Mitä te työttömät teette päivisin?
En kaipaa tänne syyttelyä siitä, että olen työtön. Jäin syksyllä työttömäksi määräaikaisen työsopimuksen loputtua ja olen siitä asti aktiivisesti etsinyt töitä niitä kuitenkaan saamatta.
Eli mitä kaikkea te muut jotka olette joskus olleet työttömiä/olette nyt teette päivisin?
Tässä jotain mitä itse olen tehnyt, mutta kaipaisin lisää ideoita:
Käyn kirjastossa, lenkkeilen, katson elokuvia, käyn kirpputoreilla, laitan ruokaa, siivoan, käyn museoissa. Niin ja tottakai näiden ohessa haen kokoajan työpaikkoja ja välillä olen haastatteluunkin päässyt.
Kommentit (46)
Juon saakeli viidettä päivää ja mulla on kolme lasta :/ onneksi pukkasin nuorimmatkin päiväkotiin----》 pakko olla juomatta että jaksaa viedä sinne aamulla ,4km matka julkisilla. Nyt 1 lapsi kipeenä ja ei mitään "syytä"olla juomatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mallin tehtävä oli viedä elämänilo?
Voi jeeeesus, siis meinaat että muut saa elättää sinut, jotta saat elää elämäsi iloa... Sinä itse olet vastuussa omista valinnoistasi eikä KUKAAN ole velvoitettu maksamaan sinun loisimista.
Puhut ihan sekoja. Minun elämänilo voi hyvin. Sinä voisit opiskella vaikka logiikkaa, jotta kanssasi voisi keskustella järkevästi. :)
Vierailija kirjoitti:
Juon saakeli viidettä päivää ja mulla on kolme lasta :/ onneksi pukkasin nuorimmatkin päiväkotiin----》 pakko olla juomatta että jaksaa viedä sinne aamulla ,4km matka julkisilla. Nyt 1 lapsi kipeenä ja ei mitään "syytä"olla juomatta.
Kts. Länsiväylän artikkeli Sekavista vanhemmista huolta päiväkodeissa 😲
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni tämä on epäreilua. Olen aina halunnut lapia mutta en saa, ja sinunkaltaiset saavat vaikkei niitä ilmeisesti haluakkaan :(
Nautin elämästä. Vihaan kelloa. Ei tarvi katsoa joka minuutti kelloa, että koska pääsee pois töistä. Päivät menee nopeasti. Kukaan ei määrää elämästäni. Käyn yleensä urheilemassa ja teen alusta asti ruokaa miehelleni. Hänkin kiittää kun tarjolla ei ole vaan eineksiä. + Olen iloinen. Työpäivän jälkeen olen vain väsynyt ja kiukuttelen.
Voi jeeeesus, siis meinaat että muut saa elättää sinut, jotta saat elää elämäsi iloa... Sinä itse olet vastuussa omista valinnoistasi eikä KUKAAN ole velvoitettu maksamaan sinun loisimista.