Paljasta häpeällinen salaisuutesi
Tai mikä salaisuus tahansa.
Aloitan: Kadun syvästi lasten hankkimista. Tein lapset nuorina, kun en vielä lainkaan tuntenut itseäni tai tiennyt mistä nautin ja millaisen elämän haluan. Vanhemmuus ei sovi minulle. Kukaan ei varmaan uskoisi minua jos kertoisin tämän jollekin. Edes mieheni ei tiedä. Miehen, ystävien ja sukulaisten mielestä olen loistava äiti.
Kommentit (538)
Kohtelen miestäni huonosti.
Rakastan nykyistäni aivan valtavasti, mutta tänäänkin tyhjentäessämme yhdessä astianpesukonetta, ärähdin hänelle "Etkö sä h-vetin tolvana ymmärrä, että toi kuppi laitetaan tonne eikä tonne", heitin kupin lattialle ja säntäsin rauhoittumaan makuuhuoneeseen :( tuo on minun yleisin tapani puhua hänelle. Olen läpsinyt, ärissyt syyttä, syyttänyt ja syyllistänyt, huutanut, haastanut, mitätöinyt, pilkannut ja haukkunut häntä monta kertaa suhteemme aikana.
Olen käyttäytynyt näin kaikissa seurustelusuhteissani, vaikka tiedän miten hirveä olen. Ensimmäiset kerrat pistin käytökseni hormonien piikkiin, mutta nyt hiljattain olen huomannut, etten edes pyydä enää anteeksi.
Olen tuhonnut miestäni ja käytökseni heijastuu häneen jo ihan selkeästi :( itkettää ajatellakin miten raskas kumppani olen. Olen ottanut eron puheeksi (en oikeasti halua sitä), mutta mies ei halua erota. En minäkään.
En ole kodin ulkopuolella lainkaan aggressiivinen, mutta kotona räjähdän kovaa, nopeasti ja ennakoimattomasti. Inhoan itseäni, mutta näen vain itseni kun seuraavat raivarit ovat aluillaan.
Vierailija kirjoitti:
Kohtelen miestäni huonosti.
Rakastan nykyistäni aivan valtavasti, mutta tänäänkin tyhjentäessämme yhdessä astianpesukonetta, ärähdin hänelle "Etkö sä h-vetin tolvana ymmärrä, että toi kuppi laitetaan tonne eikä tonne", heitin kupin lattialle ja säntäsin rauhoittumaan makuuhuoneeseen :( tuo on minun yleisin tapani puhua hänelle. Olen läpsinyt, ärissyt syyttä, syyttänyt ja syyllistänyt, huutanut, haastanut, mitätöinyt, pilkannut ja haukkunut häntä monta kertaa suhteemme aikana.
Olen käyttäytynyt näin kaikissa seurustelusuhteissani, vaikka tiedän miten hirveä olen. Ensimmäiset kerrat pistin käytökseni hormonien piikkiin, mutta nyt hiljattain olen huomannut, etten edes pyydä enää anteeksi.
Olen tuhonnut miestäni ja käytökseni heijastuu häneen jo ihan selkeästi :( itkettää ajatellakin miten raskas kumppani olen. Olen ottanut eron puheeksi (en oikeasti halua sitä), mutta mies ei halua erota. En minäkään.En ole kodin ulkopuolella lainkaan aggressiivinen, mutta kotona räjähdän kovaa, nopeasti ja ennakoimattomasti. Inhoan itseäni, mutta näen vain itseni kun seuraavat raivarit ovat aluillaan.
Etkö saa suutasi auki töissä tai muualla sellaisille, jotka raivon tai yleensä puolensa pitämisen ansaitsivat? Sitten saa miesparka vaarattomana sijaiskärsijänä kaiken niskaansa. Yritä saada homma tasapainoon, ole leijona silloin, kun sitä tarvitaan ja kiltti kilteille, eikä toisinpäin.
Vierailija kirjoitti:
En ole puhunut tästä kenellekään, tämä saattaa kuullostaa sitten absurdilta:
En tiedä onko sisälläni sisukarkki. Joskus varmaan 3-4v huomasin alapäässäni emättimen olemassaolon. Hämärästi muistan työntäneeni sinne sisukarkin. Sen jälkeen muistan, että etenkin yöllä alapäätä kihelmöi. Joskus kävellessä tuli yhtäkkiä kamala kipu enkä voinut liikkua, tätä tapahtui vielä ala-asteella. Nyttemmin en tiedä onko se karkki edelleen siellä ja voiko se olla edes mahdollista?
Ei voi mitenkään olla mahdollista että olisi enää, vaikka olisitkin työntänyt sellaisen sisääsi. :) Emätin on kehon ainoa itsensä puhdistava elin = valkovuoto, joten sen mukana se olisi kyllä tullut nopeastikin sisään. Jos jostain omituisesta syystä se olisi jäänyt jonnekin poimujen väliin, keho olisi hylkinyt sitä tulehduksen muodossa, ja sen olisit huomannut. Joten tämän voit unohtaa tyttö hyvä. :)
Vierailija kirjoitti:
Toivotan joka ilta hyvää yötä autolleni, huonekasveilleni ja noin sadalle pehmoeläimelleni :)
(Suvussa aspergeria, vaikken tiedä, selittääkö tätä harmitonta häröilyä mitenkään).
Haha, mulla oli tuo sama lapsena, oli aika raskas prosessi. :D Enää toivotan hyvät yöt koirilleni nimeltä ääneen mainiten - kahdelle elossa olevalle ja kolmelle jo kuollelle.... Olen sinkku (no oho).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole puhunut tästä kenellekään, tämä saattaa kuullostaa sitten absurdilta:
En tiedä onko sisälläni sisukarkki. Joskus varmaan 3-4v huomasin alapäässäni emättimen olemassaolon. Hämärästi muistan työntäneeni sinne sisukarkin. Sen jälkeen muistan, että etenkin yöllä alapäätä kihelmöi. Joskus kävellessä tuli yhtäkkiä kamala kipu enkä voinut liikkua, tätä tapahtui vielä ala-asteella. Nyttemmin en tiedä onko se karkki edelleen siellä ja voiko se olla edes mahdollista?
Ei voi mitenkään olla mahdollista että olisi enää, vaikka olisitkin työntänyt sellaisen sisääsi. :) Emätin on kehon ainoa itsensä puhdistava elin = valkovuoto, joten sen mukana se olisi kyllä tullut nopeastikin sisään. Jos jostain omituisesta syystä se olisi jäänyt jonnekin poimujen väliin, keho olisi hylkinyt sitä tulehduksen muodossa, ja sen olisit huomannut. Joten tämän voit unohtaa tyttö hyvä. :)
Sisään = ulos... :D
-sama
Vierailija kirjoitti:
Se klassinen: punnitsen heviostokset niin, että vain kevyesti pitelen pussia vaa'an päällä.
Tai täppään kotimaisten tomaattien hinnan halvimman "epsanjalaisen" mukaan.
Tiedostan varastavani, mutta joskus muutama sentti erottaa köyhyyden ja keripukin (vitamiinilisiin ei mitään varaa).
Anteeksi.
Entä tiedostatko sitä, että kotimaisissa tomaateissa ei ole yhtään enempää vitamiineja kuin espanjalaisissa? Huono tekosyy siis varastamiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen jälkeen, kun tyttöystäväni jätti minut jostain syystä, olen alkanut panemaan juuri 18 vuotiaita täyttäneitä tyttöjä, nämä tytöt isken yleensä tinderistä tai baarista tekaistuilla tarinoilla. Saan suurta nautintoa, kun saan loukata näitä naisia, ja leikkiä heidän tunteilla. Tämä kaikki johtuu varmaan katkeruudesta entistä tyttöystävääni kohtaan. Sen lisäksi hakkaan usein päätä seinään, ja itken itseni uneen. Kukaan ei tiedä näistä asioista.
Kurjaa, että sinut on jätetty.
Valitettavasti ne 18 vuotiaat tytöt eivät ehkä välitäkään tarinoistasi ja haluavat vaan päästä pukille. Monella 18 vuotiaalla on vilkas seksielämä, eikä haluja sitoutua. Voisit saada ihan omana itsenäsikin, jos olet edes jonkinlainen ilo silmälle.
Jos ne panot menee hienosti, niin päädyt vain antamaan nautintoa ja synkkä suunnitelmasi loukata ja leikitellä menee pahasti pieleen.
Osta kypärä.
En usko, että heitä paljoa nautinto hetkauttaa, kun poistun aina välittömästi seksin jälkeen paikalta ja olen erittäin tyly. Yhden juuri 18 vuotiaan täyttäneen likankin heitin suoraan seksin jälkeen ulos asunnostani keskellä yötä. Siinä tyttö itku silmässä puki vaatteita, ja sanoi ” että ei ole yöllä paikkaa mihin mennä” Tunsin nautintoa, kun kuvittelin hänen paikalleen ex tyttöystäväni.
Vieläkö ihmettelet saamiasi alapeukkuja??
Olen naimisissa, mutta ihastunut mieheni ystävään. Karttelen häntä nyt ja mies varmaan luulee, että en pidä hänestä tms. Mieheni ihmettelee muuttunutta käytöstäni, mutta en ole kyennyt paljastamaan hänelle totuutta.
Vierailija kirjoitti:
Olen niin köyhä että varastan vessapaperia julkisista tiloista. Jos hallitus leikkaa vielä aktiivimällin jälkeen, joudun ehkä aloittamaan kaupoistakin varastamisen.
Nauroin. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se klassinen: punnitsen heviostokset niin, että vain kevyesti pitelen pussia vaa'an päällä.
Tiedostan varastavani, mutta joskus muutama sentti erottaa köyhyyden ja keripukin (vitamiinilisiin ei mitään varaa).
Anteeksi.
Entä tiedostatko sitä, että kotimaisissa tomaateissa ei ole yhtään enempää vitamiineja kuin espanjalaisissa? Huono tekosyy siis varastamiselle.[/quote
Kotimaiset on puhtaampia ja paremman makuisia, mutta hemmetin paljon KALLIIMPIA kuin espanjalaiset.
Olen harrastanut seksiä yhdenyönjutun kanssa ilman kumia. Onneksi säästyin taudeilta ja hain jälkiehkäisyn.
Minulla on kynsisieni ja jalkasieni. Jalkani näyttävät aivan järkyttäviltä. Muutoin olen kaunis ja huoliteltu. Olen ostanut lääkeaineita noihin sieniin, mutta kuurit ovat jääneet aina kesken kun ei jaksaisi millään joka päivä levitellä lakkoja ja voiteita kuukausitolkulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen jälkeen, kun tyttöystäväni jätti minut jostain syystä, olen alkanut panemaan juuri 18 vuotiaita täyttäneitä tyttöjä, nämä tytöt isken yleensä tinderistä tai baarista tekaistuilla tarinoilla. Saan suurta nautintoa, kun saan loukata näitä naisia, ja leikkiä heidän tunteilla. Tämä kaikki johtuu varmaan katkeruudesta entistä tyttöystävääni kohtaan. Sen lisäksi hakkaan usein päätä seinään, ja itken itseni uneen. Kukaan ei tiedä näistä asioista.
Kurjaa, että sinut on jätetty.
Valitettavasti ne 18 vuotiaat tytöt eivät ehkä välitäkään tarinoistasi ja haluavat vaan päästä pukille. Monella 18 vuotiaalla on vilkas seksielämä, eikä haluja sitoutua. Voisit saada ihan omana itsenäsikin, jos olet edes jonkinlainen ilo silmälle.
Jos ne panot menee hienosti, niin päädyt vain antamaan nautintoa ja synkkä suunnitelmasi loukata ja leikitellä menee pahasti pieleen.
Osta kypärä.
En usko, että heitä paljoa nautinto hetkauttaa, kun poistun aina välittömästi seksin jälkeen paikalta ja olen erittäin tyly. Yhden juuri 18 vuotiaan täyttäneen likankin heitin suoraan seksin jälkeen ulos asunnostani keskellä yötä. Siinä tyttö itku silmässä puki vaatteita, ja sanoi ” että ei ole yöllä paikkaa mihin mennä” Tunsin nautintoa, kun kuvittelin hänen paikalleen ex tyttöystäväni.
Vieläkö ihmettelet saamiasi alapeukkuja??
En koska opetan näille kevytkenkäisille naisille , että ei kannata olla H##ra ja lähteä tuntemattoman miehen mukaan. Sen lisäksi koen olevani useiden miesten puolustaja, joita naiset ovat kohdelleet kaltoin
Olen valehdellut aviomiehelleni seksikumppanien määrän. Hän ei myöskään tiedä että olen kokeillut kannabista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen laittanut vakoiluohjelman tyttöystäväni tietokoneeseen. Olen mm. oppinut että hän viettää todella paljon aikaa täällä haukkumassa suomalaisia miehiä ja että hänellä on ollut suhteita monen ulkomaalaisen miehen kanssa. Muutenkin se on jakanut toosaa aika vapaasti. Minulle hän aikoinaan antoi ymmärtää ettei ollut erityisen kokenut.
Olenkin alkanut pettämään häntä ja huomaamattomasti sabotoimaan hänen elämäänsä. Sitä saa mitä tilaa.
Tuliko älykääpiölle mieleen että hän voi provota? Olen minäkin ollut täällä milloin vanhempi, milloin prostioitu, milloin isovanhempi, milloin psykologi ja milloin salasuhteessa.
Nuo suhteet kyllä paljastuivat muusta kun vauva foorumin kirjoitteluista vaikka se täälläkin on niistä kirjoittanut. Ja hankkisit apua, ei tuollainen kyllä ole normaalia vaan sairaan nupin sairaita tuotoksia.
Ootte mammat kyllä ihan v*tun sairaita noitten ylä- ja alapeukkujen perusteella. Ihan hyväksyttävää perustaa koko suhde valheille vai?? Mielestäni se on tuhat kertaa pahempi juttu kun se mitä olen tekemässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi.
Entä tiedostatko sitä, että kotimaisissa tomaateissa ei ole yhtään enempää vitamiineja kuin espanjalaisissa? Huono tekosyy siis varastamiselle.[/quote
Kotimaiset on puhtaampia ja paremman makuisia, mutta hemmetin paljon KALLIIMPIA kuin espanjalaiset.
Toivottavasti jäät joku päivä kiinni varastamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kynsisieni ja jalkasieni. Jalkani näyttävät aivan järkyttäviltä. Muutoin olen kaunis ja huoliteltu. Olen ostanut lääkeaineita noihin sieniin, mutta kuurit ovat jääneet aina kesken kun ei jaksaisi millään joka päivä levitellä lakkoja ja voiteita kuukausitolkulla.
Ei kynsisieni käsikaupparohdoilla häviä, usko pois! Itse sain lääkäriltä 4 kuukauden kuurin muutama vuosi sitten, eikä kynsisieni ole uusiutunut. Varuilta olen salilla ja kylpylässä aina jonkinlaiset kengät jalassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapailin 20-vuotiaana melkein isäni ikäistä miestä. Sain häneltä hyvää seksiä, mutta halusin harrastaa sitä vain pimeässä, koska vaikka hän osasi koskettaa hyvin, hänen iäkäs ulkomuotonsa puistatti minua. Mies alkoi uskoa rakastavansa minua ja jätti vaimonsa voidakseen alkaa olla kunnolla kanssani (tämä teki ihan keskustelematta kanssani, luuli vain että minäkin haluan olla hänen kanssaan; ehkä varakkuutensa vuoksi kuvitteli itsestään liikaa). Pian tämän jälkeen jätin hänet, sillä en todellakaan halunnut hänen kanssaan julkista ja vakavaa suhdetta. Lopetin puheluihin ja viesteihin vastaamisen. Muutamaa vuotta myöhemmin kuulin miehen kuolleen vakavaan sairauteen, yksin ja eronneena.
Toivottavasti mahdollisimman moni nuorten tyttöjen perään haikaileva keski-ikäinen mies lukee tämän.
Oletteko oikeasti niin tyhmiä että luulette ettei tuo ollut jonkun trollin tarina? (Joo, peukkujen perusteella todellakin olette.)
Varmaan taas se sama katkera ä mmä joka täällä joka päivä tehtailee noita keski-ikäinen suomimies vihatarinoita. Eli, joku muija panee vapaaehtoisesti miestä jonka ulkonäkö "puistattaa" ja vielä montakin kertaa pitkän suhteen aikana. Mies kuoli oletettavasti n. 45-65 vuotiaana. Kuulostaa realistiselta?!?
On tutkittu, että:
"Isosisarukset eivät saa aikaan ravistellun vauvan syndroomalle tyypillisiä vammoja, sillä vaarallinen ravistelu vaatii aikuisen voimat."
Ei siis tarvitse potea huonoa omaatuntoa.