Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljasta häpeällinen salaisuutesi

Vierailija
11.03.2018 |

Tai mikä salaisuus tahansa.

Aloitan: Kadun syvästi lasten hankkimista. Tein lapset nuorina, kun en vielä lainkaan tuntenut itseäni tai tiennyt mistä nautin ja millaisen elämän haluan. Vanhemmuus ei sovi minulle. Kukaan ei varmaan uskoisi minua jos kertoisin tämän jollekin. Edes mieheni ei tiedä. Miehen, ystävien ja sukulaisten mielestä olen loistava äiti.

Kommentit (538)

Vierailija
141/538 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 30-vuotias nainen, ja edelleen neitsyt. Olen sairaalloisen lihava, joten en sinänsä ihmettele asiaa. Vihaan itseäni ja sitä miltä näytän. Lihavuudesta huolimatta miehet yrittävät joskus iskeä, mutta olen niin epävarma, etten voisi kuvitellakaan suostuvani mihinkään. Enkä lihavuudesta huolimatta halua olla kenenkään viimeinen valinta. Olen jopa miettinyt, että palkkaisin "miesseuralaisen" hoitamaan asian pois päiväjärjestyksestä, mutta en oikein tiedä mistä niitä löytäisi. :D 

Vierailija
142/538 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kyllä pelleketju. Miten tämä voi olla suosituimpien ketjujen joukossa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/538 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tein lapset NUORINA..." kirjoittaa ap. Onko joku kenties tehnyt vanhoja lapsia? Tuttavilleni ei ole salaisuus, että minulla on kieroutunut huumorintaju.

Vierailija
144/538 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se klassinen: punnitsen heviostokset niin, että vain kevyesti pitelen pussia vaa'an päällä.

Tai täppään kotimaisten tomaattien hinnan halvimman "epsanjalaisen" mukaan.

Tiedostan varastavani, mutta joskus muutama sentti erottaa köyhyyden ja keripukin (vitamiinilisiin ei mitään varaa).

Anteeksi.

Vierailija
145/538 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stalkkailen satunnaisen pakkomielteisesti somesta entisten koulukaverien ja sukulaisten kuvia ja kuulumisia, vaikken kuollakseni halua ikinä olla näiden kenenkään kanssa tekemisissä.

Hyvä silti tietää, missä mennään. Helpompi vältellä, sano ;)

Vierailija
146/538 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies oli ulkomailla vuoden komennuksella. Pyöräytin sillä aikaa toiselle miehelle lapsen.

Mieheni kävi 25 raskausviikolla kotona, mutta huomannut mitään.

Lapsi on tällä hetkellä isänsä hoidossa.3vuotias jo.

Keksitty juttu tai mies on kuuro mykkä ja sokea.

Tämä oli todella hyvä. Bravo!

Vierailija
147/538 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten löytyi postilaatikosta naapurille tarkoitettu kirjekuori. Oletan, että oli joku lasku.

Tyyppi oli sen verran ***tumainen, että panin paremmaksi ja revin kuoren. Hekumoin ajatuksella, että saa karhukirjeen ja joutuu vararikkoon...

Ei tiettävästi joutunut, mutta minä varmaan joudun kuoltuani helvettiin (?)

Vierailija
148/538 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotan joka ilta hyvää yötä autolleni, huonekasveilleni ja noin sadalle pehmoeläimelleni :)

(Suvussa aspergeria, vaikken tiedä, selittääkö tätä harmitonta häröilyä mitenkään).

Vierailija
149/538 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M43v kirjoitti:

En ole saanut pil*ua kuin yhdeltä naiselta enkä uskalla mennä edes huoriin.

En voi lähteä tietyille reissuille mukaan kun tiedän että pitää mennä huoriin tai seksitreffeiltä tilataan naisia pan*avaksi.

En ymmärrä mistä tämä johtuu,pitäisi jotenkin tutustua ensin,mutta ei se mitenkään onnistu maksullisen seuran kanssa ja muutenkaan en saa se*siä.

Jos löydät sulle sopivan suomalaisen palveluntarjoajan, voit ihan hyvin kysyä, sopisko ajan aluksi jutella ja tutustua. Pyydä tarjous vaikka paketista kolme varttia jutteluaikaa, puoli tuntia toiminta-aikaa. Hämmästyt, miten paljon siinä ehtii.

Kerro kokemattomuudestasi. Se ymmärretään. Moni suomalainen ammattilainen (tai osa-aikainen, joka suhtautuu alaan vakavasti) tekee miltei seksuaaliterapeutin otteella näitä.

Terv entinen hookeri

Vierailija
150/538 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pese koskaan käsiä wc-käynnin jälkeen. En edes yleisessä vessassa. Miksi pesisin? En ole lähes koskaan edes kipeä. Flunssassa kerran vuodessa ja kuumeessa kerran viiteen vuoteen. Olen kateellinen ihmisille jotka ovat monta kertaa vuodessa kipeitä.

Kohtalotoveri :D Ja kun ylihygieeniset vinkuintiaanit sitten saikulta palailevat, voi sitä marttyyrien keskinäistä kisailua siitä, kuka olikaan eniten liki kuoleman rajaa ja "kato mua, kato mua - mä tulin töihin, vaikka on vieläkin pää kainalossa" - herutusta.

Vierailija
151/538 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ala-asteikäisten keskusteluketju tämä on?

Vierailija
152/538 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tilata kotiin Alibin ja Seiskan. Olin jo Alibin nettisivuilla tilaamassa, mutta jokin ääni sisälläni käski sulkemaan selaimen. Olen suorittanut korkeakoulututkinnon.

Vierailija
153/538 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostan välillä vauvojen puurojauhetta ja syön mielissäni siitä tehtyä puuroa sitten.

Se on niin hyvää :(

Ja minä hedelmä-Pilttejä:) M53

Vierailija
154/538 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn tosi paljon seksichatissa terveisin nuori nainen. Tosiaalta minulle ei ole kumppania, joten en loukkaa ketään.

Vierailija
155/538 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön paskaa ja juon kusta. Tällaista kakkaa täällä jauhetaan

Vierailija
156/538 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole puhunut tästä kenellekään, tämä saattaa kuullostaa sitten absurdilta:

En tiedä onko sisälläni sisukarkki. Joskus varmaan 3-4v huomasin alapäässäni emättimen olemassaolon. Hämärästi muistan työntäneeni sinne sisukarkin. Sen jälkeen muistan, että etenkin yöllä alapäätä kihelmöi. Joskus kävellessä tuli yhtäkkiä kamala kipu enkä voinut liikkua, tätä tapahtui vielä ala-asteella. Nyttemmin en tiedä onko se karkki edelleen siellä ja voiko se olla edes mahdollista?

Vierailija
157/538 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailin 20-vuotiaana melkein isäni ikäistä miestä. Sain häneltä hyvää seksiä, mutta halusin harrastaa sitä vain pimeässä, koska vaikka hän osasi koskettaa hyvin, hänen iäkäs ulkomuotonsa puistatti minua. Mies alkoi uskoa rakastavansa minua ja jätti vaimonsa voidakseen alkaa olla kunnolla kanssani (tämä teki ihan keskustelematta kanssani, luuli vain että minäkin haluan olla hänen kanssaan; ehkä varakkuutensa vuoksi kuvitteli itsestään liikaa). Pian tämän jälkeen jätin hänet, sillä en todellakaan halunnut hänen kanssaan julkista ja vakavaa suhdetta. Lopetin puheluihin ja viesteihin vastaamisen. Muutamaa vuotta myöhemmin kuulin miehen kuolleen vakavaan sairauteen, yksin ja eronneena.

Toivottavasti mahdollisimman moni nuorten tyttöjen perään haikaileva keski-ikäinen mies lukee tämän.

Vierailija
158/538 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En osaa pitää kotiani siistinä ja kauniina. Aina viikonloppuna kyllä imuroin, järjestelen tavarat oikeille paikoilleen, pesen pyykit ja tiskaan, mutta tiistaihin tai viimeistään keskiviikkoon mennessä on kaaos. Neliöitä on 34 ja asun yksin. Ulkoisesti olen aina huoliteltu ja siisti sekä pukeudun kauniisti ja naisellisesti. Töissä monet luulevat, että asuntoni on joku sisustushelmi ja saattavat kysyä minulta vinkkejä sisustukseen. Vaikka en todellakaan tiedä tai välitä. Ennen vieraiden tuloa aina siivoan, joten kukaan ei usko miten sotkuista minulla on.

Minulla on sama homma. Mistä tämä johtuu, onko se vain laiskuutta vai jotain muuta? Varsinkin keittiön tasot kertyvät täyteen törkyä uskomattoman nopeasti ja vaikka tykkään kokkailla, niin siltikin keittiö on kauheassa sotkussa. Onneksi asun yksin.

Minulla sama tilanne, paitsi että olen vielä alakoululaisen yh-äiti. Työ ja lapsen koulu vievät kaikki mehut, kodiin hoitoon ei paljoa jää. Voi luoja jos lapset opettaja tai omat työkaverit tietäisivät tilanteemme tai näkisivät kotimme. Ulos päin ollaan aina siistejä tietysti, vaatteet on puhtaat kun pyykinpesu on varmaan ainoa kotityö, jonka saan säännöllisesti tehtyä. Onneksi lapsen koulukaverit asuvat eri puolella kaupunkia, ja hyvin harvoin tulevat käymään. Yhteydenpito vapaa-ajalla on heillä lähinnä pelailua Skypen avulla. Sattuneesta syystä en myöskään itse kutsu vieraita kotiin. 

Vierailija
159/538 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa rehellisyyttä! Pisteet sinulle!

Vierailija
160/538 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

homo