypsä kuin nelikymppinen mies.

Jaa. Omassa tuttavapiirissä on monta paria, joissa mies on naista 3-6 vuotta nuorempi.

Ja ne on miehet, jotka vaatii niitä lapsia. Naiset sitten suostuu jos suostuu. Mikäli mies on kunnollinen, voi onnistuakin.

Vierailija
55/313 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 32-vuotias nainen ja mun ihanne ois n. 27-32v. mies. Eli sais olla mieluiten saman ikäinen tai hieman nuorempi. Mutta tottakai ehdottomasti antaisin myös 33-37-vuotiaille miehille mahdollisuuden, jos vaan hyvä ehdokas tulisi vastaan. Profiilissa mulla lukee se 27-37. 

Haittaisiko sua, jos mies on kokematon? Itse siis 30v mies ja musta tuntuu, että 30+ naiset eivät vastaa mulle juuri tuon takia, vaikka toivottuna ikäalueena on 18-40v. Nuoremmille ei tunnu olevan niin suuri ongelma

ohis

Vierailija
56/313 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:D Kyllä niitä luusereita voi saada minkä ikäisistä tahansa. Ainakin oman kokemukseni pohjalta sanon näin.

Nyt olen ollut vuoden verran 12 vuotta nuoremman ihan hyvin elämässä pärjäävän miehen kanssa. Parempaa miestä en osaisi kuvitellakaan. Olin epäluuloinen alussa siitä, että onko mies tosissaan, mutta pikkuhiljaa epäilykset kaikkosi.

Hän tosin luuli minua 10 vuotta nuoremmaksi, että ei tietoisesti hakenut näin paljon vanhempaa naista, mutta ikä, avioero tai lapset eivät olleet hänelle ongelma missään vaiheessa.

Vierailija
57/313 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet nyt vain sattuu tykkäämään nuoremmista. Ei siitä tarvitse loukkaantua. Kautta aikojen ovat miehet ottaneet puolisoikseen nuoremman naisen. Naiset ovat usein kypsempiä kuin oman ikäiset miehet. Kaksikymppinen nainen voi helposti olla henkisesti yhtä kypsä kuin nelikymppinen mies.

Jotkut miehet tykkää vanhemmista naisista ja joku 20v mies voi olla yhtä kypsä kuin vaikka 30-40 vuotias nainen. Ei näissä ole mitään yhtä kaavaa jonka mukaan kaikki menee. On keskivertoa miten parit yleensä muodostuu ja on ääripäitä suuntaan ja toiseen. Toimivia parisuhteita löytyy hyvin monenlaisilla ikäeroilla. Ihmisten yksilöllisyys mahdollistaa sen.

Vierailija
58/313 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ketään häiritsee jos jollain on vaikkapa 10 vuotta nuorempi mies tai nainen? Miten se voi ketään suhteen ulkopuolista ihmistä ärsyttää tai miksi tuntuu vaikealta olla iloinen heidän puolestaan jos suhteen ainoa "vika" on, että heillä on ikäeroa?

Vierailija
59/313 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Olen kolmekymppinen fiksu, nätti ja urheilullinen nainen ja usein minua luullaan nuoremmaksi. Sitten, kun ikäni selviää niin kiinnostuskin katoaa "Ai oot 30, näytät paljon nuoremmalta.." ja tekosyiden varjolla karkuun. Miten tässä on enää mahollisuuksia mihinkään parisuhteeseen, kun kaikki 30-35-vuotiaat haluavat parikymppisen tytön. Sitä vanhemmat taas alkavat olla jo liian vanhoja, tosin minä olisin heillekin vielä liian vanha.

Pitäskö alkaa vaan valehdella ikänsä, jos ja kun ongelma on se, että 30v nainen on liian vanha kolmekymppisille miehille.

Vierailija
60/313 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekopyhää sanoisin.

Haluatko että aloitan naisten miesvaatimuksista? Aloitetaanko vaikka miehen pituudesta, ulkonäöstä, statuksesta, äänestä, hartioiden leveydestä, peniksen koosta, sosiaalisuudesta?

Ensinnäkin tuo status on jotain omaa harhaasi, vain murto-osaa naisista kiinnostaa miehen status ja hekin ovat ns pyrkyreitä. Mitä tulee muihin ominaisuuksiin, niin naisten kriteerit ovat niiden suhteen ihan realistisia, eikä miehen todellakaan tarvitse olla mikään ekstrovertti naistennaurattaja jumalaisella kropalla ja seksikkäällä äänellä varustettuna. Jos katsot ympärillesi, niin huomaat että ihan tavallisia miehiä on parisuhteessa.

Samoin miehiä samanikäisten naisten kanssa. Eli ap oli logiikallasi väärässä ja keskustelu voidaan päättää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi