Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä perusteella olet lopettanut kokonaan asioinnin jossakin kaupassa, ravintolassa, kampaamossa tms.?

Vierailija
09.03.2018 |

Onko jokin yksittäinen umpisurkea asiakaskokemus johtanut siihen vai muut syyt?

Kommentit (4975)

Vierailija
1601/4975 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan osta mitään paikasta, joka ei suostu ottamaan käteistä. Nytkin jotkut käyttää tätä virushysteriaa hyväkseen ja luulee, että kaikki uskoo rahojen olevan jotain ihme bakteeripesiä. On mulla luottokortti, mutta vain nettikauppoja varten.

Vierailija
1602/4975 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisalta, siis se puhelinfirma, sain joskus vuosikymmen sitten NIIN pskaa palvelua kahteen eri otteeseen, etten ole ikinä palannut takaisin asiakkaaksi. Ei ollut kyse mistään tympeydestä tiskin takana, vaan eivät kerta kaikkiaan hoitaneet heille kuuluvaa hommaa lukuisista yrityksistä ja pitkästä odotuksesta huolimatta ja lopulta asiakaspalvelun reagointi tilanteeseen oli jotakin aivan käsittämätöntä ja ala-arvoista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1603/4975 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hesburger meni minulla kun Salmela alkoi itkeä keväällä tukien perään vaikka ennen oli aina pitänyt niitä turhina. No en minä muutenkaan siellä käynyt kuin pari kertaa vuodessa, joten tuskin se heillä tuntuu, mutta silti. 

Minulla meni vastaava pulju boikottiin kun kävin Porissa kauppakeskus Puuvillassa pari kesää sitten ja ostin jonkun hampurilaisen jossa oli pekonia. Kuvassa se luonnollisesti näytti ihan kivan kokoiselta.

Sain kuitenkin parin sentin kokoisen lätyn jossa oli 1/3-kokoinen pekoninsiivu välissä. Valitin ja sain pahoitteluja. Yhtä tyhjän kanssa. En käy enää missään Hesburgerissa. 

Vierailija
1604/4975 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran pudotin yhden tosi pienen parin euron esineen lahjatavarakaupassa, omistaja tuli kiukkuisesti sanomaan sinun pitää maksaa se, maksoin mutta en mennyt enää sinne. Apteekissa jonossa istuessa yksi mummo tokaisi hellevaatteistani että hänellä itsellään on sentään vaatteet päällä, tilaan nykyään lääkkeeni noutoautomaattiin. Yksi kampaaja valkaisi tukkani niin että se alkoi katkeilemaan pesupaikalla ja samalla kertaa leikkasi vielä korvalehteäni, vaihdoin kampaajaa. Mutta virheitä olen tehnyt itsekin elämäni varrella sen myönnän.

Tietysti rikottu pitää maksaa!! En ymmärrä miksi asiakkaat piilottelee ja luikkii karkuun jos jotain menee rikki. Sehän on sen yrittäjän omaisuutta ja menettää sen summan rahaa mitä joku rikkoo (tai varastaa). Jos et halua maksaa niin älä koske särkyviin tavaroihin. Teettekö kylässä samoin ja jos oma lapsi rikkoo jotain, äkkiä karkuun ettei tarvitse maksaa? 

No tässäkin voi yrittäjällä olla sitä "pelisilmää" jos on selvästi vahinko ja on joku alle viiden euron tavara. Mun kaksivuotias pudotti kaupassa kerran pikkumyyjääkaappimagneetin, jolta meni jalka poikki. Menin kassalle ostamaan niin myyjä sanoi että "tämähän on rikki, haen sulle uuden" sanoin että mun lapsi sen rikkoi et ostan silti mut myyjä vaati hakea uuden, sanoi ettei haittaa. Tuli tosi hyvä mieli kaupasta ja menen mielelläni uudelleen. Tietty silloin jos rikkoo jonkun monen kympin tavaran on vähän eri asia.

Vierailija
1605/4975 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi oli homeista juustoa, huomasin vasta päivää myöhemmin kotona pakettia avatessa. Bokottiin meni tämä kauppa, muutenkin liha ja muutkin elintarvikkeet liian lähellä viimeistä käyttöpäivää.

Vierailija
1606/4975 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin Hesburgerin käynnin kun sain juustohampurilaisen ja kun avasin sen oli pihvi aivan raaka. Se oli siis punainen, paistamaton toiselta puolelta. Menin kassalla näyttämään sitä ja myyjä sanoi antavansa minulle ilmaisen jälkkärin tästä. Joo ruokahalu meni ja en syönyt enään mitään.

Vierailija
1607/4975 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaaja oli töykeä ja epäystävällinen. Työn jälkeen olin semityytyväinen, jos se olisi ollut priimaa, niin menisin samalle uudestaan kaikesta huolimatta mutta varmaan just siksi kun kommunikointi ei toiminut tarpeeksi hyvin, tulos ei ollut paras mahdollinen. Mieli ei jäänyt hyväksi ja harmitti maksaa isot rahat niin kyllästyneelle ihmiselle.

Vierailija
1608/4975 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio enää koskaan olla DNA:n asiakas. Noin 6 vuotta sitten he myivät minulle mokkulan puhelimitse. Asuin aikamoisella katvealueella ja varmistin, että saan palauttaa tuotteen jos se ei toimi 2 viikon kuluessa sen saapumisesta. Mokkula tuli postissa ja netti ei tosiaan toiminut. Menin palauttamaan sitä läheiseen DNA liikkeeseen jossa myyjä totesi ettei voi ottaa sitä vastaan koska pakkaus oli avattu. Jouduin maksamaan kuukausi laskua 2 vuotta aivan turhaan. Olisi pitänyt ottaa yhteys kuluttajasuojaviranomaiseen mutta enpäs tajunnut nuorena ja hölmönä.

Vierailija
1609/4975 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ärsyttää kun on miehen kanssa jossakin asioimassa, ja ainoastaan miestä katsotaan silmiin ja tervehditään, ikään kuin odottaen että vain miehellä voisi olla ostoaikeita. Ravintolassa myös tosi yheistä että laskun aikaan katsellaan vain miehen suuntaan. Siis vielä 2020-luvulla! Tää on niin yleistä että vaikea laittaa kaikkia paikkoja edes boikottiin. Tekniset kaupat pahimipa.

Vierailija
1610/4975 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetin Hesburgerin käynnin kun sain juustohampurilaisen ja kun avasin sen oli pihvi aivan raaka. Se oli siis punainen, paistamaton toiselta puolelta. Menin kassalla näyttämään sitä ja myyjä sanoi antavansa minulle ilmaisen jälkkärin tästä. Joo ruokahalu meni ja en syönyt enään mitään.

Ilmaisen jälkkärin? Mitä hittoa? Jos se ruoka on syömäkelvoton niin tilalle tehdään uusi annos jonka voi syödä eikä korvata sitä ilmaisella jälkkärillä ellei asiakas pelkästään sitä tullut ostamaan :D 

Vierailija
1611/4975 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä yn kirjoitti:

Kiva kun et tule enää. Et saanut puhua omista asioistasi ja se riitti. Ei kampaaja mikään terapeutti ole, vaan kampaaja

No eipä se asiakaskaan mikään terapeutti ole että pitää kuunnella kettuuntuneen kampaajan oksennusta ja arvostelua koko ajan.

1612/4975 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuitenkin olen melko hyvä asiakas. Viime yönäkin tilasin lähibaarissa nelostuopin ja kossusnapsin.

Kolme kertaa.

Vierailija
1613/4975 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjastossa en enää käy metelin takia.

Vierailija
1614/4975 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nuori nainen, ja tein yliopistolla markkinointiin liittyvää ryhmätyötä erääseen ravintolaan. Työn aikana oltiin tietenkin paljon yhteyksissä ravintolan omistajaan (keski-ikäinen mies), joka vaikutti mukavalta ja kannustavalta tyypiltä, ja oli tosi tyytyväinen ryhmätyön lopputulokseen. Yhtenä lauantaiyönä sain kuitenkin monta messengerpuhelua tältä mieheltä Facebookin kautta kello kolmen maissa, perään viestejä tyyliin "mitä teet, nähdäänkö". Yäk! Tuli niin puistattava ja likainen olo kyseisestä tyypistä, että en ole siihen ravintolaan pystynyt jalallakaan astumaan sen jälkeen.

Vierailija
1615/4975 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taskuvarastin 6 vuotiaana suklaapatukan ja jäin siitä kiinni. Kassa piti mulle tiukan puhuttelun ja vannotti, etten saa enää ikinä tulla siihen kys kauppaan. Lupasin.

Mä en kolmeenkymmeneen vuoteen käynyt siinä kaupassa. Siinähän vaihtui kauppiaatkin jo välillä. Oli parisen vuotta kiinni, kunnes se avattiin taas. En mennyt.

Sen kaupan paikalla on nyt semmoinen alkoholistien ja mielenterveystoipujien kohtaamispaikka. Olen käynyt isääni hakemassa sieltä välillä. Muistan ekan kerran, kun parkkiksella emmin sisään menoa. Piti kerätä rohkeutta, että uskallan mennä sisään.. jos se kassa vaikka taas rähjää. ;)

Enkä varastellutkaan sen koommin.

Vierailija
1616/4975 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jouduin vaihtamaan vakituista parturia joskus 1,5 vuotta sitten. Kävin vuoden-kaksi eräällä ulkomaalaistaustaisella parturilla, koska halpa hinta ja ihan mukava ihminen. Asiakassuhteeni päättyi kuitenkin yhteen puhelinsoittoon. Soitin hänelle kysyäkseni parturiaikaa samalle päivälle. Hän tarjosi jotain aikaa iltapäivälle. Aloin pohtimaan puhelimessa ääneen, että sopiiko tuo aika minulle. Yhtään vähättelemättä pohdin tuota ehkä 5 sekuntia. Yhtäkkiä parturi kimpaantui minulle, huusi puhelimeen "nyt ei ole aika odotta, asiakas istu tuolissa" ja tuut tuut tuut luuri korvaan. Hämmennyin tosi paljon ja kurkkasin puhelun keston. Se oli jotain 22 sekuntia.

En ole sen jälkeen soittanut kyseiselle parturille, kysellyt aikoja tai käyttänyt hänen palveluitaan. Se oli hänen tappionsa. Lisätään viestiin vielä se, että kyseisellä parturilla ei ole mitään ajanvarausjärjestelmää netissä, josta voisi soittamatta/käymättä paikanpäällä varata ajan. 

Vierailija
1617/4975 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

A:lla alkava pankkiiriliike, joka mainostaa itseään rahoituksen ammattilaisina. Soittivat ja pyysivät sijoitustapaamiseen.

Aulan neidillä ei ollu jakun alla juuri mitään, sillä näin aivan liikaa pintaa. Sen jälkeen paikalle tulee takatukkamies, joka heittää tissivitsin sille naiselle. Kuului siihen odotussohvalle asti se vitsi ja hihitys.

Sen jälkeen oma rahoitusasiantuntijani haki mut luolaansa ja aloitti tunnin puheen eläkevakuutuksesta. Sanoi jo alussa että susta tuleekin mun nuorin asiakkaani ja "jos jätät ostamatta Sipsit ja dvd-elokuvat ja säästät rahat meille, niin sulla on vanhana iso potti" Fläppitaulu oli täynnä käppyröitä ja laitoin nimet paperiin.

Kun tein omassa pankissani suoraveloitussopimusta, niin rivien välistä virkailija sanoi että sillä firmalla on isot kulut sopimuksissaan. Tutkin asiaa ja niin se oli.

Tutkin lisää ja se oli huonoimpia eläkevakuutuksia kuluiltaan ja tuotoiltaan.

Lisäksi asiantuntijat oli kuin huonosta sketsistä. Onneksi sain peruttua sopimuksen 14vrk aikana.

En antaisi niille "asiantuntijoille" senttiäkään hoitoon tuon kokemuksen jälkeen.

1618/4975 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä ravintolassa Kauppakeskus Kaaressa en enää käy, koska ruoka oli välillä niin luokatonta, että vaatii jo taitoa saada annos epäonnistumaan niin pahasti. 

Yhdellä hierojalla lakkasin käymästä, vaikka hän oli todella hyvä, koska hänen lapsensa soittivat 2 minuutin välein keskeyttäen hieronnan ja hän puhui taukoamatta. Useimmiten vielä aviomiehensä naisseikkailuista sun muista kiusallisista asioista.

Vierailija
1619/4975 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä R-kioskilla en halua käydä, sillä siellä tietty myyjä ei tervehdi asiakasta tai katso asiakasta edes silmiin. Myöskin "ole hyvä" ja "kiitos" tuntuivat olevan kyseiselle vähän kypsemmälle tädille tuntemattomia sanontoja. En käy siellä enää ikinä muuten kuin äärimmäisessä hätätilanteessa, vaikka kioskin sijainti kotiini nähden on hyvä.

Vierailija
1620/4975 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useitakin vuosien varrella. Esimerkiksi kampaaja joka vaikutti kivalta, teki työnsä hyvin. Kävin vuosia kunnes puolituttu naureskeli minulle että kampaaja kertoi että sulla on tyttösi kanssa pahoja vaikeuksia. Henkilökohtaisten asioiden juoruaminen toisille, tämä on törkeää. Kun kerroin kampaajalle että 14 vuotias tyttöni ei noudata kotiintuloaikoja yms muuta teini-iän auktoriteetti ongelmia. Eihän tuo suuri salaisuus ollut, mutta mitä kaikkea muuta kampaaja juoruaa, tämä riitti. Apteekki jossa 1 farmaseutti työnsi nokkansa joka asiaan. Palvele ja ole hiljaa. Kovaan ääneen koilottaa kaikkien kuullen miten tämä lääke aiheuttaa ummetusta, kuinka se suoli toimii? Ei näin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi