Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljasta häpeällinen salaisuutesi

Vierailija
11.03.2018 |

Tai mikä salaisuus tahansa.

Aloitan: Kadun syvästi lasten hankkimista. Tein lapset nuorina, kun en vielä lainkaan tuntenut itseäni tai tiennyt mistä nautin ja millaisen elämän haluan. Vanhemmuus ei sovi minulle. Kukaan ei varmaan uskoisi minua jos kertoisin tämän jollekin. Edes mieheni ei tiedä. Miehen, ystävien ja sukulaisten mielestä olen loistava äiti.

Kommentit (538)

Vierailija
221/538 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin alistua seksuaalisesti naiselle, ja minulla on erilaisia fantasioita siihen liittyen.

Niinno, tässähän ei pitäisi olla mitään häpeilemistä.

Salaisuus kuitenkin. Tajusin jossain vaiheessa että nainen joka tykkää dominoida on kuin neula heinäsuovassa. Oikeastaan kaikki tykkää enemmänkin alistua, elleivät sitten halua suoranaista alistamista.

Löysin ihanan naisen jolle riittää kiva perusseksi ilman että minun täytyy alistaa tai kovin selkeästi toimia viejänä.

Kun vaimoni on työmatkoilla, kuuntelen fendom-hypnoäänitteitä ja katselen videoita.

Suhteemme on hyvä, vaikka joskus toivonkin että voisimme kokeilla asioita, mutta vaimoni on tehnyt selväksi ettei halua dommata.

Vierailija
222/538 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan yli kaiken naisia vihaavia miehiä, mutta vihaani helpottaa fantasiat näiden tyhmien miesten tappamisesta ja kiduttamisesta. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/538 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen jälkeen, kun tyttöystäväni jätti minut jostain syystä, olen alkanut panemaan juuri 18 vuotiaita täyttäneitä tyttöjä, nämä tytöt isken yleensä tinderistä tai baarista tekaistuilla tarinoilla. Saan suurta nautintoa, kun saan loukata näitä naisia, ja leikkiä heidän tunteilla. Tämä kaikki johtuu varmaan katkeruudesta entistä tyttöystävääni kohtaan. Sen lisäksi hakkaan usein päätä seinään, ja itken itseni uneen. Kukaan ei tiedä näistä asioista.

Kuulostaa itsetuhoisuudelta. Terapia voisi auttaa. On totta että olet uhri, mutta nykyinen kostosi ei ole edes kosto. Hakisitko apua, kuulostat todella masentuneelta. Voimia.

Vierailija
224/538 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

secretsub kirjoitti:

Tykkäisin alistua seksuaalisesti naiselle, ja minulla on erilaisia fantasioita siihen liittyen.

Niinno, tässähän ei pitäisi olla mitään häpeilemistä.

Salaisuus kuitenkin. Tajusin jossain vaiheessa että nainen joka tykkää dominoida on kuin neula heinäsuovassa. Oikeastaan kaikki tykkää enemmänkin alistua, elleivät sitten halua suoranaista alistamista.

Löysin ihanan naisen jolle riittää kiva perusseksi ilman että minun täytyy alistaa tai kovin selkeästi toimia viejänä.

Kun vaimoni on työmatkoilla, kuuntelen fendom-hypnoäänitteitä ja katselen videoita.

Suhteemme on hyvä, vaikka joskus toivonkin että voisimme kokeilla asioita, mutta vaimoni on tehnyt selväksi ettei halua dommata.

Siis tuohan on superyleinen tilanne. Jostain luin että miehistä jopa 1/5 tykkäisi alistua naiselle...naisissa dommailijoita taisi olla vain 1%.

Maksullisethan aina kertovat että suurin osa asiakkaista on ukkomiehiä ja usein miten haluavat dominapalveluja kun eivät sitä kotona saa.

Mun mies kyllä saa. En juuri kiihotu seksuaalisesti dominatrixina olemisesta, mutta pidän siitä kun mies nauttii :D

Vierailija
225/538 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitustyylistä huomaa, että joku 11-vuotias jonne on ollut useamman viestin takana. :D

Vierailija
226/538 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen rikollinen. En ole vaan koskaan jäänyt kiinni, koska olen niin ovela paskiainen.

Oon tehnyt kamalia asioita, mutta en osaa edes hävetä. Ihmisvihani on vain niin järjettömän suurta, että kehoni valtaa mielihyvä, kun leikittelen ajatuksella joukkomurhasta.

Ehkä vielä joku päivä tilaan aseen pimeästä verkosta ja annan palaa. Ehkä.

Naiset nauraa sulle , jos yrität jutella niille.

Vanhempasi pettyivät sinuun, armeijaan ei oteta hintelää hintin näköistä tyyppiä.

Facebook ystäväsi ovat joko sambiasta, ugandasta tai sukulaisiasi.

Sinulla on 2000 facebook ystävää

Ihan vaan ohis, mutta tuota, miksi pelkäät ihmisiä vihaavaa ihmistä noinkin paljon? Koska syvää pelkoahan sinä tuolla huvittavalla uhittelullasi juuri osoitat. Tämä onkin muuten aika yleinen reaktio misantropiaa kohtaan, ns. normiet sekoavat heti ja rupeavat heittelemään näitä geneerisiä pilkkalauluja/uhkauksia. Se aina vähän huvittaa, sillä luulet(teko) tosiaan, että saatte vaikutettua aitoon misantrooppiin noin alkeellisilla pelottelu- ja häpäisytaktiikoilla? Voin vakuuttaa, että ette. Aito misantrooppi on joutunut näkemään aika paljon ennen kehittymistään ihmisvihaajaksi, joten hän kyllä tietää kaikki temput eikä vavahda enää mistään. 

Toinen mielenkiintoinen kysymys onkin _miksi_ misantropia herättää taviksissa niin suurta angstia ja vihaa. Annas kun kerron. Misantrooppi edustaa normielle kaikkia niitä henkilöitä, joita hän on itse elämänkaarensa aikana loukannut, pettänyt, kadehtinut, vihannut, hyväksikäyttänyt ja kiusannut, eli käytännössä kaikkia hänen omia syntisiä ja vihamielisiä tekojaan. Koska normiet elävät väistämättä valheessa ja pumpulissa, he yrittävät myös vakuuttaa itselleen olevansa tavallisia hyviä tyyppejä, joista kaikki pitåvät ja jotka eivät tee hui-kauhistus-sentään koskaan mitään kyseenalaisia tekoja muita kohtaan.

Näistä kyseenalaisista teoista muistuttaminen misantropian muodossa stimuloikin taviksen alitajunnasta esille niitä vähemmän mairittelevia muistoja hänen omista tekosistaan, jolloin ainoa keino taistella näitä syntyneitä uhkaavia mielikuvia vastaan on epätoivoinen, raivokas hyökkäys misantrooppia, ts. viestintuojaa, kohtaan. 

Katsos, me misantroopit tiedämme jo kaiken teidän apinoiden sielunelämästä, joten ette voi meille enää mitään, koskaan.

So deal with it, or die tryin'.

:-)

T: Eri

Vierailija
227/538 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn av-palstalla.

Vierailija
228/538 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tappanut kissanpennun.

Vierailija
229/538 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harrastanut anaaliseksiä kahden naisen kanssa. Lisäksi sormeni on käynyt kolmannen naisen anuksessa.

Vierailija
230/538 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se klassinen: punnitsen heviostokset niin, että vain kevyesti pitelen pussia vaa'an päällä.

Tai täppään kotimaisten tomaattien hinnan halvimman "epsanjalaisen" mukaan.

Tiedostan varastavani, mutta joskus muutama sentti erottaa köyhyyden ja keripukin (vitamiinilisiin ei mitään varaa).

Anteeksi.

Entä tiedostatko sitä, että kotimaisissa tomaateissa ei ole yhtään enempää vitamiineja kuin espanjalaisissa? Huono tekosyy siis varastamiselle.

Ei muuten, mutta erityisesti talviaikaan kotimaiset ovat köyhempiä ravintoarvoltaan mm. auringon vähyyden ja maaperän vuoksi (siis ei tavallinen maa, vaan kasvihuone). Tämän lisäksi monesti vielä kypsyvät matkalla kauppaan ja kaupassa. Kesällä taas päinvastoin ainakin ns. suomalaisilla vihanneksilla, kun voivat kasvaa tavallisessa maaperässä ja auringon valoa ylllin kyllin.

Ja espanjalaiset tomaatitko poimitaan auringon hellästi täysin kypsyttäminä ja lennätetään saman tien ykkösluokassa Suomeen?

Vierailija
231/538 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on paha mielisairaus ja käyn töissä kertomatta kenellekään. Kuuluisin eläkkeelle. Hauskaa etten ole läheskään oudoin työporukasta.

Vierailija
232/538 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Misantropiaa ei olekaan, sillä ihminen on kaikista itsekeskeisin laji eikä varsinaisesti voi vihata itseään. Misantropia on narsismia, psykopatiaa, sadismia, pahoinvointia ja defenssinä hyökkääjään samaistumista.

Vierailija
233/538 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monessa kommentissa paljastetaan asia, tapa tai tapahtuma, joka on ehkä nolo, muttei häpeällinen.

Häpeään liittyy tietoisuus väärin toimimisesta, ja ennen vanhaan siitä olisi kenties käytetty nimeä "synnintunto".

Jos omatunto osaa kolkuttaa oikeissa kohdin, voi meistä kukin onnitella itseään, ettei ole sentään ihan kieroonkasvanut/kasvatettu.

Harmaalla alueella liikutaan joka tapauksessa; osa meistä osaa syyllistyä kärsimyksekseen mitättömistä tai olemattomista asioista - tai jopa jonkun lähimmäisen puolesta. Raskasta :(

Vierailija
234/538 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fanitan ABREUta.

Vierailija
235/538 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiannoin nimettömällä tekstiviestillä häntäheikki-aviomiehen silloiselle vaimolleen.

Oma lehmä ns. ojassa: olin retkahtanut tyyppiin itse ja suurin piirtein kosintaa odottelin, mutta sain todeta, että piiritti toista muijaa. Kosto on suloinen. Ehkä olisivat muutenkin eronneet, en tiedä... enkä kadu!

Vierailija
236/538 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se klassinen: punnitsen heviostokset niin, että vain kevyesti pitelen pussia vaa'an päällä.

Tai täppään kotimaisten tomaattien hinnan halvimman "epsanjalaisen" mukaan.

Tiedostan varastavani, mutta joskus muutama sentti erottaa köyhyyden ja keripukin (vitamiinilisiin ei mitään varaa).

Anteeksi.

Entä tiedostatko sitä, että kotimaisissa tomaateissa ei ole yhtään enempää vitamiineja kuin espanjalaisissa? Huono tekosyy siis varastamiselle.

Ei muuten, mutta erityisesti talviaikaan kotimaiset ovat köyhempiä ravintoarvoltaan mm. auringon vähyyden ja maaperän vuoksi (siis ei tavallinen maa, vaan kasvihuone). Tämän lisäksi monesti vielä kypsyvät matkalla kauppaan ja kaupassa. Kesällä taas päinvastoin ainakin ns. suomalaisilla vihanneksilla, kun voivat kasvaa tavallisessa maaperässä ja auringon valoa ylllin kyllin.

Ja espanjalaiset tomaatitko poimitaan auringon hellästi täysin kypsyttäminä ja lennätetään saman tien ykkösluokassa Suomeen?

Kypsyys vaikuttaa vain aromiin, ei vitamiineihin. En nyt viitsi etsiä sitä tutkimusta, etsikää itse.

Vierailija
237/538 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin kerran kaupan parkkipaikalta vitosen setelin.

En vienyt infoon tai kassalle, vaan ostin pari sipsipussia.

Häpeä mitätöi lopulta rouskuttelun nautinnon :(

Pitäkää ihmiset rahoistanne parempi huoli, jookos..

Vierailija
238/538 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni luulee olevansa ensimmäinen seksipartnerini. Oikeasti minulla oli kymmeniä yhdenyönjuttuja ja pari seksisuhdetta ennen häntä. Miehen kanssa olemme olleet nyt 10v yhdessä.

Mitä häpeällistä tuossa nyt on? Paitsi valehtelu tietenkin. Miksi valehtelit?

Ei sellainen epätotuus ole pahaksi, joka ei ketään vahingoita. Epäystävällistä olisi kertoa miehelle, että hän on vasta numero xx. Mies on tyytyväinen - kaikki hyvin.

Vierailija
239/538 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättehän ne punaisella hintalapulla varustetut "hetkeä ennen parasta-ennen - hetkeä" - polkumyydyt elintarvikkeet?

Minua säälittää, jos joku jättää viimeisiään vetelevän tuotteen hyllyyn itkemään, ja syyllistää ajatus pätevän ruuan roskiin joutumisesta. Niinpä noukin nämä hylkiöt omaan ostoskoriin poikkeuksetta.

Vähintään saman verran syyllistää ja hävettää se, että verraten hyvätuloisena vien ehkä vähempiosaisen kuluttajan suusta edullisen eineksen. Ei oo helppoo ihmisenä olo!

Vierailija
240/538 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valehtelin entisen ystäväni asioista pitkin kyliä...teen sitä edelleen...sain hänelle narkkarin maineen huutelemalla kuinka hän käyttää vaikka näin ei ole. Muutti muualle asumaan kun ei jaksanut enään sitä paskaa mitä sai niskaansa...olin vain kateellinen hänelle..ei ole ainut jonka asioista olen valehdellut pokkana muille...

Kaiken lisäksi kun hän kertoi totuuden kuinka jauhan paskaa parista muusta joille esitin kaveria mutta sain vakuutettua että hän on se joka paskaa jauhaa. Olen perheelleni myös valehdellut hänestä asioita ylä asteelta asti. En häpeä enkä aio myöntää koskaan tätä. Sain savustettua hänet tästä kaupungista valheillani. Kai kateus tai jotain kun en ole laiha kuin hän...väitin paskaa hänen lapsestaan myös ja soittelin valheellisia lasuja tahallani..

Taidat olla kusipäitä, joita asuu täällä päin!! Paskaa puhutaan selän takana ihmisistä korvat täyteen ja muut tietävät sinun asiasi ennen kuin itse. Olet ihmissaasta! Häpeä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi