Millä perusteella olet lopettanut kokonaan asioinnin jossakin kaupassa, ravintolassa, kampaamossa tms.?
Onko jokin yksittäinen umpisurkea asiakaskokemus johtanut siihen vai muut syyt?
Kommentit (4975)
Vierailija kirjoitti:
Lopetin käymisen eräässä pikkukaupassa sen jälkeen kun olin kassalla ostamassa jäätelöä lapselleni (6v) . Pojalla on ollut painon kanssa ongelmia, mutta meillä ei syödä herkkuja kuin jotain pientä kerran viikossa ja lisätty liikuntaa koko perheen voimin niin on paino alkanut normalisoitua. Niin tosiaan tämä myyjä alkoi haukkua mua ja 'läskiä' lastani ja että kuinka kehtaan noin läskille kersalle ostaa kun 'näkee että syöny paljon tuokin karkkia' ym. Jäi jäätelö sinne. Voitte kuvitella että oli todella vaikea saada itkuun purskahtanutta lasta rauhoittumaan. Sen jälkeen ei olla siellä käyty ja vaikka valitus tehtiin niin edelleen tää akka on siellä myyjänä.
Ihanko herttaisen naiivisti porukka kuvittelee, että "tekemällä valituksen" pystyisi myyjälle potkut hankkimaan? 😂😂😂 No, kyllä se työsuhteen purkaminen vaatii vähän painavammat perusteet kuin jonkun mielensäpahoittajan kitinän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopetin käymisen eräässä pikkukaupassa sen jälkeen kun olin kassalla ostamassa jäätelöä lapselleni (6v) . Pojalla on ollut painon kanssa ongelmia, mutta meillä ei syödä herkkuja kuin jotain pientä kerran viikossa ja lisätty liikuntaa koko perheen voimin niin on paino alkanut normalisoitua. Niin tosiaan tämä myyjä alkoi haukkua mua ja 'läskiä' lastani ja että kuinka kehtaan noin läskille kersalle ostaa kun 'näkee että syöny paljon tuokin karkkia' ym. Jäi jäätelö sinne. Voitte kuvitella että oli todella vaikea saada itkuun purskahtanutta lasta rauhoittumaan. Sen jälkeen ei olla siellä käyty ja vaikka valitus tehtiin niin edelleen tää akka on siellä myyjänä.
Ihanko herttaisen naiivisti porukka kuvittelee, että "tekemällä valituksen" pystyisi myyjälle potkut hankkimaan? 😂😂😂 No, kyllä se työsuhteen purkaminen vaatii vähän painavammat perusteet kuin jonkun mielensäpahoittajan kitinän.
Pienistä tipoista syntyy suuri virta joka lopulta huuhtelee veetumaisen asiakaspalvelijan ovesta ulos. Aivan kuten se että yksittäiset asiakkaat äänestää jaloillaan. Lopulta asiakasmäärä ei riitä pitämään puljua pystyssä ja joutuvat laittamaan lapun luukulle.
Vierailija kirjoitti:
Lopetin ruutu+ sovelluksen käytön ikuisiksi ajoiksi, koska sieltä ei ikinä tullut laskuja minulle, mutta perinnästä kyllä tuli ilmoitus että laskut maksamatta. Näin tapahtui kaksi kertaa ja sitten riitti. En ihan tosissaan löytänyt niitä laskuja mistään spostista tai postin tuomina. En koskaan. Siihen sai riittää ja ei enää IKINÄ. 😂
Sama kokemus ruudusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienistä tipoista syntyy suuri virta joka lopulta huuhtelee veetumaisen asiakaspalvelijan ovesta ulos. Aivan kuten se että yksittäiset asiakkaat äänestää jaloillaan. Lopulta asiakasmäärä ei riitä pitämään puljua pystyssä ja joutuvat laittamaan lapun luukulle.
No ehkä ihan överitapauksessa näin, mutta tarkoitinkin yhden ihmisen yksittäistä valitusta, aivan kuten tuossa olikin, "tehtiin valitus ja silti on töissä siellä". Täytyy melko ammattitörkimys olla, jos saa koko puljun laittamaan lapun luukulle kun karkottaa kaikki asiakkaat 😂
Ei se yksittäinen negatiivinen palaute kenenkään työpaikkaa vie, vaan tosiaan vaatii sitten jo todistettavasti koko ajan jatkuvan perseilyn.
Paikallinen kampaamo. Kun menen kampaajalle haluan rentoutua. Kampaajan lapset saapuvat koulusta kaverilauman kanssa sinne mellastamaan. Ymmärtäisin jos kampaamo olisi kodin yhteydessä, mutta kun ei ollut.
Eräs Tokmanni, tai sillon vielä Vapaa Valinta. Ostokseni tekivät 12 euroa 25 centtiä. Kun pääsin kassalle, minulle sanottiin ettei pankkikortit toimi, ongelmaa oli jo eilen. Rahaa mulla oli 12 euroa, myyjä alkoi kyselemään mikä laitetaan pois tämä vai tämä...takanani kauhea jono. Häpesin, teki mieli huutaa että minulla ON rahaa, mutta se on kortilla. Ihmettelin miksei voinut ovessa olla ilmoitusta, ettei pankkikortit toimi?Jätin kaikki tavarani kassalle ja lähdin ikuiseksi ajaksi ko. kapasta pois
Kikka kirjoitti:
Paikallinen kampaamo. Kun menen kampaajalle haluan rentoutua. Kampaajan lapset saapuvat koulusta kaverilauman kanssa sinne mellastamaan. Ymmärtäisin jos kampaamo olisi kodin yhteydessä, mutta kun ei ollut.
Eräs Tokmanni, tai sillon vielä Vapaa Valinta. Ostokseni tekivät 12 euroa 25 centtiä. Kun pääsin kassalle, minulle sanottiin ettei pankkikortit toimi, ongelmaa oli jo eilen. Rahaa mulla oli 12 euroa, myyjä alkoi kyselemään mikä laitetaan pois tämä vai tämä...takanani kauhea jono. Häpesin, teki mieli huutaa että minulla ON rahaa, mutta se on kortilla. Ihmettelin miksei voinut ovessa olla ilmoitusta, ettei pankkikortit toimi?Jätin kaikki tavarani kassalle ja lähdin ikuiseksi ajaksi ko. kapasta pois
Oletko varma, ettei ollut ilmoitusta missään? Itse olen huomannut, että vaikka siitä olisi perus av-mammalla kokoiset (eli todella isot ja lihavat) plakaatit, niin silti se tulee helvetin moisena yllätyksenä, että käy vain käteinen. 😂
Vierailija kirjoitti:
Lähi-Idästä tulleiden miesten parturi. Halpa hinta ja suora sisäänpääsy houkuttelivat. Hiuksiani leikkaava nuorehko mies oli jotenkin vähän liian retevä tyyppi. Hän puhua pulputti murteellisella suomen kielellä ja uteli samalla kaikkea mahdollista. Välillä hän ei tuntunut lainkaan ymmärtävän, mitä hänelle sanoin. Jotenkin kaverin puheista jäi sellainen kuva, että hän naureskeli suomalaisten tavoille. Leikkasi kuitenkin hiukseni jotakuinkin niin lyhyeksi kuin olin halunnutkin. Lopuksi kaatoi kämmeniinsä todella voimakasta Eau de Golognea ja hieroi sen sitten niskaani ja kaulaani kysymättä minulta, haluanko sitä vai en. Naureskeli vain, että laitetaan vähän tuoksua, että ihmiset tietävät sinun käyneen parturissa. Olin vielä menossa isohkoon LIDL: n kauppaan parturin jälkeen ja huomasin kassajonossa, että ihmiset yskivät ymprilläni. En ole käöynyt kyseisessä parturissa sen jälkeen.
😂😂😂 "tuo ihmiset yskivät ympärilläni"...en ole aikoihin nauranut yhtä paljon...😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin huonoa palvelua sai Cyber shop Turusta etten enää koskaan mene ko. liikkeeseen. Jos myyjä tekee virheen, ts. myy väärän tuotteen. Hänen kuuluisi olla pahoillaan ja hyvittää asia jotenkin, eikä alkaa haukkua ja syytellä asiakasta! törkeää!!! onneksi muitakin liikkeitä olemassa!!
Mulle suositeltiin vaaleisiin hiuksiin siellä pinkkiä hiusväriä.
Hiukset muuttui marjapuuron väriseksi.Kävin näyttämässä hiuksia itkien ja pyysin rahaa takaisin.
Törkeä myyjä sanoi että kyllä se väri vaalenee,eikä hyvittänyt mitään.
En käy siellä enää ikinä.Nyt kyllä vähän ihmetyttää miksi pitää itkeä marjapuuron väristä tukkaa, jos pinkkiä on lähtenyt laittamaan. Minun käsityksen mukaan kun se on aika pinkkiä.
Värin piti olla kaunis hattaran värinen pinkki...
Ootko nähnyt kellään marjapuuron väristä pätä?
Vaalensin hiukset..pätkivät, mutta en värjää enää ikinä Cyber shopin väreillä...
Nämä boikotoinnit on ihan nollasummapeliä, esim. vakuutusyhtiöiden vaihtaminen: kun kaikki vaihtavat niin kukaan ei vaihda....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopetin ruutu+ sovelluksen käytön ikuisiksi ajoiksi, koska sieltä ei ikinä tullut laskuja minulle, mutta perinnästä kyllä tuli ilmoitus että laskut maksamatta. Näin tapahtui kaksi kertaa ja sitten riitti. En ihan tosissaan löytänyt niitä laskuja mistään spostista tai postin tuomina. En koskaan. Siihen sai riittää ja ei enää IKINÄ. 😂
DNA tekee samaa. Never again!
Laskut kannattaa tilata verkkopankkiin, sieltä ne on helpoin maksaakin. Tai sitten suoraan kortilta veloitettavaksi. Pitää ymmärtää, ettei sähköposti ole luotettava viestiväline.
Eivät tule aina sinnekään vaikka olisi tilattu. Pahimmassa tapauksessa käy vielä niin että vaikka laskun maksaa siitä huolimatta ettei sitä ole toimitettu, niin silti alkaa perintätoimisto lähestymään vaatimuksillaan.
Melkein kaikessa voi petrata, mutta jos yrittäjä/asiakaspalvelija on projisoi omat hahmotushäiriönsä/mielenterveysongelmansa/alemmuuskompleksinsa/katkeruutensa/kateutensa asiakkaaseen, siitä hän ei voi parantua. Silloin mun on vaihdettava paikkaa. Tunnevammaiset eivät kokemukseni mukaan voi parantua.
Esim.
Helsingin Vallilassa keittiösuunnittelutoimisto, jossa leidillä ilmeisesti lukihäiriö. Ei saanut (tavallista suomalaista) nimeäni kirjattua tilaukseen oikein. Hämmentyi ihan hirveästi ja alkoi hihitellen haukkua asuntoani, miten pieni keittiö on ja miten vaikea siihen on suunnitella mitään. Silmäili mua pilkallisesti päästä varpaisiin, kyseli epäillen budjetista, että olenko todella maksukykyinen. Sanoi, että nimenikin (joka on siis tyyliin Vainio) on niin outo ja sanoin sen liian nopeasti...
Helsingin Käpylässä parturi-kampaamo, jossa yhtenä kampaajana hullu vanhapiika -tyyppinen tapaus. Sitä halveksunnan määrää, mikä sieltä peilin kautta tulee! Hän ilmeisesti piti minua hyvännäköisenä ja se laukaisi sairaalloisen käytöksen. Kampasi repien ja sopotti samalla itsekseen "kyllä katkeilee, on niin huono, kyllä katkeilee, ihan katkeileva, onpa ohut, onpa tosiaan ohut naisen hiukseksi". Voin teille sen verran paljastaa, että juuri synnyttäneenä mulla oli raskausajan paksu, säihkyvä tukka vielä päässä. Mutta vaikka olisin ollut pälvikalju, kampaajan aggressiivisuus oli asiatonta. Se oli niin sairasta, viereisiltä tuoleilta vilkuiltiin häntä pelästyneenä, hulluille ei pitäisi antaa teräviä saksia.
Tämän viimeisen voi sanoa nimeltä (ketju, ja nimi tietääkseni vaihtunutkin). Tampereen Atletico-kuntokeskuskompleksi. Kompleksi tosiaankin. Tarkoitus oli käydä työmatkan yhteyssä salilla. Respassa oli nuori kehonrakentajamies, joka kertoi, että koska olen turisti, hän esittelee paikan minulle. Tiskillä oli lomake, johon hän kyseli treenaustavoitteitani ym. Vähän outoa, mutta oletin, että heillä on usempi laitekokonaisuus ja hän halusi ohjata minut oikean luo. Sitten hän alkoi kertoa vuosijäsenyydestä. Sanoin, että olen juuri viisi minuuttia sitten ostanut häneltä kertakäynnin ja ilmaissut selvästi olevani vain turisti. "Sä et siis osta sitä vuosijäsenyyttä?" "En." Hän nosti lomakkeen kasvojeni eteen ja ryttäsin sen kokoon, sitten heitti sen olkansa yli respan lattialle. Oli aika helppo valita toinen kuntokeskus, kun kaupunkiin seuraavan kerran meni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin huonoa palvelua sai Cyber shop Turusta etten enää koskaan mene ko. liikkeeseen. Jos myyjä tekee virheen, ts. myy väärän tuotteen. Hänen kuuluisi olla pahoillaan ja hyvittää asia jotenkin, eikä alkaa haukkua ja syytellä asiakasta! törkeää!!! onneksi muitakin liikkeitä olemassa!!
Mulle suositeltiin vaaleisiin hiuksiin siellä pinkkiä hiusväriä.
Hiukset muuttui marjapuuron väriseksi.Kävin näyttämässä hiuksia itkien ja pyysin rahaa takaisin.
Törkeä myyjä sanoi että kyllä se väri vaalenee,eikä hyvittänyt mitään.
En käy siellä enää ikinä.Nyt kyllä vähän ihmetyttää miksi pitää itkeä marjapuuron väristä tukkaa, jos pinkkiä on lähtenyt laittamaan. Minun käsityksen mukaan kun se on aika pinkkiä.
Värin piti olla kaunis hattaran värinen pinkki...
Ootko nähnyt kellään marjapuuron väristä pätä?
Vaalensin hiukset..pätkivät, mutta en värjää enää ikinä Cyber shopin väreillä...
Ahaa, eli siis semmoinen ihan hentoinen pastelliväri, jotka yleensä pitää itse hoitoaineella väristä lantrata. ei kyllä itselle tule pinkistä semmoinen mielikuva äkkiseltään. Toki jos näin on suoraan sanottu, niin sitten on kommunikaatio kömmähdys tapahtunut. Ja olen toki aika useinkin nähnyt ihan kunnon pinkkejä hiuksia, etenkin juuri Cybershopin tuotteita käyttävillä. Sen liikkeen idea kun on suoraan myydä näyttävää tyyliä, joten hiusväritkin kyllä aivan varmasti ovat nimenomaan just sitä väriä räikeänä mitä myyvät.
Nykyään jo toimintansa lopettaneesta tamperelaisesta yökerhosta olin lähdössä kotiin parin ystävän kanssa. Oli todella ruuhkainen ilta. Olimme viimeisinä jonottamassa takkejamme narikasta. Laitoimme vaatteitamme päälle, kun yhtäkkiä portsari tuli räyhäämään toiselle kavereistani, joka on muuten pienikokoinen nainen, että jos hän ei ala kohta laputtaa, hän heittää tämän niska-perse -otteella ulos. Kaverini ei siis tehnyt yhtään mitään provosoivaa tms., tarkisti vain kassistaan, onko kännykkä varmasti mukana. Ilmeisesti pukeuduimme liian hitaasti portsarin mielestä tai jotain, emme siis olleet mitenkään äänekkäitä, provosoivia tms., vaikka emme täysin selvinpäinkään olleet.
Olimme aivan järkyttyneitä tuollaisesta kielenkäytöstä, koska olimme kuitenkin olleet aivan asiallisesti. Kaverini järkyttyi sen verran, että alkoi itkeä. Taisin kommentoida jotain, ettei tuo ollut nyt lainkaan asiallista, johon portsari vain rähjäsi jotain, että hänen asiakaspalveluasenteensa loppuu tähän aikaan yöstä. Tuohon yökerhoon emme ole astuneet jalallakaan tämän jälkeen. Ei noin pitäisi purkautua asiakkaille, vaikka työvuoro olisi ollut raskas.
Tämä ketju muistutti mieleeni miten menin opiskeluaikana Osuuspankkiin kysymään minulle sopivasta säästötilistä. Olin ollut OP asiakkaana koko ikäni. Olin juuri lopettanut työt ulkomailla ja palannut Suomeen tekemään tutkintoni loppuun. Sain ajan todella jupille nuorelle miehelle, joka tärkeilevänä katsoi minua nenänvarttaan pitkin. Olin tullut tapaamiseen pyörällä ja reppu selässä, joten en varmaan näyttänyt rikkaalta. Hänen kommenttinsa oli "no et varmaan opiskelijana pysty kovin paljoa säästämään?". Sanoin jotain että varmaan n. 50e kuukaudessa. Ei tosin tullut puheeksi toisella tilillä olevani 20k euroa :D Tämä mies ei sitten lopulta antanut minulle mitään tilivaihtoehtoa. Vaihdoin pankkia!
Vierailija kirjoitti:
Apteekin ex asiakas kirjoitti:
Apteekissa kysyttiin kerran: "Onko sulla varmasti varaa näihin lääkkeisiin?" ja siinä piti melkein kaivaa setelinippu tiskiin ennen kuin suostuivat edes hakemaan ne reseptilääkkeet siihen eteeni. En asioinut siellä enää, eikä kukaan tuttunikaan, kun kerroin tämän.
ei tainnu olla syöpä kyseessä?
Ihan kilpirauhaslääkkeitä yritin ostaa.
Sellainen pikaruokala. Mentiin serkun kanssa sinne, serkku on kaunis nuori nainen. Itse olen rumempi nuori nainen. Tai nyt enää niin nuoria olla, mutta silloin oltiin. Myyjä, sellainen turkkilainen tms. mies, kysyi serkulta tosi ystävällisesti, mitä tälle saisi olla ja sitten nämä perus "tuleeko kaikilla mausteilla? Mikä juoma?" ja hymyili serkulle koko ajan, oli sellainen normaali kiva asiakaspalvelija. Sitten myyjä kääntyi minuun päin ja tokaisi tosi ärhäkästi ja töykeästi: "Mitä sulle?" ja kun kerroin mitä haluan, hän totesi "Hmh." ja äyskähti summan. En kiellä etteikö kaunista ihmistä olisi mukavampi asiakaspalvella, mutta jotain rajaa, kun me kuitenkin oltiin yhtä aikaa siinä tilaustiskillä..
Vierailija kirjoitti:
Jonotin Hervannassa grillille ja takanani jonotti erittäin humalassa horjunut örisevä vanhempi mies. Itse olin tuolloin selvin päin ja siististi pukeutunut, silloin kolmekymppinen nainen. Kun vuoroni tuli, keski-ikäinen naismyyjä huikkasi tälle humalaiselle "Herra sieltä taaempaa ensin, arvojärjestyksessä otetaan" En todellakaan enää asioinut sillä grillillä, ihme kivikautinen ajatusmaailma :D
Myyjä luultavasti halusi juoposta eroon nopeasti. Puhe "arvojärjestyksestä" oli kaiketi sanavalinta, joka ei loukkaisi ördääjä. Olisiko pitänyt sanoa, että tule ekkiä tänne tiskille että saadaan sinut pois täältä haisemasta?
Rumilus kirjoitti:
Sellainen pikaruokala. Mentiin serkun kanssa sinne, serkku on kaunis nuori nainen. Itse olen rumempi nuori nainen. Tai nyt enää niin nuoria olla, mutta silloin oltiin. Myyjä, sellainen turkkilainen tms. mies, kysyi serkulta tosi ystävällisesti, mitä tälle saisi olla ja sitten nämä perus "tuleeko kaikilla mausteilla? Mikä juoma?" ja hymyili serkulle koko ajan, oli sellainen normaali kiva asiakaspalvelija. Sitten myyjä kääntyi minuun päin ja tokaisi tosi ärhäkästi ja töykeästi: "Mitä sulle?" ja kun kerroin mitä haluan, hän totesi "Hmh." ja äyskähti summan. En kiellä etteikö kaunista ihmistä olisi mukavampi asiakaspalvella, mutta jotain rajaa, kun me kuitenkin oltiin yhtä aikaa siinä tilaustiskillä..
Olin joskus Interraililla todella kauniin kaverini kanssa (itse olen kaikkea muuta kuin kaunis), niin saatiin kyllä joka paikassa ihan eritasoista palvelua vaikka yhdessä mentiin. Se vielä tehtiin jotenkin tarkoituksella näyttävästi ikäänkuin kaverini olisi ollut jotenkin imarreltu siitä, vaikka tosiasiassa se vaivaannutti häntä enemmän kuin minua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oltiin 12v lapsen kanssa synttäripäivänä elokuvissa ja syömässä.
Jälkkäriksi lapsi halus Arnolds donitsin. Liike oli just menny kii 5min sitten. Sellanen lasinen liukuovi oli raollaan ja sisällä työntekijä. Kysyin ovenraosta ettet myis meille
paria donitsia vielä.Ei myynyt. Sanoi että liike on kiinni. Kysyin mihin ne loput donitsit menee (näin niitä olevan siinä). Se sanoi että roskiin. Kysyin uudelleen mutta täti oli tiukkana, roskiin vaan.
Voi huoh!!
Ei se myyjä päätä (yleensä) nuista asioista. Liike jos on mennyt kiinni, niin se meinaa että se on KIINNI. Ihan sama onko lasiovi vähän raollaan vai ei.
tilitykset on tod.näköisesti jo tehty/läjä hommia vielä odottelee tekemistä ennen töistä lähtöä. Ja kaikki nämä asiat pitää tehdä työaikana, ettei pomo ala vinkumaan.
Ihan sama asia kuin menisi hakkaamaan vaatekaupan ovea ennen avaamista ja vaatimassa sisäänpääsyä.
Itsekin olen myyjän työssä, nimenomaan lasioven takana, joka menee kiinni tasan silloin kun aukioloissa sanotaan. Lähes joka päivä sitä lasiovea paukutetaan ja koputetaan sekä ennen avausta että jälkeen sulkemisen.
Nuo 'myy mulle aukioloajan jälkeen'-tyypit on niiin rasittavia. Ei mene heidän järkeen se, että kassa on jo kiinni, sieltä raportit otettu jne. Tai että miten selittäisin omistajalle/tilitarkastajille, että miksi on myyty sulkemisajan jälkeen. Ne kellonajat kun jää näkyviin. Että miksi myyjän pitäisi tieten tahtoen hommata itsensä ikävyyksiin sellaisen asiakkaan takia, joka ei osaa tulla ajoissa paikalle?
Tai ne asiakkaat jotka tulevat vartti ennen sulkemista ja vaativat tuotteita halvemmalla kun kuitenkin ollaan sulkemassa. Aina saa selittää ettei minulla ole valtuuksia myydä toisella hinnalla mitä hintalapussa lukee.
Kävin kukkakaupassa ostamassa ylioppilasjuhliin kukkia. Toki ymmärrän, että ruusut olivat kuulemma loppuneet jo aikoja sitten. Mutta muuta ei sitten esitelty, vaikka kysyin ja myyjä käveli vain tiskin taka tympääntyneen näköisenä. Sain kuitenkin ostettua kimpun, kun jokaisen kukan pyysin erikseen..
No samainen kukkakauppa sitten poltettiin jonkin ajan perästä. Mieleen tuli, että oli joku vittuuntunut asiakas, joka oli myös saanut ruinaamalla ruinata aina yhden kukan kerrallaan kimppuun ja sekin tuntui olevan vaikeaa :)
Ilopilleriapteekista joku tuolla aiemmin kirjoitti Rovaniemellä. Olen opetellut taktiikan, millä ostan sieltä burnana. Ovella henkäisen syvään, syöksyn hyllylle, nappaan paketin ja syöksyn kassalle. Jos pikkuisen hidastaa vauhtia, niin heti on pari myyjää kysymässä, että olenko varma, mitä otan ja kaipaanko apua ja buranaako sitä otetaan. Olen ihmetellyt, että kuka sieltä uskaltaa mennä katsomaan jotain ihonhoitotuotteita, kun joutuu heti ristikuulusteluun, jos jää katsomaan hyllyjä pitempään aikaan, että mitä haluaisikaan ostaa.