Paljasta häpeällinen salaisuutesi
Tai mikä salaisuus tahansa.
Aloitan: Kadun syvästi lasten hankkimista. Tein lapset nuorina, kun en vielä lainkaan tuntenut itseäni tai tiennyt mistä nautin ja millaisen elämän haluan. Vanhemmuus ei sovi minulle. Kukaan ei varmaan uskoisi minua jos kertoisin tämän jollekin. Edes mieheni ei tiedä. Miehen, ystävien ja sukulaisten mielestä olen loistava äiti.
Kommentit (538)
Muistaako joku miten oli joitakin vuosia sitten vielä synti ja häpeä ottaa selfie? Otin kerran ja häpeillen koetin väittää muuta, kun asiasta kysyttiin naureskellen. Enää ei jostain syystä hävetä yhtään :D
Jostain syystä suhtaudun muihin ihmisiin usein ylemmyydentuntoisesti. Yritän tietenkin peittää sen aina.
Kiihotun roikkuvista häppäreistä.
Tykkään kauhujutuista - niin fiktiivisistä kuin tosielämänkin. Kaikenlaiset rikos-, katoamis- ja murhajutut kiinnostavat minua suorastaan omituisen paljon. Tunnen tästä syyllisyyttä, koska sellaiset tapahtumat ovat karmeita ja joillekin ihmisille todellisuutta, ei "viihdettä". Vähän vaivaa myös se, että miksi tällaiset sairaat tapahtumat niin kiehtovat minua🤔
Onhan näille jutuille oma sivustonsakin (jonka suurkuluttaja olen) sekä päivittelyketjuja ihan täällä av:llakin, joten en tietenkään ole ainoa. Silti tuntuu, että minussa on jotain vikaa. Esim. mieheni ei voi sietää mitään tuollaisiin juttuihin liittyviä uutisiakaan, saati mässäilyä. En todellakaan ole koskaan kertonut hänelle, että minua nuo keissit kiinnostavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valehtelin entisen ystäväni asioista pitkin kyliä...teen sitä edelleen...sain hänelle narkkarin maineen huutelemalla kuinka hän käyttää vaikka näin ei ole. Muutti muualle asumaan kun ei jaksanut enään sitä paskaa mitä sai niskaansa...olin vain kateellinen hänelle..ei ole ainut jonka asioista olen valehdellut pokkana muille...
Kaiken lisäksi kun hän kertoi totuuden kuinka jauhan paskaa parista muusta joille esitin kaveria mutta sain vakuutettua että hän on se joka paskaa jauhaa. Olen perheelleni myös valehdellut hänestä asioita ylä asteelta asti. En häpeä enkä aio myöntää koskaan tätä. Sain savustettua hänet tästä kaupungista valheillani. Kai kateus tai jotain kun en ole laiha kuin hän...väitin paskaa hänen lapsestaan myös ja soittelin valheellisia lasuja tahallani..
Onko nimesi Katja?
Minkä hiton takia pitää arvuutella nimiä? Katja nimisiä ihmisiä on muuallakin kuin sinun tuttavapiirissäsi.
Toki Katjoja on tuhansia, mutta minäkin olen tuntenut yhden juuri tuollaisen sennimisen - hän oli paskanpuhuja ja ilmeisesti patologinen valehtelija, joka pilasi aika monen ihmisen maineen ja monia kaverisuhteita olessamme teinejä. Tuo alkuperäinen viesti olisi voinut olla hyvinkin hänen kirjoittamansa! Olisi kiva tietää, miten silläkin "reppanalla" menee nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen jälkeen, kun tyttöystäväni jätti minut jostain syystä, olen alkanut panemaan juuri 18 vuotiaita täyttäneitä tyttöjä, nämä tytöt isken yleensä tinderistä tai baarista tekaistuilla tarinoilla. Saan suurta nautintoa, kun saan loukata näitä naisia, ja leikkiä heidän tunteilla. Tämä kaikki johtuu varmaan katkeruudesta entistä tyttöystävääni kohtaan. Sen lisäksi hakkaan usein päätä seinään, ja itken itseni uneen. Kukaan ei tiedä näistä asioista.
Miksi niin monta alapeukkua?
Koska on säälittävää ja sairasta kostaa viattomille naisille jätetyksi tuleminen, jossa ei ole mitään kostettavaa kenellekään. En ihmettele että tyttis jätti. Opettele seisomaan omilla jaloillasi.
Tämä nainen jätti minut kylmästi viestillä tekaistuilla syillä , ja esti minut kaikkialta, vaikka kaikkea tämän naikkosen eteen tein. ”Ei kuulema uskaltanut jättää kasvotusten”. Tunnen vieläkin syvää vihaa häntä kohtaan, ja olen pettynyt niin monta kertaa, että kaikkii naiset ansaitsevat ansionsa mukaan, joita olen huijannut. Kaikki naiset ovat pohjimmiltaan samanlaisia.
Miksi saan vieläkin näin monta alapeukkua? Minunhan tässä on alunperin loukattu..
Alapeukut siitä että väität kaikkia naisia samanlaisiksi. Emme ole.
Sitäpaitsi jos joku haluaa lähteä niin se lähtee ja that’s it. Ihan luonnevikaista jäädä märehtimään asiaa, terve ihminen kääntää uuden lehden elämässään eikä takerru menneeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen jälkeen, kun tyttöystäväni jätti minut jostain syystä, olen alkanut panemaan juuri 18 vuotiaita täyttäneitä tyttöjä, nämä tytöt isken yleensä tinderistä tai baarista tekaistuilla tarinoilla. Saan suurta nautintoa, kun saan loukata näitä naisia, ja leikkiä heidän tunteilla. Tämä kaikki johtuu varmaan katkeruudesta entistä tyttöystävääni kohtaan. Sen lisäksi hakkaan usein päätä seinään, ja itken itseni uneen. Kukaan ei tiedä näistä asioista.
Miksi niin monta alapeukkua?
Koska on säälittävää ja sairasta kostaa viattomille naisille jätetyksi tuleminen, jossa ei ole mitään kostettavaa kenellekään. En ihmettele että tyttis jätti. Opettele seisomaan omilla jaloillasi.
Tämä nainen jätti minut kylmästi viestillä tekaistuilla syillä , ja esti minut kaikkialta, vaikka kaikkea tämän naikkosen eteen tein. ”Ei kuulema uskaltanut jättää kasvotusten”. Tunnen vieläkin syvää vihaa häntä kohtaan, ja olen pettynyt niin monta kertaa, että kaikkii naiset ansaitsevat ansionsa mukaan, joita olen huijannut. Kaikki naiset ovat pohjimmiltaan samanlaisia.
Miksi saan vieläkin näin monta alapeukkua? Minunhan tässä on alunperin loukattu..
Alapeukut siitä että väität kaikkia naisia samanlaisiksi. Emme ole.
Sitäpaitsi jos joku haluaa lähteä niin se lähtee ja that’s it. Ihan luonnevikaista jäädä märehtimään asiaa, terve ihminen kääntää uuden lehden elämässään eikä takerru menneeseen.
On lähinnä luonnevikaista kohdella huonosti ihmisiä, joilla ei ole osaa eikä arpaa alkuperäiseen "loukkaukseen".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No oikeastaan en häpeä tätä yhtään, mutta en myöskään koe tarvetta huudella missään koska en usko että moni ymmärtää tai edes tietää mistä puhutaan. Otetaan miehen kanssa aina joskus LSD:tä ja harrastetaan koko yö seksiä. Se on parasta ikinä, enkä koe satunnaisesti tehtynä tämän pilanneen elämääni ollenkaan - päinvastoin. Saan työt ja opiskelut hoidettua, elämänhallinta kaikin puolin hyvä. Koen joka kerta lähentyväni miehen kanssa henkisesti aivan valtavasti enkä keksi syytä lopettaakaan. Kärsin menneisyydessä vakavasta masennuksesta mutta en tämän löydettyä ole kärsinyt mielenterveysongelmista oikeastaan ollenkaan.
Masennus 1. red flag + LSD 2. super red flag. Ei kannata leikkiä omalla mielenterveydellä, vaikka huumeapolonist...apologistit ja mediaseksikkäät tutkijat ja journalistit mitä väittäisivät.
Se, että tunnet vointisi parantuneen, ei välttämättä kerro mistään. Psykedeeleillä on arvaamaton luonne ja ne muuttavat monesti ihmistä hyvin salakavalasti kaikenlaisia höpöhöpöaatteita ja mielikuvitusmaailmoja kohti. Voi näyttää ulkoapäin normaalilta ja jalat voivat olla vielä maassa, mutta kuinka kauan on eri kysymys.
Tietäisitpä kuinka monia kannabis- ja psykedeelipsykooseja nykyään hoidetaan suljettujen ovien sisällä, ne aineet eivät ole todellakaan vaarattomia. Ja kuinka monia hienovaraisemmin sekaisin olevia ihmisiä liikkuu katukuvassa... Luvut ovat suuria. Älä missään nimessä usko kaikkea, mitä säväreitä hakevat elämäänsä kyllästyneet hipsterit ja ituhipit julistavat!
Hetkinen, hetkinen...
"Masennus 1. red flag + LSD 2. super red flag. Ei kannata leikkiä omalla mielenterveydellä, vaikka huumeapolonist...apologistit ja mediaseksikkäät tutkijat ja journalistit mitä väittäisivät."
LSD:tä on nimenomaan käytetty masennuksen hoidossa jo 60-luvulla ja saatu paljon positiivisia tuloksia, huom. oikein käytettynä. Suosittelen tutustumaan aineen historiaan, siihen miksi siitä tehtiin laitonta ja miksi monessa paikassa ollaan jälleen tänäpäivänä tutkimassa hapon potentiaalia. Näitä tutkimuksia ja juttuja tehdään, koska LSD:ssa piilee apu moniin mielenterveysongelmiin ja riippuvuuksiin. Jos väität muuta, sinun täytyisi pystyä edes jotenkin perustelemaan tuo väite miksi LSD:n käyttö olisi automaattisesti omalla mielenterveydellä leikkimistä. Silloin kun et tiedä varmaksi mitä vedät ja mistä aine on tullut, on riski tottakai olemassa. Mutta puhun nyt puhtaasta haposta, käytettynä vastuullisesti ja pohjatyö (=itsensä sivistäminen ja tiedon hankkiminen) tehtynä.
"Se, että tunnet vointisi parantuneen, ei välttämättä kerro mistään. Psykedeeleillä on arvaamaton luonne ja ne muuttavat monesti ihmistä hyvin salakavalasti kaikenlaisia höpöhöpöaatteita ja mielikuvitusmaailmoja kohti. Voi näyttää ulkoapäin normaalilta ja jalat voivat olla vielä maassa, mutta kuinka kauan on eri kysymys."
Mitä ovat nämä salakavalat höpöhöpöaatteet? Onko sinulla itselläsi ollenkaan kokemusta tai luotettavaa tietoa aiheesta? Voin kertoa oman tarinani: olin masentunut vuosina 2008-2015 vaihtelevasti, välillä oli max vuoden kausi kun olin terve ja välillä muutaman vuoden vakavasti masentunut. Ramppasin terapioissa ja söin lääkkeitä, kokeilin kaikki keinot. Kunnes löysin artikkeleita LSD:stä masennuksen hoidossa ja pitkän pohdinnan jälkeen kokeilin. Luulen, että kolmessa vuodessa tämä "sekoaminen" olisi jo tapahtunut tai ainakin havaittavissa olisi edes jotakin negatiivista muutosta, mutta ei - olen ensimmäistä kertaa vuosiin täysin vapaa ahdistuksesta, en syö mitään lääkkeitä enkä yksinkertaisesti ole enää masentunut. LSD on todennäköisesti aktivoinut aivoissani uusia yhteyksiä/laajentanut ajattelumalleja, sillä koen olevani enemmän avoin ja "auki". Menestyn paremmin opiskeluissa, olen luovempi ja iloisempi jne. Uskon kyllä haitat heti kun joku ne minulle näyttää tai argumentoi asiallisesti.
"Tietäisitpä kuinka monia kannabis- ja psykedeelipsykooseja nykyään hoidetaan suljettujen ovien sisällä, ne aineet eivät ole todellakaan vaarattomia. Ja kuinka monia hienovaraisemmin sekaisin olevia ihmisiä liikkuu katukuvassa... Luvut ovat suuria. Älä missään nimessä usko kaikkea, mitä säväreitä hakevat elämäänsä kyllästyneet hipsterit ja ituhipit julistavat!"
No, kuinka monia? Kävin pari vuotta sitten psykoterapiassa, ja terapeuttini kertoi ennen työskennelleensä 20 vuotta päihdetyössä. Hän on siis ollut 20 vuotta tekemisissä huumeongelmaisten kanssa, ja nähnyt nimenomaan sen ikävän puolen ja päihteiden haitat. Kysyin sitten tietysti, minkä verran hoidossa törmäsi psykedeeljä käyttäviin potilaisiin. Ei kuulemma ollut törmännytkään koko LSD:hen. MUTTA HUOM! Tottakai sitäkin päihdepiireissä _väärinkäytetään_ ja moni jolla on päihdeongelma, on varmasti käyttänyt/kokeillut _myös_ LSD:tä. Mutta se ei silti tarkoita että LSD yksinään olisi yksiselitteisesti haitallinen tai ongelmallinen päihde, vaan tottakai mitä tahansa lääkettä voidaan käyttää oikein tai päihdekäytössä väärin.
Tiedän että tämä on täällä kielletty aihe ja vaiettu totuus ja koko keskustelu varmaan poistetaan kohta, mutta halusin silti kirjoittaa tämän. Ehkä joku inspiroituu hakemaan lisää tietoa luotettavista lähteistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on hirmuisen ruma alapää ja olen luultavasti aika väljä. Sisemmän häpyhuulet isot ja rumat ja joku ylimääräinen ihonpalakin tuolla on. Väljyys ahdistaa. Asiaa mietin päivittäin ja itsetuntoa syö vaikka kukaan ei päällepäin näe mitään. Harmittaa.
Älä välitä. Jokaisella naisvaltaisella valtaosa naisista on väljiä ja siksihän keskustelun tasokin on aina mitä on. Useimmilla väljyys purkautuu äärimmäisenä miesvihana.
Ahaa! Samalla logiikalla tämä varmaan selittää myös naisvihan. Naisvihaajilla on pienet ppppelit ja he vihaavat siksi naisia koska tietävät, etteivät pysty tyydyttämään naisia. Nyt selvsi tämäkin asia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No oikeastaan en häpeä tätä yhtään, mutta en myöskään koe tarvetta huudella missään koska en usko että moni ymmärtää tai edes tietää mistä puhutaan. Otetaan miehen kanssa aina joskus LSD:tä ja harrastetaan koko yö seksiä. Se on parasta ikinä, enkä koe satunnaisesti tehtynä tämän pilanneen elämääni ollenkaan - päinvastoin. Saan työt ja opiskelut hoidettua, elämänhallinta kaikin puolin hyvä. Koen joka kerta lähentyväni miehen kanssa henkisesti aivan valtavasti enkä keksi syytä lopettaakaan. Kärsin menneisyydessä vakavasta masennuksesta mutta en tämän löydettyä ole kärsinyt mielenterveysongelmista oikeastaan ollenkaan.
Masennus 1. red flag + LSD 2. super red flag. Ei kannata leikkiä omalla mielenterveydellä, vaikka huumeapolonist...apologistit ja mediaseksikkäät tutkijat ja journalistit mitä väittäisivät.
Se, että tunnet vointisi parantuneen, ei välttämättä kerro mistään. Psykedeeleillä on arvaamaton luonne ja ne muuttavat monesti ihmistä hyvin salakavalasti kaikenlaisia höpöhöpöaatteita ja mielikuvitusmaailmoja kohti. Voi näyttää ulkoapäin normaalilta ja jalat voivat olla vielä maassa, mutta kuinka kauan on eri kysymys.
Tietäisitpä kuinka monia kannabis- ja psykedeelipsykooseja nykyään hoidetaan suljettujen ovien sisällä, ne aineet eivät ole todellakaan vaarattomia. Ja kuinka monia hienovaraisemmin sekaisin olevia ihmisiä liikkuu katukuvassa... Luvut ovat suuria. Älä missään nimessä usko kaikkea, mitä säväreitä hakevat elämäänsä kyllästyneet hipsterit ja ituhipit julistavat!
Hetkinen, hetkinen...
"Masennus 1. red flag + LSD 2. super red flag. Ei kannata leikkiä omalla mielenterveydellä, vaikka huumeapolonist...apologistit ja mediaseksikkäät tutkijat ja journalistit mitä väittäisivät."
LSD:tä on nimenomaan käytetty masennuksen hoidossa jo 60-luvulla ja saatu paljon positiivisia tuloksia, huom. oikein käytettynä. Suosittelen tutustumaan aineen historiaan, siihen miksi siitä tehtiin laitonta ja miksi monessa paikassa ollaan jälleen tänäpäivänä tutkimassa hapon potentiaalia. Näitä tutkimuksia ja juttuja tehdään, koska LSD:ssa piilee apu moniin mielenterveysongelmiin ja riippuvuuksiin. Jos väität muuta, sinun täytyisi pystyä edes jotenkin perustelemaan tuo väite miksi LSD:n käyttö olisi automaattisesti omalla mielenterveydellä leikkimistä. Silloin kun et tiedä varmaksi mitä vedät ja mistä aine on tullut, on riski tottakai olemassa. Mutta puhun nyt puhtaasta haposta, käytettynä vastuullisesti ja pohjatyö (=itsensä sivistäminen ja tiedon hankkiminen) tehtynä.
"Se, että tunnet vointisi parantuneen, ei välttämättä kerro mistään. Psykedeeleillä on arvaamaton luonne ja ne muuttavat monesti ihmistä hyvin salakavalasti kaikenlaisia höpöhöpöaatteita ja mielikuvitusmaailmoja kohti. Voi näyttää ulkoapäin normaalilta ja jalat voivat olla vielä maassa, mutta kuinka kauan on eri kysymys."
Mitä ovat nämä salakavalat höpöhöpöaatteet? Onko sinulla itselläsi ollenkaan kokemusta tai luotettavaa tietoa aiheesta? Voin kertoa oman tarinani: olin masentunut vuosina 2008-2015 vaihtelevasti, välillä oli max vuoden kausi kun olin terve ja välillä muutaman vuoden vakavasti masentunut. Ramppasin terapioissa ja söin lääkkeitä, kokeilin kaikki keinot. Kunnes löysin artikkeleita LSD:stä masennuksen hoidossa ja pitkän pohdinnan jälkeen kokeilin. Luulen, että kolmessa vuodessa tämä "sekoaminen" olisi jo tapahtunut tai ainakin havaittavissa olisi edes jotakin negatiivista muutosta, mutta ei - olen ensimmäistä kertaa vuosiin täysin vapaa ahdistuksesta, en syö mitään lääkkeitä enkä yksinkertaisesti ole enää masentunut. LSD on todennäköisesti aktivoinut aivoissani uusia yhteyksiä/laajentanut ajattelumalleja, sillä koen olevani enemmän avoin ja "auki". Menestyn paremmin opiskeluissa, olen luovempi ja iloisempi jne. Uskon kyllä haitat heti kun joku ne minulle näyttää tai argumentoi asiallisesti.
"Tietäisitpä kuinka monia kannabis- ja psykedeelipsykooseja nykyään hoidetaan suljettujen ovien sisällä, ne aineet eivät ole todellakaan vaarattomia. Ja kuinka monia hienovaraisemmin sekaisin olevia ihmisiä liikkuu katukuvassa... Luvut ovat suuria. Älä missään nimessä usko kaikkea, mitä säväreitä hakevat elämäänsä kyllästyneet hipsterit ja ituhipit julistavat!"
No, kuinka monia? Kävin pari vuotta sitten psykoterapiassa, ja terapeuttini kertoi ennen työskennelleensä 20 vuotta päihdetyössä. Hän on siis ollut 20 vuotta tekemisissä huumeongelmaisten kanssa, ja nähnyt nimenomaan sen ikävän puolen ja päihteiden haitat. Kysyin sitten tietysti, minkä verran hoidossa törmäsi psykedeeljä käyttäviin potilaisiin. Ei kuulemma ollut törmännytkään koko LSD:hen. MUTTA HUOM! Tottakai sitäkin päihdepiireissä _väärinkäytetään_ ja moni jolla on päihdeongelma, on varmasti käyttänyt/kokeillut _myös_ LSD:tä. Mutta se ei silti tarkoita että LSD yksinään olisi yksiselitteisesti haitallinen tai ongelmallinen päihde, vaan tottakai mitä tahansa lääkettä voidaan käyttää oikein tai päihdekäytössä väärin.
Tiedän että tämä on täällä kielletty aihe ja vaiettu totuus ja koko keskustelu varmaan poistetaan kohta, mutta halusin silti kirjoittaa tämän. Ehkä joku inspiroituu hakemaan lisää tietoa luotettavista lähteistä.
Mitää en oo vetäny...
272 vielä jatkaa... Jos psykoosit johtuisivat psykedeelien ja kannabiksen käytöstä, ne varmaan lisääntyisivät sitä mukaa kun aineitakin käytetään enemmän, eikö niin? Se on jännä juttu, että esim. Suomessa psykoosipotilaiden määrä ei ole kuitenkaan noussut vaikka kannabiksen käyttö on 30 vuodessa noussut ja kokoajan suositumpaa. Tässä tuleekin se pointti: jos sinulla on valmiiksi piilevänä joku mielenterveydellinen sairaus, LSD/sienet/kannabis/mikä tahansa päihde voi LAUKAISTA sen. Mutta ei happo, eikä kannabis itsessään KEHITÄ mitään psykooseja tai tee sinusta skitsofreenikkoa. Jos pamahdat pilvestä psykoosiin ja sinulla todetaan skitsofrenia, oli sinulla siihen taipumusta jo aiemmin. Tämän takia KAIKKIEN ei missään nimessä kannata käyttää, mutta se ei tarkoita, että olisi hyvä idea että joidenkin ihmisten sairauksien tai taipumusten takia KUKAAN ei saisi käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valehtelin entisen ystäväni asioista pitkin kyliä...teen sitä edelleen...sain hänelle narkkarin maineen huutelemalla kuinka hän käyttää vaikka näin ei ole. Muutti muualle asumaan kun ei jaksanut enään sitä paskaa mitä sai niskaansa...olin vain kateellinen hänelle..ei ole ainut jonka asioista olen valehdellut pokkana muille...
Kaiken lisäksi kun hän kertoi totuuden kuinka jauhan paskaa parista muusta joille esitin kaveria mutta sain vakuutettua että hän on se joka paskaa jauhaa. Olen perheelleni myös valehdellut hänestä asioita ylä asteelta asti. En häpeä enkä aio myöntää koskaan tätä. Sain savustettua hänet tästä kaupungista valheillani. Kai kateus tai jotain kun en ole laiha kuin hän...väitin paskaa hänen lapsestaan myös ja soittelin valheellisia lasuja tahallani..
Onko nimesi Katja?
Minkä hiton takia pitää arvuutella nimiä? Katja nimisiä ihmisiä on muuallakin kuin sinun tuttavapiirissäsi.
Toki Katjoja on tuhansia, mutta minäkin olen tuntenut yhden juuri tuollaisen sennimisen - hän oli paskanpuhuja ja ilmeisesti patologinen valehtelija, joka pilasi aika monen ihmisen maineen ja monia kaverisuhteita olessamme teinejä. Tuo alkuperäinen viesti olisi voinut olla hyvinkin hänen kirjoittamansa! Olisi kiva tietää, miten silläkin "reppanalla" menee nykyään.
Minäkin tunsin erään Katjan, joka oli kova valehtelemaan ja kiusaamaan. Hän pakotti minut tekemään kaikenlaista hakkaamisen uhalla. Ja hakkasikin jos en tehnyt mitä hän halusi. Minulla ei ollut ketään, kenelle olisin uskaltanut kertoa, mitä kaikkea hän pakotti minut tekemään. Kaikki tuo jätti minuun syvän haavan, jota on ollut vaikea paikata.
Hän myös rääkkäsi eläimiä. Olenkin jälkeenpäin miettinyt, että voisiko hän olla naispuolinen psykopaatti. Hän nimittäin käyttäytyi juuri sillä tavalla, kuin mitä olen lukenut psykopaattien lapsuudesta. Hän valehteli, varasti, kiusasi ja suorastaan kidutti sekä toisia lapsia että eläimiä. Hän oli lähes aina johtaja kaikissa leikeissä ja pojatkin tottelevat häntä. Kaikki me toiset lapset pelkäsivät häntä. Empatiakyky puuttui häneltä täysin. En tiedä mitä hänelle nykyään kuuluu, enkä ehkä haluakaan tietää. Parempi pysyä kaukana hänestä. Toivottavasti on muuttunut toisten ihmisten vuoksi. Jos hän on tosiaan psykopaatti, niin voi olla vielä vaarallisempi nyt aikuisena.
Mulla on ollut kohta kaksi vuotta suhde mieheni pomoon. Tapailemme kun mies on lähetetty ulkomaankomennuksille.
Kirjoitan ripuli- ja kakka-aiheisia viestejä eräälle palstalle. Olen harrastanut sitä jo vuosia ja nautin siitä että varsinkin palstan terveydenhoitoalan ammattilaiset tai sellaisena esiintyvät määrittelevät minut täysin sairaaksi. Lisäksi juopot ryhtyvät heti vuoden perheeniseiksi Tämä huvittaa minua hirveästi enkä ole aikeissa lopettaa😂
Kun olin kuusitoista, pyörin jossain yleisessä chatissa, jossa voi myös laittaa yksityisviestiä. Kyseessä oli vielä markka-aika ja nuo chatroomit ihan uusi juttu. Eräs mies lähetti viestin että jos maksaa 1000 markkaa, annatko hänelle. Typerää menin suostumaan, koska minulla oli hirveä rahapula ja tyyppi väitti olevansa parikymppinen. Olin ollut vain kahden pojan kanssa ennen tuota.
No sovimme tapaamisen eräällä huolto-asemalle ja sinne tuli urheiluautolla joku. Ulos autosta astui selkeästi vanhempi rumahko mies, joku noin kolmekymppinen, ja pahoitteli narraamistaan. Hän kysyi että onko asia silti ok. En oikein enää kehdannut kieltäytyä, joten lähdin hänen mukaansa. Minun onnekseni olin liian pienikokoinen, joten hän lopulta tyytyi pelkkään käsiavustukseen ja sain rahan kuitenkin. Hän ajoi minut kaupungille, koska en kehdannut mennä suoraan kotiin. Menin vaatekauppaan ja ostin vaatteita. En kyllä oikein tiennyt miten selitän äidilleni, joten piilotin ne reppuuni ja menin kotona suoraan huoneeseeni ja laitoin ne kaappiin toisten vaatteiden taakse. Jälkeenpäin tunsin itseni todella typerästi ja arvottomaksi. Vaikka tuosta on kauan aikaa, tunnen asiasta edelleen syvää häpeää. En tehnyt sitä enää toiste vaikka sain isomman tarjouksen toiselta tyypiltään pari vuotta jälkeenpäin. Ensin 10 000 mk ja kun en suostunut, tarjosi 20 000 mutta en enää halunnut luopua niistä itsekunnioituksen rippeitä mitä vielä oli jäljellä. En ole monelle kertonut, mutta nykyinen aviomieheni tietää ja on sanonut, etten silloin ollut kypsä ajattelemaan jälkiseurauksia ja että mies oli aikuinen, minä olin lapsi vielä, eli miehen ei olisi pitänyt vokotella teinityttöjä sellaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Työpaikalle saapuessa on pakko viivahtää hetki invavessassa (synti nro 1: en ole inva) tasaamassa hengitystä ennen kuin näytän "sosiaalista naamaa" kahvihuoneessa. Ahdistus-turhauma - kasauma salpaa hengen joka aamu, mutta tähänkin olen valitettavasti tottunut.
Kun ensimmäinen näkemäni ikipirteä kollega on huomenella tervehditty ja sen silmä välttää, irvistelen selän takana ja jupisen mielessäni "erittäin paskamaisen päivän toivotukset vaan sullekin". Raskainta on näytellä hyväntahtoista, höpölöpöhöpinöistä ja sekundadraamoista kiinnostunutta, työhönsä intohimoisella antaumuksella suhtautuvaa pätijää. Mitä hittoa minä täällä teen ja miksi??
(No sen paskakorvauksen, jota palkaksi kehtaavat kutsua, mitäs luulitte.)
Oletko sinä se ihmisvihaaja nainen, joka suunnitteleej.o.uk.kkomu.rhaa?
Jagex kirjoitti:
Kirjoitan ripuli- ja kakka-aiheisia viestejä eräälle palstalle. Olen harrastanut sitä jo vuosia ja nautin siitä että varsinkin palstan terveydenhoitoalan ammattilaiset tai sellaisena esiintyvät määrittelevät minut täysin sairaaksi. Lisäksi juopot ryhtyvät heti vuoden perheeniseiksi Tämä huvittaa minua hirveästi enkä ole aikeissa lopettaa😂
oletko sinä se trollaaja joka käyttää nimitystä Kakkapylly gootti?
Olen tehnyt abortin. Kukaan läheisistäni ei tiedä tästä.
Seksielämäni on ollut aktiivisena 14 vuotiaasta alkaen enkä ole koskaan käyttänyt kondomia. Haluan seksini likaisena ja mitä "kielletympi" seksikumppani, sitä kutkuttavampaa on ajatus seksistä on. En koe tästä häpeää, vaikka pitäisi. Kerron joistain jutuistani kavereilleni ja joskus hekottelemme miehille yhdessä. Seksikumppaneita minulla on lähes sata. Olen ollut salasuhteissa kavereideni eksien/ihastusten, naapurini miehen ja teini ikäisen pojan, fwb kumppanien kavereiden kanssa, pannut veljeksiä samaan aikaan ja ottanut suihin kaverin känniseltä säädöltä kaverin ollessa tiskillä jonottamassa, olen pannut poikaystävän naapuria poikaystävän ollessa sammuneena vieressämme. Minulla on ollut pari kertaa muutama tauti ja kerran tarttui panon raskaana olevalle tyttöystävälle klamydia. Oops. Saan suurta nautintoa siitä että "voitan" panoni naisen enkä jaksa hävetä sitä. Tällä hetkellä olen salasuhteessa mieheen joka on käänyt pettämisestä kiinni avokilleen aikaisemminkin. Ovat kuulemma käyneet pariterapiassa ja mies luvannut olla pettämättä ja rehellisesti sanottua minua vaan naurattaa heidän kuvio. Muijja soittelee joskus miehelleen ja mies pokkana selittää olevansa milloin missäkin ja minä koitan pidätellä nauruani. Aion joskus kertoa suhteestamme hänelle mutta teen sen niin, että olen itse näkemässä hänen ilmeensä.
En häpeä mitään sillä toimiini on aina ollut joku syy jonka itse hyväksyn. Koen ihmiset vihollisiksi. Se on salaisuuteni.