Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä perusteella olet lopettanut kokonaan asioinnin jossakin kaupassa, ravintolassa, kampaamossa tms.?

Vierailija
09.03.2018 |

Onko jokin yksittäinen umpisurkea asiakaskokemus johtanut siihen vai muut syyt?

Kommentit (4975)

Vierailija
781/4975 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erääseen kauppaan tuli epäasiallinen uusi myyjä joka tuijottaa asiakkaita ja epäilee heitä varkaiksi. Törkeää käytöstä, siellä se tuijottelee ulkonäön perusteella kanta-asiakkaista, kuin mikäkin omistaja.

Vierailija
782/4975 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hesburgerissa käynnin lopetin, kun mehevät ja mureat pihvit vaihtuivat ohuisiin, kuiviin ja sitkeisiin. Body Shopissa en ole käynyt sen jälkeen, kun L'Oreal (=Nestle) osti sen. Nyt voisi varmaan taas alkaa siellä käymään, tällä uudella omistajalla ei liene Nestle-kytköksiä?

Siis oikeasti käyt kaupassa sen perusteella kuka sen omistaa?

Cyber shopin omistaa Israelilainen mies , jolta puuttuu toinen korva ja intialainen nainen

Mies, jolta puuttuu intialainen nainen. Mielenkiintoisesti ilmaistu.

Minultakin puuttuu intialainen nainen. Pitäisikö tästä huolestua?

Tää on hyvä!😂😂😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
783/4975 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oltiin 12v lapsen kanssa synttäripäivänä elokuvissa ja syömässä.

Jälkkäriksi lapsi halus Arnolds donitsin. Liike oli just menny kii 5min sitten. Sellanen lasinen liukuovi oli raollaan ja sisällä työntekijä. Kysyin ovenraosta ettet myis meille

paria donitsia vielä.

Ei myynyt. Sanoi että liike on kiinni. Kysyin mihin ne loput donitsit menee (näin niitä olevan siinä). Se sanoi että roskiin. Kysyin uudelleen mutta täti oli tiukkana, roskiin vaan.

Voi huoh!!

Ei se myyjä päätä (yleensä) nuista asioista. Liike jos on mennyt kiinni, niin se meinaa että se on KIINNI. Ihan sama onko lasiovi vähän raollaan vai ei.

tilitykset on tod.näköisesti jo tehty/läjä hommia vielä odottelee tekemistä ennen töistä lähtöä. Ja kaikki nämä asiat pitää tehdä työaikana, ettei pomo ala vinkumaan.

Ihan sama asia kuin menisi hakkaamaan vaatekaupan ovea ennen avaamista ja vaatimassa sisäänpääsyä.

Itsekin olen myyjän työssä, nimenomaan lasioven takana, joka menee kiinni tasan silloin kun aukioloissa sanotaan. Lähes joka päivä sitä lasiovea paukutetaan ja koputetaan sekä ennen avausta että jälkeen sulkemisen.

Nuo 'myy mulle aukioloajan jälkeen'-tyypit on niiin rasittavia. Ei mene heidän järkeen se, että kassa on jo kiinni, sieltä raportit otettu jne. Tai että miten selittäisin omistajalle/tilitarkastajille, että miksi on myyty sulkemisajan jälkeen. Ne kellonajat kun jää näkyviin. Että miksi myyjän pitäisi tieten tahtoen hommata itsensä ikävyyksiin sellaisen asiakkaan takia, joka ei osaa tulla ajoissa paikalle?

Tai ne asiakkaat jotka tulevat vartti ennen sulkemista ja vaativat tuotteita halvemmalla kun kuitenkin ollaan sulkemassa. Aina saa selittää ettei minulla ole valtuuksia myydä toisella hinnalla mitä hintalapussa lukee.

niin mutta missä saa ilmaista pullaa?

Vierailija
784/4975 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin huonoa palvelua sai Cyber shop Turusta etten enää koskaan mene ko. liikkeeseen. Jos myyjä tekee virheen, ts. myy väärän tuotteen. Hänen kuuluisi olla pahoillaan ja hyvittää asia jotenkin, eikä alkaa haukkua ja syytellä asiakasta! törkeää!!! onneksi muitakin liikkeitä olemassa!!

Mulle suositeltiin vaaleisiin hiuksiin siellä pinkkiä hiusväriä.

Hiukset muuttui marjapuuron väriseksi.Kävin näyttämässä hiuksia itkien ja pyysin rahaa takaisin.

Törkeä myyjä sanoi että kyllä se väri vaalenee,eikä hyvittänyt mitään.

En käy siellä enää ikinä.

Nyt kyllä vähän ihmetyttää miksi pitää itkeä marjapuuron väristä tukkaa, jos pinkkiä on lähtenyt laittamaan. Minun käsityksen mukaan kun se on aika pinkkiä.

Värin piti olla kaunis hattaran värinen pinkki...

Ootko nähnyt kellään marjapuuron väristä pätä?

Vaalensin hiukset..pätkivät, mutta en värjää enää ikinä Cyber shopin väreillä...

Ahaa, eli siis semmoinen ihan hentoinen pastelliväri, jotka yleensä pitää itse hoitoaineella väristä lantrata. ei kyllä itselle tule pinkistä semmoinen mielikuva äkkiseltään. Toki jos näin on suoraan sanottu, niin sitten on kommunikaatio kömmähdys tapahtunut. Ja olen toki aika useinkin nähnyt ihan kunnon pinkkejä hiuksia, etenkin juuri Cybershopin tuotteita käyttävillä. Sen liikkeen idea kun on suoraan myydä näyttävää tyyliä, joten hiusväritkin kyllä aivan varmasti ovat nimenomaan just sitä väriä räikeänä mitä myyvät.

Taidat olla siellä töissä..vahinko on jo tapahtunut

Ja myyvät myös pastellivärejä

Vierailija
785/4975 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut Body Shopissa kaksi kertaa todella ala-arvoista palvelua, joten enpä mennyt enää kolmatta kertaa. Tämä boikotti on pitänyt yli 20 vuotta.

Body shop boikotoi eläinkokeita

Sinä boikotoit Body Shoppia......taidat olla viehättävä persoona ja suuri eläinten ystävä

Body Shop kuuluu nykyään Lorealille, että silleen. Muutenkaan Euroopassa ei saa myydä eläinkokeilla testattua kosmetiikkaa, joten mitä tahansa täältä ostaa, sitä ei ole testattu eläimillä.

Euroopassa ei ehkä myydä eläinkokeilla testattua kosmetiikkaa, mutta muita päivittäisessä käytössä olevia tuotteita testataan edelleenkin eläimillä.

Vierailija
786/4975 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaamossa lopetin käymästä kun kahteen kertaan mukava mutta ilmeisen ammatitaidoton kampaaja värjäsi hiukseni ihan päin persettä. Ekalla kerralla kerroin haluavani HIUKAN tummemman juuren kuin oma värini - tulos pikimusta. Siis oikeasti pikimusta. Onneksi ajan kanssa haalistui. Toisella kertaa menin samalle kampaajalle, kerroin että haluaisin taas tyveen väriä, hiukan tummempaa kuin oma värini mutta EI MUSTAA KUTEN VIIMEKSI. Vielä ennen värin laittoa päähän varmistin että eihän nyt tule mustaa. Joo ei tule sanoi kampaaja. Arvatkaa minkä värinen tukkani oli? MUSTA. siis oikeasti musta, ei tummanruskea vaan sellainen kunnon sinisenmusta.

Kaksi kertaa kampaaja mokasi, ei tarvitse enää kolmatta kertaa mokata, vaihdoin kampaajaa, siis minä sekä kaksi tytärtäni. Sama kampaaja olil aiemmin mokannut tyttäreni hiusten kanssa kun tyttö 12-v oli kertonut että haluaisi niskasta lyhyemmän ja edestä pidemmän polkan niin kampaaja leikkasi edestä lyhyen, takaa pidemmän potan. Olisi pitänyt jo tällöin lopettaa kampaajalla käynti mutta ei, ajattelin että ehkä ensi kerralla sujuu paremmin.

Vierailija
787/4975 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopetin radiokanava Voicen kuuntelun kun juontajat naureskelivat soittajan kustannuksella ja pilkkasivat häntä.

Mä en halua kuunnella enää anna perhoa sen jälkeen kun puhui naureskellen ja halveksivasti itsemurhan uhreista

Oksettava eukko

Haluaisin kuulla näistä lisää. Mikä oli homman nimi? Mulla on vissiin mennyt ohi...

Vierailija
788/4975 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tullintorin apteekki Tampereella. Tapauksesta on yli viisi vuotta aikaa. Lääkäri oli määrännyt minulle nukahtamisvaikeuksiin 30kpl 20mg Tenoxeja. Annoin reseptin vanhemmalle naisfarmaseutille, joka kävi noutamassa lääkepurkin. Kun hän antoi laittoi purkin tiskille, hän tokaisi, että tämä resepti jää sitten tänne. Sanoin naiselle, että eikä jää, koska tarvitsen sitä mahdollisesti reseptin uusimiseen. Nainen väitti, että tätä reseptiä ei voi uusia. Koska tiesin, että nainen valehtelee, kysyin kovalla äänellä, onko täällä apteekin esimiestä paikalla. Keski-ikäinen miesproviisori tuli pian kassalle ja kysyi minulta, onko tässä jokin ongelma.  Kerroin, että tämä nainen yrittää ottaa resptini pois ja väittää, että sitä ei voi uusia. Mies sanoi säikähtäneen näköiselle naiselle, että hän voi hoitaa asian kanssani.  Mitään ongelmaa ei tosiaan ollut, vaan sain sekä lääkkeet että reseptin mukaani. Esimies vielä pahoitteli vielä naisen käytöstä ja toivotti hyvää päivän jatkoa. Tilanteesta jäi kuitenkin itselleni sen verran ikävä jälkimaku, että tuon jälkeen en ole kyseisessä apteekissa asioinut.

No huhhuh, on tainnut tuo farmaseutti nappailla asiakkaiden unilääkkeet omiin suihin tai myynyt ne narkeille eteenpäin, jos on jollekin toiselle onnistunut noin tekemään...

Itse ajattelen, että farmaseutti oletti minun jotenkin väärinkäyttävän kyseistä lääkettä ja halusi siksi puuttua asiaan. Resepti kun on helpompi uusia kuin hakea uusi resepti.

Niin, mutta on lääkärin asia päättää tarvitsetko lääkettä vai et, ei apteekin.

Sitäpaitsi jos olisit ollut lähdössä vaikka matkalle, siis ulkomaille, niin eikös täydy olla myös resepti mukana jos lääkkeetkin on?

Ja on myös monta muuta syytä miksi varsinkin ns kolmiolääkkeiden resepti kannattaa ja täytyykin säilyttää itsellä.

Vierailija
789/4975 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut Body Shopissa kaksi kertaa todella ala-arvoista palvelua, joten enpä mennyt enää kolmatta kertaa. Tämä boikotti on pitänyt yli 20 vuotta.

Body shop boikotoi eläinkokeita

Sinä boikotoit Body Shoppia......taidat olla viehättävä persoona ja suuri eläinten ystävä

Body Shop kuuluu nykyään Lorealille, että silleen. Muutenkaan Euroopassa ei saa myydä eläinkokeilla testattua kosmetiikkaa, joten mitä tahansa täältä ostaa, sitä ei ole testattu eläimillä.

Euroopassa ei ehkä myydä eläinkokeilla testattua kosmetiikkaa, mutta muita päivittäisessä käytössä olevia tuotteita testataan edelleenkin eläimillä.

mitä päivittäistuotteita?

listaa please?

Vierailija
790/4975 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran oli hyvin hämmentävä tilanne yhden Turun cyber shopin kassalla. Menin siihen maksamaan paitaa ja laitoin sen siihen tiskille ihan normaaliin tyyliin. Myyjä istui kassan takana nojaten seinään eikä reagoinut mitenkään, naputti puhelinta. Tervehdin, kun aattelin, ettei vaan huomannut mua. Ei reaktiota, sinnikästä puhelimeen tuijotusta. Lopulta huhuilin, että "heiiii, haluaisin maksaa tän!"

"Mun vuoro on loppu."

"....aaaha. No, oisko täällä joku muu sitten...?"

"No VITTU EI OLE!" (Oikeesti huusi)

Ja sitten myyjä paineli takahuoneeseen, pamautti oven perässään kiinni eikä tullut enää takas. Jätin sen paidan hyllyyn ja lähdin... varmaan seuraavan vuoron työntekijä tehnyt ohatit tai jtn? Ymmärrän, että nyppii, mutta olis tuon ehkä voinu fiksumminkin hoitaa?

Vierailija
791/4975 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran oli hyvin hämmentävä tilanne yhden Turun cyber shopin kassalla. Menin siihen maksamaan paitaa ja laitoin sen siihen tiskille ihan normaaliin tyyliin. Myyjä istui kassan takana nojaten seinään eikä reagoinut mitenkään, naputti puhelinta. Tervehdin, kun aattelin, ettei vaan huomannut mua. Ei reaktiota, sinnikästä puhelimeen tuijotusta. Lopulta huhuilin, että "heiiii, haluaisin maksaa tän!"

"Mun vuoro on loppu."

"....aaaha. No, oisko täällä joku muu sitten...?"

"No VITTU EI OLE!" (Oikeesti huusi)

Ja sitten myyjä paineli takahuoneeseen, pamautti oven perässään kiinni eikä tullut enää takas. Jätin sen paidan hyllyyn ja lähdin... varmaan seuraavan vuoron työntekijä tehnyt ohatit tai jtn? Ymmärrän, että nyppii, mutta olis tuon ehkä voinu fiksumminkin hoitaa?[/quote

.Miksi h*lvetissä Cyberin myyjät antaa nykyisin erikseen asiakkaalle luvan katsella rauhassa ja kertovat että saa kysyä jos tulee kysyttävää?

Eikö tuo ole päivänselvä asia? Lisäksi kaiken maailman rihkamakorujen tuputtaminen ja sukkahousujen ja hiuslenkkien sun muiden markkinoiminen kassalla on rasittavaa.

Vierailija
792/4975 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

.Miksi h*lvetissä Cyberin myyjät antaa nykyisin erikseen asiakkaalle luvan katsella rauhassa ja kertovat että saa kysyä jos tulee kysyttävää?

Eikö tuo ole päivänselvä asia? Lisäksi kaiken maailman rihkamakorujen tuputtaminen ja sukkahousujen ja hiuslenkkien sun muiden markkinoiminen kassalla on rasittavaa.

Vierailija
793/4975 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämeenlinnan Power. Olisin ostanut 600 euron puhelimen siltä istumalta. Myyjiä ei missään, paitsi yksi jota ei näköjään kiinnostanut palvella kun haahuili pitkin seinänvieriä. Jonkin aikaa odottelin, sitten häivyin ja ostin muualta. Kassallakaan ei ollut silloin ketään ihmistä. Ei ollut kai tarkoituskaan että kukaan olisi ostanut mitään.

En voi sietää sitä, että paikassa, josta ei pysty ostamaan ilman myyjää, ei saa palvelua heti tai ainakin melko nopeasti kun sinne tulee.

Vierailija
794/4975 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokonaan lopetin asioimasta eräässä Anttilassa, kun koin työhaastaatelukäytännön siellä niin typeräksi. Hain 20h/vko osa-aikasta myyjän paikkaa. Sen eteen piti suorittaa kolmen tunnin ryhmöhaastattelu, josta tunnin verran sisälsi oikeaa työtä työvaatteet päällä eri osastoilla, asiakkaitten palvelusta tavalliseen hyllytykseen. Sen jälkeen olisi ollut jatkoon päässeille vielä yksilöhaastis.

Mielestäni typerää vaatia ilmaisen työn tekemistä ja useita tunteja johonkin ihan perus myyntityöhön osa-aikaiseksi, luulisi moisen seulan olevan ns. parempiin hommiin.

Vierailija
795/4975 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökkimme lähellä on pieni kyläkauppa, jota oikein mielellämme tukisimme tekemällä siellä ostoksia paikkakunnalla ollessamme, mutta kauppias on luotaantyötävän oloinen, ei irtoa hymyä asiakkaille, hyvä kun edes tervehtii, kulkee asiakkaan perässä kaupassa sanomatta mitään, eli ilmeisesti vahtii ettei asiakas vain varasta mitään. No, jääpähän kaupalta rahamme saamatta. Tällaisessa kaupassa hyvät asiakaskokemukset ovat kaupalle tärkeitä, asiakkaita kun ei ole liiaksi asti pienessä kylässä. Käymme mieluummin viereisellä paikkakunnalla olevassa marketissa, jos jotakin tarvitsemme.

Vierailija
796/4975 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Funky lady, alusvaatteiden erikoisliike. Olen harvinaista kokoa, joten melkein mistään en löydä bikineiden yläosia, joten etsin täältä. Löysin onnekseni sopivat, tavalliset mustat, joilla hintaa yli 70 euroa. Kuitenkin kun ilmoitin ostopäätöksestäni myyjä ilmoitti että bikineitä ei myydä erikseen vaan ainoastaan settinä ja tähän liiviin kuuluva alaosa maksoi 50 euroa! Olen erittäin pieni ja käytän yleensä kokoa 32 tai 34 ja heillä pienin koko oli 36 jota kehtaisivat nimittää xs:ksi. Selitin heille että ei tämä sovi minulle, mutta vastasivat että ovat päätyneet tällaiseen ratkaisuun koska aiempina vuosina ovat alaosat jääneet rekkiin ja kukaan ei niitä kuulemma osta edes viidellä eurolla. Siinä sitten tiedustelin että onko heistä sitten reilua pakkomyydä niitä asiakkaille joilla ei ole muuta ostopaikkaa viidelläkymmenellä! Myyjä ei nähnyt asiassa mitään väärää. Nykyään tilaan liivini sokkona briteistä, tuolta en enää ikinä mitään ylihinnoiteltua tavaraa hae.

Vierailija
797/4975 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki Helsingin keskustan kaupat. Syy toki ei oli kaupoissa, vaan siinä että autolla ajo Helsingin keskustaan on tehty niin hankalaksi ja vastenmieliseksi.

Vierailija
798/4975 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripsienpidennyksiä olen käyny laittamassa monessa paikkaa. Ja myös lopettanut niissä käymisen. Pidennysten laatu on myös tottakai yksi painava syy, mutta myös se, että yksi ripsientekijä saattoi aina perua päivän varoitusajalla.

Toinen syy se, että ripsientekijä jolla kävin oli sopinut tapaavani ystävääni ensimmäisen kerran (molemmat samassa ammatissa ja samanikäiset lapset). Tapaamiseen hän ei kuitenkaan koskaan ollut mennyt. Pari tuntia tämän jälkeen ystäväni oli nähnyt hänet kaupungilla jonkun muun kaverinsa kanssa. Joten tuon takia sitten lopetin hänellä käymisen.

Vierailija
799/4975 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kerran Budget Sportissa katselemassa laskettelukamoja. Kaksi. Myyjää. Seisoi 10 metrin päässä minusta. Juttelivat vain. Katsoin heitä päin pari kertaa mutta eivät tehneet elettäkään että olisivat tulleet kysymään että tarvitsenko apua. Lähdin pois ja totesin kovaan ääneen ystävälleni jotain että eihän sitä kannata maksavia asiakkaita palvella. Takaisi en ole hevillä menossa.

Vierailija
800/4975 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Funky lady, alusvaatteiden erikoisliike. Olen harvinaista kokoa, joten melkein mistään en löydä bikineiden yläosia, joten etsin täältä. Löysin onnekseni sopivat, tavalliset mustat, joilla hintaa yli 70 euroa. Kuitenkin kun ilmoitin ostopäätöksestäni myyjä ilmoitti että bikineitä ei myydä erikseen vaan ainoastaan settinä ja tähän liiviin kuuluva alaosa maksoi 50 euroa! Olen erittäin pieni ja käytän yleensä kokoa 32 tai 34 ja heillä pienin koko oli 36 jota kehtaisivat nimittää xs:ksi. Selitin heille että ei tämä sovi minulle, mutta vastasivat että ovat päätyneet tällaiseen ratkaisuun koska aiempina vuosina ovat alaosat jääneet rekkiin ja kukaan ei niitä kuulemma osta edes viidellä eurolla. Siinä sitten tiedustelin että onko heistä sitten reilua pakkomyydä niitä asiakkaille joilla ei ole muuta ostopaikkaa viidelläkymmenellä! Myyjä ei nähnyt asiassa mitään väärää. Nykyään tilaan liivini sokkona briteistä, tuolta en enää ikinä mitään ylihinnoiteltua tavaraa hae.

No johan nyt on. Jos settinä haluavat myydä, niin sitten ne pitäisi olla kokonaishinnalla teipattuna samaan pakettiin. Eihän mitään voi yhdessä pakkomyydä niin, että niille on eri hinta.