Paljasta häpeällinen salaisuutesi
Tai mikä salaisuus tahansa.
Aloitan: Kadun syvästi lasten hankkimista. Tein lapset nuorina, kun en vielä lainkaan tuntenut itseäni tai tiennyt mistä nautin ja millaisen elämän haluan. Vanhemmuus ei sovi minulle. Kukaan ei varmaan uskoisi minua jos kertoisin tämän jollekin. Edes mieheni ei tiedä. Miehen, ystävien ja sukulaisten mielestä olen loistava äiti.
Kommentit (538)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen jälkeen, kun tyttöystäväni jätti minut jostain syystä, olen alkanut panemaan juuri 18 vuotiaita täyttäneitä tyttöjä, nämä tytöt isken yleensä tinderistä tai baarista tekaistuilla tarinoilla. Saan suurta nautintoa, kun saan loukata näitä naisia, ja leikkiä heidän tunteilla. Tämä kaikki johtuu varmaan katkeruudesta entistä tyttöystävääni kohtaan. Sen lisäksi hakkaan usein päätä seinään, ja itken itseni uneen. Kukaan ei tiedä näistä asioista.
Miksi niin monta alapeukkua?
Koska on säälittävää ja sairasta kostaa viattomille naisille jätetyksi tuleminen, jossa ei ole mitään kostettavaa kenellekään. En ihmettele että tyttis jätti. Opettele seisomaan omilla jaloillasi.
Tämä nainen jätti minut kylmästi viestillä tekaistuilla syillä , ja esti minut kaikkialta, vaikka kaikkea tämän naikkosen eteen tein. ”Ei kuulema uskaltanut jättää kasvotusten”. Tunnen vieläkin syvää vihaa häntä kohtaan, ja olen pettynyt niin monta kertaa, että kaikkii naiset ansaitsevat ansionsa mukaan, joita olen huijannut. Kaikki naiset ovat pohjimmiltaan samanlaisia.
Miksi saan vieläkin näin monta alapeukkua? Minunhan tässä on alunperin loukattu..
Mutta jos kerron niin se ei ole enää salaisuus...
Kerran varastin pullon fairya töistä kotiin :X
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen laittanut vakoiluohjelman tyttöystäväni tietokoneeseen. Olen mm. oppinut että hän viettää todella paljon aikaa täällä haukkumassa suomalaisia miehiä ja että hänellä on ollut suhteita monen ulkomaalaisen miehen kanssa. Muutenkin se on jakanut toosaa aika vapaasti. Minulle hän aikoinaan antoi ymmärtää ettei ollut erityisen kokenut.
Olenkin alkanut pettämään häntä ja huomaamattomasti sabotoimaan hänen elämäänsä. Sitä saa mitä tilaa.
Tuliko älykääpiölle mieleen että hän voi provota? Olen minäkin ollut täällä milloin vanhempi, milloin prostioitu, milloin isovanhempi, milloin psykologi ja milloin salasuhteessa.
No ei kyllä tullut mieleen. vaikken tuon viestin kirjoittaja olekaan. Saako joku tuollaisesta jotain tyydytystä?
Vierailija kirjoitti:
Sen jälkeen, kun tyttöystäväni jätti minut jostain syystä, olen alkanut panemaan juuri 18 vuotiaita täyttäneitä tyttöjä, nämä tytöt isken yleensä tinderistä tai baarista tekaistuilla tarinoilla. Saan suurta nautintoa, kun saan loukata näitä naisia, ja leikkiä heidän tunteilla. Tämä kaikki johtuu varmaan katkeruudesta entistä tyttöystävääni kohtaan. Sen lisäksi hakkaan usein päätä seinään, ja itken itseni uneen. Kukaan ei tiedä näistä asioista.
Kurjaa, että sinut on jätetty.
Valitettavasti ne 18 vuotiaat tytöt eivät ehkä välitäkään tarinoistasi ja haluavat vaan päästä pukille. Monella 18 vuotiaalla on vilkas seksielämä, eikä haluja sitoutua. Voisit saada ihan omana itsenäsikin, jos olet edes jonkinlainen ilo silmälle.
Jos ne panot menee hienosti, niin päädyt vain antamaan nautintoa ja synkkä suunnitelmasi loukata ja leikitellä menee pahasti pieleen.
Osta kypärä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teeskentelen, että kaikki on hyvin elämässäni. Todellisuudessa voisin kuolla. Elämänhalu on nolla.
Minulla on kaksi teini-ikäistä lasta, jotka ovat ainoa syy, että yhä elän. SInnittelen iloista heidän vuokseen.
Elämänhalun on vienyt pitkäaikaistyöttömyys. Juuri nyt haen työharjoittelupaikkaa kolmesta eri paikasta. Yksikään ei ole vastannut puheluuni, tai sähköposteihini. En saa hakemuksistani huolimatta työtä, enkä edes työharjoittelupaikkaa! Kukaan ei auta, ei ainakaan te-toimisto.
Elän syrjäytyneen elämää, ulkopuolella. Teeskentelen, että työkykyni on hyvä. Olen korkeastikoulutettu aineenopettaja, ja olen tehnyt viimeiset 20 vuotta pätkätöitä opettajana. Hyvin lyhyitä pätkiä.
Voisi siis sanoa, että valmistumiseni jälkeen en ole ollut oikeastaan työssä, koska minulla ei ole ollut yhtään koko lukuvuoden kestävää työsopimusta. Sijaisopettajan työ ei ole sama kuin "oikean opettajan" työ.
Voisi sanoa, että valmistumiseni jälkeen olen ollut pitkäaikaistyötön lähes 20 vuotta. Ammattilaistyötön.
Elämää määrittelee työ, työntekeminen, toimeentulo, palkka, jne. ihan kaikkialla maailmassa. Etenkin Suomessa. En jaksa elää enää. En jaksa enää tätä työttömyyttä. Voimat ovat nolla.
Ja ps. en halua mielialalääkkeitä. Olen voinut henkisesti hyvin aina silloin, kun olen ollut työssä, edes niitä lyhyitä sijaisuuksia tehdessä.
En halua vähätellä tai tuomita tunteitasi, mutta miten pelkkä työttömyys voi aiheuttaa masennuksen? Minulla on samankaltainen tilanne, mutta nautin siitä kun on aikaa. Saa nukkua, lukea, levätä ja tehdä kaikkea kivaa ja edullista/ilmaista mihin ei muuten olisi aikaa.
On mahdollista lakata itsensä määritteleminen työn kautta yhteiskunnan ja ihmisten painostuksesta huolimatta. Töitä ei vain ole kaikille. Sinä olet muutakin kuin työsi.
Pari tuttua (mies ja nainen) olivat työttämänä ja kyllä se otti heillä koville. Veikkaan että se toimettomuus päivisin ja rahanopuute ja se että päytyy runata rahaa puolisolta, ne ovat varmaankin sitä pahinta. Ja lappurumnba kelan ja liiton suuntaan.
Inhoan ihmisiä. Inhoan kaikkia työkavereitani. En myöskään pidä lapsista kovin paljoa. Työni vuoksi joudun teeskentelemään paljon. Kaikki ajattelevat että olen tosi hyvä tyyppi, hyvä kuuntelija ja muutenkin mukava ihminen, vaikka oikeasti en tunne empatiaa muita, kuin perheenjäseniäni kohtaan.
:(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska on säälittävää ja sairasta kostaa viattomille naisille jätetyksi tuleminen, jossa ei ole mitään kostettavaa kenellekään. En ihmettele että tyttis jätti. Opettele seisomaan omilla jaloillasi.
Tämä nainen jätti minut kylmästi viestillä tekaistuilla syillä , ja esti minut kaikkialta, vaikka kaikkea tämän naikkosen eteen tein. ”Ei kuulema uskaltanut jättää kasvotusten”. Tunnen vieläkin syvää vihaa häntä kohtaan, ja olen pettynyt niin monta kertaa, että kaikkii naiset ansaitsevat ansionsa mukaan, joita olen huijannut. Kaikki naiset ovat pohjimmiltaan samanlaisia.
Ymmärrän hyvin, tuollaisesta on vaikea päästä yli. Teet palveluksia, autat, asutaan yhdessä ja sitten yks päivä tuleekin tekstari. Ja sitten samat naiset kehtaavat väittää olevansa miehiä emnpaattisempia ja tunneälykkäämpiä. Paskapuhetta, sanoisin.
Vierailija kirjoitti:
Kirjottelen tänne vauvapalstalle, kyllä nolottaisi jos joku tietäisi. Aiheet kyl ihan jotain muuta ku vauvat, enemmänkin tekniikkaa taloutta ja politiikkaa ja muuta sen sellaista.
Hys hys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjottelen tänne vauvapalstalle, kyllä nolottaisi jos joku tietäisi. Aiheet kyl ihan jotain muuta ku vauvat, enemmänkin tekniikkaa taloutta ja politiikkaa ja muuta sen sellaista.
Hys hys.
Sama täällä. :S
En nyt tiedä miten häpeällistä, vaan pikemminkin jotain pakko-oiretta.
Jos en ole siivonnut koko kämppää tip top-kuntoon (eli siis hinkannut roskakaappia, lattiat, tuulettanut, pessyt ja viikannut kaikki pyykit, harjannut kissat! :D, antanut tuoksukynttilöiden olla palamassa n.tunnin,
pessyt uunia, pönttöä, kaapinalusia, sohvanalusia jne)
niin en pysty nukkumaan rauhallisia yöunia. Nukun parhaiten vapaapäivinä, jolloin olen rauhassa saanut puunata kodin. Mies ei tiedä, että uniongelmilla on tekemistä siivouksen kanssa :I
Saan euforisen tunteen koko kehoon, kun ympärillä on siistiä ja hyväntuoksuista
Valehtelen ja väritän juttuja usein. En aina lopuksikaan tiedä oliko oikeasti näin ja tarpeeksi usein kun toistan tiettyä tarinaa se muuttuu oikeasti todeksi. En aina osaa osaa sanoa valehtelenko, koska se tulee niin luonnostaan, eikä minun yleensä tarvitse edes keksiä erikseen asioita vaan ne tapahtuu päässäni jo valmiiksi.
En tiedä onko paha, mutta välillä häiritsee.
Ostan välillä vauvojen puurojauhetta ja syön mielissäni siitä tehtyä puuroa sitten.
Se on niin hyvää :(
Vierailija kirjoitti:
Poltan salaa tupakkaa. Mies tekee kotoa töitä, ja kun hän lähtee viemään lapset kouluun, luikin tupakalle. Itse olen sairaseläkkeellä. Olen julkisesti tupakointia vastaan, ja kuolisin häpeästä jos joku saisi tietää.
Jäät kiinni jos et jo ole jäänyt. Tupakointi tyhmentää ja ikäänkuin kaventaa huomiokykyä. Tupakoinnin pystyy paljastamaan todella helposti jos vähänkin epäilee.
Ex-vaimo luuli olevansa ovela ja jäi kiinni tämän tästäkin. Yritti vielä kiistää vaikka näytöt oli vahvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän siihen syy on jos ei uskalla kasvotusten jättää. Aika psykoottista käytöstä kostaa tuntemattomille ja viattomille ihmisille, en ihmettele yhtään ettei uskaltanut kasvotusten jättää, sairas olet.
Mieheni on joutunut pettämisen uhriksiksi aiemmassa parisuhteessaan. Hän vihaa pettämistä ja hänellä meni luotto naisiin moniksi vuosiksi ennenkuin tapasi minut. Vannoi, ettei ikinä ala seurustella enää. No, olemme tätä nykyä kuitenkin jo naimisissa.
Hän ei tiedä, eikä kukaan hänelle toivottavasti ikinä kerro, joka tietää, että itse olen pettäny kaikkia edellisiä seurustelukumppaneitani. Pelkään tätä todella paljon, kuinka tieto vaikuttaisi häneen. Nyt ei kyllä todella ole aikeita moiseen ja aiemmat suhteeni olivat muutenkin enemmän ja vähemmän sairaita ja tasapainottomia puolin ja toisin.
Lapsellani on 3 sisarusta joista ei tiedä mitään. Ja hän on aina toivonut sisaruksia.
Olen niin köyhä että varastan vessapaperia julkisista tiloista. Jos hallitus leikkaa vielä aktiivimällin jälkeen, joudun ehkä aloittamaan kaupoistakin varastamisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kurjaa, että sinut on jätetty.
Valitettavasti ne 18 vuotiaat tytöt eivät ehkä välitäkään tarinoistasi ja haluavat vaan päästä pukille. Monella 18 vuotiaalla on vilkas seksielämä, eikä haluja sitoutua. Voisit saada ihan omana itsenäsikin, jos olet edes jonkinlainen ilo silmälle.
Jos ne panot menee hienosti, niin päädyt vain antamaan nautintoa ja synkkä suunnitelmasi loukata ja leikitellä menee pahasti pieleen.
Osta kypärä.
En usko, että heitä paljoa nautinto hetkauttaa, kun poistun aina välittömästi seksin jälkeen paikalta ja olen erittäin tyly. Yhden juuri 18 vuotiaan täyttäneen likankin heitin suoraan seksin jälkeen ulos asunnostani keskellä yötä. Siinä tyttö itku silmässä puki vaatteita, ja sanoi ” että ei ole yöllä paikkaa mihin mennä” Tunsin nautintoa, kun kuvittelin hänen paikalleen ex tyttöystäväni.
Minulla on suhde 23vuotta nuorempaan mieheen jolla on kaksi pientä lasta ja avokki.
Olen aivan rakastunut ja olemme jo kerran jääneetkin kiinni suhteestamme jonka lopetimme,mutta aloitimme taas.
Salaa toivon että voisimme jonain päivänä olla yhdessä miehen kanssa.
Meillä synkkaa niin hyvin ja olemma kuin tehdyt toisillemme.
Se tunne kuinka onnelliseksi hän minut tekee on uskomatonta.
Salaa toivon ratkaisua,että mies jättäisi avokkinsa ja lapsensa ja muuttaisi luokseni.
En halua todellakaan hänen lapsiaan elämääni.
Kauheaa tuntea näin,mutta mikä sitten on oikein ja väärin.
Salaisuuksiahan nämä.
Vain lapseni ja kaverini tietävät miehestä.