Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljasta häpeällinen salaisuutesi

Vierailija
11.03.2018 |

Tai mikä salaisuus tahansa.

Aloitan: Kadun syvästi lasten hankkimista. Tein lapset nuorina, kun en vielä lainkaan tuntenut itseäni tai tiennyt mistä nautin ja millaisen elämän haluan. Vanhemmuus ei sovi minulle. Kukaan ei varmaan uskoisi minua jos kertoisin tämän jollekin. Edes mieheni ei tiedä. Miehen, ystävien ja sukulaisten mielestä olen loistava äiti.

Kommentit (538)

Vierailija
181/538 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se klassinen: punnitsen heviostokset niin, että vain kevyesti pitelen pussia vaa'an päällä.

Tai täppään kotimaisten tomaattien hinnan halvimman "epsanjalaisen" mukaan.

Tiedostan varastavani, mutta joskus muutama sentti erottaa köyhyyden ja keripukin (vitamiinilisiin ei mitään varaa).

Anteeksi.

Entä tiedostatko sitä, että kotimaisissa tomaateissa ei ole yhtään enempää vitamiineja kuin espanjalaisissa? Huono tekosyy siis varastamiselle.

Ei muuten, mutta erityisesti talviaikaan kotimaiset ovat köyhempiä ravintoarvoltaan mm. auringon vähyyden ja maaperän vuoksi (siis ei tavallinen maa, vaan kasvihuone). Tämän lisäksi monesti vielä kypsyvät matkalla kauppaan ja kaupassa. Kesällä taas päinvastoin ainakin ns. suomalaisilla vihanneksilla, kun voivat kasvaa tavallisessa maaperässä ja auringon valoa ylllin kyllin.

Vierailija
182/538 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole puhunut tästä kenellekään, tämä saattaa kuullostaa sitten absurdilta:

En tiedä onko sisälläni sisukarkki. Joskus varmaan 3-4v huomasin alapäässäni emättimen olemassaolon. Hämärästi muistan työntäneeni sinne sisukarkin. Sen jälkeen muistan, että etenkin yöllä alapäätä kihelmöi. Joskus kävellessä tuli yhtäkkiä kamala kipu enkä voinut liikkua, tätä tapahtui vielä ala-asteella. Nyttemmin en tiedä onko se karkki edelleen siellä ja voiko se olla edes mahdollista?

Tuo karkki on lisääntynyt ja nyt sun tussussa on koko aski,eikö miehesi ole ihmetellyt kovaa ja teräviä kulmia kun lykkii sua?

Oikeasti,oletko kokeillut pitää sisua suussa,mitenhän sille kävi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/538 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen jälkeen, kun tyttöystäväni jätti minut jostain syystä, olen alkanut panemaan juuri 18 vuotiaita täyttäneitä tyttöjä, nämä tytöt isken yleensä tinderistä tai baarista tekaistuilla tarinoilla. Saan suurta nautintoa, kun saan loukata näitä naisia, ja leikkiä heidän tunteilla. Tämä kaikki johtuu varmaan katkeruudesta entistä tyttöystävääni kohtaan. Sen lisäksi hakkaan usein päätä seinään, ja itken itseni uneen. Kukaan ei tiedä näistä asioista.

Miksi niin monta alapeukkua?

Koska on säälittävää ja sairasta kostaa viattomille naisille jätetyksi tuleminen, jossa ei ole mitään kostettavaa kenellekään. En ihmettele että tyttis jätti. Opettele seisomaan omilla jaloillasi.

Tämä nainen jätti minut kylmästi viestillä tekaistuilla syillä , ja esti minut kaikkialta, vaikka kaikkea tämän naikkosen eteen tein. ”Ei kuulema uskaltanut jättää kasvotusten”. Tunnen vieläkin syvää vihaa häntä kohtaan, ja olen pettynyt niin monta kertaa, että kaikkii naiset ansaitsevat ansionsa mukaan, joita olen huijannut. Kaikki naiset ovat pohjimmiltaan samanlaisia.

Miksi saan vieläkin näin monta alapeukkua? Minunhan tässä on alunperin loukattu..

Ei ihme että tyttöystäväsi pelkäsi ja halusi jättää sinut. Jos olisit täysipäinen, et reagoisi (trollaisi) noin. Hyvä että pääsi pakoon tuollaista ihmistä.

Vierailija
184/538 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reputin nuoruudessani inssiajon kolme kertaa ja luovutin kokonaan. Toisaalta näin jälkikäteen ajateltuna ehkä se oli parasta, ties vaikka olisin jo tappanut jonkun tai itseni hahmotusvaikeuksieni (jotka olen ymmärtänyt vasta vanhempana) takia.

Vierailija
185/538 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä nainen jätti minut kylmästi viestillä tekaistuilla syillä , ja esti minut kaikkialta, vaikka kaikkea tämän naikkosen eteen tein. ”Ei kuulema uskaltanut jättää kasvotusten”. Tunnen vieläkin syvää vihaa häntä kohtaan, ja olen pettynyt niin monta kertaa, että kaikkii naiset ansaitsevat ansionsa mukaan, joita olen huijannut. Kaikki naiset ovat pohjimmiltaan samanlaisia.

Miksi saan vieläkin näin monta alapeukkua? Minunhan tässä on alunperin loukattu..

Jospa nainen oli joutunut ennen sinun tapaamistasi huonosti kohdelluksi jonkun toisen miehen taholta. Silloinhan hänen, sinun logiikkasi mukaan, oli oikeutettua kohdella sinua huonosti, ihan kostona, ja saat siinä ansiosi mukaan. Koska, edelleen oman logiikkasi mukaan, kaikki miehet ovat pohjimmiltaan samanlaisia kuin se yksi.

Vierailija
186/538 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohtelen miestäni huonosti.

Rakastan nykyistäni aivan valtavasti, mutta tänäänkin tyhjentäessämme yhdessä astianpesukonetta, ärähdin hänelle "Etkö sä h-vetin tolvana ymmärrä, että toi kuppi laitetaan tonne eikä tonne", heitin kupin lattialle ja säntäsin rauhoittumaan makuuhuoneeseen :( tuo on minun yleisin tapani puhua hänelle. Olen läpsinyt, ärissyt syyttä, syyttänyt ja syyllistänyt, huutanut, haastanut, mitätöinyt, pilkannut ja haukkunut häntä monta kertaa suhteemme aikana.

Olen käyttäytynyt näin kaikissa seurustelusuhteissani, vaikka tiedän miten hirveä olen. Ensimmäiset kerrat pistin käytökseni hormonien piikkiin, mutta nyt hiljattain olen huomannut, etten edes pyydä enää anteeksi.

Olen tuhonnut miestäni ja käytökseni heijastuu häneen jo ihan selkeästi :( itkettää ajatellakin miten raskas kumppani olen. Olen ottanut eron puheeksi (en oikeasti halua sitä), mutta mies ei halua erota. En minäkään.

En ole kodin ulkopuolella lainkaan aggressiivinen, mutta kotona räjähdän kovaa, nopeasti ja ennakoimattomasti. Inhoan itseäni, mutta näen vain itseni kun seuraavat raivarit ovat aluillaan.

Etkö saa suutasi auki töissä tai muualla sellaisille, jotka raivon tai yleensä puolensa pitämisen ansaitsivat? Sitten saa miesparka vaarattomana sijaiskärsijänä kaiken niskaansa. Yritä saada homma tasapainoon, ole leijona silloin, kun sitä tarvitaan ja kiltti kilteille, eikä toisinpäin.

Se että riehuu ja läpsii kumppaniaan suljettujen ovien takana, ei ole merkki siitä, ettei saa suutaan auki kodin ulkopuolella. Se on merkki parisuhdeväkivallasta, eikä siinä ole mitään "leijonaa".

Hanki apua tai eroa miehestäsi. Kenenkään ei kuulu joutua olemaan varpaillaan kotonaan, oman puolisonsa seuraavaa kilahdusta peläten.

Vierailija
187/538 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapailin 20-vuotiaana melkein isäni ikäistä miestä. Sain häneltä hyvää seksiä, mutta halusin harrastaa sitä vain pimeässä, koska vaikka hän osasi koskettaa hyvin, hänen iäkäs ulkomuotonsa puistatti minua. Mies alkoi uskoa rakastavansa minua ja jätti vaimonsa voidakseen alkaa olla kunnolla kanssani (tämä teki ihan keskustelematta kanssani, luuli vain että minäkin haluan olla hänen kanssaan; ehkä varakkuutensa vuoksi kuvitteli itsestään liikaa). Pian tämän jälkeen jätin hänet, sillä en todellakaan halunnut hänen kanssaan julkista ja vakavaa suhdetta. Lopetin puheluihin ja viesteihin vastaamisen. Muutamaa vuotta myöhemmin kuulin miehen kuolleen vakavaan sairauteen, yksin ja eronneena.

Toivottavasti mahdollisimman moni nuorten tyttöjen perään haikaileva keski-ikäinen mies lukee tämän.

Oletteko oikeasti niin tyhmiä että luulette ettei tuo ollut jonkun trollin tarina? (Joo, peukkujen perusteella todellakin olette.)

Varmaan taas se sama katkera ä mmä joka täällä joka päivä tehtailee noita keski-ikäinen suomimies vihatarinoita. Eli, joku muija panee vapaaehtoisesti miestä jonka ulkonäkö "puistattaa" ja vielä montakin kertaa pitkän suhteen aikana. Mies kuoli oletettavasti n. 45-65 vuotiaana. Kuulostaa realistiselta?!?

Nyt taisi sinuun kopsahtaa kunnolla.

Vierailija
188/538 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviomieheni ei ole lapsemme biologinen isä. Tiedän tämän 100% varmuudella.

Vierailija
189/538 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alkoholisti.

Kun juon en pysty lopettamaan, miusta tulee ilkeä ja lyön ihmisiä.

En käytä alkoholia kuin 2 kertaa kuussa/max

Jotkut tuttavat epäilee jotain...

Vierailija
190/538 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reputin nuoruudessani inssiajon kolme kertaa ja luovutin kokonaan. Toisaalta näin jälkikäteen ajateltuna ehkä se oli parasta, ties vaikka olisin jo tappanut jonkun tai itseni hahmotusvaikeuksieni (jotka olen ymmärtänyt vasta vanhempana) takia.

Mä reputin viidesti. Kuudennella kerralla sitten pääsin läpi. Hävettää ihan kamalasti kertoa muille kun sitä kysytään 😢 ajattelen sen kuitenkin sillain, että onneksi reputin enkä päässyt silloin (kypsymättömänä) liikenteeseen. Joskus mietin kun katson muiden ajotyyliä, että miten he ovat saaneet kortin ja minulta meni 6 kertaa. Epäreilua.

Vierailija
191/538 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen rikollinen. En ole vaan koskaan jäänyt kiinni, koska olen niin ovela paskiainen.

Oon tehnyt kamalia asioita, mutta en osaa edes hävetä. Ihmisvihani on vain niin järjettömän suurta, että kehoni valtaa mielihyvä, kun leikittelen ajatuksella joukkomurhasta.

Ehkä vielä joku päivä tilaan aseen pimeästä verkosta ja annan palaa. Ehkä.

Naiset nauraa sulle , jos yrität jutella niille.

Vanhempasi pettyivät sinuun, armeijaan ei oteta hintelää hintin näköistä tyyppiä.

Facebook ystäväsi ovat joko sambiasta, ugandasta tai sukulaisiasi.

Sinulla on 2000 facebook ystävää

Vierailija
192/538 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä reputin viidesti. Kuudennella kerralla sitten pääsin läpi. Hävettää ihan kamalasti kertoa muille kun sitä kysytään 😢 ajattelen sen kuitenkin sillain, että onneksi reputin enkä päässyt silloin (kypsymättömänä) liikenteeseen. Joskus mietin kun katson muiden ajotyyliä, että miten he ovat saaneet kortin ja minulta meni 6 kertaa. Epäreilua.

Muut ajoivat kortin kun olin lukiossa.

Köyhänä minulla ei ollut rahaa ajaa sitä..

mutta onhan toi epäreilua

Vierailija
193/538 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aviomieheni ei ole lapsemme biologinen isä. Tiedän tämän 100% varmuudella.

elät valheessa...totuus paljastuu aina

Vierailija
194/538 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen rikollinen. En ole vaan koskaan jäänyt kiinni, koska olen niin ovela paskiainen.

Oon tehnyt kamalia asioita, mutta en osaa edes hävetä. Ihmisvihani on vain niin järjettömän suurta, että kehoni valtaa mielihyvä, kun leikittelen ajatuksella joukkomurhasta.

Olet trollaava pelkuri

Suurin rikoksesi on on ollut pummilla metrossa ajaminen.

Kaikki häpeävät sinua

Vierailija
195/538 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapailin 20-vuotiaana melkein isäni ikäistä miestä. Sain häneltä hyvää seksiä, mutta halusin harrastaa sitä vain pimeässä, koska vaikka hän osasi koskettaa hyvin, hänen iäkäs ulkomuotonsa puistatti minua. Mies alkoi uskoa rakastavansa minua ja jätti vaimonsa voidakseen alkaa olla kunnolla kanssani (tämä teki ihan keskustelematta kanssani, luuli vain että minäkin haluan olla hänen kanssaan; ehkä varakkuutensa vuoksi kuvitteli itsestään liikaa). Pian tämän jälkeen jätin hänet, sillä en todellakaan halunnut hänen kanssaan julkista ja vakavaa suhdetta. Lopetin puheluihin ja viesteihin vastaamisen. Muutamaa vuotta myöhemmin kuulin miehen kuolleen vakavaan sairauteen, yksin ja eronneena.

Toivottavasti mahdollisimman moni nuorten tyttöjen perään haikaileva keski-ikäinen mies lukee tämän.

Miksi? Ai että teinitytön saa halutessaan panosuhteeseen? Äijähän teki sen virheen, että meni ihastumaan ja rakastumaan seksilelutyttöön ja jätti perheensäkin yksipuolisesti sen takia. Yleensä ollaan fuckbuddyja ihan syystä ja alkaa ahdistamaan jos toinen alkaakin rakastumaan ja lähestymään liikaa ja silloin se ei-rakastanut viheltää pelin poikki.

Vierailija
196/538 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Ai että teinitytön saa halutessaan panosuhteeseen? Äijähän teki sen virheen, että meni ihastumaan ja rakastumaan seksilelutyttöön ja jätti perheensäkin yksipuolisesti sen takia. Yleensä ollaan fuckbuddyja ihan syystä ja alkaa ahdistamaan jos toinen alkaakin rakastumaan ja lähestymään liikaa ja silloin se ei-rakastanut viheltää pelin poikki.

Tyttöhän tuossa vielä myönsi saaneena elämänsä parasta seksiä papparaiselta.

Vierailija
197/538 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä on kyllä tehtävä rikosilmoitus. Joukkomurhan suunnittelu on vakava rikos.

Vierailija
198/538 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei toi mitään suunnittele.kunhan tumputtaa tietokuneen ääressä.

Sillä ei oo m.unaa ees vastata näihin kommentteihin.

Vierailija
199/538 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset nauraa sulle , jos yrität jutella niille.

Vanhempasi pettyivät sinuun, armeijaan ei oteta hintelää hintin näköistä tyyppiä.

Facebook ystäväsi ovat joko sambiasta, ugandasta tai sukulaisiasi.

Sinulla on 2000 facebook ystävää

Miksi oletatte heti, että olen mies?

Olen kylläkin työssäkäyvä alle kolmekymppinen nainen. Ihmisviha syntynyt yli kymmenen vuoden kaltoinkohtelun seurauksena, enkä pääse siitä enää eroon.

Vierailija
200/538 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin. Tehty. https://aijaa.com/NbWB75

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi