Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä perusteella olet lopettanut kokonaan asioinnin jossakin kaupassa, ravintolassa, kampaamossa tms.?

Vierailija
09.03.2018 |

Onko jokin yksittäinen umpisurkea asiakaskokemus johtanut siihen vai muut syyt?

Kommentit (4975)

Vierailija
1641/4975 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin työttömänä ja jouduin hakea tuolloin toimeentulotukea, siellä oleva nainen soitti minulle usein , kertoi miten muilla on paljon huonommin jne.  Puheluihin kyllästyneenä lopulta kysyin soitteleeko hän kaikille asiakkaille, -meni hiljaiseksi- ja toivoin ettei soittaisi enää, (viesteilläkin tieto kulkee) Valitettavasti en voinut lopettaa "käymästä" silti. :(  Käytös oli tungettelevaa eikä asiallista!

Vierailija
1642/4975 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin TET harjoittelussa Suomalaisessa Kirjakaupassa. Olin ujo ja minua jännitti kauheasti kysyä neuvoja ja tehtäviä. Tyyppi joka minut sinne oli halunnut ottaa ja luvannut ohjeistaa, lähtikin lomamatkalle. Kaikki muut pyörittelivät silmiään ja huokailivat kun yritin kysyä mitä voisin tehdä seuraavaksi. Olin henkilökunnalle kuin ilmaa, ja jos muistutin olemassaolostani, he tiuskivat minulle. Se oli viikon harjoittelu, ja keskiviikkona minulta tuli joku kysymään, "Tarvitsetko apua? Olet pitkään haahuillut täällä monena päivänä?" Punastuin ja sanoin, että etkö muista kun esittäydyin maanantaina, olen TET harjoittelussa.

Se oli ihan kamalaa, sen koommin en ole siellä käynyt kuin ehdottoman pakon edessä, tilaan kirjat ja taidetarvikkeet netistä mieluummin. Henkilökunta kuitenkin muistaa minut vuosiakin myöhemmin, ja jos käyn, niin kyselevät kuulumisia ja moikkailevat iloisesti. Tekisi mieli kysyä, että v1ttuako se sinulle kuuluu.

En mene mihinkääm heidän liikkeeseensä, se harjoittelu oli nöyryyttävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1643/4975 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tokmanni Turku. Vartijat perässä aina.

Ai tätä tapahtuu muillekin Turussa? Minä en enää asioi Tokmannilla tämän vuoksi. Lohduttaa tietää, että en ole ainoa. Luulin, että minun ulkonäössä tai käytöksessä on jotain epäilyttävää.

Vierailija
1644/4975 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kampaajalla kävin ainoan kerran, meni vaihtoon. Koko käynnin ajan huokaili ja kertoi moneen kertaan kuinka hankalat hiukset minulla on. Hirveän paksut ja niitä on paljon. Pitää selvittää ja ihan kamalaa värjätä. Väriäkin menee paljon. Repi tukkaa ja päänahkaa. Juu. Kiitos tiedosta. Lopputulos näytti just niin hyvältä kuin käsittely tuntui ja valittamisesta kuului.

Mulle kävi samoin. Tosin valitti siitä, kuinka ohuet ja liukkaat hiukset minulla on. Meinasi itku tulla, ja ikinä en enää kyseiseen paikkaan mene.

Vierailija
1645/4975 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlissä en käy koskaan kun haluan suosia kotimaista kaikissa mahdollisissa ostoissa.

Vierailija
1646/4975 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinnan vuoksi lopettanut monet asiat.

Vierailija
1647/4975 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs hittoa. Itselle tyrkytettiin kesäkuussa samassa paikassa puoliväkisin nimenomaan telian liittymää nykyisen dna:n tilalle. 40e oisin saanut alennusta 69e tuotteesta sitten samalla. En silti lähtenyt vaihtamaan, myyjä oli saakelin raskas.

Vierailija
1648/4975 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan erään kodinkoneliikkeen myyjä  pyysi siirtymään Anttilaan, jos etsii hyvää ja halpaa.  Kiitin tiedosta ja en ole sen koommin liikkeessä käynyt. Itse asiassa yrityksellä ei ole enää kodinkonekauppaa, eikä Anttilaakaan ole. 

Vierailija
1649/4975 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein ulkkis kirjoitti:

Tämäpä on hauska aloitus. En ole itse asunut Suomessa yli vuosikymmeneen, ja maa jossa tätä nykyä asustan (Etelä-Euroopassa) olisi oikea paratiisi näille ketjussa esiintyville näkkärinaamoille. On ennemminkin sääntö kuin poikkeus, että lafkasta kuin lafkasta saa ala-arvoista palvelua. Tässä muutama "kohokohta," en viitsi novellia kirjoittaa kaikista kokemistani tilanteista...:

Olimme puolisoni kanssa taksissa, ja eräässä hieman sekavahkossa risteyksessä kuljettaja joutui tekemään äkkijarrutuksen toisen autoilijan törttöilyn vuoksi. Mutta tämä pikainen liike ei sopinutkaan hieman elähtäänelle autolle: takapenkki, jossa istuimme, rämähti alas (en edelleenkään tiedä, miten tämä on edes mahdollista). Istuimme siinä sitten keskellä liikennettä käytännössä auton LATTIALLA, ja kuski hätääntyneenä selitti, että ei tässä mitään, jatketaan vaan! Ei jatkettu, kiitos vain, kun tuntui että takamuksemme olivat hieman turhan lähellä asfalttia. Jonkin aikaa siinä riideltiin, kunnes mies sitten jalosti suostui päästämään meidät kyydistä - ei ottanut myöskään maksua. Ei sinänsä siis toki kuskin vika, mutta koominen ja outo tilanne silti.

Pari muuta taksitarinaa: olin yksin liikenteessä, tulossa kotiin juhlimasta. Kuski selkeästi huomasi, että en ollut paikallinen, ja yritti sitten jallittaa ja lähti ajelemaan ties minne. Aika ärhäkästi sitten sanoin, että minne luulet meneväsi, antamani osoite on täysin eri suunnassa? Koppavana yrmynä hän kääntyi oikeaan suuntaan ja kaahasi kuin mielipuoli kunnes pääsimme perille. Maksuhetkellä hintaa oli n. 4,5€, ja minulla oli 10€ seteli: tämäpä ei sedälle käynyt! Hän otti siis kymppini ja väitti, että se on nyt hänen, sillä hänellä ei ole vaihtorahaa. Heilutteli sitä seteliä nenäni edessä (hölmö!) joten kiskaisin sen sitten takaisin ja sanoin, että ei ole maksavan asiakkaan ongelma jos taksikuskilla ei ole 50 senttiä antaa takaisin, en todellakaan TÄSTÄ matkasta maksa kymmentä euroa (yli puolta itse hinnasta). Rupesin tekemään lähtöä rahojeni kanssa, niin johan niitä kolikoitakin sitten löytyi jännästi! 

Toisella kertaa kuski selosti minulle yksityiskohtaisesti, kuinka maa jossa asun on vain AUTTANUT köyhiä, kamalia Afrikan maita siirtomaa-aikoina, ja orjuutuskin oli vain näille "pässeille" hyväksi jne. Emme päässeet sillä kertaa perille, pyysin kuskia pysähtymään, maksoin maksettavani ja jätin meuhkaaja-Roberton horisemaan r_s_stisia juttujaan itsekseen.

Eräässä vaatekaupassa ostin pari paitaa, ja siihen lisäksi mielestäni somat korvakorut - sellaiset pöllönmuotoiset, olivat kovaa huutoa tuolloin. Myyjänainen piippaili tuotteita ja korvakorut nähdessään nosti ne teatraalisesti ilmaan, heilutteli kollegalleen ja yhdessä siinä sitten tirskuivat ja haukkuivat (omalla kielellään) että kuinka ovatkaan rumat, hyi, en kyllä itse ostaisi jne. jne. En saanut sanaa suustani - sen verran pöllämystynyt olin. Ymmärsin kuitenkin kieltä täydellisesti, ei jäänyt epäselväksi mitä mieltä nämä "asiakaspalvelijat" olivat ostoksestani. Välttelin ko. putiikkia jonkin aikaa, enkä tuohon nimenomaiseen liikkeeseen enää koskaan palannutkaan.

Jatkan toisessa viestissä, tarinoita on liikaa yhteen kommenttiin. :D

Huoh, miten v...ssa nämä tąppąvãn tylsät jaarittelusi liittyvät aiheeseen??? 😑

Vierailija
1650/4975 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vähän ohis, mutta jätimme ostamatta yhden asunnon, koska välittäjä oli niin ammattitaidoton ja kammottava. Vaikutti hieman juopolta ihan ulkoisen habituksenkin perusteella ja kyse naisesta...

Vierailija
1651/4975 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene enää paikkakunnan ainoaan urheiluvälineliikkeeseen, koska siellä harjoitetaan "pakkomyyntiä", jos vaikka ei löydy sopivaa naisten kokoa, täytyisi ostaa sitten miesten kengät. Ja jos olet vain katselemassa valikoimaa ennen ostopäätöstä, ei vastata, kun sanot näkemiin. Mieluummin ajan lähikaupungin vastaaviin liikkeisiin.

Kampaajalla oli kerran tarjous opiskelijan tekemästä hiusvärin laitosta. OK, minullehan se sopi. Opiskelijan ohjaaja kehui työtä ja hyväksyi sen. Menin siitä sitten kosmetologille, joka ihmetteli kun niskani oli aivan hiusvärissä laajalta alueelta. Eikö opiskeljoiden ole tarkoitus oppia tekemään työnsä hyvin? En ole tarvinnut enää tähänkään kampaamoon mennä.

Vierailija
1652/4975 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustan mäkkäri. Kerran sain ihan lämpimän limsan, toisen kerran  kun otin ruuat  mukaan niin oli väärä hampurilainen. Ei tee mieli enää syödä siellä edes äärimmäisessä nälässä.

Vierailija
1653/4975 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei rahdattaisi? Puola on vanha maatalousvaltainen maa, jossa ilmasto on paljon suotuisampi karjankasvatukselle ja karja saa laiduntaa vapaana pidempään kuin Suomessa. Maatilat erittäin tarkasti valvottuja samoin koko prosessi. McDonald's on maailman arvokkaimpia brändejä ja valvovat erittäin tarkasti tekemisiään. Suomalainen ruoka on erittäin hyvää ja suosin itsekin suomalaista, mutta silti tilanne on se, että hyviä elintarvikkeita saa muualtakin. Toki rahti tulee päälle, mutta nekin ajetaan nykyään pääsääntöisesti fossiilivapailla polttoaineilla. 

Vierailija
1654/4975 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikanaan silloinen Royal Ravintolat hinnoitteli viinit 4 kertaa Alkon hintoihin. Netistä tilattuihin suhde melkein 7 kertainen. Panin koko ravintolaketjun boikottiin.

Vierailija
1655/4975 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ostanut uudet ihonhoitotuotteet, jotka sitten ei mun ihotyypille sopineetkaan ja iho kuivui nopeassa ajassa kivasti. Menin kosmetologille, joka koko hoidon ajan useaan otteeseen päivitteli että "ai kamala miten tämä sinun iho on kuiva" erilaisin sanakääntein.

En tykännyt muutenkaan, kun oli sermin takana toinen asiakas hoidossa (joka myös kuuli kaiken ja minä kuulin kaiken heidän puheistaan), radio päällä ja kuulin kun naamion vaikuttaessa kosmetologi luki lehteä takahuoneessa.

Toisella paikkakunnalla oli ihana hoitola, jossa soi rentouttavaa musiikkia, tilanne oli rentouttava, hoitoaika oli kokonaan minun aikaani ja kun naamio vaikutti kosmetologi hieroi käsiäni eikä todellakaan päästänyt mtn tuollaisia tölväisyjä hoidon aikana kuten tää toinen. Sääli että tuo hoitola lopetti toimintansa sitten myöhemmin, mutta oli kyllä niin luksus 🥰

Vierailija
1656/4975 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieronnassa hieroja tuli liian tutuksi ja alkoi selittää omia ongelmiaan, mm masennukseensa liittyviä asioita. Samalla unohti, mitä olimme hierontani suhteen sopineet.

Joogasalilla, joka oli varsin pieni paikka, omistaja alkoi valittaa omia yrittäjyyteen liittyviä vaikeuksiaan ja myös tuntien aikana oli sellaisia "Sharing-hetkiä", jolloin tämä ohjaaja/omistaja puhui vain ja ainostaan itsestään ja omista ongelmistaan. Kysymyksessä nuorehko henkilö, jonka elämän suuri tarina/ murheet tasoa " poikaystävä jätti 16-vuotiaana" ja " en päässyt siihen kouluun, johon halusin". Varmaan saattoikin upota johonkin teiniin, mutta aikuiselle alkoi olla kiusallista. 

Vierailija
1657/4975 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräässä Pancho Villassa lapsi sai leivitetyn kanapihvin tms joka oli ensinnäkin 80 % ihraa ja pihvi oli raaka. Olin leikkaamassa sitä palasiksi kun huomasin sen olevan läskiä ja kaikki lihan tapaiset kohdat oli raakoja. Saimme uuden annoksen ja ilmaiseksi. Harmitti vähän kun lapsi kirjoitti kiitos -lapun ja jotain että oli kivaa. Emme mene toise sinne.

Kyllä kokin olisi pitänyt huomata ettei sellaista "pihviä" olisi saanut pöytään asti päästää..

Olisit yllättynyt, jos näkisit kuinka paljon kyseenalaisia raaka-aineita asiakkaille laitetaan.

T. Tarjoilija, jonka kokkityökaveri heittää vahingossa pihvin lattialle lautasen sijaan, huuhtelee sen VEDELLÄ äkkiä ja laittaa sitten asiakkaalle menemään

Ps. Jotkut laittoivat myös päiväyksen ylittäneet, pahalta haisevat pihvit myyntiin

Vierailija
1658/4975 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos jostain liikkeestä saanut ihan paskaa palvelua ja naama norsunv*tulla ollut työntekijä "palvelemassa" niin en enää siihen liikkeeseen astu. Näitä on monia

Vierailija
1659/4975 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin ravintoloissa syömässä käymisen kun lapseni ei osannut käyttäytyä nätisti. 

Vierailija
1660/4975 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono tai olematon palvelu on ollut syynä jättää ostoskäynnit jatkossa kokonaan. Parin kukkakaupan ohi kävelen aina, onneksi kukkakauppoja riittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme