Paljasta häpeällinen salaisuutesi
Tai mikä salaisuus tahansa.
Aloitan: Kadun syvästi lasten hankkimista. Tein lapset nuorina, kun en vielä lainkaan tuntenut itseäni tai tiennyt mistä nautin ja millaisen elämän haluan. Vanhemmuus ei sovi minulle. Kukaan ei varmaan uskoisi minua jos kertoisin tämän jollekin. Edes mieheni ei tiedä. Miehen, ystävien ja sukulaisten mielestä olen loistava äiti.
Kommentit (538)
No oikeastaan en häpeä tätä yhtään, mutta en myöskään koe tarvetta huudella missään koska en usko että moni ymmärtää tai edes tietää mistä puhutaan. Otetaan miehen kanssa aina joskus LSD:tä ja harrastetaan koko yö seksiä. Se on parasta ikinä, enkä koe satunnaisesti tehtynä tämän pilanneen elämääni ollenkaan - päinvastoin. Saan työt ja opiskelut hoidettua, elämänhallinta kaikin puolin hyvä. Koen joka kerta lähentyväni miehen kanssa henkisesti aivan valtavasti enkä keksi syytä lopettaakaan. Kärsin menneisyydessä vakavasta masennuksesta mutta en tämän löydettyä ole kärsinyt mielenterveysongelmista oikeastaan ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Misantropiaa ei olekaan, sillä ihminen on kaikista itsekeskeisin laji eikä varsinaisesti voi vihata itseään. Misantropia on narsismia, psykopatiaa, sadismia, pahoinvointia ja defenssinä hyökkääjään samaistumista.
Kerro vain lisää itsestäsi. :-) Projisoi vielä vähän enemmän, hophop. Todista mallini todeksi, ja laita alapeukku! Narsismilla, psykopatialla ja sadismilla, noilla yhteiskuntamme alimmaksi pohjasakaksi mielletyillä persoonallisuushäiriöillä pelottelu ei tehoa aitoon, kypsään ja riittävästi maailmaa nähneeseen misantrooppiin.
Kun pohjimmiltaanhan kyse on nyt laumakäyttäytymisestä ja siitä, että yrität sen nojalla häpäistä minua kollektiivisilla tabuilla, jotta saisit minut tuntemaan itseni mahdollisimman huonoksi ja arvottomaksi ja samalla kuitenkin toisten hyväksyntää kipeästi kaipaavaksi luuseriksi. Vanha vitsi hei.
Olen hyvin pahoillani, mutta nuo muihin ihmisapinoihin varmaan ihan kohtuullisen makeasti kolahtavat mikroaggressiot eivät valitettavasti tuota toivottua tulosta kaltaisissani, sillä emme tunne (enää) minkäänlaista sosiaalista ryhmäpainetta, jota voisit käyttää hyväksesi. So die tryin', vaikka... o/
Vierailija kirjoitti:
Minulla on hirmuisen ruma alapää ja olen luultavasti aika väljä. Sisemmän häpyhuulet isot ja rumat ja joku ylimääräinen ihonpalakin tuolla on. Väljyys ahdistaa. Asiaa mietin päivittäin ja itsetuntoa syö vaikka kukaan ei päällepäin näe mitään. Harmittaa.
Älä välitä. Jokaisella naisvaltaisella keskusteluareenalla valtaosa naisista on väljiä ja siksihän keskustelun tasokin on aina mitä on. Useimmilla väljyys purkautuu äärimmäisenä miesvihana.
Vierailija kirjoitti:
No oikeastaan en häpeä tätä yhtään, mutta en myöskään koe tarvetta huudella missään koska en usko että moni ymmärtää tai edes tietää mistä puhutaan. Otetaan miehen kanssa aina joskus LSD:tä ja harrastetaan koko yö seksiä. Se on parasta ikinä, enkä koe satunnaisesti tehtynä tämän pilanneen elämääni ollenkaan - päinvastoin. Saan työt ja opiskelut hoidettua, elämänhallinta kaikin puolin hyvä. Koen joka kerta lähentyväni miehen kanssa henkisesti aivan valtavasti enkä keksi syytä lopettaakaan. Kärsin menneisyydessä vakavasta masennuksesta mutta en tämän löydettyä ole kärsinyt mielenterveysongelmista oikeastaan ollenkaan.
Masennus 1. red flag + LSD 2. super red flag. Ei kannata leikkiä omalla mielenterveydellä, vaikka huumeapolonist...apologistit ja mediaseksikkäät tutkijat ja journalistit mitä väittäisivät.
Se, että tunnet vointisi parantuneen, ei välttämättä kerro mistään. Psykedeeleillä on arvaamaton luonne ja ne muuttavat monesti ihmistä hyvin salakavalasti kaikenlaisia höpöhöpöaatteita ja mielikuvitusmaailmoja kohti. Voi näyttää ulkoapäin normaalilta ja jalat voivat olla vielä maassa, mutta kuinka kauan on eri kysymys.
Tietäisitpä kuinka monia kannabis- ja psykedeelipsykooseja nykyään hoidetaan suljettujen ovien sisällä, ne aineet eivät ole todellakaan vaarattomia. Ja kuinka monia hienovaraisemmin sekaisin olevia ihmisiä liikkuu katukuvassa... Luvut ovat suuria. Älä missään nimessä usko kaikkea, mitä säväreitä hakevat elämäänsä kyllästyneet hipsterit ja ituhipit julistavat!
Vierailija kirjoitti:
Poltan salaa tupakkaa. Mies tekee kotoa töitä, ja kun hän lähtee viemään lapset kouluun, luikin tupakalle. Itse olen sairaseläkkeellä. Olen julkisesti tupakointia vastaan, ja kuolisin häpeästä jos joku saisi tietää.
Onko tosi että tupakoiva ei itse haista tupakan hajua? Jokainen ei-tupakoiva haistaa heti ihmisestä röökin. No älä sure, pikkusyntihän toi 😊
Äitini, joka poltti, ei uskonut kun väitin että verhoja myöten kaikki kotona haisee tupakalle. Tupakoivan hajuaisti taitaa oikeesti huonontua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on hirmuisen ruma alapää ja olen luultavasti aika väljä. Sisemmän häpyhuulet isot ja rumat ja joku ylimääräinen ihonpalakin tuolla on. Väljyys ahdistaa. Asiaa mietin päivittäin ja itsetuntoa syö vaikka kukaan ei päällepäin näe mitään. Harmittaa.
Älä välitä. Jokaisella naisvaltaisella keskusteluareenalla valtaosa naisista on väljiä ja siksihän keskustelun tasokin on aina mitä on. Useimmilla väljyys purkautuu äärimmäisenä miesvihana.
Miten selität sen, että nuorempana kun olin hlvetin tiukka vihasin miehiä ja panin ainoastaan naisten kanssa, mutta nyt kun olen vanha rupsahtanut ja löystynyt kanttura olenkin onnellisesti miehen kanssa naimisissa ja harrastamme kiihkeää seksiä edelleenkin 2 krt vrk:ssa?
Vierailija kirjoitti:
Älä missään nimessä usko kaikkea, mitä säväreitä hakevat elämäänsä kyllästyneet hipsterit ja ituhipit julistavat!
Tai alapeukuttajat. :)
Olen aika pian nelikymppinen sinkkumies jolla on työ, harrastukset, ym normaalit asiat kunnossa.
Jotkut ovat jopa kateellisia sosiaalisista piireistäni ja tuntemistani "missitasoisista" naisista. Ihmiset olettavat etten vain halua vakiintua kenenkään kanssa, koska elämässäni on niin paljon kivaa tekemistä.
Oikeasti olen seksuaalisesti kokematon. En usko että naiselle olisi iloa tämän ikäisestä miehestä joka ei osaa, enkä halua tuottaa pettymystä. Siksi olen torjunut lähestyjät, enkä toisaalta halua käydä maksullisella "opettelemassa".
Ymmärrän olevani etuoikeutettu verrattuna useimpiin kokemattomiin miehiin, mutta toisaalta liian suosittu seura vaikeuttaa tilannetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Masennus 1. red flag + LSD 2. super red flag. Ei kannata leikkiä omalla mielenterveydellä, vaikka huumeapolonist...apologistit ja mediaseksikkäät tutkijat ja journalistit mitä väittäisivät.
Se, että tunnet vointisi parantuneen, ei välttämättä kerro mistään. Psykedeeleillä on arvaamaton luonne ja ne muuttavat monesti ihmistä hyvin salakavalasti kaikenlaisia höpöhöpöaatteita ja mielikuvitusmaailmoja kohti. Voi näyttää ulkoapäin normaalilta ja jalat voivat olla vielä maassa, mutta kuinka kauan on eri kysymys.
Tietäisitpä kuinka monia kannabis- ja psykedeelipsykooseja nykyään hoidetaan suljettujen ovien sisällä, ne aineet eivät ole todellakaan vaarattomia. Ja kuinka monia hienovaraisemmin sekaisin olevia ihmisiä liikkuu katukuvassa... Luvut ovat suuria. Älä missään nimessä usko kaikkea, mitä säväreitä hakevat elämäänsä kyllästyneet hipsterit ja ituhipit julistavat!
Puhutko totta?! Lähdettä?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten selität sen, että nuorempana kun olin hlvetin tiukka vihasin miehiä ja panin ainoastaan naisten kanssa, mutta nyt kun olen vanha rupsahtanut ja löystynyt kanttura olenkin onnellisesti miehen kanssa naimisissa ja harrastamme kiihkeää seksiä edelleenkin 2 krt vrk:ssa?
Etköhän sä ole ollut aina yhtä väljä. Lisäksi pari kertaa viikossa seksiä on naurettavan vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etköhän sä ole ollut aina yhtä väljä. Lisäksi pari kertaa viikossa seksiä on naurettavan vähän.
Aika huonoa perustelua, tai siis ei perustelua lainkaan, vaan pelkkää heikkoa ad hominemia. Kaiken lisäksi vaikuttaisit kärsivän vaikeasta lukihäiriöstä, jos et ymmärrä lyhenteiden vk ja vrk eroja. Kaikkea hyvää elämääsi kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen jälkeen, kun tyttöystäväni jätti minut jostain syystä, olen alkanut panemaan juuri 18 vuotiaita täyttäneitä tyttöjä, nämä tytöt isken yleensä tinderistä tai baarista tekaistuilla tarinoilla. Saan suurta nautintoa, kun saan loukata näitä naisia, ja leikkiä heidän tunteilla. Tämä kaikki johtuu varmaan katkeruudesta entistä tyttöystävääni kohtaan. Sen lisäksi hakkaan usein päätä seinään, ja itken itseni uneen. Kukaan ei tiedä näistä asioista.
Miksi niin monta alapeukkua?
Koska on säälittävää ja sairasta kostaa viattomille naisille jätetyksi tuleminen, jossa ei ole mitään kostettavaa kenellekään. En ihmettele että tyttis jätti. Opettele seisomaan omilla jaloillasi.
Tämä nainen jätti minut kylmästi viestillä tekaistuilla syillä , ja esti minut kaikkialta, vaikka kaikkea tämän naikkosen eteen tein. ”Ei kuulema uskaltanut jättää kasvotusten”. Tunnen vieläkin syvää vihaa häntä kohtaan, ja olen pettynyt niin monta kertaa, että kaikkii naiset ansaitsevat ansionsa mukaan, joita olen huijannut. Kaikki naiset ovat pohjimmiltaan samanlaisia.
Kannattaa muistaa, ettei kaikki maailman naiset onneksi ole suomalaisia. Filippiineillä on esimerkiksi todella mahtavia ja kauniita naisia jotka kunnioittavat miehiä eivätkä ole sellaisia jakareita kuin nämä kotimaiset.
Tällaiset ukkelit joille naiset ovat jotain Luojan miesten huvitusta varten luomia geishoja voisi lähettää pysyvästi vaikka sinne Filippiineille, vaikkapa tekemään työtä hyväksikäytettyjen naisten puolesta.
Ihmiset vihaavat minua koska olen kauhean herkkä. Minä vihaan ihmisiä jotka vihaavat herkkyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen jälkeen, kun tyttöystäväni jätti minut jostain syystä, olen alkanut panemaan juuri 18 vuotiaita täyttäneitä tyttöjä, nämä tytöt isken yleensä tinderistä tai baarista tekaistuilla tarinoilla. Saan suurta nautintoa, kun saan loukata näitä naisia, ja leikkiä heidän tunteilla. Tämä kaikki johtuu varmaan katkeruudesta entistä tyttöystävääni kohtaan. Sen lisäksi hakkaan usein päätä seinään, ja itken itseni uneen. Kukaan ei tiedä näistä asioista.
Koska on säälittävää ja sairasta kostaa viattomille naisille jätetyksi tuleminen, jossa ei ole mitään kostettavaa kenellekään. En ihmettele että tyttis jätti. Opettele seisomaan omilla jaloillasi.
Tämä nainen jätti minut kylmästi viestillä tekaistuilla syillä , ja esti minut kaikkialta, vaikka kaikkea tämän naikkosen eteen tein. ”Ei kuulema uskaltanut jättää kasvotusten”. Tunnen vieläkin syvää vihaa häntä kohtaan, ja olen pettynyt niin monta kertaa, että kaikkii naiset ansaitsevat ansionsa mukaan, joita olen huijannut. Kaikki naiset ovat pohjimmiltaan samanlaisia.
Kannattaa muistaa, ettei kaikki maailman naiset onneksi ole suomalaisia. Filippiineillä on esimerkiksi todella mahtavia ja kauniita naisia jotka kunnioittavat miehiä eivätkä ole sellaisia jakareita kuin nämä kotimaiset.
😏😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Työpaikalle saapuessa on pakko viivahtää hetki invavessassa (synti nro 1: en ole inva) tasaamassa hengitystä ennen kuin näytän "sosiaalista naamaa" kahvihuoneessa. Ahdistus-turhauma - kasauma salpaa hengen joka aamu, mutta tähänkin olen valitettavasti tottunut.
Kun ensimmäinen näkemäni ikipirteä kollega on huomenella tervehditty ja sen silmä välttää, irvistelen selän takana ja jupisen mielessäni "erittäin paskamaisen päivän toivotukset vaan sullekin". Raskainta on näytellä hyväntahtoista, höpölöpöhöpinöistä ja sekundadraamoista kiinnostunutta, työhönsä intohimoisella antaumuksella suhtautuvaa pätijää. Mitä hittoa minä täällä teen ja miksi??
(No sen paskakorvauksen, jota palkaksi kehtaavat kutsua, mitäs luulitte.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😏😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Nauratte tälle, mutta todellisuudessa olette onnekkaita, että valtaosa suomalaisista miehistä ei pidä aasialaisia ulkoisesti viehettävinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valehtelin entisen ystäväni asioista pitkin kyliä...teen sitä edelleen...sain hänelle narkkarin maineen huutelemalla kuinka hän käyttää vaikka näin ei ole. Muutti muualle asumaan kun ei jaksanut enään sitä paskaa mitä sai niskaansa...olin vain kateellinen hänelle..ei ole ainut jonka asioista olen valehdellut pokkana muille...
Kaiken lisäksi kun hän kertoi totuuden kuinka jauhan paskaa parista muusta joille esitin kaveria mutta sain vakuutettua että hän on se joka paskaa jauhaa. Olen perheelleni myös valehdellut hänestä asioita ylä asteelta asti. En häpeä enkä aio myöntää koskaan tätä. Sain savustettua hänet tästä kaupungista valheillani. Kai kateus tai jotain kun en ole laiha kuin hän...väitin paskaa hänen lapsestaan myös ja soittelin valheellisia lasuja tahallani..
Onko nimesi Katja?
Minkä hiton takia pitää arvuutella nimiä? Katja nimisiä ihmisiä on muuallakin kuin sinun tuttavapiirissäsi.
Vierailija kirjoitti:
Tiedättehän ne punaisella hintalapulla varustetut "hetkeä ennen parasta-ennen - hetkeä" - polkumyydyt elintarvikkeet?
Minua säälittää, jos joku jättää viimeisiään vetelevän tuotteen hyllyyn itkemään, ja syyllistää ajatus pätevän ruuan roskiin joutumisesta. Niinpä noukin nämä hylkiöt omaan ostoskoriin poikkeuksetta.
Vähintään saman verran syyllistää ja hävettää se, että verraten hyvätuloisena vien ehkä vähempiosaisen kuluttajan suusta edullisen eineksen. Ei oo helppoo ihmisenä olo!
Tiedän tunteen :P Poimin aina laarista sen punalaputetun, vaikka minulla olisi varaa siihen täysihintaiseenkin.... Olen ihan vakituisessa työssä ja
vaikken nyt rahassa kierikään, aina tulee mieleen että olisiko tuosta joku pienituloinen tai opiskelija saanut jonkun ekstraherkun :P
Naapurissa asui 80-luvulla äänekästä ja levotonta elämää viettänyt tapaus, josta veljeni käytti toistuvasti nimitystä "huora". Olin juuri oppinut kirjoittamaan (jotain 5-v.). No minä sitten hakaneulalla raaputin tädin postilaatikon kanteen tikkukirjaimilla "HUORA". En koskaan jäänyt kiinni. (Jos olisin, olisi takapuoli vieläkin vereslihalla, kun siihen aikaan sai vielä selkäsaunoja kakaroille antaa.)