Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljasta häpeällinen salaisuutesi

Vierailija
11.03.2018 |

Tai mikä salaisuus tahansa.

Aloitan: Kadun syvästi lasten hankkimista. Tein lapset nuorina, kun en vielä lainkaan tuntenut itseäni tai tiennyt mistä nautin ja millaisen elämän haluan. Vanhemmuus ei sovi minulle. Kukaan ei varmaan uskoisi minua jos kertoisin tämän jollekin. Edes mieheni ei tiedä. Miehen, ystävien ja sukulaisten mielestä olen loistava äiti.

Kommentit (538)

Vierailija
81/538 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa pitää kotiani siistinä ja kauniina. Aina viikonloppuna kyllä imuroin, järjestelen tavarat oikeille paikoilleen, pesen pyykit ja tiskaan, mutta tiistaihin tai viimeistään keskiviikkoon mennessä on kaaos. Neliöitä on 34 ja asun yksin. Ulkoisesti olen aina huoliteltu ja siisti sekä pukeudun kauniisti ja naisellisesti. Töissä monet luulevat, että asuntoni on joku sisustushelmi ja saattavat kysyä minulta vinkkejä sisustukseen. Vaikka en todellakaan tiedä tai välitä. Ennen vieraiden tuloa aina siivoan, joten kukaan ei usko miten sotkuista minulla on.

Minulla on sama homma. Mistä tämä johtuu, onko se vain laiskuutta vai jotain muuta? Varsinkin keittiön tasot kertyvät täyteen törkyä uskomattoman nopeasti ja vaikka tykkään kokkailla, niin siltikin keittiö on kauheassa sotkussa. Onneksi asun yksin.

Vierailija
82/538 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömyys pitkittyessään on kyllä masentanut minua. Valmistuin hyvään ammattiin 1998. Sain heti hyvän oman alani paikan. Sitten astui kuvaan mies - ja pian sen jälkeen jäin kotiin hoitamaan lapsiamme. Elämästäni muodostui sekava tilkkutäkki: lapsi - kotihoidonvuodet - pätkätyö - työttömyys - toinen lapsi - kotihoidonvuodet - pätkätyö - pätkätyö - ansiosidonnainen työttömyysturva - vähän opiskelua - pätkätyötä - vähän koulutusta, jne. Useita pätkätöitä on mahtunut näihin vuosiin.

Turhautuminen ja toimettomuus, ulkopuolisuus, syrjäytyneisyys, yksinäisyys on seurausta pitkäaikaistyöttömyydestä. Minulla on hyvä ammatti ja jonkinlainen ammattitaito, jota en pääse hyödyntämään.

Miksi minä olen se, jolle ei riitä työtä? Onko minut tarkoitettu elämään elämäni ilman työtä, puuhakasta ja tarmokasta naista? Ilman palkkaa? Olen FM aineenopettaja, jo ikääntynyt. Kaikki väärin minussa. 

Suurin osa ikäisistäni naisista, vanhoista lukiokavereista, kurssikavereista on ollut säännöllisessä työelämässä viimeiset 20 vuotta.

Ehkä on tosiaankin niin, että juuri minut on tarkoitettu elämään vailla työtä, työkkärin ja muiden ihmisten armoilla. Ehkä on niin, että minulla ei tule olemaan toimeentuloa, vaan joudun elämään yhteiskunnan tuilla. Ehkä on niin, että minut on tarkoitettu alistumaan, masentumaan, vetäytymään pois tästä maailmasta, olemaan kaikessa ja kaikkialla ulkopuolinen, turha ihminen. Niin, ehkä iso osa ihmisistä on  yksinkertaisesti turhia ihmisiä. Taakkoja paitsi itselleen, myös muille. Ehkä näin on tarkoitus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/538 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai mikä salaisuus tahansa.

Aloitan: Kadun syvästi lasten hankkimista. Tein lapset nuorina, kun en vielä lainkaan tuntenut itseäni tai tiennyt mistä nautin ja millaisen elämän haluan. Vanhemmuus ei sovi minulle. Kukaan ei varmaan uskoisi minua jos kertoisin tämän jollekin. Edes mieheni ei tiedä. Miehen, ystävien ja sukulaisten mielestä olen loistava äiti.

Se onkin arvostettava asia, jos olet hyvä äiti. Mulla ei ole lapsia, enkä voi hankkia. Eikä se ole ongelma. Mutta se on etten Pystyisi on olemaan hyvä aikuinen lapselle.

En tiedä, mutta mietin avasiko, äitiys sinulle paremman suhteen ymmärryksen itseesi.

Vierailija
84/538 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://www.dailymotion.com/video/x3uz4fc ei liity asiaan. Mutta kaikille joilla on mieli maassa ym tässä voi katsoa muumeja alkuperäisillä äänillä 💖 iso apu itselleni...ehkä tää ois mun salaisuus..olen 29 katson muumeja, seuraan mangaa keräilen kaikkea gudetamaa rilakkumaa hello kittyä. Pelaan pleikkaa jne. Käyn toki töissä :) ja haaveilen muuttavani mieheni kanssa japaniin

Tämähän on melkeen kuin omasta suustani :D N30

Vierailija
85/538 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen jälkeen, kun tyttöystäväni jätti minut jostain syystä, olen alkanut panemaan juuri 18 vuotiaita täyttäneitä tyttöjä, nämä tytöt isken yleensä tinderistä tai baarista tekaistuilla tarinoilla. Saan suurta nautintoa, kun saan loukata näitä naisia, ja leikkiä heidän tunteilla. Tämä kaikki johtuu varmaan katkeruudesta entistä tyttöystävääni kohtaan. Sen lisäksi hakkaan usein päätä seinään, ja itken itseni uneen. Kukaan ei tiedä näistä asioista.

Miksi niin monta alapeukkua?

Vierailija
86/538 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin muutaman kuukauden mittaisessa suhteessa miehen kanssa, joka osoittautui narsistiksi sekä sairasti kaksisuuntaista mielialahäiriötä. Kun hoksasin asian, jätin hänet - viimeisen kerran kun tapasimme, hän esitteli minulle asetta, jolla hänen veljensä oli tehnyt itsemurhan. 

Mies kummitteli mielessäni pitkän aikaa, kuinka hän manipuloi minua ja valehteli, pelkäsin törmääväni häneen tai että hän yrittää ottaa minuun yhteyttä. Viime vuonna oli kulunut jo kymmenen vuotta suhteestamme, kun vihdoin uskalsin googlata hänen nimeään ja löysin jonkun sukulaisen jakaman kuva-albumin miehen hautajaisista muutaman vuoden takaa. Olin niin helpottunut, olin pelännyt monta vuotta ihan turhaan.

Vierailija
87/538 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen jälkeen, kun tyttöystäväni jätti minut jostain syystä, olen alkanut panemaan juuri 18 vuotiaita täyttäneitä tyttöjä, nämä tytöt isken yleensä tinderistä tai baarista tekaistuilla tarinoilla. Saan suurta nautintoa, kun saan loukata näitä naisia, ja leikkiä heidän tunteilla. Tämä kaikki johtuu varmaan katkeruudesta entistä tyttöystävääni kohtaan. Sen lisäksi hakkaan usein päätä seinään, ja itken itseni uneen. Kukaan ei tiedä näistä asioista.

Koska on säälittävää ja sairasta kostaa viattomille naisille jätetyksi tuleminen, jossa ei ole mitään kostettavaa kenellekään. En ihmettele että tyttis jätti. Opettele seisomaan omilla jaloillasi.

Vierailija
88/538 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Miksi naisvaltaisella palstalla tulee niin paljon alapeukkua, kun kerron kaltoinkohtelevani nuoria naisia, loukkaavani heitä ja leikkivän heidän tunteillaan, jotka voisivat ikänsä puolesta olla teidän tyttäriänne, tai teidän siskojanne tai te itse?? En ymmärrä!!"

Vierailija
89/538 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen antanut miesystävälleni valheellista kuvaa, että olen ollut aiemmin parisuhteessa ja että mulla on kavereita.

Noh, on mulla oikeastikin joitakin kavereita, mutta asuvat niin kaukana, etten tapaa heitä juuri koskaan, enkä suhteen alussa kehdannut myöntää, että en ole nykyisellä paikkakunnalla tutustunut kehenkään, joten puhuin aina välillä käyväni kaverin kanssa jossain tms. Nyt en oikein tiedä miten voisin enää myöntää että olen tuosta valehdellut :(.

Parisuhde-asiassa taas liioittelin fwb-jutun olleen ihan oikea seurustelusuhde, mutta siitä valheesta en kovin helposti voi jäädä kiinni.

Vierailija
90/538 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M43v kirjoitti:

En ole saanut pil*ua kuin yhdeltä naiselta enkä uskalla mennä edes huoriin.

En voi lähteä tietyille reissuille mukaan kun tiedän että pitää mennä huoriin tai seksitreffeiltä tilataan naisia pan*avaksi.

En ymmärrä mistä tämä johtuu,pitäisi jotenkin tutustua ensin,mutta ei se mitenkään onnistu maksullisen seuran kanssa ja muutenkaan en saa se*siä.

Älä huoli, huorissa käymättömänä olet heti parempi mies kuin nuo kaverisi.

Vierailija
91/538 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla stondaa todella pienestä ja edes vaimo ei tiedä tästä. Jatkuva panetus päällä ja mikään ei tunnu riittävän. Pelkään, että lapset huomaavat jossain vaiheessa, että olen viallinen, tms.

Vierailija
92/538 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosi mustasukkainen miehestäni, mutta peitän sen.

Vierailija
93/538 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sabotoin puolisoni ystävyyssuhteita, sillä en pidä hänen ystävistään.

Vierailija
94/538 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo yli puolivälissä raskautta. Kukaan ei tiedä miestä lukuunottamatta. Mieskään ei tiedä, että en halua pitää lasta.

Vierailija
95/538 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahmin. Se ei kyllä ole mikään salaisuus lihomisestani päätellen.

Vierailija
96/538 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole trolli. Nimeni on saana ja nainen jota kiusasin ylä asteelta asti alkaa M kirjaimella. Tännehän piti kertoa salaisuuksia.

Vierailija
97/538 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistelen mielelläni käytettyjä sukkahousuja. Vanhat seksikkäät naiset ovat myös intohimoni.

Vierailija
98/538 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te, jotka on raiskattu tai jotka on olleet henkisesti/fyysisesti väkivaltaisessa suhteessa, ei kannata hävetä. Ei ole teidän syynne.

Raiskaajat, pahoinpitelijät jne. , heille se häpeä ja syyllisyys kuuluu.

Vierailija
99/538 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies oli ulkomailla vuoden komennuksella. Pyöräytin sillä aikaa toiselle miehelle lapsen.

Mieheni kävi 25 raskausviikolla kotona, mutta huomannut mitään.

Lapsi on tällä hetkellä isänsä hoidossa.3vuotias jo.

Vierailija
100/538 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska on säälittävää ja sairasta kostaa viattomille naisille jätetyksi tuleminen, jossa ei ole mitään kostettavaa kenellekään. En ihmettele että tyttis jätti. Opettele seisomaan omilla jaloillasi.

Tämä nainen jätti minut kylmästi viestillä tekaistuilla syillä , ja esti minut kaikkialta, vaikka kaikkea tämän naikkosen eteen tein. ”Ei kuulema uskaltanut jättää kasvotusten”. Tunnen vieläkin syvää vihaa häntä kohtaan, ja olen pettynyt niin monta kertaa, että kaikkii naiset ansaitsevat ansionsa mukaan, joita olen huijannut. Kaikki naiset ovat pohjimmiltaan samanlaisia.