Erno, 32 näki Tampereen Ikeassa kauneimman näkemänsä naisen. Nyt haluaisi löytää hänet.
Hauskoja tällaiset julkiset etsintäpyynnöt. Oilis kiva jos joskus mätsäis näillä tyypeillä eikä aina toinen osapuoli olisi jo valmiiksi varattu. Tässäkin tapauksessa epäilen näin olevan koska eivät kauniit naiset pitkään yksinään pysy.
Kommentit (609)
Vierailija kirjoitti:
Multa menee nyt ihan täysin ohi, et miksi tuota kateuskorttia heitetään tähän asiaan. Varmasti montaa naista täälläkin on sanottu joskus kauniiksi, ei se oo ihmeeellistä. Onko se nyt tämä julkisuus? Kaikkien oletetaan haluavan julkisuutta?
Mä en tunne olevani kateellinen. Oon maailman onnellisin kun mies pussaa mun isoa raskausmahaa ja sanoo mua ja mun mahaa söpöksi. Jos se tekisi tästä julkisia päivityksiä, niin mä vaan vaivaantuisin.Mistä tässä nyt pitäisi olla niin kateellinen? Ernosta? Kehuista? Julkisuusesta? En ymmärrä.
Mun pää hajoaa myös tähän jatkuvaan kateus- ja katkeruuskorttiin. Naiset ovat kertoneet oman näkemyksensä. En ymmärrä, miten siitä voi alkaa lällättää, että tuo tyyppi on kateellinen nuorelle naiselle. Kerran mulle soitto yksi tyyppi, joka oli nähnyt minut jossakin kahvilassa. Minusta se ei tuntunut mukavalta. Ovatko jotkut miehet itse katkeria, kun muita syyttelevät.
Kaffimonsteri kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniit naiset vievät aina terveen hetero miehen huomion ja jos on sinkku niin miksei voisi yrittää?
Kyllähän täällä paistaa kateus ja katkeruus siitä että itse ette ole sen toisen vilkaisun arvoisia.
Ja nyt ollaan muka niiin ahdistuneita sen kauniin naisen puolesta kun itse voitte vaan unelmoida tuollaisesta huomiosta.
Olihan täällä tosin pari kalkkunaa, jotka kertoivat että nuorempana saivat huomiota ja nyt ollaan pisteliäitä kun ei enää tule. Näin rivien välistä luettena.
Olen monenkin vilkaisun arvoinen ja saan toistuvasti perääni pelkkiä p.illuhaukkoja. Kertoo tarpeeksi miekkosesta, jos hullaantuu pelkästä ulkokuoresta noin epänormaalin paljon.
Esim. Minä hullaannuin yhdessä työssä kielletystä miekkosesta, ulkonäön MUTTA myös yleisvaikutelman takia. Miekkonen vaikutti ihanan rauhalliselta ja kiltiltä ujomiekkoselta. Edelleen häntä kaipailen...
Ernesti Salliva teki ison palveluksen naikkosille paljastaessaan aidon luonteesta julkisesti. Antaisin pakit välittömästi.
Jos tuo mies olisi ollut tavis tai ruma niin samalla luonteella se olisi ollut tylsä tuppisuu. Ja nainen olisi kertonut itsellensä ettei ole pinnallinen koska hylkäsi miehen sen luonteen takia.
Vaikka tämä Ernon näkemä nainen löytyisi, niin lopputulos on se että ernolle sydänsuruja.
Miettikää nyt jos joku etsis tällä tavalla kaveria? "Näin maailman kauneimman ihmisen juuri Ikeassa. En uskaltanut mitään sanoa, mutta nyt jäi harmittamaan. Jos olet kiinnostunut olemaan kaveri minulle tuntemattomalle tyypille, joka tuijotti sinua kaukaa ihaillen, niin ota yhteyttä!"
Ottaisitko yhteyttä? No niinpä niin. Jos ei ystävyys tuntuu oudolta ajatukselta sen perusteella, että joku sai pakkomielteen ulkonäöstäsi, niin miten yhtäkkiä se olisi houkutteleva tarjous tapailulle? Kyllä tuo on todella OMITUINEN lähestymistapa. Joko lähestyt paikan päällä, juttelet normaalisti ja katsot riittääkö teillä mukavasti juteltavaa tai sitten annat olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hypomanian mahdollisuus näistä aina tulee mieleen.
Samaa ajattelin, äkkinäinen muutto Joensuusta Tampereelle ja parin viikon jälkeen tämä tempaus..
Mutta onhan se sitä muuttoa voinut suunnitella vaikka kuinka pitkään, ja voihan siihen olla hyvä syy. Vai miksi sanot äkkinäiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuo on todella OMITUINEN lähestymistapa.
Tuossa ei kuitenkaan millään tavalla tungetella. Naisen ei tarvitse tulla esiin. Hänen ei ole pakko tavata miestä. Hän voi yksinkertaisesti vaieta.
Jos sen sijaan miehet rupeavat lähestymään naisia Ikeoissa ja kirjastoissa ja työpaikoilla ja kassajonoissa ja junissa ja busseissa ja hotelliaamiaisilla, niin voi olla, että se rupeaa ahdistamaan naisia.
Ehkä jossain eteläisemmissä maissa naiset ovat tottuneet siihen, että miehet flirttailevat ja huutelevat kadulla ja yrittävät treffeille kaikissa mahdollisissa paikoissa, mutta pohjoismaiseen kulttuuriin se ei kuulu.
Jos naiset joutuvat tottumaan siihen, että missä tahansa voi alkaa sadella treffiehdotuksia tai mies tulla juttelemaan sillä mielellä, niin en tiedä, onko sekään naisista mukavaa.
"Nainen on paljastunut Kuittisen Heidiksi" MÖJJJ MÖJJ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuo on todella OMITUINEN lähestymistapa.
Tuossa ei kuitenkaan millään tavalla tungetella. Naisen ei tarvitse tulla esiin. Hänen ei ole pakko tavata miestä. Hän voi yksinkertaisesti vaieta.
Jos sen sijaan miehet rupeavat lähestymään naisia Ikeoissa ja kirjastoissa ja työpaikoilla ja kassajonoissa ja junissa ja busseissa ja hotelliaamiaisilla, niin voi olla, että se rupeaa ahdistamaan naisia.
Ehkä jossain eteläisemmissä maissa naiset ovat tottuneet siihen, että miehet flirttailevat ja huutelevat kadulla ja yrittävät treffeille kaikissa mahdollisissa paikoissa, mutta pohjoismaiseen kulttuuriin se ei kuulu.
Jos naiset joutuvat tottumaan siihen, että missä tahansa voi alkaa sadella treffiehdotuksia tai mies tulla juttelemaan sillä mielellä, niin en tiedä, onko sekään naisista mukavaa.
Mitä tekisit, jos näet ihmisen, jolle haluat ihan vain jutella? Huuteletko hänelle jotakin, teetkö someen ison mainoksen, teetkö radiossa kuulutuksen vai mitä ihan oikeasti tekisit? Ja miten haluaisit itse sinua lähestyttävän, jos joku haluaisi jutella sinun kanssa? Miten sinusta on normaalia lähestyä ihmistä, jos haluaa, ettei hänelle tule varautunut eikä epämukava olo? Mietipä sitä. Ja tee ens kerralla samoin, kun näet kiinnostavan naisen. Älä tee siitä monimutkaisempaa kuin se on.
Vierailija kirjoitti:
Miten sinusta on normaalia lähestyä ihmistä, jos haluaa, ettei hänelle tule varautunut eikä epämukava olo?
Minusta ei ole normaalia, että ihmiset rupeavat ehdottelemaan treffejä arkisissa paikoissa ventovieraille. En toivo sellaista kulttuuria.
Jos menen töiden jälkeen kauppaan ja jonotan siellä, niin en toivo, että joku avaa keskustelun ulkonäköni vuoksi, koska tahtoo treffeille.
Tahdon kassajonossa "turvallisen tilan".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monesta facebook-kavereistani tämä on romanttista. Minusta lähinnä creepyä x(
No mitäs itse kommentoit sinne faceen? Laitoitko rehellisesti että on creepyä vai komppasitko muiden ihqutusta?
Romanttista tuo kun ei ole nähnytkään.
Juu, ei ole ei. Mutta en kommentoinut mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sinusta on normaalia lähestyä ihmistä, jos haluaa, ettei hänelle tule varautunut eikä epämukava olo?
Minusta ei ole normaalia, että ihmiset rupeavat ehdottelemaan treffejä arkisissa paikoissa ventovieraille. En toivo sellaista kulttuuria.
Jos menen töiden jälkeen kauppaan ja jonotan siellä, niin en toivo, että joku avaa keskustelun ulkonäköni vuoksi, koska tahtoo treffeille.
Viimeisin lauseesi paljasti sen, että ketjussa öyhöttävät twitter-feministit.
Vierailija kirjoitti:
318 tässä vielä. Jotkut kaverimiehet ovat minulle tuskailleet, että tottakai ulkonäkö ekana kiinnittää huomion ja miten siitä naisesta voisi pelkän ensitapaamisen perusteella tietää, millainen persoona hän on jos kerran persoonasta pitää kiinnostua. Oikeasti en osaa kunnolla vastata tähänkään. Kai minä ja muut naiset jotenkin toivovat, ettei miehet ylipäätään hullaantuisi ulkonäöstä niin älyttömästi. Tai saa jakaa perusteluita ja arveluita jos jollain muulla on tästä jotain ajatuksia.
Parhaillaan meneillään olevan Uutisvuodon inspiroimana: Minä en ainakaan osaa tarkalleen eritellä, että minkä verran subjektiivinen kokemukseni siitä, että Li Andersson on pirun HOT johtuu puhtaasti ulkonäöstä ja minkä verran itsevarmuudesta, tavasta kantaa kehonsa ja olla, ilmeillä ja elehtiä, tai skarpista ajatuksenkulusta ja ulosannista. Joka tapauksessa näiden asioiden yhteissumma on se, että helposti kuvailisin häntä kysyttäessä hyvännäköiseksi.
Vierailija kirjoitti:
En minä mitään öyhötä. Minusta Ernon tapa on vain paljon mukavampi, koska se jättää naiselle tilan poistua.
Jos menen kavereideni kanssa syömään, niin ei minusta ole kiva, jos olen samalla treffiriistaa miehille, jotka pitävät ulkonäöstäni.
Jos joku tulee minua treffeille kysymään, niin en siitä kauhistu, mutta en toivo kulttuuria, jossa naiselle saa ehdottaa treffejä missä tahansa arjen tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se olekaan normaalia. Sen takia älä ajattele tilannetta niin. Ajattele, että menet yksinkertaisesti vain juttelemaan jollekulle ihmiselle. Et mene ehdottelemaan hänelle yhtään mitään. Joko hän juttelee takaisin tai sitten ei. Ja jos juttelee takaisin, niin sitten seuraava askel on kuulostella, että onko hän sinulle vain kohtelias ja ystävällinen. Jos kyse on siitä, että hän vain vastaa kohteliaasti takaisin, niin jätät hänet rauhaan. Jos taas juttua syntyy enemmän ja häntäkin selvästi kiinnostaa tutustua sinuun enemmän, niin sittenhän se yhteystietojen vaihtaminen ei tunnu enää niin omituiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä on parempi, että et ala ulisemaan ja vaatimaan muita ihmisiä muuttumaan, vaan muutat omaa käyttäytymistäsi. Tilaa safkat netistä himaan jatkossa.
Vierailija kirjoitti:
Ei se olekaan normaalia. Sen takia älä ajattele tilannetta niin. Ajattele, että menet yksinkertaisesti vain juttelemaan jollekulle ihmiselle. Et mene ehdottelemaan hänelle yhtään mitään.
Jos mies pitää ulkonäöstäni ja tahtoo siksi kanssani treffeille, niin hänellä on aikaa ehdottaa niitä kassajonossa yleensä korkeintaan minuutti tai puolitoista. Ei siinä ajassa mitään keskustelua saa aikaiseksi. On toimittava heti ja kerrottava ehdotus heti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä mitään öyhötä. Minusta Ernon tapa on vain paljon mukavampi, koska se jättää naiselle tilan poistua.
Jos menen kavereideni kanssa syömään, niin ei minusta ole kiva, jos olen samalla treffiriistaa miehille, jotka pitävät ulkonäöstäni.
Jos joku tulee minua treffeille kysymään, niin en siitä kauhistu, mutta en toivo kulttuuria, jossa naiselle saa ehdottaa treffejä missä tahansa arjen tilanteessa.
Pointti onkin se, että niitä treffejä ei ehdoteltais pelkän ulkonäön takia. Siinä Erno ja muut laisensa juuri tekevät virheen. Yleensä naiset haluavat, että heitä pyydetään treffeille, jos molemmin puolin seura kiinnostaa. Eli nainen on kiinnostava miehelle myös muutoin kuin ulkonäön takia. Ja siitä seuran kiinnostavuudesta saa tuntuman vain sillä, että kaksi ihmistä juttelevat toistensa kanssa. Jos toinen ei lämpene keskustelun avaukselle, niin silloin ei saa tungetella ja jäädä siihen hollille pyörimään eikä todellakaan pyytää treffeille vaan pitää poistua takavasemmalle. Jos taas toinen vastaa keskustelunavaukseen, niin siinä sitten voi tunnustella juttelun lomassa, että onko tällä toisella mielenkiintoa tavata myöhemmin vai oliko hän vain muuten seurallinen, mutta ei halua tavata jatkossa.
Vierailija kirjoitti:
Pointti onkin se, että niitä treffejä ei ehdoteltais pelkän ulkonäön takia.
Mutta yleisolemukseenhan ihmisten välinen viehtymys perustuu. Täydellinen mies tai nainen paperilla (vertaa nettitreffit) ei välttämättä herätä minkäänlaisia tunteita kohdatessa.
Minäkin olen monet nettitreffit muinaisen Deitti.netin aikaan käynyt ja oppinut, että ihminen paperilla on aivan eri asia kuin ihminen kasvokkain. Mitä miellyttävin ihminen paperilla saattaa tuntua jopa vastenmieliseltä kasvokkain.
Ainakin itselläni parinmuodostus on hyvin alkukantaista ja tiedostamatonta. Ei sitä voi tehdä äidin laatiman hyvän miehen kriteereiden perusteella, vaan kysymys on siitä, millaisia tunteita mies kaikkinensa ja silmänräpäyksessä herättää.
Niin, kaikkihan osaavat aukottomasti toimia sosiaalisissa tilanteissa?
Voit jo lopettaa creepy sanoilla höystetyn jankkaamisesi.
Ja muista jatkossa sitten, että sinullakaan ei ole mitään oikeutta arvioida ihmisiä näiden ulkonäön perusteella.