Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erno, 32 näki Tampereen Ikeassa kauneimman näkemänsä naisen. Nyt haluaisi löytää hänet.

Vierailija
09.03.2018 |

Hauskoja tällaiset julkiset etsintäpyynnöt. Oilis kiva jos joskus mätsäis näillä tyypeillä eikä aina toinen osapuoli olisi jo valmiiksi varattu. Tässäkin tapauksessa epäilen näin olevan koska eivät kauniit naiset pitkään yksinään pysy.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005598643.html

Kommentit (609)

Vierailija
301/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erno? Ei helvetti mikä luuserinimi.

Onko sun nimesi sattumoisin Voitto ja valitsitko sen itse?

Vierailija
302/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Multa menee nyt ihan täysin ohi, et miksi tuota kateuskorttia heitetään tähän asiaan. Varmasti montaa naista täälläkin on sanottu joskus kauniiksi, ei se oo ihmeeellistä. Onko se nyt tämä julkisuus? Kaikkien oletetaan haluavan julkisuutta?

Mä en tunne olevani kateellinen. Oon maailman onnellisin kun mies pussaa mun isoa raskausmahaa ja sanoo mua ja mun mahaa söpöksi. Jos se tekisi tästä julkisia päivityksiä, niin mä vaan vaivaantuisin.

Mistä tässä nyt pitäisi olla niin kateellinen? Ernosta? Kehuista? Julkisuusesta? En ymmärrä.

Siitä, että Ernon mielestä joku, jonka ulkonäköä kukaan muu ei tiedä, on maailman kaunein nainen.

Ja että Erno uskaltaa etsiä naista tällä tavoin Ikean mainoksen avulla.

Ennustan, että tämä mainoskertomus saa jatkoa. IRL se nainen on Ernon tyttöystävä, mutta seuraavaksi nähdään huikea Ikean sponsoroima rakkaustarina jossa "ventovieraat" löysivät toisensa Ikean takia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erno on musiikintuottaja, joka on muuttanut pari viikkoa sitten uuteen kaupunkiin. Tuottajana Erno seuraa mediaa ja on täysin tietoinen siitä, miten viraaliksi tämmöiset tempaukset voi muodostua (ja näin ollen julkisuus ei todellakaan tullut yllätyksenä).

Eli olisikohan Erno tuottajan hommia vailla. Päätti helpottaa työnhakua, koska tällaisella alalla melkein kaikki kuuluisuus on plussaa. Tai vaihtoehtoisesti Erno on julkaisemassa omaa musiikkia lähiaikoina ja haluaa herätellä mahdollisesti kiinnostuiden mielenkiinnon. Julkaisun on jo kuitenkin nähnyt jo sadat tuhannet ihmiset, ja kyllä siihen joukkoon muutama hevari mahtuu.

Vierailija
304/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milläs perusteella naiset kiinnostuu miehestä , ellei ulkonäön perusteella jos ihminen on tuntematon?

Olette kyllä niin tekopyhiä kuin olla ja voi.

Samaan aikaan läpi ketju Ernon ulkonäköä on haukuttu, puhumattakaan muista herjaamisista ketjussa Ernoa kohtaan.

Minä ainakin kiinnostun tai olen kiinnostumatta ainoastaan sen perusteella millainen mies on kokonaisuutena. Ventovieraat vastaantulijat ei todellakaan herätä minkäänlaista kiinnostusta.

N40

Sama juttu. Hyvin vähän tulee edes noteerattua kanssaihmisten ulkonäköä vaan enemmänkin huomiota herättää käytös tai vaikka joku haju. Nämäkin huomiot on harvemmin positiivisia eli joku käyttäytyy epäasiallisesti ja äänekkäästi tai sitten joku haisee joko (halvalta) haju/partavedeltä tai rehellisesti p*skalta ja pahimmassa tapauksessa molemmilta.

N41

Vierailija
305/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks aina tummahiuksiset ja nuoret naiset ovat niitä "pysäyttävän" ja tyrmäävän kauniita joista miehet haaveilee romanttisia juttuja😩

-keski-ikää lähestyvä vaaleaverikkö

Ihan pikkuinen yleistys taas tähän väliin;)

Otoskokoa pitää olla huikean paljon ennenkuin voi mitään tuollaista vöittää ja sittenkin kyse on yksilön omasta mausta.

Hennalle terkkuja:)

Vierailija
306/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

on

Vierailija
307/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa Erno vielä syytteen seksuaalisesta häirinnästä näin vuonna 2018

Ei kait nyt sentäs....eihän hän ollut lähelläkään naista. 😲

Vierailija
308/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Erno menisi hiussiirtoon ja plastiikkakirurgille pyytämään Lauri Tilkkasen naamaa ja sitten tekisi toisen ilmoituksen jossa etsintäkuuluttaa tavallista hieman kulahtanutta n 30-v naista prismasta niin saisiko se mammojen hyväksynnän? Jotenkin vaan veikkaan ettei se nainen ilmoittautuisi.

Ootte kyllä aika v tun pellejä.

Vierailija
309/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ernolla ollut vähän kevättä rinnassa tai sen alapuolella;)

Vierailija
310/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta nuo on vaivaannuttavan noloja ellei säälittäviä ja itse olisin raivoissani jos minua tällä tavalla etsittäisiin. No, tuskin kukaan etsisi ;) mutta silti.

Jos mä olisin Erno, mua hävettäs liikkua missään tän tempauksen jälkeen. Kun varmasti aika moni tunnistaa hänet ”Ikea-Ernoksi”.

No toisaalta enpä tiedä, miten häpeilevää tyyppiä hän on kerran olihan hänellä pokkaa laittaa oma naama tämmöseen ilmoitukseen kaiken kansan nähtäville. 🙈

Vierailija
311/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta tuntuu, että nainen on oikeasti nuorempi ja mies on tarkoituksella sanonut iäksi noin 25-v, jotta ei vaikuttaisi nuorempaa jahtaavalta pervolta. Tosiasiassa nainen lienee joku 20-v tai vähän päälle. Sen puolesta puhuu sekin, että nainen kävi Ikea-ostoksilla kavereidensa kanssa, eikä esim miehensä. Kauniit 25-vuotiaat kun ovat usein jo varattuja. Kuitenkaan mies ei ole niin paljon arvioinut ikää yläkanttiin, ettei nainen voisi tuosta itseään tunnistaa.

Ja tarkotan tällä nyt sitä, kun joillakin vanhemmilla miehillä on tapana nuorille naisille jutellessa arvioida näiden ikä tahallaan yläkanttiin ikää kysyessä (”Kuinka vanha sä oot, 25?”) ja esittää yllättynyttä, kun nuori nainen kertoo ikänsä. Koska on ikään kuin ”soveliaampaa” yrittää iskeä lähempänä omaa ikää olevaa naista kuin paljon nuorempaa tai ainakin se tekisi siitä soveliaampaa, että mies olisi kuvitellut naisen olevan vanhempi, kun on mennyt tälle juttelemaan.

Vähän monimutkaista, mutta jotkut varmaan ymmärtää, mitä tarkoitan. Niin samalla tavalla tässä tapauksessa mies on voinut julkisesti sanoa etsimäänsä naista vanhemman näköiseksi kuin mitä tämä on.

Aika kaukaa haettua.

Vierailija
312/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä mistä seurata tän tilanteen etenemistä. Onko nainen löytynyt? Onko se kertonut miten itse asian koki? Tahtoisin kovasti tietää miten tämä nainen asian koki, kun somessa tuntuu olevan hyvinkin eriäviä mielipiteitä. Siinä olisi sen yhden naisen mielipide, jota ei voi haukkua kateelliseksi.

Tämähän on nyt levinnyt sen verran laajalle, että voisi uskoa naisen löytyvän. Tosin pieni osa musta uskoo tämän olevan myös pelkkää mainontaa. Onhan näitä temppuja ennenkin tehty. (Kuten se isi osti mulle levytysdiilin -prinsessa olikin jonkun operaattorin kampanja)

Vierailija
313/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta tuntuu, että nainen on oikeasti nuorempi ja mies on tarkoituksella sanonut iäksi noin 25-v, jotta ei vaikuttaisi nuorempaa jahtaavalta pervolta. Tosiasiassa nainen lienee joku 20-v tai vähän päälle. Sen puolesta puhuu sekin, että nainen kävi Ikea-ostoksilla kavereidensa kanssa, eikä esim miehensä. Kauniit 25-vuotiaat kun ovat usein jo varattuja. Kuitenkaan mies ei ole niin paljon arvioinut ikää yläkanttiin, ettei nainen voisi tuosta itseään tunnistaa.

Ja tarkotan tällä nyt sitä, kun joillakin vanhemmilla miehillä on tapana nuorille naisille jutellessa arvioida näiden ikä tahallaan yläkanttiin ikää kysyessä (”Kuinka vanha sä oot, 25?”) ja esittää yllättynyttä, kun nuori nainen kertoo ikänsä. Koska on ikään kuin ”soveliaampaa” yrittää iskeä lähempänä omaa ikää olevaa naista kuin paljon nuorempaa tai ainakin se tekisi siitä soveliaampaa, että mies olisi kuvitellut naisen olevan vanhempi, kun on mennyt tälle juttelemaan.

Vähän monimutkaista, mutta jotkut varmaan ymmärtää, mitä tarkoitan. Niin samalla tavalla tässä tapauksessa mies on voinut julkisesti sanoa etsimäänsä naista vanhemman näköiseksi kuin mitä tämä on.

Naiset tekee kyllä ihan sitä samaa. Kun olin 25v niin pikkulikat "luulivat" 19-22 vuotiaaksi ja 30+v puumanaiset 27-29 vuotiaaksi.

t. komea

Vierailija
314/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuossa on niin kamalaa? Mies kerrankin on aktiivinen ja vielä söpöllä tavalla. Eihän hän olettanut, että nainen olisi automaattisesti vapaa, mutta sitähän ei tiedä ilman kysymistä. Toisaalta mielestäni oli melkein parempi, ettei mennyt suoraan pöytään juttelemaan. Mitäänhän ei elämässä saa, jos ei yritä. Eivät yritykset läheskään aina tuo toivottua tulosta, mutta ilman yritystä ei tulisi sitäkään vähää. Ehkä nuoremmat naiset pitävät tällaista tapaa kamalana, en tiedä, onko kyseessä ikä vai luonne, mutta näin vanhempana naisena ottaisin tuon vain suurena kohteliaisuutena ja elokuvamaisena romanttisuutena, jota ei usein näe. Sydämellisyyttä ei mielestäni ole maailmassa liikaa. Miettikää, jos mies olisi kirjoittanut negatiivisen kommentin kontra tällaisen positiivisen viestin. Itse luen aina mielelläni kaikkea positiivista, vaikka se menisi vähän ylikin. Liikaa ilkeyttä ihmisten välillä, myös täällä palstalla.

Ei ole söpöä vaan creepyä. Nimenomaan olisi kannattanut moikata paikan päällä eikä tehdä koko kansan nähtäville jotain etsintäkuulutusta. Aika säälittävästi on mennyt amerikkalaiset romcomit läpi, jos pitää tällaista huomionhakuisuutta romanttisena.

Vierailija
315/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan oli joku häthätää 17vee tenu joka meikkikerroksellaan näytti parikymppiseltä.. ja sitten Ernot lähettelee rakkausviestejä perään

Miehen kohdalla ollaan heti tuota mieltä sadoin ylänuolin, mutta kun Keravan Prismassa nainen etsi miestä samalla tavalla, niin kukaan ei epäillyt, että kyseessä olisi teinipoika. Ja teinipojaksihan se sitten paljastui. Touvottavasti palaat ketjuun pyytämään anteeksi, kun käy ilmi, että tämä Ikean nainen ei mikään teinityttö olekaan.

Onko linkkiä tuohon? Tuohan on tosi noloa ja huvittavaa jos paljastui teiniksi.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000723479.html

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000723481.html

Vierailija
316/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän siihen ole syy, miksi tällainen pelkästään ulkonäön perusteella obsessoituminen ahdistaa palstan oletettavasti naisvaltaista enemmistöä. Niin minuakin.

Omassa elämässäni oli muutaman vuoden aika, kun olin ilmeisesti aika nätti sellaisella tavalla, että se vetosi klassiseen kauneudentajuun. Lisäksi olin nuori ja sileä, parikymppinen. Tuohon aikaan ulkona käyminen oli oikeastaan aika hirveää. Meni baaritiskille, vessaan tai narikkaan, aina siellä oli joku ukko, joka ei saanut enää silmiään irti minusta. Tuli juuri tuota "olet kauneinta mitä olen ikinä nähnyt", "tämä ei voi olla sattumaa että me kohdataan tässä paikassa tänään, tämä on kohtalo, sun on pakko nyt jäädä tähän mun kanssa".

Eikä se jäänyt niihin yökerhoreissuihin. Aamulla väsyneenä mennessä luennolle bussipysäkillä saattoi olla joku vastaava ukko, jonka mielestä niin ikään on kohtalon ihmeellinen sattuma että me kaksi tapaamme toisemme. "Täytyy olla tarkoitettu että meistä tulee jotain"

Todella ahdistavaa. Sen näki jo silloin kristallinkirkkaasti, että kellään noista ukoista ei ollut mitään mielenkiintoa siihen, kuka minä olin. Pelkästään ulkokuori kiinnosti niin että järki lähti. Että se siitä kohtalosta. Erityisen paljon otti päähän se, kun nämä ukot eivät uskoneet että en ole kiinnostunut. Ainoa mikä tepsi, oli se jos väitin että olen varattu. Jopa kuvitteellinen toinen mies oli aina parempi syy jättää rauhaan kuin nätin objektin oma sana.

Vähän veikkaan, että tämäkin Ikeassa käynyt nainen kuulee vastaavaa jatkuvasti. Ja hänenkin kohdallaan pysäyttely loppuu kun tulee mittariin 30 vuotta. Se on suunnilleen se rajapyykki, jonka jälkeen voin taas uskoa rakkauteen ensisilmäyksellä.

Tämä. Itselläni paljon samanlaisia kokemuksia ikävuosilta 17-28. Eniten otti päähän ja ahdisti aivan valtavasti juuri se, että ketään näistä miehistä ei kiinnostanut tippaakaan kuka olin, mitä ajattelin, mitä tein, millainen olin, mitä mielenkiinnonkohteita/arvoja jne. minulla oli. Ainoa mikä kiinnosti oli ulkonäkö ja nuoruus. Tunsin itseni usein ahdistuneeksi ja väheksytyksi ihmisenä, melkein esineeksi. Koin myös jossainmäärin traumatisoivaksi sen, että se pelkkä "ei" ei usein riittänyt, ihan kuin minulla ei olisi oikeutta päättää itse, vaan piti alkaa selittämään syitä ja joskus kieltäytymisestä seurasi aggressiivista haukkumista, huorittelua, mitätöintiä jne. En silloin, enkä nytkään, ikinä ottaisi miestä joka kiinnostuu minusta pelkän ulkonäön perusteella. Ei kiitos pinnallisuudelle.

Sinulla on toki oikeus mielipiteeseesi, mutta todellisuudessa naiset ovat miehiä monin verroin pinnallisempia, aina somen herutuskuvista alkaen.

Ja voin lyödä vaikka vetoa, että sinäkään et yhdenkään epämiellyttävän näköisen miehen seuraan hakeudu.

Niinpä. just tuollaisia tyttösiä jotka valittavat että yök miehet ovat sitten niiin pinnallisia kun joku pelkästään pikkasen söpö mies uskaltaa tulla juttusille. Omasta kainalosta löytyy sitten myöhemmin joku amerikassa asuva miljonääri jääkiekkoilija tai borges italialainen varakas malli/suunnittelija.

Vierailija
317/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sitten ihan jees, jos ehdottelee naisille Ikeassa treffejä? Onko se luvallista? Mennä siis tuntemattoman naisen pöytään ja kysyä, tahtoisiko tämä treffeille?

Vierailija
318/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin creepy ilmoitus, tuli vähän pakkomielteiset vibat. Ei anna parasta kuvaa miehestä, jos rakastuu noin tulenpalavasti vain pelkkään ulkonäköön yhdellä vilkaisulla. Jos olisin tuo nainen, en varmaankaan ottaisi Ernoon yhteyttä. Sorry nyt vaan.

Vierailija
319/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan oli joku häthätää 17vee tenu joka meikkikerroksellaan näytti parikymppiseltä.. ja sitten Ernot lähettelee rakkausviestejä perään

Miehen kohdalla ollaan heti tuota mieltä sadoin ylänuolin, mutta kun Keravan Prismassa nainen etsi miestä samalla tavalla, niin kukaan ei epäillyt, että kyseessä olisi teinipoika. Ja teinipojaksihan se sitten paljastui. Touvottavasti palaat ketjuun pyytämään anteeksi, kun käy ilmi, että tämä Ikean nainen ei mikään teinityttö olekaan.

Onko linkkiä tuohon? Tuohan on tosi noloa ja huvittavaa jos paljastui teiniksi.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000723479.html

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000723481.html

Minäkin muistan tuon jutun. Kyllä, poika todellakin oli 15v ja varattu. Foorumietsivät löysivät sen facesta.

Mammat ovat kyllä säälittäviä kun väittävät valheeksi sen takia että se nainen poisti videot. Eiköhän se videoitten poistaminen juuri kerro siitä että nolosti meni.

Vierailija
320/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sitten ihan jees, jos ehdottelee naisille Ikeassa treffejä? Onko se luvallista? Mennä siis tuntemattoman naisen pöytään ja kysyä, tahtoisiko tämä treffeille?

Vauva foorumin mukaan mies ei saa tehdä aloitetta ollenkaan. Teoriassa mies saa tehdä aloitteen jos on nainen on sinkku tai parisuhteessa jossa on valmis pettämään ja mies on varakas komea yli 182cm ikäeroa alle 3v ja muutenkin naisen makuun. Näitä ei voi kuitenkaan mies voi tietää etukäteen ja pelkkä jutteleminenkin tulkitaan aloitteeksi joten käytännössä aloitteet pitää jättää naisille.

Käytännössä tämä tarkoittaa että luot instatilin jossa näytät että löytyy luksusautoja, lihaksia ja tatskoja ym alfamiehen elämää. Sitten odottelet että naiset lähettävät herutuskuvia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän