Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erno, 32 näki Tampereen Ikeassa kauneimman näkemänsä naisen. Nyt haluaisi löytää hänet.

Vierailija
09.03.2018 |

Hauskoja tällaiset julkiset etsintäpyynnöt. Oilis kiva jos joskus mätsäis näillä tyypeillä eikä aina toinen osapuoli olisi jo valmiiksi varattu. Tässäkin tapauksessa epäilen näin olevan koska eivät kauniit naiset pitkään yksinään pysy.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005598643.html

Kommentit (609)

Vierailija
281/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketju tiivistettynä :

Mies =

-älä ikinä lähesty yhtäkään naista

-älä ikinä kehu yhdenkään naisen ulkonäköä

-jos et ole kolmekymppisenä paritunut ja monen lapsen isä voit päättää päiväsi

-jos et ole itse miljonäärimalliaivokirurgiastronautti, olet piisamirotta ja voit päättää päiväsi

-älä enää ikinä heittäydy ja ole spontaani

-älä ole rohkea ja itsesi likoon laittava

Nainen=

-jatka urhiutumistasi ja ulinaasi

Hyvin menee ihmiskunnalla vuonna 2018

Mutta tää Ernohan nimenomaan EI lähestynyt sitä naista livenä vaan käynnisti tällaisen oudon julkisen kampanjan.

Erno vain laittoi itsensä vielä enemmän likoon tällä kampanjallaan.

Mitään velvollisuutta naisella ei ole Ernolle ilmoittautua.

Mikä tässä teille räksyttäjille on se ongelma?

Mies ei saa lähestyä naista, toisaalta naiset tee elettäkään miesten suuntaan.

Annapas sinäkin ihmisten toimia ihan omalla tavallaan lain puitteiden rajoissa, äläkä tee niistä itsellesi ongelmaa. Sinä kun et asenteellisena naisasianaisena kuitenkaan edusta kaikkia naisia, kuten ei Erno miehiäkään

Mun ongelma on se, että tuollainen toiminta heijastaa sovinistista kulttuuria, joka objektivoi naisia. Ongelma liittyy nimenomaan kulttuuriin, ei tähän Ernoon sinänsä.

Mitä tarkoitat "annapa"? Varmaankin tajuat, että ei minulla ole mitään valtaa estää ketään toimimasta noin (ja vaikka olisi, en estäisi). Sen sijaan minulla on puolestani täysi oikeus tarkastella tyypin julkista toimintaa kriittisesti, ja esittää huomioita sen tausta-asenteista.

Kukaan ei myöskään ole missään sanonut ettei mies saisi lähestyä naista, miksi niin väität? Itsekin sanoin aiemmin, että ko nainen voi ilahtuakin tästä. Ongelmat tässä asiassa eivät liity yksilöihin vaan rakenteisiin.

Luojan kiitos maapallo ei pyöri teidän naisasianaisten mielen mukaan.

Naiset ihan itse objektoivat itseään vai monestiko olet ollut huolestunut naisten intagram- ja muista somen tileistä joissa naiset objektoivat itse itseään?

Mikä ihmeen sovinistisen kulttuurin ilmentymä Erno sinulle on ?

Tavallinen mies, joka ihastui. On teillä varmaan todella raskas elämä, jos näette kaikessa naisten sortamista ja alistamista.

Ja lopuksi, Suomi on maailman tasa-arvoisimpia maita, ja Ernon ihastumisen sijasta maailmassa on oikeasti kulttuureita ja maita joissa se naisen asema on todellakin olla pelkkä objekti, esine.

Kyse ei edelleenkään ole tästä Ernosta, vaan siitä, miten me kulttuurisesti ymmärrämme miesten ja naisten väliset suhteet. Edelleen paljolti siten, että nainen on miehen tavoiteltava objekti, myös Suomessa.

Vierailija
282/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä kertaa ei oltu edes mitään "kuumia katseita" ilmeisesti vaihdettu, niin kuin näissä yleensä on. Erno oli vain nähnyt tän naisen, nainen tuskin edes huomannut Ernoa... Voi voi.

Haha niinpä. Erno ei ollut saanut edes rohkaisevia katseita jotka olisivat voineet viestiä jonkinlaisesta vastakaiusta. Mutta Erno-poika se on vaan nyt niiiiin ihastunut. <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Ernoa. Nainen voi ehkä jopa ilahtua tästä, jos nainen itsekin arvostaa itsessään eniten kauneutta. Ja onhan niitäkin naisia, jotka ovat valmiita laittamaan tuhansia euroja oman ulkonäön ylläpitöön ja se käy heille työstä. Toivottavasti juuri sellainen onkin Ernon unelmien nainen.

Sitten on ne toiset kauniit naiset, jotka ovat lopen kyllästyneitä tähän ulkonäköön puuttumiseen. Tahtovat, että heidät nähdään ihmisinä ja heidän saavutuksensa huomioidaan muutenkin, kuin ulkonäön kautta.

Itse en oo edes niitä kauneimpia naisia, mutta aina kun joku miestyökaveri kehuu mun ulkonäköä, tekis mieli hakata sen päätä vähän seinään ja pyytää häntä keskittymään olennaiseen.

Vierailija
284/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä kertaa ei oltu edes mitään "kuumia katseita" ilmeisesti vaihdettu, niin kuin näissä yleensä on. Erno oli vain nähnyt tän naisen, nainen tuskin edes huomannut Ernoa... Voi voi.

Totta. Tällä kertaa ei mainittu kuumista katseista 15-vuotiaan kanssa, kuten siinä 23-vuotiaan naisen tapauksessa. Tiedä sitten kumpi on parempi...

Vierailija
285/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit naiset saavat useimpien miesten päät kyllä pyörälle. Silloin voi unohtua mikä on yleisesti ottaen sopivaa ja mikä ei. Voi jäädä tuijottamaan tavallista pitempään tai sitten näin kuin tässä tapauksessa että etsintä kuuluttaa naisen. Loppujen lopuksi ei mitään sen vaarallisempaa minkä vuoksi tarvitsisi olla täällä niin ahdistuneita ja huolissaan.

Vierailija
286/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tätä hakua tekisi nainen hän olisi romanttinen unelmiensa prinssiä etsivä, mutta koska kyseessä on mies, hän on stalkkeri?

KaksiNAISmoraali jyllää taas eräillä.

En oo koskaan nähnyt sellaista creepy-ilmoitusta missä nainen etsisi näkemäänsä komeaa miestä josta ei tiedä mitään. 

Tulepa joskus pois sieltä kiven alta tai missä lie seinän ja patterin välissä asustatkaan. Maailamssa on monta ihmeellistä asiaa nähtävänä ja koettavana.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000723479.html

Niin? "Kaunis nuori nainen etsii salaperäistä poikaa". Molemmat ovat vielä nuoria vasta parikymppisiä, joten lapsellisuuden voi antaa vielä anteeksi.

Eri asia jos ilmoitus ois ollut tyyliin "32-vuotias Erin etsii 25-vuotiasta (?) maailman komeinta miestä". Toihan ois jo ihan naurettavaa. :D

Se poika oli kylläkin lopulta alaikäinen. Ja sinähän sanoit, että

"En oo koskaan nähnyt sellaista creepy-ilmoitusta missä nainen etsisi näkemäänsä komeaa miestä josta ei tiedä mitään"

Nyt kun sellainen tapaus osoitettiin, niin sitten alkoikin selittely. Tuo jos mikä on naurettavaa.

Missä kohtaa uutista muka sanottiin, että poika oli alaikäinen??

Ja onhan nyt 22-vuotiaan ja 32-vuotiaan lapsellisuudella eroa, haloo. 

Ida myönsi sen itse jo poistetuilla videoillaan. 23-vuotiashan tuo IS:n jutun perusteella oli, jos sillä mitään merkitystä on. Totta kai 23-vuotiaalla on 32-vuotiaalla on keskimäärin eroa, mutta missä iässä mainitusta käytöksestä tulee "creepyä"?  

Tuo on vain huhupuhetta, jos kerta video on poistettu, etkä pysty todistamaan että noin on sanottu. Tyttö oli vasta täyttämässä 23v, eli Ernoon nähden ikäeroa kuitenkin se 10 vuotta. Voisi sanoa, että harkitsematon ja lapsellinen käytös on ymmärrettävää noin 25-vuotiaaksi asti, koska nykytiedon mukaan aivot kehittyvät sinne asti. 

No ei se mitään huhupuhetta ole, eikä minulla ole mitään todistustaakkaa tämän asian suhteen. :D Voi jestas mitä selittelyä, vai että aivojen kehitykseen alettiin jo vetoamaan. Kyllä kuule lapsellinen käytös karsiutuu kauan ennen 25 ikävuotta ja lapsellinen käytös on lapsellista, ei "creepyä". 

Vierailija
287/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee myös piilevä mustasukkaisuus ja omistamisen halu suhteessa tuollaisella ehdottomuudella.

Vierailija
288/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän jos 20v mies kuuluttaa jonkun naisen perään, mutta reippaasti yli 30v? Sori, mut musta on vähän noloa...

Toi olisi ihan söpöä ja viehättävää, jos nicopetteri 19v olisi nähnyt saman ikäisen tiinuliinun ikeassa, ja tekisi tuollaisen ilmoituksen. Tiinuliinu olisi nicopetterin mielestä "maailman kaunein nainen", ja ehkä koko jutusta tulisi jotain.

Vanhan miehen tekemänä lähinnä ällöttävää ja herättää kysymyksiä.

Tämä ja ne pari muuta julkisuudessa ollutta jotka ovat etsineet niitä kaupassa tavattuja ihastuksia ovat mielestäni vaan jotenkin outoja. Eihän tuossa edes välttämättä tiedetä vastapuolen ikää, eikös se yhden naisenkin etsimä mies osoittautunut lopulta ihan älyttömän nuoreksi? Minua on isketty aikuisena alaikäisten toimesta ja alaikäisenä aikuisten. Molemmissa tilanteissa tuo oli todella ahdistavaa, ja kuolisin nolouteen jos nuo olisivat lähteneet etsimään minua valtamedian avulla, luullen minua täysin eri-ikäiseksi.

Vierailija
289/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi Ernoa. Nainen voi ehkä jopa ilahtua tästä, jos nainen itsekin arvostaa itsessään eniten kauneutta. Ja onhan niitäkin naisia, jotka ovat valmiita laittamaan tuhansia euroja oman ulkonäön ylläpitöön ja se käy heille työstä. Toivottavasti juuri sellainen onkin Ernon unelmien nainen.

Sitten on ne toiset kauniit naiset, jotka ovat lopen kyllästyneitä tähän ulkonäköön puuttumiseen. Tahtovat, että heidät nähdään ihmisinä ja heidän saavutuksensa huomioidaan muutenkin, kuin ulkonäön kautta.

Itse en oo edes niitä kauneimpia naisia, mutta aina kun joku miestyökaveri kehuu mun ulkonäköä, tekis mieli hakata sen päätä vähän seinään ja pyytää häntä keskittymään olennaiseen.

Tekstisi tihkuu misandriaa, ja samalla tunnut vihaavan myös naisia jotka eivät jaa SINUN maailmankuvaasi.

Huttunen vai Sorseli?

Anteeksi, mutta miten mä tunnun vihaavan naisia? :D oon metallialalla töissä ja työkaverini ovat enimmäkseen miehiä, mutta vapaalla nautin naisten seurasta. Yritän olla vihaamatta ketään, koska se on äärimmäisen kuluttavaa itselle.

Keitä nämä huttunen ja sorseli ovat? Ovatko googlaamisen arvoisia?

Ei oo pakko vastata, koska tämähän ei nyt kuulu ketjun aiheeseen mitenkään.

Vierailija
290/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Tällä kertaa ei mainittu kuumista katseista 15-vuotiaan kanssa, kuten siinä 23-vuotiaan naisen tapauksessa. Tiedä sitten kumpi on parempi...

Kukaan ei tosin varmuudella voi sanoa minkä ikäinen tuo Ernon ihastuksen kohde on. Saattaahan sekin olla alaikäinen... jäänee arvoitukseksi. 

Vierailija
291/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erno ja noin rumakin, yäk!

Vierailija
292/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erno näki ikeassa ihanan pöydän, joka oli pakko saada. Minkki ei ole yksin.

Vierailija
293/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarkoita nyt Ernoa, mutta Tampereelle muuttaa itäsuomesta todella paljon "hengailijoita".

Vierailija
294/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milläs perusteella naiset kiinnostuu miehestä , ellei ulkonäön perusteella jos ihminen on tuntematon?

Olette kyllä niin tekopyhiä kuin olla ja voi.

Samaan aikaan läpi ketju Ernon ulkonäköä on haukuttu, puhumattakaan muista herjaamisista ketjussa Ernoa kohtaan.

Minä ainakin kiinnostun tai olen kiinnostumatta ainoastaan sen perusteella millainen mies on kokonaisuutena. Ventovieraat vastaantulijat ei todellakaan herätä minkäänlaista kiinnostusta.

N40

Vierailija
295/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei tosin varmuudella voi sanoa minkä ikäinen tuo Ernon ihastuksen kohde on. Saattaahan sekin olla alaikäinen... jäänee arvoitukseksi. 

Nyt menee naisten puolustelut jo vähän epätoivoiseksi. :D Mitäs mieltä sä olit siitä, että 23-vuotias, seksimessuilla tavaraansa esitellyt nainen loi kuumia katseita 15-vuotiaaseen poikaan? 

Vierailija
296/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen ei ole nuori ja kaunis niin eihän sillä tee mittään. Pokekin on keksitty.

Tälle kommentille annettu jopa 8 tykkäistä... Kertoo paljon palstamiesten tasosta.

Vierailija
297/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkin tekopyhää tämä ulkonäöstä puhuminen.

Yksikään ketjun naisista ei ikikuuna päivänä lähesty tuntematonta miestä, jota ei pidä ulkonäöllisesti miellyttävänä.

Naisasianaisten kirjoitukset taas ovat puhdasta naisasianaisten agendaa, eli naisten uhriuttamista.

Minusta sen ulkonäön ei varsinaisesti tarvitse olla erityisen miellyttävä, ainoastaan sillä on merkitystä ettei se ole epämiellyttävä

Onneksi aika harva on epämiellyttävä.

Vierailija
298/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

EIkö se ole jo posiitiivista, että mies on vapaaehtoisesti Ikeassa.

Vierailija
299/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milläs perusteella naiset kiinnostuu miehestä , ellei ulkonäön perusteella jos ihminen on tuntematon?

Olette kyllä niin tekopyhiä kuin olla ja voi.

Samaan aikaan läpi ketju Ernon ulkonäköä on haukuttu, puhumattakaan muista herjaamisista ketjussa Ernoa kohtaan.

Minä ainakin kiinnostun tai olen kiinnostumatta ainoastaan sen perusteella millainen mies on kokonaisuutena. Ventovieraat vastaantulijat ei todellakaan herätä minkäänlaista kiinnostusta.

N40

Piti tietenkin olla minkäänlaista tuntemusta mutta sopii se tuokin.

N40

Vierailija
300/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa menee nyt ihan täysin ohi, et miksi tuota kateuskorttia heitetään tähän asiaan. Varmasti montaa naista täälläkin on sanottu joskus kauniiksi, ei se oo ihmeeellistä. Onko se nyt tämä julkisuus? Kaikkien oletetaan haluavan julkisuutta?

Mä en tunne olevani kateellinen. Oon maailman onnellisin kun mies pussaa mun isoa raskausmahaa ja sanoo mua ja mun mahaa söpöksi. Jos se tekisi tästä julkisia päivityksiä, niin mä vaan vaivaantuisin.

Mistä tässä nyt pitäisi olla niin kateellinen? Ernosta? Kehuista? Julkisuusesta? En ymmärrä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme