Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä perusteella olet lopettanut kokonaan asioinnin jossakin kaupassa, ravintolassa, kampaamossa tms.?

Vierailija
09.03.2018 |

Onko jokin yksittäinen umpisurkea asiakaskokemus johtanut siihen vai muut syyt?

Kommentit (4975)

Vierailija
801/4975 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Funky lady, alusvaatteiden erikoisliike. Olen harvinaista kokoa, joten melkein mistään en löydä bikineiden yläosia, joten etsin täältä. Löysin onnekseni sopivat, tavalliset mustat, joilla hintaa yli 70 euroa. Kuitenkin kun ilmoitin ostopäätöksestäni myyjä ilmoitti että bikineitä ei myydä erikseen vaan ainoastaan settinä ja tähän liiviin kuuluva alaosa maksoi 50 euroa! Olen erittäin pieni ja käytän yleensä kokoa 32 tai 34 ja heillä pienin koko oli 36 jota kehtaisivat nimittää xs:ksi. Selitin heille että ei tämä sovi minulle, mutta vastasivat että ovat päätyneet tällaiseen ratkaisuun koska aiempina vuosina ovat alaosat jääneet rekkiin ja kukaan ei niitä kuulemma osta edes viidellä eurolla. Siinä sitten tiedustelin että onko heistä sitten reilua pakkomyydä niitä asiakkaille joilla ei ole muuta ostopaikkaa viidelläkymmenellä! Myyjä ei nähnyt asiassa mitään väärää. Nykyään tilaan liivini sokkona briteistä, tuolta en enää ikinä mitään ylihinnoiteltua tavaraa hae.

No johan nyt on. Jos settinä haluavat myydä, niin sitten ne pitäisi olla kokonaishinnalla teipattuna samaan pakettiin. Eihän mitään voi yhdessä pakkomyydä niin, että niille on eri hinta.

Syy miksi niitä ei teipata yhteen on se että niitä on hankala silloin sovittaa ja laittaa nätisti rekkiin. Ongelmana toki on se että pitäisi laittaa sillon lappu että myydään vain settinnä jotta asiakas osaa heti päättää onko valmis ostamaan setin.

Vierailija
802/4975 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaalimato.com mainonta on niin ärsyttävää etten koskaan aio ostaa kysisestä puljusta mitään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
803/4975 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on boikotissa Gigantti ja Akateeminen kirjakauppa sen rasittavan pakkomyynnin takia. Joka kerta joutui sanomaan törkeästi, ettei tarvitse mitään ylimääräistä, kun se ei ensimmäisellä kerralla nätisti sanoen mennyt perille.

Vierailija
804/4975 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärpänen ruoan seassa. Ravintolassa. Yäk

Eikö siihen hintaan saanut kuin yhden kärpäsen?

Vierailija
805/4975 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten parturi, joka mainosti käsin kirjoitetussa kyltissään, että heille pääsee ilman ajanvarausta. Töistä tullessa piti päästä parturiin. Olin jo kysynyt parista parturista mahdollisuutta päästä suoraan leikattavaksi, mutta kumpikaan ei natsannut. Kyseinen liike osoittautui jotenkin häthätää kyhätyksi: vain yksi tuoli peilin edessä. Hiuksia leikkaamaan tuli keski-ikäinen nainen, joka kysyi, pestäänkö hiukset. Sanoin, että ei tarvitse, kun olen menossa kotiin suihkuun hiustenleikkuun jälkeen. Sitten nainen kysyi, millaiseksi hiukseni haluan leikattavaksi. Sanoin lyhyeksi, ihan koneella voisi ajaa. Nainen sanoi just ja alkoi leikata hiuksiani saksilla, jotyka olivat niin tylsät, että ne nipistelivät. Sanoin uudestaan, että leikkaa koneella vain. Taas nainen sanoi just ja jatkoi leikkaamista samoilla saksilla. Välillä nainen vaihtoi saksia pienempiin, jotka eivät nipistelleet. Lopuksi nainen otti käteensä pikkuriikkisen paristoilla toimivan koneen, jolla siisti niskakarvat. Parturi maksoi muistaakseni jotain 15 euroa. Kotona sitten suihkun jälkeen huomasin, että hiukseni olivat todella huonosti ja epätasaisesti leikatut. Luonnollisesti kyseinen kerta jäi myös viimeiseksi.  

Vierailija
806/4975 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Funky lady, alusvaatteiden erikoisliike. Olen harvinaista kokoa, joten melkein mistään en löydä bikineiden yläosia, joten etsin täältä. Löysin onnekseni sopivat, tavalliset mustat, joilla hintaa yli 70 euroa. Kuitenkin kun ilmoitin ostopäätöksestäni myyjä ilmoitti että bikineitä ei myydä erikseen vaan ainoastaan settinä ja tähän liiviin kuuluva alaosa maksoi 50 euroa! Olen erittäin pieni ja käytän yleensä kokoa 32 tai 34 ja heillä pienin koko oli 36 jota kehtaisivat nimittää xs:ksi. Selitin heille että ei tämä sovi minulle, mutta vastasivat että ovat päätyneet tällaiseen ratkaisuun koska aiempina vuosina ovat alaosat jääneet rekkiin ja kukaan ei niitä kuulemma osta edes viidellä eurolla. Siinä sitten tiedustelin että onko heistä sitten reilua pakkomyydä niitä asiakkaille joilla ei ole muuta ostopaikkaa viidelläkymmenellä! Myyjä ei nähnyt asiassa mitään väärää. Nykyään tilaan liivini sokkona briteistä, tuolta en enää ikinä mitään ylihinnoiteltua tavaraa hae.

Fiksumpaa olisi nostata rintaliivien hintaa. Osta 120 e rintaliivit ja saat alushousut kaupan päälle :)

Vierailija
807/4975 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika yleistä on, että jos käyn kerran ravintolassa ja ruoka ei ole hintansa arvoista, en mene toiste. Ei sen tartte edes pahaa olla, mutta kalliin pitää olla hyvää. Onneksi vaihtoehtoja riittää. Viimeksi 30 euron pihviannokset ei olleet ketjuravintolan pihviä kummempia, ainoastaan asetettu nätisti lautaselle. Alkuruoka oli ok, mutta 10 euroa desistä keittoa, ei se keitto niiiin hyvää ollut.

Vierailija
808/4975 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No johan nyt on. Jos settinä haluavat myydä, niin sitten ne pitäisi olla kokonaishinnalla teipattuna samaan pakettiin. Eihän mitään voi yhdessä pakkomyydä niin, että niille on eri hinta.

Syy miksi niitä ei teipata yhteen on se että niitä on hankala silloin sovittaa ja laittaa nätisti rekkiin. Ongelmana toki on se että pitäisi laittaa sillon lappu että myydään vain settinnä jotta asiakas osaa heti päättää onko valmis ostamaan setin.

Onhan niitä sellaisia malleja, joihin molemmat saa laitettua. Typerää erikseen laittaa esille ja hinnoitella erikseen, mutta ei sitten myydäkään erikseen.

Vierailija
809/4975 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Akvaariokauppa Akvaariolinna. Sain kasvien mukana kotiloita akvaariooni. Niistä on todella työlästä päästä eroon. Lisäksi myyjä oli tungetteleva ja yritti myydä väkisin. En enää ikinä astu jalallani sinne.

Näitä tulee kaikkien akvaariokauppojen kasvien mukana. Kasvit eivät ole mikään steriili asia. Hommaa kaloja, jotka syövät kotilot.

Vierailija
810/4975 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen joskus ostanut pelkkää alaosaa yhdessä kaupassa ja sain varmaan puolen tunnin tuputuksen ostaa myös yläosa. Ja sitten vielä avointa halveksuntaa pelkän alaosan ostamisesta. Myyjä kai kuvitteli minun menevän yläosattomissa rannalle sillä perusteella että tarvitsin pelkän alaosan. Ihmeellinen johtopäätös. Ja mitä sitten vaikka olisinkin ollut. Ei myyjän kuitenkaan tarvitse mitään moraalisaarnaa pitää.

Vierailija
811/4975 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin pihviravintolassa missä ei osattu paistaa lihaa eikä osattu myydä oikeata lihaa. Siinä on oikeasti pohjat. Mainitsin asiasta tarjoilijalle ja hän ystävällisesti välitti tiedon keittiöön. Keittiö palautti lautasen takaisin viestin kera, että ei ole mitään vikaa. Tilasin fileen ja sain fileen keskiosan. Paisto oli medium vähän yli ja tilasin miinuksena. Siinä oli kaikki väärin. Marssin keittiöön sen pihvin kanssa ja kysyin mitä tämä on sun mielestä.  Ihan paniikissa änkytti jotain siinä. Näytin sille mitä tilasin ja näytin mitä se toi, niin selitys paineessa, aijaa katos mä otin väärin kiireessä.. Sanoin, että kai ymmärrät ettet voi ottaa väärin. Jos säet näe, niin sä tunnet sen käsissäs että ei ole oikea. Siihen se jäi seisomaan ja tarjoilijalle annoin tipin ja sanoin et laskun voit lähettää kokille keittiöön.

Leikkaan lihaa ammatikseni ja jonkun verran tota tietoa ja kokemusta 20v aikana tullu.

Mutta eikö fileen keskiosa ole myös filettä? Ja miten leikkaaminen liittyy paistamiseen?

Vierailija
812/4975 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajat jotka ei osaa hommiaan, en mene toiste. Olen pitänyt permistä ja nykyään sen osaa tehdä 1/10 kampaajasta. Minulle ei kihara tule helposti mutta jokainen lupaa kiharat, kukaan niitä ei vaan saa. Suurin osa leikkaa myös liikaa tai liian vähän, eniten hämmästyttää se jos näytät kuvasta että haluan että edestä leikataan lyhyemmäksi ja takaa pidemmäksi, kampaaja tekee sen toisinpäin. Se on ihan käsittämätöntä, lapsikin ymmärtää ohjeet paremmin.

Delta-auto. Auto oli siellä huollossa katsastusta varten, rahaa meni 3000 mutta auto ei mennyt katsastuksesta läpi sellaisten vikojen takia jotka oli tiedossa jo ennen huoltoa ja ne piti olla laitettu kuntoon.

Eräs luontaistuote myymälä, kävin kysymässä eräästä vitamiinivalmisteesta voiko käyttää raskauden aikana, olin juuri saanut tietää olevani raskaana.Tästä meni muutama minuutti niin myyjä oli jo lärppinyt raskauteni yhteiselle tutulle. Vitutti.

Olen tykännyt asioida cittarilla mutta nykyään siellä on niin paljon tuote-esittelijöitä ja sähkömyyjiä, liittymämyyjiä ja mitä lienee ovatkaan että se asiointi siellä on yhtä välttelyä.

Ei niillä ole mitään tilannetajua, moniko oikeesti jaksaa/haluaa/pystyy keskittymään tuollaiseen kun tulet 4 lapsen kanssa kauppaan, edessä ainakin tunnin jos enemmänkin ostosreissu? Lapset hermostuu odotteluun ja mitenkään muuten et niistä rti pääse kuin sanomalla tylysti ei ja lähdettävä kävelemään. Pahimmat huutaa perään että lapsille ois tikkarit....

Vierailija
813/4975 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärkkäisellä asioinnin lopetin, kun niiden mainoslehdessä puolusteltiin omistajan tukea natsijärjestö Suomen Vastarintaliikkeelle (=Jesse Torniainen & kump.) muka "isänmaallisena".

Vierailija
814/4975 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosmetiikkaliikkeessä myyjä ehkä yritti olla kohtelias, mutta siis yritin ostaa peiteväriä satunnaisille näpyille ja myyjä melkein kieltäytyi myymästä kun "eihän sulla ole mitään mitä peittää" Siis mitä? Eikö raha kelpaa?:D olen käynyt sittemmin muualla.

Vierailija
815/4975 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole boikotoinut mitään (enkä laske boikotiksi sitä etten käy periaatteen vuoksi jossain missä ei ole koskaan tullut mieleen käydäkkään), mutta s-ryhmästä tulee ensimmäinen jos alkavat myymään mitään eläviä eläimiä missään toimipisteessään.

Vierailija
816/4975 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärkkäisellä asioinnin lopetin, kun niiden mainoslehdessä puolusteltiin omistajan tukea natsijärjestö Suomen Vastarintaliikkeelle (=Jesse Torniainen & kump.) muka "isänmaallisena".

Ala asioimaan Cyber shopissa.Omistaja on israelilainen mies jolta puuttuu korva ja intialainen nainen

Vierailija
817/4975 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kosmetiikkaliikkeessä myyjä ehkä yritti olla kohtelias, mutta siis yritin ostaa peiteväriä satunnaisille näpyille ja myyjä melkein kieltäytyi myymästä kun "eihän sulla ole mitään mitä peittää" Siis mitä? Eikö raha kelpaa?:D olen käynyt sittemmin muualla.

Oliko ne näpyt perseessä...?

Apteekissa on tän palstan mukaan alapääosasto.

Jos olet nopea apteekkari ei näe kun ostat näppyvoidetta.

Vierailija
818/4975 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan niitä sellaisia malleja, joihin molemmat saa laitettua. Typerää erikseen laittaa esille ja hinnoitella erikseen, mutta ei sitten myydäkään erikseen.

Tuo on mielestäni huijaamista ja siitä on tehtävä selvityspyyntö kuluttaja virastoon

Vierailija
819/4975 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole boikotoinut mitään (enkä laske boikotiksi sitä etten käy periaatteen vuoksi jossain missä ei ole koskaan tullut mieleen käydäkkään), mutta s-ryhmästä tulee ensimmäinen jos alkavat myymään mitään eläviä eläimiä missään toimipisteessään.

eläiviä eläimiä myydään tori.fi:ssä

menikö boikottiin?

Vierailija
820/4975 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen joskus ostanut pelkkää alaosaa yhdessä kaupassa ja sain varmaan puolen tunnin tuputuksen ostaa myös yläosa. Ja sitten vielä avointa halveksuntaa pelkän alaosan ostamisesta. Myyjä kai kuvitteli minun menevän yläosattomissa rannalle sillä perusteella että tarvitsin pelkän alaosan. Ihmeellinen johtopäätös. Ja mitä sitten vaikka olisinkin ollut. Ei myyjän kuitenkaan tarvitse mitään moraalisaarnaa pitää.

luulis et ois myyny sulle toisenkin, kun kukaan ei haluu ostaa niitä alaosia