Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erno, 32 näki Tampereen Ikeassa kauneimman näkemänsä naisen. Nyt haluaisi löytää hänet.

Vierailija
09.03.2018 |

Hauskoja tällaiset julkiset etsintäpyynnöt. Oilis kiva jos joskus mätsäis näillä tyypeillä eikä aina toinen osapuoli olisi jo valmiiksi varattu. Tässäkin tapauksessa epäilen näin olevan koska eivät kauniit naiset pitkään yksinään pysy.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005598643.html

Kommentit (609)

Vierailija
341/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se olekaan normaalia. Sen takia älä ajattele tilannetta niin. Ajattele, että menet yksinkertaisesti vain juttelemaan jollekulle ihmiselle. Et mene ehdottelemaan hänelle yhtään mitään.

Jos mies pitää ulkonäöstäni ja tahtoo siksi kanssani treffeille, niin hänellä on aikaa ehdottaa niitä kassajonossa yleensä korkeintaan minuutti tai puolitoista. Ei siinä ajassa mitään keskustelua saa aikaiseksi. On toimittava heti ja kerrottava ehdotus heti.

Ei ole. Jos sinä kassajonossa ärsyynnyt kun sulle jutellaan, etkä aio todellakaan jäädä siihen rupattelemaan ventovieraan miehen kanssa, niin kyllähän sen huomaa sun käytöksestä, että haluat sinut jätettävän rauhaan. Fiksu mies jättää sut silloin siis heti rauhaan. Jos taas siinä jonossa on joku toinen nainen, joka innostuukin juttelemaan takaisin ja jutulle ei meinaa loppua tulla, niin silloinhan luultavasti kummallakaan ei ole kiire poistua tilanteesta mahdollisimman nopeasti, eikö niin? 

Vierailija
342/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viimeisin lauseesi paljasti sen, että ketjussa öyhöttävät twitter-feministit.

En minä mitään öyhötä. Minusta Ernon tapa on vain paljon mukavampi, koska se jättää naiselle tilan poistua.

Jos menen kavereideni kanssa syömään, niin ei minusta ole kiva, jos olen samalla treffiriistaa miehille, jotka pitävät ulkonäöstäni. 

Jos joku tulee minua treffeille kysymään, niin en siitä kauhistu, mutta en toivo kulttuuria, jossa naiselle saa ehdottaa treffejä missä tahansa arjen tilanteessa.

Älä twitterfeministi oikeasti jaksa. Kaikki asiaan perehtyneet tietää millaisia mielipiteesi ovat twitterissä ja omissa ryhmissänne.

Sinä et kenenkään käytöstä tai treffeillepyyntöjä sääntele. Piste.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en oo edes niitä kauneimpia naisia, mutta aina kun joku miestyökaveri kehuu mun ulkonäköä, tekis mieli hakata sen päätä vähän seinään ja pyytää häntä keskittymään olennaiseen.

Toisaalta monet miehet ovat saaneet vastaanottaa eläessään naisilta niin paljon sellaista palautetta, joka kertoo, että kehut ulkonäöstä ovat suunnilleen tärkeintä, mitä nainen haluaa mieheltä kuulla, että helposti voisi luulla, että pieni kehaisu otettaisiin ilolla vastaan ("onkstää vaate ihan kauhea? Mun peppu näyttää tässä kamalalta, mun on ihan pakko vaihtaa tämä ennen kuin kehtaan mennä kylään"/"nyt menen kyllä kampaajalle, ihan sama maksaako 150e, muuten on laitettava pussi päähän"/olenko mä nyt lihonut, sano ihan rehellisesti, ihan varmasti oon..."). 

Vierailija
344/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran harvoin törmään täällä silmääni miellyttäviin naisiin että todellakin toimin kun sellaisen nään.

Kyllä siis pelkästään ulkonäön takia. Se miltä nainen näyttää on tärkeää miehille vaikka naiset eivät sitä haluaisikaan hyväksyä.

Vierailija
345/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se olekaan normaalia. Sen takia älä ajattele tilannetta niin. Ajattele, että menet yksinkertaisesti vain juttelemaan jollekulle ihmiselle. Et mene ehdottelemaan hänelle yhtään mitään.

Jos mies pitää ulkonäöstäni ja tahtoo siksi kanssani treffeille, niin hänellä on aikaa ehdottaa niitä kassajonossa yleensä korkeintaan minuutti tai puolitoista. Ei siinä ajassa mitään keskustelua saa aikaiseksi. On toimittava heti ja kerrottava ehdotus heti.

Ei ole. Jos sinä kassajonossa ärsyynnyt kun sulle jutellaan

En minä ärsyynny. Minut on kasvatettu käyttäytymään kohteliaasti. Jos joku aloittaa kohteliaasti rupatella, niin siihen tulee minun normeillani vastata kohteliaasti riippumatta siitä, huvittaako minua jutella vai ei. Muu on sivistymätöntä käytöstä.

Ei mies siis voi minun reaktioistani päätellä, olenko hänestä kiinnostunut vai en.

Vierailija
346/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en oo edes niitä kauneimpia naisia, mutta aina kun joku miestyökaveri kehuu mun ulkonäköä, tekis mieli hakata sen päätä vähän seinään ja pyytää häntä keskittymään olennaiseen.

Toisaalta monet miehet ovat saaneet vastaanottaa eläessään naisilta niin paljon sellaista palautetta, joka kertoo, että kehut ulkonäöstä ovat suunnilleen tärkeintä, mitä nainen haluaa mieheltä kuulla, että helposti voisi luulla, että pieni kehaisu otettaisiin ilolla vastaan ("onkstää vaate ihan kauhea? Mun peppu näyttää tässä kamalalta, mun on ihan pakko vaihtaa tämä ennen kuin kehtaan mennä kylään"/"nyt menen kyllä kampaajalle, ihan sama maksaako 150e, muuten on laitettava pussi päähän"/olenko mä nyt lihonut, sano ihan rehellisesti, ihan varmasti oon..."). 

En mä haluu, että joku tuntematon mies tulee latelemaan pinnallisia ulkonäköön liittyviä kehuja. e.v.v.k. Poikaystäväksi kelpuutettu saa kyllä kehua niin paljon kuin vaan jaksaa. 

Vierailija
347/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viimeisin lauseesi paljasti sen, että ketjussa öyhöttävät twitter-feministit.

En minä mitään öyhötä. Minusta Ernon tapa on vain paljon mukavampi, koska se jättää naiselle tilan poistua.

Jos menen kavereideni kanssa syömään, niin ei minusta ole kiva, jos olen samalla treffiriistaa miehille, jotka pitävät ulkonäöstäni. 

Jos joku tulee minua treffeille kysymään, niin en siitä kauhistu, mutta en toivo kulttuuria, jossa naiselle saa ehdottaa treffejä missä tahansa arjen tilanteessa.

Pointti onkin se, että niitä treffejä ei ehdoteltais pelkän ulkonäön takia. Siinä Erno ja muut laisensa juuri tekevät virheen. Yleensä naiset haluavat, että heitä pyydetään treffeille, jos molemmin puolin seura kiinnostaa. Eli nainen on kiinnostava miehelle myös muutoin kuin ulkonäön takia. Ja siitä seuran kiinnostavuudesta saa tuntuman vain sillä, että kaksi ihmistä juttelevat toistensa kanssa. Jos toinen ei lämpene keskustelun avaukselle, niin silloin ei saa tungetella ja jäädä siihen hollille pyörimään eikä todellakaan pyytää treffeille vaan pitää poistua takavasemmalle. Jos taas toinen vastaa keskustelunavaukseen, niin siinä sitten voi tunnustella juttelun lomassa, että onko tällä toisella mielenkiintoa tavata myöhemmin vai oliko hän vain muuten seurallinen, mutta ei halua tavata jatkossa.

Tämä varmaan toimii, kun osapuolet ovat luontaisesti rentoja ja sosiaalisia ihmisiä. Itse voin hyvin kuvitella ujottani jäätyväni ihan täysin tuollaisessa yllätystilanteessa, vaikka kuinka kiinnostaisi, mikä olisi sitten sinun mallisi mukaan vastapuolen tulkittava niin, että ei saa jäädä juttelemaan enää yhtään enempää.

Vierailija
348/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Jos sinä kassajonossa ärsyynnyt kun sulle jutellaan

En minä ärsyynny. Minut on kasvatettu käyttäytymään kohteliaasti. Jos joku aloittaa kohteliaasti rupatella, niin siihen tulee minun normeillani vastata kohteliaasti riippumatta siitä, huvittaako minua jutella vai ei. Muu on sivistymätöntä käytöstä.

Ei mies siis voi minun reaktioistani päätellä, olenko hänestä kiinnostunut vai en.

No itse asiassa kohtelias käyttäytyminenhän ei ole sama asia kuin kiinnostuksen osoitus. Jos sä vain vastaat kohteliaasti takaisin, mutta et ole erityisen innostunut jatkamaan juttua omalta taholtasi, niin kyllä sen huomaa. Kohtelias voi olla ilman, että aktiivisesti pitää keskustelua yllä.

Vierailija
349/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen verran harvoin törmään täällä silmääni miellyttäviin naisiin että todellakin toimin kun sellaisen nään.

Kyllä siis pelkästään ulkonäön takia. Se miltä nainen näyttää on tärkeää miehille vaikka naiset eivät sitä haluaisikaan hyväksyä.

Kiitos rehellisyydestä. Tämä saa minut nyt luopumaan ensisijaisesti luonteen arvostamista. Minäkin alan nyt tuijottamaan miehissä vain pelkkää pintaa. Noh onhan tietty myös hyvä luonne plussaa, mutta se täytyy tulla komeassa paketissa. 

Naiset, on aika unohtaa "vain sisin merkitsee"-löpinät joilla meitä aivopestään jo pienestä pitäen. Pojille tuollaisia valheita ei syötetä. 

Vierailija
350/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos rehellisyydestä. Tämä saa minut nyt luopumaan ensisijaisesti luonteen arvostamista. Minäkin alan nyt tuijottamaan miehissä vain pelkkää pintaa. Noh onhan tietty myös hyvä luonne plussaa, mutta se täytyy tulla komeassa paketissa. 

Naiset, on aika unohtaa "vain sisin merkitsee"-löpinät joilla meitä aivopestään jo pienestä pitäen. Pojille tuollaisia valheita ei syötetä. 

Voi luoja.

Ihminen toimii kyllä aistiensa , viettiensä ja näköaistinsa varassa.

Eipä sinuakaan kiinnosta pimeällä kujalla puukko kädessä vastaantulevan henkilön luonne tai sisin, vaan otat jalat allesi.

Miten se sisin ja luonne näkyy ihmisestä ulospäin, kun tapaat ihmisen ensimmäistä kertaa?

Kommentillasi myös tuomitset kaikki esimerkiksi baareissa ja yökerhoissa alkaneet suhteet, joiden perustana on aina toisen fyysinen miellyttävyys.

Elä sinä arvojesi mukaisesti, mutta älä saarnaa paatoksellisesti muille siitä, kuinka muiden pitäisi elää.

Ihminen on edelleenkin eläin, halusit sitä tai et.

Vierailija
351/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pojille tuollaisia valheita ei syötetä. 

No, ei kyllä. Kyllä minulle ainakin nokkimisjärjestys selvisi jo yläkoulussa. Tietyt pojat saivat leijonaosan tytöistä. Niin se on myös yläkoulun jälkeen. Se näkyy myös tilastoissa. 

Minunlaiseni perusjantteri joutuu tekemään lukemattomia yrityksiä ennen kuin pääsee edes treffeille. Kyllä siinä ehdotellessa ja jatkuvasti torjutuksi tullessa ymmärtää, että oma viehätysvoima on mitä on. Silti täytyy yrittää, koska kulttuurissamme miehelle on langetettu yrittäjän rooli.

Miehelle epäonnistuminen on normi. Ei juuri kukaan mies naista lähestyessään pidä oletuksena, että onnistuu. Miehen maailman perusoletus on epäonnistuminen.

Vierailija
352/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitennii ei oo???? Guuglaa!!!

Vierailija
353/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja.

Eipä sinuakaan kiinnosta pimeällä kujalla puukko kädessä vastaantulevan henkilön luonne tai sisin, vaan otat jalat allesi.

Miten se sisin ja luonne näkyy ihmisestä ulospäin, kun tapaat ihmisen ensimmäistä kertaa?

Kommentillasi myös tuomitset kaikki esimerkiksi baareissa ja yökerhoissa alkaneet suhteet, joiden perustana on aina toisen fyysinen miellyttävyys.

Elä sinä arvojesi mukaisesti, mutta älä saarnaa paatoksellisesti muille siitä, kuinka muiden pitäisi elää.

Olen saanut nyt tarpeeksi miesten pinnallisuudesta. En aio antaa enää yhdellekään epäviehättävälle miehelle mahdollisuutta hurmata minua luonteellaan, tästä lähtien torppaan yritykset jo alkumetreillä. Vain hyvännäköiset saavat mahdollisuuden. Minun "on nähtävä pintaa syvemmälle"-asenteeni loppuu nyt tähän. Exät eivät ole olleet lähellekään yhtä viehättäviä kuin minä... seuraava mies saa luvan olla sen verran vetävä, että korjaantuu tuokin menneisyyden vääryys. :D

Vierailija
354/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis treel ikea, ompahan!!

Vierailija
355/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Ja älkää huoliko ei koske suurinta osaa teistä.

Vierailija
356/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä haluu, että joku tuntematon mies tulee latelemaan pinnallisia ulkonäköön liittyviä kehuja. e.v.v.k.

Edellinen oli vastaus kirjoitukseen, jossa puhuttiin työkavereilta tulevista kommenteista. Ei siis joltain tuntemattomilta, joihin viittaat. 

Vierailija
357/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja.

Olen saanut nyt tarpeeksi miesten pinnallisuudesta. En aio antaa enää yhdellekään epäviehättävälle miehelle mahdollisuutta hurmata minua luonteellaan, tästä lähtien torppaan yritykset jo alkumetreillä. Vain hyvännäköiset saavat mahdollisuuden. Minun "on nähtävä pintaa syvemmälle"-asenteeni loppuu nyt tähän. Exät eivät ole olleet lähellekään yhtä viehättäviä kuin minä... seuraava mies saa luvan olla sen verran vetävä, että korjaantuu tuokin menneisyyden vääryys. :D

Senkus toimit noin, kukaan ei estele.

Älä sinäkään saarnaa muille kuinka toisten pitäisi elää.

Vierailija
358/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja.

Kyllä kannattaa yrittää herätellä muitakin naisia, avata heidän silmiään. Jokainen tekee tietty omat jatkopäätelmänsä siitä. Miehet ovat pinnallisia olentoja - miksi siis naistenkaan kannattaa tähdätä syvällisyyteen? Kaunotar&Hirviö-pareja on jo ihan tarpeeksi.

Vierailija
359/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja.

Kyllä kannattaa yrittää herätellä muitakin naisia, avata heidän silmiään. Jokainen tekee tietty omat jatkopäätelmänsä siitä. Miehet ovat pinnallisia olentoja - miksi siis naistenkaan kannattaa tähdätä syvällisyyteen? Kaunotar&Hirviö-pareja on jo ihan tarpeeksi.

En kyllä usko, että miesten ja naisten parinvalinnassa ratkaisevia eroja on. Se perustuu yleiskokemukseen ihmisen viehättävyydestä ja seksuaalisesta vetovoimasta. Kriteerit ovat pinnalliset ja intuitiiviset.

Jos josta kusta ei viehäty, niin asiaa on vaikea järkeilemällä muuttaa. Joskus pitkä tuttavuus voi herättää tunteet, mutta yleensä perussuhtautumistapa selviää jopa sekunneissa, viimeistään minuuteissa.

Vierailija
360/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos toinen ei lämpene keskustelun avaukselle, niin silloin ei saa tungetella ja jäädä siihen hollille pyörimään eikä todellakaan pyytää treffeille vaan pitää poistua takavasemmalle.

Tosiasiahan on, että mahdollinen tyrmäys keskustelunavauksessa on käytännössä 100% ulkonäköpohjaista (poislukien annaks p***uu-ääliöt, joista ei nyt tässä ole keskusteltukaan), koska melkein aina se avaus on joku harmiton moi, mitä kuuluu-tyyppinen juttu.