Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten ikäkriteerit deittipalveluissa puistattavat

Vierailija
14.03.2018 |

Olen lapseton, päälle kolmekymppinen sinkku ja päätin lopultakin kokeilla nettiä. En kovin vakavissani, mutta katsoakseni, mitä sieltä voisi löytyä.

On todella tyypillistä, että nelikymppisen miehen ikähaitari on luokkaa 20-42. Eli unelmakumppani saa olla peräti 20 vuotta nuorempi, mutta vain pari vuotta vanhempi. Usein näillä miehillä on jo lapsia eivätkä halua lisää tai haluavat pysyä lapsettomina. Lisääntymishaaveetkaan eivät siis selitä ilmiötä.

Ovatko miehet todellakin
1) näin pinnallisia, ja
2) todellisuudesta irtautuneita?

Ihan tavallisen oloisista miehistä kyse. Tuntuu, että omanikäinen kelpaa ”nipin napin”, ja mieluummin otetaan tietysti reippaasti nuorempi. Itse saan yhteydenottoja eniten itseäni 10-20 vuotta vanhemmilta miehiltä.

Mikäpäs on oma kokemuksenne nettideittailusta? Voiko sieltä 35-vuotias nainen löytää mitään kunnollista? :)

Kommentit (313)

Vierailija
81/313 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

35-vuotias nainen on kuin 20-vuotias mies.

20-vuotias nainen voi sanoa "nuori nainen etsii itselleen miestä..." ja kiinnostus herää välittömästi, pelkästään sanoista nuori & nainen. Jos 20-vuotias mies sanoo aivan saman, reaktio on "So? Mitä erikoista sinussa on? Miksi kiinnostuisimme sinusta?".

Tavallinen 35+ nainen on näkymätön, kuten tavallinen nuori mies.

Minä sanoisin että ajattele kuin miehet ja toimi kuin miehet. Pidä vartalosi timminä (nuoret miehet käyvät salilla näyttääkseen paremmilta), ota itsestäsi hyvät kuvat, tee nettiin persoonallinen kuvaus joka huomataan.

Älä ole tavallinen 35+ nainen, vaan tavallista parempi ja erikoisempi 35+ nainen.

Vierailija
82/313 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haen 18-60 vuotiaista naisista seksiseuraa. Olen 30v mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/313 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoin 46-vuotiaana ilmoituksen, jossa etsin ikäistäni seuraa. Minulle vastasivat perverssit ja/tai eläkeläiset.

Vastaus seuraavaan kysymykseen: ei, en näytä vanhalta.

Miehillä on hassunhauska illuusio omasta viehätysvoimastaan - ja painostaan. :D

Amen! Eräskin "urheilullinen ja tummahiuksinen" herra osoittautui ylipainoiseksi harmaahapseksi. No, oma vika, mitäs luotin kuvan 'tuoreuteen' 😁

Vierailija
84/313 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

rehellisestisanottuna kirjoitti:

Olen 41v. Tavallinen mies, ei komistus tai rikas.

Naiset jotka ovat olleet minusta kiinnostuneita ovat olleet 26-44v. Ihan tarkalleen. Lisäksi yksi 24v joka kylläkin "perui" aloitteensa kun sai tietää ikäni.

Eli -15v +5v on realistinen ikähaitari livenä. Netissä sanoisin että jos hakee 15v nuorempaa niin saattaa olla hiljaista. Itselleni yksikään naisista ei ollut liian nuori tai liian vanha. En halua lapsia.

Voi löytää kunnollisen, totta kai. Mutta jos ollaan rehellisiä niin mitä vanhemmaksi tulen, sitä pienempi osa oman ikisistä naisista näyttää omiin silmiin hyviltä. Jos on ylipainoa ja "tätimäinen" olemus niin suuri osa miehistä alkaa katselemaan nuorempia.

Saa alapeukuttaa jos haluaa mutta ihan naisten omiin havaintoihin perustuu tämä.

No kuule vanhenevana naisena mulla on ihan samat fiilikset. Yhä harvempi edes lähes omanikäinen (saati vanhempi) mies näyttää omiin silmiini hyvältä. Ei meidän naistenkaan silmät ja suu ole tuohesta. ;-)

MUTTA. En valitse kumppania ulkonäön perusteella. Mukiinmenevä riittää, eli semmoinen, jota itse kestän katsella. Ykköskriteerinä mulla on yhtenevät elämänarvot ja elintavat, luonteiden yhteensopivuus. Tässä iässä ne ovat jo muotoutuneet, enkä voisi edellyttää kenenkään muuttuvan takiani - kuten en minäkään. Usko pois, tämä on pitkäaikaisen kumppanuuden perusedellytys. (Ja tämähän ei koske niitä, jotka eivät oikeasti hae yhä syventyvää kumppanuutta vaan etsivät 'ikuista nuoruutta'/seksin iloja/elättäjää/jtn muuta käyttöarvoa toisesta ihmisestä.)

Vierailija
85/313 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet nyt ovat luontaisesti itsekkäämpiä. Eivät he välitä siitä onko suhde tasavertainen kunhan he itse hyötyvät siitä. Tämä koskee niin puolison ikää ja ulkonäköä, kotitöitä ja vapaa-aikaa. Mies yleensää vaatii enemmän ja antaa vähemmän.

Vierailija
86/313 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi siellä deittipalvelussa on niin paljon miehiä. Ne kuvittelee saavansa jotain, mitä ne ei tuu saamaan.

Mä sain 22-vuotiasta opiskelijaa tavata ja nussia kolme kertaa deittipalvelun kautta :)

Kyllä se todellakin kannatti! Oli hauskaa tutustua chattailemalla kunnolla ensiksi, ja sitten tavata. Tosin kuin baarista löydetyt tai Tinderistä.

M36

Vierailija
87/313 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän hakevat nuorempaa. Riippuu miehestä, onnistuuko. Tärkein tekijä on lompakko. Jos on rahaa ja fiksu ammatti, ei ole mikään ongelma saada nuorempaakin. Mutta keskiverto Repa ei välttämättä semmoista saa. Ainakaan kovin montaa vuotta nuorempaa tai sitten pitää ottaa joku "jakojäännösnainen" eli ikä laittaa tärkeimmäksi kriteeriksi.

Hyvä esimerkki on eräs entinen naapurin poikamies. Puhui avoimesti, kuinka "on nuorekas" (heh) ja etsii nuorempaa naista. No, itseasiassa löysi nuoremman, kun droppasi kaikki muut kriteerit pois. Nyt viisikymppisenä kainalossa on kolmekymppinen nainen, joka ei taatusti ole omanikäisten markkinoilla mitään hottia. Semmoinen 150cm, 100kg, näyttää kuin olisi Down-syndrooma. Vähän simppeli, mutta varmaan kiltti.

Vierailija
88/313 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinähän hakevat nuorempaa. Riippuu miehestä, onnistuuko. Tärkein tekijä on lompakko. Jos on rahaa ja fiksu ammatti, ei ole mikään ongelma saada nuorempaakin. Mutta keskiverto Repa ei välttämättä semmoista saa. Ainakaan kovin montaa vuotta nuorempaa tai sitten pitää ottaa joku "jakojäännösnainen" eli ikä laittaa tärkeimmäksi kriteeriksi.

Hyvä esimerkki on eräs entinen naapurin poikamies. Puhui avoimesti, kuinka "on nuorekas" (heh) ja etsii nuorempaa naista. No, itseasiassa löysi nuoremman, kun droppasi kaikki muut kriteerit pois. Nyt viisikymppisenä kainalossa on kolmekymppinen nainen, joka ei taatusti ole omanikäisten markkinoilla mitään hottia. Semmoinen 150cm, 100kg, näyttää kuin olisi Down-syndrooma. Vähän simppeli, mutta varmaan kiltti.

On niitä maksullisia paljonkin noilla deittisivuilla. Voin sanoa ettei ole mikään hinta maksaa satasta suikkarista jos sen antaa nuori ja seksikäs nainen :)

Onko naisten mielestä kuvottavaa että minuakin on 19-vuotias opiskelija imenyt rahasta?

M36

Vierailija
89/313 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nelikymppinen mies laittaa ikäkriteeriksi 20-42-vuotaa, niin silloinhan oman ikäinen kelpaa. Ei kuitenkaan poissulje pelkän iän vuoksi parikymppistäkään. Miksi sulkisi? 

Te naiset ajattelette tätä jotenkin negatiivisuuden kautta.

Vierailija
90/313 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on vanhempi kirjoitti:

Jos nelikymppinen mies laittaa ikäkriteeriksi 20-42-vuotaa, niin silloinhan oman ikäinen kelpaa. Ei kuitenkaan poissulje pelkän iän vuoksi parikymppistäkään. Miksi sulkisi? 

Naisistahan on kuvottava ajatuskin että nuori nainen olisi vanhemman miehen kanssa.

Vierailija
91/313 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rupsahtaneet haahkat ei vaan kiinnosta.

Niin mutta miten rupsahtanut haahka voi odottaa että nuori nainen olisi kiinnostunut?

Realismia nyt vähän!

Vierailija
92/313 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mutta miten rupsahtanut haahka voi odottaa että nuori nainen olisi kiinnostunut?

Realismia nyt vähän!

Mulla ainakin oli ikähaarukka 16-35v sivustoilla. En hakenut mitään tietynlaista suhdetta, kaikki kelpasi. Miksi en yrittäisi kaiken ikäisiä? Ei se ole multa mitään pois.

M33

Vierailija
93/313 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jaa? Minun ikäluokassani, siis noin 60v, tilanne on toinen. Miehet etsivät ikäistään seuraa ikähaitarilla +- 5 vuotta. Monella ylärajana on joko 99 tai ääretön, mutta en ole nähnyt ketään jolla alaikäraja olisi nolla tai poikkeuksellisen alhainen.

Vierailija
94/313 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohis: Täytän tänä vuonna 42 vuotta. Minulla on profiili eräässä deittipalvelussa, ikähaarukka naisille 38-52 vuotta. Kovin mielelläni tutustuisin itseäni vanhempiin naisiin, mutta ennakkoluuloisia tuntuvat olevan, jos nuorempi mies laittaa viestiä.

Miksi naisia ei pääsääntöisesti kiinnosta itseään nuorempi mies, vaan mielellään ottavat vaikka kymmenen vuotta vanhemman miehen? Onko vanhempi nainen/nuorempi mies-yhdistelmä edelleen tabu vuonna 2018?

Eivät naiset nykyään ota automaattisesti itseään vanhempaa. Naiset ovat lukeneet liikaa näitä kirjoituksia ja luulevat etteivät muuta saa. Ota rohkeasti naiseen yhteyttä. Itseenikin otti yhteyttä 12 vuotta nuorempi mies. Olin aluksi ihmeissäni, mutta nyt olemme olleet yhdessä melkein 2 vuotta. Seksi on muuten elämäni parasta.

Vierailija
95/313 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Realismia nyt vähän!

Mulla ainakin oli ikähaarukka 16-35v sivustoilla. En hakenut mitään tietynlaista suhdetta, kaikki kelpasi. Miksi en yrittäisi kaiken ikäisiä? Ei se ole multa mitään pois.

M33

On se sikäli, että monikaan kolmekymppinen tai edes yli kaksikymppinen ei kiinnostu miehestä, joka hakee teinejä. Mutta olen sitä mieltä, että sinun ehdottomasti kannattaa säilyttää tuo ikähaarukka. Kaikki voittavat juuri sen takia, että näkevät heti, kuinka nuoriin olisit valmis kajoamaan.

Vierailija
96/313 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekopyhää sanoisin.

Haluatko että aloitan naisten miesvaatimuksista? Aloitetaanko vaikka miehen pituudesta, ulkonäöstä, statuksesta, äänestä, hartioiden leveydestä, peniksen koosta, sosiaalisuudesta?

No niin, takaisin Ylilaudalle.

Ei saa palauttaa mammoja todellisuuteen. Se häiritsee uhriutumista

Vierailija
97/313 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Realismia nyt vähän!

M33

On se sikäli, että monikaan kolmekymppinen tai edes yli kaksikymppinen ei kiinnostu miehestä, joka hakee teinejä. Mutta olen sitä mieltä, että sinun ehdottomasti kannattaa säilyttää tuo ikähaarukka. Kaikki voittavat juuri sen takia, että näkevät heti, kuinka nuoriin olisit valmis kajoamaan.

Enhän minä nyt kellekkään naiselle kertoisi, että olen harrastanut seksiä 16-vuotiaan teinin kanssa. Kuten en kerro sitäkään että olen käynyt maksullisissa.

M33

Vierailija
98/313 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on vanhempi kirjoitti:

Ei kyllä minulle ainakin tulevat keskiarvot mieleen. Jos olen 42, katson ettet hae minua eli olen realisti. Skippasin kaikki miehet, joilla tuollainen ikähaarukka. Samalla sai miesten määrän karsittua hallittavissa olevaan. No yksi rohkea minua 12 nuorempi mies otti yhteyttä ja se oli menoa.

Vierailija
99/313 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Realismia nyt vähän!

M33

Enhän minä nyt kellekkään naiselle kertoisi, että olen harrastanut seksiä 16-vuotiaan teinin kanssa. Kuten en kerro sitäkään että olen käynyt maksullisissa.

M33

Jos sinulla on ikähaarukka alkaen 16-vuotiaista niin ei sinun tarvitse kertoa mitään, tuo ikähaarukka kertoo riittävästi. Mutta pidä se.

Vierailija
100/313 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Realismia nyt vähän!

M33

M33

Tuolla ikähaarukalla nimenomaan kerrot että haluaisit harrastaa seksiä 16 v kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä