Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen vihainen ja pettynyt kun mies ei halua seksiä ja kun olen vihainen ja pettynyt, mies ei varmasti ala halutakaan seksiä!

Vierailija
09.03.2018 |

Siis ainakaan minun kanssani.

Koko elämä on vain työtä ja lapsia, en halunnut tällaista.

Miten kannattaisi alkaa edetä?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet nyt jämähtänyt yhteen ajatukseen, eli seksiin. Mietipä vähän, onko se juuri nyt, se maailman tärkein asia oikeasti? Millainen elämäntilanne juuri nyt on, onko toisella/molemmilla stressiä, mahdollisuudet seksin harrastamiseen rajattomat/vain tiettynä hetkenä - ja miten todennäköistä on haluta juuri sillä ainoalla mahdollisella hetkellä. JneJne. Joku tuolla jo sanoikin, että pitkässä suhteessa tai lapsiperheessä se 'aaltoilu' on ihan normaalia. Itse en käsitä näitä, joille se seksi on maailman kaatava asia, jos sitä ei hetkeen ole. Et ole itsetyydytyksestä kuullut?

Masturboin noin 5 kertaa viikossa eli kyllä. Yllättikö?! Ap

Vierailija
22/47 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa mua ei vittuakaan kiinnosta lapsettomien eikä alle 10v suhteessa olleiden mielipiteet. Ap

Seksielämän huononeminen ja parisuhdetyytyväisyyden romahtaminen ovat tunnettuja lasten hankinnan riskejä. Nyt ne riskit realisoituivat. Turhaan sinä netissä kiukuttelet oman valintasi seurauksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa mua ei vittuakaan kiinnosta lapsettomien eikä alle 10v suhteessa olleiden mielipiteet. Ap

Seksielämän huononeminen ja parisuhdetyytyväisyyden romahtaminen ovat tunnettuja lasten hankinnan riskejä. Nyt ne riskit realisoituivat. Turhaan sinä netissä kiukuttelet oman valintasi seurauksia.

Mies halusi lapsia enemmän joten mielestäni ei ollut kohtuutonta odottaa saavansa enemmän huomiota lasten jälkeenkin. Ap

Vierailija
24/47 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kannattaisi yrittää parantaa suhdetta ensin muuten. Jos ap on noin aggressiivinen ja syyttää kaikesta miestään ei ihme ettei halua koskea tuohon kepilläkään. Onko miehen velvollisuus tehdä sinut onnelliseksi? Mitä teet itse? MIstä muusta kuin seksistä tappelette? Oletko pohtinut ihan itseäsi? Tuollainen vihainen purkautuminen ei tosiaan kuin pahenna tilannetta.

Vierailija
25/47 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki paska vaan tapahtuu sinulle, sinä ajaudut ilman omaa tahtoa? Jos oikeasti koet tilanteen liian hankalaksi, eroa. Silloin voit hakea seksiä randomeilta aina kun lapset ovat isällään. Sekö tekisi elämäsi onnelliseksi?

Vierailija
26/47 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua itseänikään edes kiinnosta enää seksi missään positiivisessa mielessä, koen vain niin suurta vääryyttä etten saa sitä vaikka kropankin olen saanut lasten jälkeen hyvään kuosiin. Ap

Vierailija
27/47 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minua itseänikään edes kiinnosta enää seksi missään positiivisessa mielessä, koen vain niin suurta vääryyttä etten saa sitä vaikka kropankin olen saanut lasten jälkeen hyvään kuosiin. Ap

Jaa, provohan tämä olikin.

Vierailija
28/47 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, provohan tämä olikin.

Miten niin provo? Ei ole. Ap

Vierailija
29/47 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pitkän seksittömyyden jälkeen voin tehdä em. johtopäätöksen? Ap

12h

Vierailija
30/47 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä parisuhde on hyvin paljon muutakin kun seksiä. Se on vaan yksi pieni osa sitä, eikä mielestäni edes tärkeä osa. Läheisyys, hellyys, rakkaus, luottamus, yhteenkuuluvuus ja kaiken jakaminen on mielestäni suhteen perusta. Jos nussia haluaa, niin pysyy sinkkuna ja panettaa alakerran Erkillä ja yläkerran Pertillä itseään. Tai hakee baarista seuraa. Ja jos kyseessä on mies, niin rahalla saa huoria ja taxi vie/tuo.

Vierailija
31/47 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pitkän seksittömyyden jälkeen voin tehdä em. johtopäätöksen? Ap

Itse kävisin asiasta vakavan keskustelun, jossa toisin tarpeeni ja toiveeni syyttelemättä esiin, ja jos kahteen kuukauteen ei olisi tapahtunut mitään edistystä, en jaksaisi enää uskoa sitä tapahtuvan myöhemminkään. Minä en halua olla suhteessa, jossa minua ei haluta seksuaalisesti. Se on tuhoisaa oman itsetunnon kannalta.

Jos miehet ottaisi tuon ohjenuoran ei taitaisi ydinperheitä olla enää ollenkaan. Useimmat naiset eivät ole synnyttämisen jälkeen moneen kuukauteen halukkaita seksiin. Jollain voi mennä parikin vuotta ennen kuin halut palaa tai niitä uskaltaa näyttää.

Tuskin se ap:n mieskään ihan vaan kiusan vuoksi on lakannut haluamasta. Todennäköisesti siihenkin on ihan järkeen käypä selitys. Sen sijaan, että vain odottaa asian parantumista, ap voisi yrittää keskustella aiheesta asiallisesti ja syyllistämättä.

Vierailija
32/47 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on kyse paljosta muusta kuin seksistä, nimittäin koko elämästäni ihmisenä ja naisena. Ihminen joka ei saa / harrasta lainkaan seksiä ei kuulu joukkoon, jää paitsi elämän ytimestä, johtuu tuntemaan itsensä aivan syystä täysin vastenmieliseksi ja epäonnistuneeksi verrattuna kaikkiin jotka seksiä pääsevät harrastamaan (eli valtaosaan ihmisistä), eikä tätä puutetta voi kompensoida millään. Ap

Vierailija
33/47 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ap ei ollutkaan kiinnostunut lapsettomien mielipiteistä, kerron silti, että on ainakin yksi sellainen lapseton liitto, jossa on samoja ongelmia kuin sinulla. Yhteisiä vuosia parikymmentä. Miestä ei vain tunnu enää kiinnostavan. Vaikea on pitkää liittoa päättää tämän vuoksi, kun arjessa kaikki muu toimii kitkatta ja muuten on miehen kanssa hyvä olla, kovasti häntä rakastan. Mutta itsetuntoa tämä asia kyllä syö ja huomaan pikkuhiljaa katkeroituvani.

Vierailija
34/47 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt miettinyt tätä asiaa kunnolla ja tullut siihen tulokseen, että ainoa tapa selvitä psyykkisesti tästä tilanteesta ettei mies osoita seksuaalista halua minua kohtaan on tosiaan hakea sitä huomiota muualta, ihan itsetunnon kohotukseksi, joka on välttämätöntä elämänhalun säilyttämiseksi. Kiits vastauksista.

Ap

Vierailija
35/47 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka ap ei ollutkaan kiinnostunut lapsettomien mielipiteistä, kerron silti, että on ainakin yksi sellainen lapseton liitto, jossa on samoja ongelmia kuin sinulla. Yhteisiä vuosia parikymmentä. Miestä ei vain tunnu enää kiinnostavan. Vaikea on pitkää liittoa päättää tämän vuoksi, kun arjessa kaikki muu toimii kitkatta ja muuten on miehen kanssa hyvä olla, kovasti häntä rakastan. Mutta itsetuntoa tämä asia kyllä syö ja huomaan pikkuhiljaa katkeroituvani.

Kurja tilanne, olen itse kokenut saman 15 v avoliitossa ilman lapsia.

Ettekö voisi yhdessä sopia että hankkisit rakastajan, jos miestäsi ei seksi kiinnosta?

Vierailija
36/47 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsia ei olisi, olisi jo ajat sitten ollut päivänselvää, mitä siitä seuraa että seksi vähenee vähenemistään eikä toinen halua enää juuri koskaan eikö ollenkaan kuten minä haluaisin. Minulla on oikeus ajatella että seksi (ja läheisyys) on parisuhteessa parasta ja vain sen avulla ylipätään jaksan elää parisuhteessa, koska tuleehan siinä mukana myös valtavasti rasitusta ja harmia, omista asioista tinkimistä toisen takia jne.. niin kun seksi jää pois, saa vain parisuhteen raskaat aspektit osakseen eikä mitään mielihyvää itselleen. Tulee olo että vain antaa eikä saa mitään, etenkin kun perusluonteeni viihtyisi parhaiten valtaosan ajasta yksin rauhassa. Ap

Vierailija
37/47 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vähäinen seksi lopahi lapsien jälkeen lähes kokonaan muutamaksi vuodeksi. Ei vaan kiinnostanut eikä oikein itsekkään tiedostanut, että miksi näin kävi. Asiat kuitenkin sitten parani hyvinkin vauhdilla, kun niistä sen sadannen kerran sai puhuttua. Ja vaimo vihdoin tajusi, että en ole mikään panokone, jolta saa aina kun haluaa ja että miehellehän riittää vain kunhan saa laueta. Nyt kun olen saanut sellaista seksiä kuin haluan, on myös halut kasvaneet paljon. Ja on myös paljon suurempi halu tyydyttää vaimon mielihalut, kun tietää että toinenkin tekee asioita sen eteen, että seksi elämä pysyy hyvänä.

Eli ei muuta kuin keskustelkaa asioista kunnolla ja tee miehellesi juuri mitä hän haluaa. Varmasti seksin määrä lisääntyy ja vaikka itse joutuisitkin vähän uhrautumaan ja harrastamaan seksiä miehesi ehdoilla, se on vain hetkellistä ja varmasti kannattaa, jos on oikeasti halua korjata tilanne.

Vierailija
38/47 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M82 kirjoitti:

Meillä vähäinen seksi lopahi lapsien jälkeen lähes kokonaan muutamaksi vuodeksi. Ei vaan kiinnostanut eikä oikein itsekkään tiedostanut, että miksi näin kävi. Asiat kuitenkin sitten parani hyvinkin vauhdilla, kun niistä sen sadannen kerran sai puhuttua. Ja vaimo vihdoin tajusi, että en ole mikään panokone, jolta saa aina kun haluaa ja että miehellehän riittää vain kunhan saa laueta. Nyt kun olen saanut sellaista seksiä kuin haluan, on myös halut kasvaneet paljon. Ja on myös paljon suurempi halu tyydyttää vaimon mielihalut, kun tietää että toinenkin tekee asioita sen eteen, että seksi elämä pysyy hyvänä.

Eli ei muuta kuin keskustelkaa asioista kunnolla ja tee miehellesi juuri mitä hän haluaa. Varmasti seksin määrä lisääntyy ja vaikka itse joutuisitkin vähän uhrautumaan ja harrastamaan seksiä miehesi ehdoilla, se on vain hetkellistä ja varmasti kannattaa, jos on oikeasti halua korjata tilanne.

Seksiä ei ole lainkaan nyt niin paha lähteä lisäämään. Eikä mies keskustele aiheesta, ei halua minulta mitään seksiä. Ja kun tilanne on esim se että olen saanut nuolentaa viimeksi 2,5 vuotta sitten ja mies säännöllisesti viime syksyyn saakka jolloin kyllästyin suuseksin yksipuoliseen antamiseen niin ei vain ylpeys veny enää edes ajatukseen että haluaisin yrittää miellyttää miestä mitenkään. Ei ole minun vuoroni enää. Ap

Vierailija
39/47 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miestäs ei seksi kertakaikkiaan kiinnosta ja mielestäsi olet kaiken omalta taholtas yrittänyt, niin kaipa vaihtoehtona on sitten etsiä sitä jostain muulta. Kannattaa kuitenkin tämä asia miehen kanssa sopia, sitä tuskin haittaa jos tyydytät halusi muualla, kun ei itsekkään halua. Voi jopa siitäkin olla hyötyä eipähän enää mihesikään tarvitse stressata seksin harrastamista.

Vierailija
40/47 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M82 kirjoitti:

Jos miestäs ei seksi kertakaikkiaan kiinnosta ja mielestäsi olet kaiken omalta taholtas yrittänyt, niin kaipa vaihtoehtona on sitten etsiä sitä jostain muulta. Kannattaa kuitenkin tämä asia miehen kanssa sopia, sitä tuskin haittaa jos tyydytät halusi muualla, kun ei itsekkään halua. Voi jopa siitäkin olla hyötyä eipähän enää mihesikään tarvitse stressata seksin harrastamista.

Kerroit ettei sinuakaan kiinnostanut moneen vuoteen, niin koitko että vaimosi yritti kaikkensa jotta alkaisi taas kiinnostaa? Mitä itse yritit? En varmasti ole kaikkeani yrittänyt ja kuten kerroin, en kykene koska olen vihainen. Ymmärrän myös ettei miestä seksi kiinnosta, kun olen koko ajan katkera ja negatiivinen aiheeseen liittyen. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan